• Troll

    Mam Duke SL, cca 5.000km najeto, olej menen pred asi 1000km, bez problemu

    Tak poslednich 200km se mi stava, ze kdyz jedu pres opakovane nerovnosti, ta vidle jakoby „zapomina pruzit“. Prvni nerovnost pobere, pak se vrati zpet a misto dalsiho stlaceni koupim ranu do riditek a ramu, jako bych jel na ciste pevnem kole. Asi nejhorsi jsou nerovnosti tak 10cm, ktere nuti vidli hodne pracovat (korenovna z kopce, schody, …).

    Zajimave je ze pokud s ni zkusim zacvicit na miste, no problem. Zkousel jsem si hrat s odskokem – zadny vliv. Navic to dela jeste jen nekdy 20km na houby, rany do rukou, strasny a pak 50km normalka.

    Zkousel jsem vule, nic. Jedine na co jsem prisel, ze pri brzdeni, kdyz za to beru postupne vic a vic (kotoucovka), v jednom miste v ni jakoby „lupne“.

    Hodil bych to do servisu, ale kdyz nedokazu zavadu reprodukovat, tak to je tezky. Nejaky napad? Diky za radu.

    0 0
    • mireks  

      Jak mi kdysi rekl jeden primar na urazovce v Brne, kdyz jsem za nim prisel s bolavym kolenem – vlezem dovnitr a uvidime… Na kolena nedoporucuju, na vidlice ano. Duke SL je jednoducha vidle, se servisnim manualem z netu nemas co pokazit, potrebujes jenom novy olej a kleste na segrovky… Tipoval bych to na roztrhany nektery O-krouzek, umi se natrhat na male kousky co se skripnou tam kam nemaji. Pokud jsi s ni nejezdil jak zvire, tak po 5000 km tam nemuze byt nic vaznejsiho. MirekS

      0 0
    • vlk  

      Takhle z popisu nepoznám co s ní je, ale když prostě nechce jít chvílemi dolů do zdvihu, tak bych si tipnul, že tu bude u tlumiče u komprese. Někdy se u Duků stávávalo, že se povolil ten umělohmotný píst na plunžru a pak chvílemi, místo aby odlítla záklopka a olej protek otvory, se posunul pístek a záklopka pak už neměla kam odlítnou.

      Jednou se mi to taky stalo, když jsem ten pístek nechtěně povolil při kompletování vidle.Jde o to nabouchnout ten pístek nazpět na konec plunžru a nějak ho zajistit, na nějakém kovovém trnu rozbouchnout(roz­táhnout) trochu víc konec plunžru a nebo to pojistit nějakým locklitem apod.

      Ale může to být cokoliv jiného-o ten zničený o kroužek který někde něco ucpává jak píše mireks.Pokud se na rozborku necítíš, tak to dej raději do servisu.

      0 0
      • Troll  

        No ja se do toho poustet nebudu, nemam k dispozici ani malou dilnu. Ale diky za rady…

        Zase, kdyby to byl nejaky O-krouzek na kousky nebo tlumeni, asi by to nebylo tak na tvrdro. To bylo vylozene jak kov na kov, tvrda rana. Napred jsem mel pocit, ze mam povolene hlavove slozeni. Matlo me, ze jinak ta vidle (i kdyz za jizdy nechodila), tak na normalni stlaceni, kdyz jsem stal sla uplne v pohode.

        Proste se mi to nikdy nepovedlo poradne nasimulovat, kdyz jsem stal. Jen za jizdy, kdyz byla zatizena.

        Skoro jsem mel pocit, jako kdyby se delo to, ze pod zatezi (jizda z kopce + brzdeni) se najak ohnula a pak pri stlaceni se v nohach neco neveslo kam ma. No ale to jen amatersky nazor, rozebrane jsem to nikdy nemel.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.