• vrabčo

    Ahoj,

    uz niekolko dni luskam rozne vlakna a rozmyslam ako vyzbrojit RB IQ6 aby mi co najlepsie vyhovovala. Najskor k vyberu, skusal som rozne biky s roznymi systemami odpruzenia, no bud mi nevyhovovali alebo boli cenou uplne mimo.

    Jazdit by som chcel pohodlne vyjazdy v extremoch do 120km, am/en, technicke traily, relativne male dropy a skoky takze skor inklinujem k tomu en. Aka taka kondicka z hardailu my myslim zostala a techniku na zemi z tiez este aku taku mam.

    K vyberu osadenia mam niekolko otazok ale hlavne pri vybere vidlice plati ze cim viac viem, tym viac som na pochybach. Povodne som uvazoval ze mi bude stacit ponukana Fox Float RL 150 s 15mm pevnou osou, ktora by mi myslim chodom mohla vyhovovat. Neviem ale nakolko by bola vhodna na planovane jazdenie. Preto som mal v hladaciku i Fox Talas 36 160 rok 2010 avsak Talasy podla vsetkeho disponuju vysokym odtrhom. Nad akymi vidlicami mam preto uvazovat ?

    Naidealnejsia by bola citliva, pevna a relativne lahka vidlica priebehom podobna ramu IQ6 s dhx air. Mozno o nieco menej progresivna, pokial 160 tak s moznostou zmeny zdvihu. Pri 150 by som to mozno vydrzal i bez znizovania. Lock nutny nie je. Z popisu najpravdepodob­nejsie vyjde asi niektora verzia Lyriku, pripadne Float 36 150, velmi rad si ale necham poradit.

    Naviac este stale neviem aku velkost, mam CRR-ko v L-ku i tabulkovo mi vychadza L-ko, meriam 178cm ale viem minimalne o jednom cloveku ktory podla vybavy jazdi pravdepodobne nieco podobne ako planujem a pri 178cm ma M-ko.

    Dakujem

    0 0
    • ClAyD  

      Nevím, co si představuješ pod dropíkem nebo skoky, ale pokud nejezdíš nějaký pekla, tak v pohodě bude stačit 32ka. A jestli snižování zdvihu záleží na tom, jak prudký výjezdy hodláš vyjíždět. navíc 36ka by byla těžší a ještě vyšší (víc než jen o ten centimetr zdvihu), takže by moc nevyhovovaly těm dlouhým vyjížďkám.

      0 0
    • MirosPikos  

      Nedávno někdo prodával na dolekop.com IQ6 komplet sestavení Race za 34.000,– (kupované na jaře tohoto roku, údajně najeto 500 mimo terén, 200 v terénu, černá matová, bílý popisky, FOX FLOAT RL 150, FOX DHX AIR 5.0, velikost L, mohl mít po starostech navíc za super peníz). Ikdyž kdoví, já s tím člověkem komunikoval a nedomluvili jsme se. Přitom jsem měl připravený peníze a stálo to jen na něm. Ale když jsem se zeptal, jestli má rám registrovaný u RB, tak už neodpověděl, fotky které sliboval, taky neposlal, že prý jsou focený jen kamerou, takže to bylo nějaký divný. Pak jsem si říkal, že stejně bych dvě kola neutáhl časově a že bydlím v lokalitě, kdy je to spíš na HT. Takže když si to tak zpětně vybavuju, kdoví, co to bylo zač :) Navíc email „doprdele@cen­trum.cz“ taky nic moc důvěryhodnýho :) Ale co bylo, to bylo, takhle to alespoň budeš mít nové, přesně dle svých představ. Tedy takhle nad tím přemýšlím sám, když už bych se rozhodl pro IQ6. Ale doufám, že jí do té doby trochu modernizujou.

      Proč si neuděláš výlet a nevyzkoušíš si IQ6 Race? Tenhle testovací model mají ve stejné sestavě, nevím jak s tlumákem, ale taky snad taky FOX. Velikost mají L. Takže bys věděl, jestli ti to vyhovuje nebo bys radši jinou vidlici. Když to budeš kupovat od RB, tak si myslím, že lepší cenu komponentů neseženeš, nebo alespoň vidlici. Takže kdyby ti to sedlo, budeš vysmátej. Jinak bych si počkal, až budou mít pořádný výplety, teda nevím jestli pořádný, ale pevnější než jsou ty 7325 ještě k tomu OEM. Na stránkách říkali, že budou v nabídce do konce října výplety postavený na ráfkách HURRY, ale pořád to tam není.

      0 0
    • PatrikL  

      Mám taký pocit, že toto by sa oplatilo o dosť viac http://www.7art.cz/…mojo-1–2012/ :)

      0 0
      • maajkee  

        Za tu cenu to je zajímavá nabídka.

        0 0
      • Ancient  

        Dobrý den,

        jestli mohu poprosit, rád bych se přiživil na tomto vláknu. Sháním na příští sezonu pro syna AM/EN kolo. Něco, co už trochu vydrží, je bytelný, ale zároveň se s tím dá i slušně jezdit i na nějaký vejlety apod. Zdvihy těch 150 mm určitě, ať spolu můžeme vyrazit i slušně z kopce dolů. Cenovou relaci vidím tak kolem 33–40 tisíc. Po tomto Bulls pokukuji už docela delší čas. Jako další kandidáty jsem našel buď GT Force nebo Mongoose Teocali u těchto dvou kol si ale nejsem zcela jistý tím systémem virtuálního středu vzhledem k případný poruchovosti a náročnosti na servis a údržbu.

        Mlaďoch je sice ještě mladej (necelejch 15), takže je ještě ve vývinu, nicméně už teď má kolem 174 cm na 72 kilo (naštěstí má ta kila ve svalech a ne v bůčíčku), takže tomu kolu bude asi dávat i docela do těla.

        Ještě mě napadlo, že vzhledem k jeho fakt dobrý fyzičce (vodák a basket), by mohl ušlapat i takovej drsnější tank Haibike Rock Star

        Jaký na to máte názor a co doporučujete, případně máte nějaký lepší typ v podobné cenové relaci? Jo, Rád bych nový kolo, žádnej bazar, bude si na to dost přispívat ze svýho, tak ať je to novej dárek :-)

        Díky M.

        0 0
        • PatrikL  

          Ten rockstar je už asi príliš… Neviem aké trate máte v okolí bydliska, treba si to poriadne rozmyslieť :)

          Za 40000 by sa možno dal nájsť http://www.velohanak.cz/…n-comp-2012/?… , čo tiež zložitý systém… „Test“ http://cykl.cz/…mp-test-kola .

          Alebo http://www.velohanak.cz/…-rhytm-2012/?…

          Inak ten bulls bude fajn voľba, mne sa z daných možností páči najviac.

          0 0
        • ClAyD  

          Nejlepší by bylo projít obchody a kola vyzkoušet a uvidíš, co mu nejlíp sedne. Já kdybych vybíral, tak jdu do IQ6 znova.

          0 0
          • PatrikL  

            A teraz to môžeš nejako odôvodniť prečo by si IQ6 vybral znova :) Teraz je toľko možností lepších vo viacerých ohľadoch… Dokonca pre teba by sa asi hodili aj väčšie kolesá :D

            Inak samozrejme ak je niekoho priorita možnosť výberu vlastnej farby a podpora domácej produkcie, tak RB je možnosť :)

            0 0
            • ClAyD  

              1.Větší kola jsem zkoušel a na moje ježdění jsou totálně na hovno a nesnáším už jen ten pocit. 2.Většina ostatních kol v XLku je obludných. 3.RB se mi líbí. 4.Maximálně mi sedí průběh zadní stavby a celková funkce a geometrie. Kdo říká, že se to houpe, neumí šlapat. 5.Již zmíněný výběr barev a komponentů. 6.Se svou váhou nepozoruji žádný nedostatek v tuhosti. 7.Kvůli podpoře domácí produkce jsem to sice nekupoval, ale je to takový příjemný bonus.

              0 0
              • PatrikL  

                27,5" 140mm full si určite neskúšal! :D

                Skôr by sa hodilo popísať oproti čomu ti maximálne sedí funkčnosť a geo, inak musíš si byť vedomý toho že určite existuje niečo na čom by sa ti citeľne lepšie jazdilo. Nehovorím že by to bolo v podobnej cene, že by to vyzeralo v xl pekne, ale existuje to a určite na to časom natrafíš :)

                0 0
                • ClAyD  

                  Jenže já na tom kole jezdím tak trochu všechno. Od XC, přes Enduro, Dirty až po Freeride a Bikepark (teda byl jsem zatím jen jednou). A třeba si nedokážu představit, že by to mělo být míň progresivní nebo mít větší kola. Jediný bych možná časem dal nějakou větší vidli (ideálně nějakou 160mm 34mm), ale to je zase moc peněz a stejně šetřím na sjezďáka.

                  0 0
          • Smazaný účet  

            Nemůžu souhlasit. Znovu bych už teď do IQ6 nešel. Trochu jsem nespokojený s využitím zdvihu, ale to je asi problém mého jízdního stylu (sedělo by mi myslím mlokovo Stereo), s boční tuhostí problém nemám, s houpáním taky. Geo mi přijde i se 140mm vidlí naprosto geniální.

            ALE – cena – dnes v jediné mnou uvažované barvě (brutal finish) atakuje 30 tisíc. A to je prostě moc, když za to určitě jdou koupit lepší rámy.

            0 0
            • ClAyD  

              No právě to využití zdvihu na tom mám nejradši :). Co kámoši choděj na malým sagu na dorazy, tak já si to můžu nechat pěkně měkký a využívám 99% zdvihu, aniž bych šel kdy na doraz.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Já foukám relativně malý sag, pak to kolo pěkně jede a nepokládá se příliš geo ani do kopce. Daní ale pak je, že k plnému využií zdvihu mi chybí asi tak 1–1,5cm na tlumiči běžně.

                0 0
                • ClAyD  

                  Tak jelikož mám 4 stupně komprese, tak není žádnej poblém si do kopce sag zmenšit že jo…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    To já mám jenom vypnuto/zapnuto a navíc díky nafoukání BV na min. tak mi to ani zaplý PP moc neomezí.

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    nechci ti do toho kecat, ale sag si propedalem nezmensis…

                    0 0
                    • ClAyD  

                      Tak nekecej :D Mám to ověřený, že na 2 to ztvrdne jen o trošičku, na 3 už znatelně zmenší sag a na 4 je to skoro lock, ale na velký nerovnosti to reaguje. A když si sednu na kolo a tlumič mám na čtyřce, tak mám sag malinkej a jak přepínám polohy, tak je znatelně cítit takvý hranky, jak tlumič zajíždí.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Reagovani na nerovnosti je jasny. Rozdil je pri statickem zatizeni (=sag)…kdyz se na to kolo posadis, tka po chvili se dostanes na velmi podobny sag. Ale nejak dneska nemam naladu se hadat. Ikdybys mel tlumak zamceny a mel tam nejaky gate (ochranu proti prorazeni), tak po chvili jizdy do kopce po sutrech se dostanes na sag a jeste vice (mas totiz zadni kolo vice zatizene).

                        Aby se to do kopce jalo skoro stejne jako po rovine, tak bys musel rpifouknout tlumak (pro stejny sag) a upustit vidlu (pro stejny sag). Proti vetsimu sagu na tlumaku (a castecne kompenzace zvyseni sagu na tlumaku) funguje snizovani vidle.

                        0 0
                        • ClAyD  

                          A sakra… pak je to jenom placebo… ale dobrá zpráva je, že už se nemusím nechat omezovat zbytečnou kompresí a beztrestně si užívat aktivní odpružení i v technických výjezdech! Díky za osvětu!

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Placebo to rozhodně není. Aktivní odpružení je ale do výjezdu v terénu potřeba, proto je ideální jen decentně omezující platforma. Sag pořád dynamicky udrží o něco nižší (i když už to není tak výrazné) a díky většímu zatížení zadního kola zadní stavba funguje skoro stejně jako bez platformy na rovině a ve sjezdu.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            No, mozna jsme to s tou nefunkcnosti trochu prehnal, ale ja jezdim vyjezdy z otevrenym tlumaken a to hlavne proto, aby mohl sedet a pravidelne zabirat…ve stoje po chvili porhrabnes a konec..

                            0 0
                        • MlokCZ  

                          Při statickém zatížení se na podobný sag dostaneš.

                          Za jízdy platforma sag právě snižuje, protože ho dynamicky udržuje na nižší hodnotě (omezíš v pohupování jeden směr – kompresi a přitom máš pořád stejně nastavenou expanzi).

                          Snížení sagu do výjezdů je právě hlavním přínosem platformy.

                          Jenže to stejně není argument, protože tu platformu použiju na každém fullu a pořád u velkého sagu to bude posunuté oproti menšímu sagu (a vždy bude hodně velký sag tlumiče do výjezdu nevýhoda, zase je plus v prudkém sjezdu).

                          A většinou to sotva stačí na to, aby kompenzovala navýšení sagu změnou těžiště více k zadnímu kolu.

                          Se zamčeným tlumičem je to pak ještě daleko výraznější a rozdíl sagů je velký.

                          Samozřejmě při větší nerovnosti se sag na malou chvilku zvýší (hned za překážkou), ale okamžitě po pár šlápnutích zase dynamicky klesá.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Čekal jsem, kdy se objevíš :-P

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            No, sag bude vetsi, ale bude o trochu mensi nez bez pouziti platformy. Navic kolo zacne trochu vice drncat…jezdit do kopce je rposte blbost:D

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Souhlas i do dlouhého kopce po rozbitém asfaltu je podle mě lepší jezdit s otevřeným tlumičem, protože se zapnutou platformou to prostš drncá a já mám navíc pocit, že jedu pomaleji než s otevřeným tlumičem.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Navic ja se na kole dost nastojim pri ceste dolu. Kdybych chtel slapat ze sedla, tak pritazeni komprese je jasna volba, ale tychle blbosti mne nebavi (mam na ne HTcko):)

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Na fullu se ale šlape ze sedla snad jenom z kopce ne? :0) Abych jezdil ze sedla i jinde než z kopce, tak to jsem mohl zůstat u HT :-D

                                  BTW, teď mi to došlo. Mlok má asi nějakou fíčuru, že jakmile někdo někde napíše mlok (jako já před chvílí ohledně průběhu), tak automaticky mu to téma asi začne blikat :-D

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Prvni: souhlas:)

                                    Druhy: jo, taky ne to napadlo. Ale urcite to nebude jenom na „mlok“, ale neco chytrejsiho..musi tam byt neco o tlumeni/pruzeni nebo tak…

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Podle mě mu vyjedou všechny s „mlok“ a „stereo“ a pak si to vyfiltruje podle témata :0)

                                      Jinak si to nedovedu představit :0) Ve 12:16 jsem napsal „mlokovo stereo“ a ve 13:44 tu mlok byl :0)

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        To by byl divná funkce, když už žádné Stereo nějaký čas nemám :-)

                                        0 0
                              • MlokCZ  

                                Základem pro rozumné využití platformy je mít málo omezující platformu.

                                Já už roky vozím platformu takovou, že často když to někdo krátce vyzkouší, tak ani nepozná rozdíl jestli je zapnutá nebo ne.

                                Na omezení pohupování při šlapání v sedle to ale pořád znatelně vliv má (pro můj styl šlapání) a žehlení je v podstatě stejné jako na rovině při otevřeném tlumiči (akorát navýšení hmotnosti na zadním kole se vyruší s vlivem platformy).

                                O nějakém velkém drncání nemůže být řeč.

                                Samozřejmě pokud má někdo platformu daleko více omezující, tak je to úplně něco jiného.

                                0 0
                                • ClAyD  

                                  Hele a nevíš, jakej je (pokud nějakej je) rozdíl mezi platformou na X-Fusion O2 PVA a kompresí na O2 RCX?

                                  0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Právě na DHXku mám nastavený nejnižští tlak v expanze, tedy by měl propedal omezovat co nejméně. Problém ale bude v kompresích tlumiče – chtělo by to snížit.

                                  0 0
        • Luk02  

          Vyjádřím se k údržbě GT a Mongoose. Sám mám Force. V servisu provádíme udržbu i-drivu poměrně často, ale zvládneš to i doma sám. Potřebuješ na to 2× klíč na střed a imbusy 5 a 6 tuším, vazelínu nebo měděnou pastu(lepší varianta). ND a ložiska běžně dostupná. Systém chodu je u obou kol skoro stejný jen jinak řešený. Geometrií se ale Teocali od Force dost liší je víc do FR položenější vidle a níž těžiště.

          0 0
          • ClAyD  

            Možná se mýlím, ale na ty nový už ani klíč na střed nepotřebuješ, ne?

            0 0
            • Luk02  

              To máš pravdu:), ale ty novější na servis moc nechodí, teda respektive na výměnu ložisek. Jen běžná údržba…takže mě to nenapadlo:D

              0 0
    • Tomínos  

      Mám 180 jezdím L, iq si myslím že je docela krátkej rám, takže M už by mohlo být zbytečně malý. Kámoš má spešla enduro v M, měří si myslím maximálně 170, sedl si na moje kolo a přišlo mu krásně hravý, tak jen aby sis nekoupil M a nepřipadal si na tom jak na BMX.

      0 0
    • mr.antik  

      asi ideál je 150mm, 20mm (což je dnes asi těžko k sehnání) a tapered krk (což asi nepůjde na ten rám :-) a zvážit, jestli má smysl DHX tlumič.

      Ale záleží kolik vážíš a jak silově agresivně jezdíš

      0 0
      • vrabčo  

        Prečo nie dhx ?

        0 0
        • ClAyD  

          Protože pochybuju, že budeš chtít ještě zvyšovat progresivitu a je to váha a peníze navíc, který bys mohl dát do něčeho jinýho.

          0 0
        • mr.antik  

          protože třeba bude zbytečnej, samozřejmě umožnuje víc nastavení

          0 0
          • vrabčo  

            Myslel som že na moje jazdenie bude výhodnejšie mať dhx s viac možnosťami, ktorý i vyzerá masívnejšie a namáhanie do strán by mohol chvíľu vydržať.

            Samozrejme môžem pouvažovať i nad x-fusion čím by bola váha i cena prívetivejšia.

            0 0
            • ClAyD  

              Masivněji vypadá jen kvůli expanzce, bez ní by byl naopak lehčí a subtilnější než ten X-Fusion.

              0 0
              • mr.antik  

                přesně tak, já třeba zas přemejšlim na klasikou.

                Ono to jednou všechno nastavíš a pak s tim už moc nehejbeš…

                0 0
                • Lišák  

                  Jde o to, aby ta klasika nastavit podle Tvé potřeby šla. Dělat to metodou pokus/omyl, a na každé přenastavení posílat do servisu, vyjde docela blbě časově i finančně. Z toho důvodu vozím taky DHX, i když je těžší. Potřeboval bych, aby mi přenastavili RP23 stejně, jak mám nastavený DHX. Pak bych byl spokojen :-)

                  0 0
                  • mr.antik  

                    a co na tom nastavuješ?

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Progresivitu a BV, nic jiného se na tom tom tlumiči navíc nastavit nedá.

                      0 0
                    • Lišák  

                      Jak píše mpIII. Protože potřebuji co nejmenší progresivitu, tak mám v expansce nejnižší možný tlak (u toho mého staršího typu 75psi) a mám ji vyšroubovanou na největší objem. Navíc můj tlumič mé místo páčky PP kolečko, tak ho mám nastaveno na 3–5 kliků od minima. Při delších asfaltových přesunech s ním potočím i víc.

                      0 0
    • vrabčo  

      Ešte to trochu upresním. Aktuálne jazním tiež RB a to CRR, mám ho už pár rokov a dovodom boli hlavne maratóny ktoré som jazdil. Samozrejme keďže som mal z domu relatívne blízko do bikeparku v Jasnej, tak som si na ňom vyšlapal až hore a pustil som sa nadol niektorou z tratí (samozrejme nie DHčkou). Pokiaľ tam boli väčšie dropy či skoky tak sa vždy dali obísť, menšie sa dali skočiť i na ňom. Čo ma najviac baví je schádzanie skalnatých pasáží a keďže som spod Tatier tak som si ich mal i kde natrénovať, takže techniku som získal na tatranských turistických chodníčkoch.

      Nechcem tým povedať že na tom budem chodiť každý týždeň do bikeparku, no nejaké občasné zajazdenie s rozumom samozrejme nevylučujem. Zatiaľ čo jeden extrém je tých cca 100km za deň tak druhý návšteva bikeparku, v oboch prípadoch to myslím nepresiahne max 2× za rok, inklinovať budem skôr k enduro jazdeniu.

      Ako limit som si dal maximálne 2000€ nie preto že by som na viac nemal, avšak robím viacej športov a bike nie je jediný žrút financií. No a bolo by mi i lúto dať za bike viac ako 2000€ keďže zajazdiť sa dá takmer na všetkom.

      Ako možné alternatívy som zvažoval Cube FritzzSpecialized Enduro Comp no cenou už presahujú moju hranicu. Ešte ma zaujal Votec V.M150 http://www.votec.com/…omp/1_1.html ale moje úplné sympatie si zatiaľ nezískal aj keď stále nad ním uvažujem.

      viac menej som teda rozhodnutý pre IQ6 ktorá myslím na pár rokov postačí, otázka je teda akú vidlicu na časté polety, rýchle prejazdy kamenitých a korenených pasáží. To sa mi ale pri 150 mm zdajú 32 nohy úzke. Pri Fox Float 150 32 mi ani nevadila chýbajúca možnosť zníženia zdvihu, iné vidlice som nemal možnosť na ráme otestovať. Takže ak vravíte že 32 nohy stačia tak je výber vidlice jasný.

      0 0
      • MirosPikos  

        Ti trochu zamotám hlavu, když máš ten rozpočet 2.000€ :)

        http://www.bike-discount.de/…150–8–0.html?…

        http://www.bike-discount.de/…150–8–0.html?…

        Abys věděl, proč ti to posílám. Taky přemýšlím o IQ6, taky mám CRR. Ale chtěl bych tapered a pevnou osu :) To je ve slušný výbavě, za dobrý peníze (řekl bych). Jen nevím, co čekat od toho rámu a trochu se bojím, když by se s tím něco stalo, jak bude komplikovaná reklamace.

        0 0
      • PatrikL  

        Je pomaly rok 2013 a ty s limitom 2000€ uvažuješ o IQ 6… :) Aspoň počkaj či nespravia nejakú novú verziu, lebo takto je to fakt mimo.

        0 0
        • vrabčo  

          S maximalnym limitom, naideálnejšie by bolo 1500–1600 ktoré do toho môžem vraziť. Ak by bolo niečo výhodnejšie za tú cenu tak to vezmem, ak ale niečo za 2000 eur tak vezmem skôr čistokrvné enduro ako Specialized Enduro či Fritzz. Specialized comp 2012, testovací, mali vo výpredaji v kaktuse za 1570 no už ho niekto vychytal predo mnou. Fritzz majú na bikediscount za 2070, o ňom som tiež uvažoval, no toľko už akosi nie som ochotný do biku investovať. Obyčajné klasické štvorčapy ma výzorom moc neupútali.

          Som si vedomý nedostatkov IQ6, mäkká a progresívna zadná stavba ktorá tým pádom asi nevyužije celý svoj zdvih, bez pevnej osi, nie je určený na dlhé polety, v L-ku nevyzerá až tak dobre ako v M-ku. Na druhú stranu má i svoje výhody, je citlivý a pritom relatívne dobre šlapavý, je to síce jednočap ale pokiaľ funguje …

          0 0
          • PatrikL  

            Ešte by som pridal k nedostatkom „normálnu“ hlavovku, nutnosť používať také dlhé tlmiče… :)

            Ten bulls čo som hodil vyššie je za tú cenu super, prináša navyše všetko čo tu bolo spomínané – pevná os 142×12mm vzadu, pevná os 20mm vpredu, o 1cm nižší a o 1cm dlhší rám ako IQ 6 v L-ku. To všetko za menej ako 1400€, spoločne s rozumnou výbavou a pekným vzhľadom :)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Tapered vidle samozřejmě dát jde, za cenu spodní misky hlavového složení vně rámu. Přidá to 1cm pod hlavovkou, takže to trochu hne s geometrií. Ale to nevidím se 150tkou vidlí jako problém.

              Dlouhé tlumiče už problém trochu jsou, výběr je relativně malý. Možnost osadit pružinový tlumič je taky otázkou.

              0 0
      • pitos  

        Pokud chceš vidlici na technické ježdění(což podle popisu asi ano) tak nic menšího jako 160mm,35/36 nohy a 20mm osa bych určitě nebral.

        0 0
    • Smazaný účet  

      K velikosti. Mám 178cm a velikost L, viz profil.

      Vidlice – záleží na co to chceš využívat – pokud na skákání, tak rozhodně 36tku (lyrika) s 20mm osou, pak se ale připrav na to, že nemusí vydržet zadní stavba. Pokud chceš využívat na méně agresivní AM ježdění, tak postačí 32ka s 15mm osou a zadní stavba vydrží. Pak se ale musíš připravit na horší využití zdvihu.

      Pokud bych se dnes měl rozhodovat za tuhle cenu, tak jdu do něčeho jiného. Když jsem kupoval já, byla cena někde jinde.

      0 0
    • logoman  

      Je to o dost drazsi, ale rekl bych ze 400E za carbon ram a prislusny osazeni stoji …

      http://www.lyze-kola.cz/…on-velm.html

      0 0
    • Georrge  

      tady by bylo idealni 150 az 160 vidle s 34mm nohama, to je takovej kompromis, moc jich ale zatim neni a jsou dost drahe :)

      0 0
      • Georrge  

        třeba takový xfusion vypadá zajímavě, se snižováním je MOC 14k, bez snižování je MOC 13k, ale určitě se bude dát sehnat o něco levněji. Výška je při 160mm o 2,5cm víc, než má 150 vidle s 32mm nohama, ono to bude asi tím, že ta vidle je i 27,5" ready, lepší by asi bylo kdyby udělali čistě 26 a 27,5 verze.

        0 0
    • soap  

      hoj zrovna toť totok

      http://www.cyklobazar.cz/…/rb-iq6-xtr/

      0 0
      • MirosPikos  

        2 sezony jetý, ta cena je mimo realitu.

        0 0
        • soap  

          jak pro koho

          0 0
          • MirosPikos  

            A jo, sorry nebudu to komentovat, nevěděl jsem, že ho prodáváš ty osobně, tak se ti do toho nebudu montovat.

            Jen poznámka, možná by stálo za to napsat, kolik to má najeto. Může to být extrémně zachovalý a pak by ta cena dávala smysl.

            0 0
    • vrabčo  

      IQ6 uz myslim riesit nemusite, vyuzil som prilezitost a objednal nieco ine, 150 zdvih, pevna osa, tapered hlava, nejazdene no tazsie … a zmestil som sa i do rozpoctu. Zatial prezradzat nebudem. Je tam ale 150 mm vidlica s 32 nohami tak rozmyslam ze to vymenim za nieco ine skor zjazdovejsie (podla ramu) takze fox float 36 160, lyrik alebo nieco ine

      ?

      0 0
      • mr.antik  

        no tak jde havně jestli to ten rám snese :-) resp. geometrie

        0 0
      • MirosPikos  

        Proč to nechceš říct? Tocela by nás zajímalo, co si nakonec pořídil. Stačí značka/model, nemusíš být konkrétnější.

        0 0
        • vrabčo  

          Radsej az ked potvrdia platbu, kedze zatial nie je objednavka platna a nechcem aby mi to opat niekto uchmatol. Po potvrdeni objednavky vam dam urcite vediet.

          Myslim ze ram to znesie, i v oficial videu je myslim 160 talas 36.

          0 0
          • MirosPikos  

            Ok, v pohodě, jestli je to takhle, tak to chápu :) Sakra to musí být výhodná koupě, když máš takovej strach, ale zase jestli už se ti to stalo, tak tomu rozumim.

            0 0
            • vrabčo  

              No Specialized Enduro Comp 2012 testovaci za 1570 to nebude, ten sa predal s poradovnikom ako teply rozok. Takze tento raz si to radsej neham pre seba i ked to az tak vyhodne nieje. Povodne bol v uzsom vybere takze to mam nastudovane.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.