• zipeta

    Na svém karbonovo hliníkovém předním 28 kole mám trochu probržděný ráfek. Výměna by byla hodně drahá tak by mě zajímalo jak ten ráfek udržím co nejdéle v kondici? Napadli mě nějaké gelové špalky, nebo špalky na karbon?.Mám ten ráfek trochu srovnat šmirglem? Dík za odpověď

    0 0
    • Jezevec70  

      Asi nejdýl ti vydrží, když si ho pověsíš v kuchyni na zeď. :-)

      To jsi jako myslel vážně, nebo si z nás děláš legraci? Jestli je opravdu probržděný, tak bez milosti vyměnit.

      3 0
    • Georrge  

      Dej to na kotouče, třeba to vyjde levněji :)

      0 0
      • zipeta  

        Že jsem se na něco ptal :-))

        0 0
        • Esi  

          A co by jsi na to chtěl asi slyšet ? probržděný ráfek se vyhazuje, rozdíl mezi nemocenskou a normální výplatou je několik tisíc korun denně i kdyby ta výměna byla mega drahá tak bude pořád levnější než 2 týdny pracovní neschopnosti. do toho ráfku nikdo nevidí potom to někde trošku ohřeješ bržděním uletí ta hrana a už letíš. Jinak teda tvoje volba :-)

          3 0
          • zdenek  

            „rozdíl mezi nemocenskou a normální výplatou je několik tisíc korun denně“

            To máš asi slušný plat. :-)

            0 0
            • Georrge  

              Nebo na hovno nemocenskou :)

              0 0
              • Esi  

                Jsem zaměstnanec tak nic neschovam, nemocenská je tak na poplatky :-), znám to jen teoreticky, neměl jsem nemocenskou od roku 1998 tak ze jsem pro pojišťovnu zatím ideální kavka :-) na zdravotním pojištění za tu dobu jsem zaplatil opravdu hodne

                0 0
        • Georrge  

          U ráfkových brzd je prostě ráfek spotřebák, s tím musíš počítat… můžeš to teď o chvíli oddálit, ale stejně tě výměna čeká. A riskovat kvůli tomu zdraví nemá smysl.

          2 0
    • jecnak  

      Karbono-hlinikove kolo je nejaký Mavic? Jestli ano, tak holt nahradit rafek nejakou konfekci a vymenit i draty. Uz probrzdene kolo je proste spotřebované a ze sve podstaty pri jizde celkem nebezpecne. Ke konci textu máš fotku, jak to pak dopadne. Pokud by se ti to stalo za jízdy, pravděpodobně poletíš…

      0 0
    • Daf  

      Mám dobrou zkušenost s černými SwissStop špalky jsou poměrně dost šetrné k ráfkům. Pak už zbývá už jen nejezdit za mokra, nebo aspoň nebrzdit :)

      0 0
      • zipeta  

        Díky. Konečně normální odpověď

        0 0
        • PavelFiala  

          Ale ta odpověď se nevztahuje k probrzděnému ráfku.

          Tam je jen jedno řešení, výměna a u nového ráfku použít šetrné špalíky, nebrzdit, nejezdit v dešti pak ti ráfek vydrží.

          Ráfek 5 minut před smrtí používat dál může jen…

          0 0
    • mikš  

      zkusil bych namazat vazelínou brzdné plochy,pak tě i přežijou

      2 0
    • konarider1  

      Sjednej si lepší pojistku a v klidu jezdi vesele dál :) Až si dolámeš čelist, tak nám tady pak nebreč .)

      2 0
    • Vrci  

      U každého kola se míra limitního přibrzdění pozná jinak. Některé ráfky krvácí, některým zmizí něco z brzdné plochy, jiné změní rozměr. Za touto hranicí která je v návodu bych už nejezdil. Pokud se jí přibližuješ vem ty černé swissstopy a pravidelně je čísti. Pokud ji na ní nebo za ní byť i jen na části ráfku – vyhoď ta kola nebo ráfky. Dalším používáním ohrožuješ svoje zdraví a i mnohem dražší materiál.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.