• misha

    Ahoj,vyrážíme na dovolenou s kolama,pojedou s náma na místo v cyklovleku za autobusem,memáte někdo zkušenost,jak kolo po takové přepravě vypadá,co takhle čtu nějaké diskuze lidi jsou docela rozhořčení poškrábanejma rámama atd..z toho mám docela strach.

    0 0
    • omm  

      když vezu kolo vlakem či cyklovlekem mám nasrtřihanou karimatku  dám to na rám izolačkou to  zalepim  a bez úhony.kolo má bejt odřený z ježdění né od přepravy:))

      0 0
      • misha  

        a který trubky na rámu balíš?vůbec nevím co může přijít nejvíc k úhoně

        0 0
        • petrpoko1  

          hlavní rámový, nejvíc je to stejně o tom jak a kdo to tam bude skládat. pokud to bude idiot tak ti otříská kteroukoliv trubku…

          0 0
          • misha  

            tak asi seženu pěnový izolace na topenářský trubky…a budu balit

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Ty jsou super stačí jen rozříznout po délce a na několika místech potom převázat páskou, je to raz dva a drží to. Navíc je to super ochrana.

              0 0
              • ropman  

                nevíte na kolik to asi vyjde ? Nejspíš za 1 m ? Zkoušm googlit, ale zatím ještě bloudím

                0 0
                • Glum  

                  Dvoumetrová roura cca 40 – 150 Kč, záleží na tloušťce izolace a průměru a materiálu. V OBI pár desítek korun. Dlouho jsem žádnou nekupoval, většinou je nové nacházím na silnici (asi to padá z aut řemeslníků).

                  0 0
    • Glum  

      Kola jsem vezl mockrát na vleku, pokud to bude klasický cyklovlek (kolo stojí v jakémsi žlábku a je uchyceno gumicukem za rámovou trubku), pak není moc velké riziko. Pokud máš nové nebo dražší kolo, obal topenářskými trubkami nohy vidlice a rámovou trubku. Co je nejpodstatnější, zkontroluj, zda je kolo dobře uchycené a zda sousední kola do něj nestrkají (pedály, brzdové páky, rohy). Pokud ano, opět je dobře v místě kontaktu dát izolaci a přilepit izolepou, případně posunout kliky, aby pedál směřoval jinam. Samozřejmě sundat vše upadající (CC, blikačku). Pozornost je třeba věnovat i místě uchycení kola gumicukem. Bude-li vlek patrový, rád mám svůj bike v horním patře (tam nehrozí, že po naložení koly mi někdo přehazovačku ohne batohem či výplet bude v kontaktu s propanbutanovou lahví). Dvakrát jsme kola vezli i úchylným cyklovlekem, kde jsou kola zavěšena za hák od stropu a svázána k sobě – tam je jakékoliv množství izolací vhodné.

      0 0
    • camillio  

      Ahoj, kolo jsem vezl za busem jednou, jednalo se o přívěs se „žlábky“ kde je přední kolo nahoře (má to např. Cyklotrans). Ač jsem se bál, přeprava proběhla naprosto bez úhony, je tedy fakt, že jsem si to víceméně nakládal a sundaval sám, ke kolu nechci moc nikoho pouštět. Nicméně šofér i závozník (nějaký mladičký brigádník) byli dost v pohodě a opatrní. Ovšem už jsem jel i busem, kde se kola dávala dovnitř a stála podélně při jedné straně busu a to je úplně naprd – šofér to přivázal jen k té podélné trubce pod oknem, takže první šlápnutí na plyn – kola jela dozadu, první brzda a všechno to letělo dopředu. Když se k tomu přidá to, že všechno je to opřené o sebe a že s námi cestovala matka a dítě s totálními orezlými šunkami, ostrými hranami a dětské kolo s řídítky vysunutými >5cm!!! nad rysku (madam o tom věděla!), tak to byly nejdelší 2 hodiny co jsem v busu strávil.

      Zato horší je to s vlaky – když mám jít s kolem na vlak, už předem rodím ježky bodlinami napřed. Někde je to dobře vyřešeno (např. rychlík Bezdrev), kola se sice věší za přední, ale nelítají a nemlátí o sebe. Naopak jinde (a to většinou) je to vymyšleno úplně na [doplň-si-sám], buď se věší ale kola se vedle sebe nevejdou, takže už jsem jednou věšel za zadní kolo, nebo se nevěší a je tam rádobyplac na kola, jenže musíš s kolem sem a tam podle toho, kterými dveřmi se nestupuje. Úschovu během přepravy už od chvíle, co jsem dojel s oběma brzdami zavzdušněnými, neriskuju.

      0 0
    • Paja  

      Byl jsem na zajezdu s cykloprivesem 2× (Kudrna, S.E.N., oba privesy, kde kola stoji ve zlabku, o neco lip reseny byl ten od Kudrny) a pokazde bez problemu, trubky ke kterym se kola pripevnuji byvaji vetsinou obaleny (SEN gumoplastovou hadici, Kudrna Mirelonem – izolaci na trubky), takze poskrabani hrozi spis pokud by se kola dotykala navzajem, to se da resit bud kouskem te izolace (u Kudrny ji meli dost navic) nebo kusem stare duse, coz se da pohlidat, kdyz kola pruvodcum pomuzes nalozit – jeste budou radi:-) 

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.