• scota

    Prosím o radu jaký plášť na jarní rozblácené lesní cesty. Chtěl bych něco univerzálnějšího, protože do terénu musím napřed dojet po silnici. Zatím jsou tam Scylly v drátu.

    Láká mě WTB Wolverine, protože je právě v akci 475 Kč.

    0 0
    • scota  

      Prozradíte mi kolik km orientačně vydrží ten Nobby Nic 2,25 v lehčím terénu (lesní pěšiny apod.)?

      0 0
      • Marty9  

        Omylem jsem klikl na WTB za mě ty Nobby Nic Evo TLR ,PSC 2,25 nebo 2,1

        0 0
      • Slavoš  

        No na předku moc a na zadním záleží na tvé váze, jezděném tlaku a podílu asfaltu.

        0 0
    • MartinT1  

      A co třeba Continental X-King 2.2 RaceSport? Mám s nimi velmi dobré zkušenosti. V terénu podrží a na silnici se neloudají.

      0 0
    • Luma  

      Wolverine neber ,jsou jenom do sucha.Já si ted koupil Kendy Karma 2,2 tak uvidím.Ve 2,0 byly super i na asfaltu.

      0 0
    • PatrikL  

      specialized ground control 2.1 :D

      0 0
    • Tehu  

      jakykoli nobby nic co uvadis …

      0 0
      • marapara  

        S NN moc dobré zkušenosti nemám, bohužel. Měl jsem NN 2.25" EVO na předku a v náklonu na tvrdším povrchu jsem neměl jistotu. Přední kolo plavalo, chovalo se jako píchlé. Prostě se žvýkaly boční špunty. Už bych si ho nedal na bika.

        0 0
        • Pumsc  

          jj,taky mi přišlo někdy jak kdybych měl píchlý př. kolo:)

          0 0
          • marapara  

            jj a podhuštěné jsem je neměl na 19 mm ráfku.

            0 0
            • saddik  

              Hmm, to mi přišlo jen na asfaltu prvních pár kilometrů, spíš se mi ale zdálo, že to je tou mezerou mezi středními a postranními špunty. Myslím ale, že to je jen pocit a doopravdy nebezpečné to není, pokud to v zatáčkách vyloženě nehrotíš, což na asfaltu na biku nedělám. Na jiném povrchu mi přijde NN na předku skvělý a nedám na něj dopustit. Rád bych zkusil i 2,4 TrailStar..

              Momentálně vozím NN 2,25 EVO vepředu a X-King 2,2 RS vzadu, obojí ghetto tubeless. Ten X-King podle mě jede a zabírá opravdu skvěle (myslím pochopitelně poměr záběr/odpor, nikoli že jede jako slick a zabírá jak drapák), akorát propouští mlíko a ne a ne se zatěsnit, svině.

              PARDON, MĚLO TO BÝT NA TVŮJ PŘÍSPĚVEK O DVĚ ÚROVNĚ VÝŠ

              0 0
            • MlokCZ  

              Viděl bych problém v tom, že jsi je vozil přehuštěné. Několikrát jsi tu psal kolik foukáš a to mi přijde hrozně moc a zvlášť právě NN nemají přefukování rádi.

              Při větším tlaku se ty boční špunty chovají výrazně jinak. Tím, že se málo deformuje celý plášť, tak pak ty boční špunty jsou v jiném postavení vůči povrchu a na tvrdém povrchu se více žvejkaj. Když se fouká rozumně málo, tak se to neděje.

              Při nízkém tlaku (25psi na předku u NN 2,25 při mojich 72kg) jsem nikdy žádné takové problémy neměl. Samozřejmě na asfaltu nebo podobném hodně tvrdém a pěkném povrchu NN nijak neexceluje, to žádný plášť s větším vzorkem. A slick nebo minimální hustý vzorek bude vždy lepší.

              Ale právě i na asfaltu mi NN na Korsice hodně překvapil, jak i ve velkém náklonu při už slušném hrocení držel.

              Já tu akci odjel na RaR, která se chovají na asfaltu lépe než NN. Kamarád ale vůbec nepřezouval (a nechal co jezdí v terénu) a na předním měl NN.

              A jakým způsobem řezal a hrotil zatáčky s tím předním NN jsem opravdu nechápal (ono to během té delší akce a spousty desítek kilometrů dlouhých zatáčkových sjezdů postupně gradovalo ve větší a větší řezání a hrocení zatáček). A problém žádný.

              Ať jsem za ty roky co jezdím zkoušel cokoliv, vždy jsem zkončil zpět u NN jako nejlepšího univerzálu, co jsem kdy zkusil. Pokud něco drželo znatelně lépe, tak to vždy bylo už příliš pomalejší než NN. A pokud něco jelo lépe, tak to zase drželo už o moc hůře.

              0 0
              • marapara  

                Foukal jsem v rozmezí 2–2.5 baru a bylo to stejné.

                Bohužel jsem jednou zapomněl, že je mám na předku a když jsem řízl serpentýnu (v mezi, kterou dělám běžně), tak normálně začalo přední kolo podjíždět a štuple se začaly žvýkat málem jsem hodil tlamu … moc nechybělo.

                Teď vozím vepředu X-Kinga 2.4" RS, nahuštěno na 2 bary a sedí parádně. Nemám problém s ostřejším průjezdem zatáček, o kterém jsem si mohl předtím nechat jen zdát.

                Prostě v toho NN nemám důvěru.

                0 0
                • Atilla  

                  S tím souhlasím. Na tvrdém povrchu při agresivnějším průjezdu zatáčky nečekaně povolí, dělal to i FA. Je to tím, že jsou špunty málo protažené na bočnici.

                  0 0
              • Loner  

                já se s dovolením vměstnám s dotazem: Taky jsem je a podobné zkoušel, ale zdá se mi, že tyto(a i podobné nízké figury) mizí před očima. Zdá se mi, že vzadu je na odpis po 1200 km, zatímco běžně využiju jiné univerzály (Smart, Nanoraptor aj)pláště na 3500 km, pak ještě plavou na předním. Jste na tom vesměs stejně?

                0 0
                • MlokCZ  

                  To se tu už řešilo mnohokrát.

                  Třeba konkrétně RaR. Jsou tací co nedají na zadním kole na něm ani 1000km (zdravím jIrI :-) ) a naopak i tací, co dají 4tis. km (a to při vyhození když zmizí prohlubně, tedy zhruba už ve 3/5–2/3 vzorku).

                  Já dávám na zadním na RaR něco přes 3tis. (než zmizí prohlubně).

                  Takže rozptyl výdrž stejného pláště je pro různé jezdce obrovský.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    mylsim ze to byl maajkee a jeho brutalni zatah vocpoda:)

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Už ale jsem na stopě tomu, co u mě způsobuje ten rychlý úbytek pláště. A brutální zátah vodspoda to není :). V normálních podmínkách kolem Rožnova (okraj Beskyd = volné kameny, beskydský píseček, štěrk, však sám určitě víš) mi RaR nevydrží ani těch 1000 km, jak jsi psal. Ale v terénu kolem Ostravy (udusaná hlína, žádné velké kopce, žádný sypký terén) mám na RaR najeto kolem 900 km a na plášti pomalu ani nejde poznat nějaký úbytek vzorku. Že by se mi zlepšila technika šlapání pochybuju, takže to právě přisuzuju té absenci sypkého terénu a volných kamenů, které na RaR zřejmě nepůsobí zrovna blahodárně.

                    0 0
    • scota  

      Vozíte někdo WTB Wolverine 2,25" nebo Bronson 2,3"? Prosím o zkušenosti.

      0 0
      • Hynas  

        Vozím 2,2 v kevlaru na 29, verze s NT (nízké tlaky).

        Zkušenosti jen pozitivní, univerzální guma…drží na suchu, mokru, kamenech, svižný na asfaltu. Bez defektu (viz NT), bez říznutí.

        0 0
      • Luma  

        Wolverine jsem jezdil-rychlá guma,super s odolností.Ve 2,2 celkem balon,jinak celkem těžká cca 650g a nic moc grip,ve vlhku celkem o držku.Už bych si je nekoupil.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.