• vit_n

    cau, mam problem se zadnim kolem – kazdej tyden ho musim aspon jednou lepit protoze je furt deravy…vyfouknuti prichazi po tom co trochu razantneji najedu na patnik,proste citim jak rafek narazi na kamen, i kdyz mam gumu nafouknutou uplne tvrde…  kdyz ale zhruba stejne silne nebo i vic najedu s kamosovym kolem, tak se to krasne odrazi a patnik prejedu uplne v pohode takze technikou jizdy by to byt snad nemelo

    neni nejaky spatny rafek? dusi a plast jsem zkousel menit ale je to porad stejny…

    0 0
    • kali222  

      jaj vsichni umite bunny hopy? na zemi jsou obrubniky a ty sloupky okolo silnic jsou patniky.to me vzdycky nici.....

       

      a ted k veci…prohlidl bych rafek zda v nem neni nejaky otrep, mno a plastzevnitr vohmatat : ) zda tam neni neco zapichleho,nebo jemny pisecek

      0 0
    • Jogador  

      Máš pásek v ráfku? Když se vrtaj díry pro drát, nipl, nebo ventilek, tak tam občas zůstane spona, prostě si prstm projdi ráfek…

      0 0
    • jonti  

      Proste ked vychadzas na prekazku tak musis to koleso nazdvihnut, alebo minimalne poriadne odlahcit, alebo mat fakt siroke a velmi natvrdo nafukane gumy. Skus si odmerat tlak aky mas v gumach, lacnejsie gumy maju tvrde steny, ked skusas rukou tak vyzeraju tvrde, ale tlak je nizky.

      0 0
    • Sodík  

      Čau,

      píšeš vyfouknutí – tj. uchází to přes ventilek, nebo lepíš díry a hlavně kde ? To je docela důležitý, kde to máš propíchlý/pro­ražený/procvak­nutý.

      Tipnul bych, jak psal kolega, že ti po vrtání děr nechali v ráfku ostré zbytky kovu, nebo že tam nemáš ten ochranný pásek.

      0 0
    • kubad  

      špatná technika – kolem na obrubník se nanajíždí :-(

      0 0
    • MlokCZ  

      Buď nenajížděj na překážky jako prase nebo si alespoň pořiď výrazně objemnější pláště (menší šance prorazit duši).

      0 0
      • MlokCZ  

        Pokud tedy jak už psali ostatní tam nemáš vyloženě něco špatně, např. tu zmiňovanou pásku přes díry na niple.

        0 0
    • vit_n  

      dneska sem se na to dival a bylo tam par kovovych otrepu tak jsem je vypiloval dohladka, zalepil jsem dusi po chvili vyjel odzkouset…za 2 minuty uz jsem se vracel s prazdnym kolem a to jsem jel fakt jemne…

      plast mam jakousi shitskou Rubenu,mozna to bude tim, diry jsou primo naproti ventilku a spis na boku a na vnitrni strane duse – co to znamena? pásek v rafku mam a rovnal jsem ho, myslim ze v nem problem nebude…

       
      0 0
      • Vilém  

        Nemas tam nahodou pasku uzsi nez vnitrni sirka rafku? Obzvlast Michelin pasky, pak rady rezou dusi.

        0 0
      • jizby  

        Taky bych tipoval na pásku. Může být i správně široká, ale stačí aby byla někde šejdrem.  Stalo se mi nedávno něco podobného při zajíždění novějšího kola. Vyřešilo se to sice přechodem na širší ráfy ze starého kola, ale dodatečně mi došlo, že jsem na nich měl osvědčenou vychytávku:

        místo pásky několik vrstev spešl PET izolepy.  Ovšem funkčnost ověřena jen v ráfku šíře 24 a navíc s pevnější páskou. Jde o to, aby se to nepropadalo do děr.

        0 0
    • roud  

      ja bych vyměnil pláště…

      0 0
    • Jogador  

      Podívej, vycházím s této zkutečnosti, může to být: ráfkem, duší, pláštěm, jezdcem. Psal jsi, že je to se všema pláštěma, ráfek je v poho, tak můžeš mít zkřenčenou duši, kup novou, nalej do ní mlíko, ale to je jen na chvilku… A pokud procvakneš i novou duši, přitom ráfek i plášt je v poho, tak to je pak opravdu jen pláštěm, i když mě se to nikdy nestalo a to nejezdim zrovna čistě…

      0 0
    • Volf  

      jednou jsem měl zapíchnutý v plášti ,, chlup ,, z ocelového kartáče a dokud jsem na kole nejel, tak vše O.K.. Jak jsem na něj sedl, do rána prázdný. Chlup vylezl až po zatížení a jak se kolo odlehčilo, tak zase nebyl v plášti vidět a ani na šáhnutí jsem ho necítil. Našel jsem ho tak, že jsem plášť obrátil naruby a pak teprve vylezl z pláště tak o 3 desetiny mm a šel vytáhnout kleštěma. Už jsem byl skoro na prášky, protože jsem lepil asi 4×.

      0 0
    • Daf  

      Zkousel jsi vymenit plast za tlustsi, resp. s vyssim profilem?

      0 0
    • vit_n  

      tak jsem koupil plaste Continental Mountain King 2.2 a problem je vyresen:)) oproti puvodnimu plasti je doslova obrovsky

      diky za rady vsem:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.