Přehřívání pláště na trenažeru a defekty

13 nepřečtených
  • Marek4455

    Zdravím vás bikeři!

    mám problém se svojí silničkou a jejím (ne)kámošem trenažerem. Pokaždé když jedu víc jak hodinku někdy i méně, tak se mi na duši udělá defekt.. Jako píchám rád ale co je moc to je moc :D už jsem to několikrát lepil měl jsem nejdříve duši rubena, teď tam mám viktorii a stejný problém. Zkoušel jsem i starý plášť viktorinox který už byl docela jetý, teď jsem tam dal nový Giant a furt to samé. Mám magneticky trenažer je značky M-wave. Přijde mi že když se točí hezky z něj fouká teplý vzduch ven ale to asi nestačí na uchlazení. Váleček po kterém jezdí plášt je překně horký. Myslíte že by pomohla duše foss, která je vyrobená z thermoplastu? Ano vím že thermoplast se teplem taví a měkne nicméně jsem zkoušel natavovat zapalovačem obyč duši a fosska si vedla mnohem lépe, nicméně fossku jsem neměl v použitelném stavu, tak má cenu to zkusit a koupit novou? Nebo jak to řešíte vy? Díky moc za rady, rád bych si co nejdřív zajezdil.

    0 0
    • tromboonen  

      Trenal nejezdim, ale daj se koupit specialni plaste na indoor training (tusim Tacx jeden dela), ktere vydrzi vetsi teploty a nesjizdi se tak..

      JInak zkus nizsi tlak, treba pak nebude tolik brzdit trenal a teplota valecku bude nizsi?

      0 0
    • zdenek  

      Co zkontrolovat tlak v duši a přítlak k válečku? Přítlak nastavit co nejmenší, aby ještě neprokluzoval.

      Taky už jsem nějaký defekt měl, ale vhodným nastavením se povedlo problémy odstranit.

      0 0
      • Marek4455  

        Tlak v dusi jsem kontroloval zkousel jsem jet na 3 atmosfery i na 7 s malym i s velkym pritlakem a zadna velka zmena :/

        0 0
    • distance  

      Taky jsem kdysi zkoušel normální hladkej plášť (chtěl jsem ušetřit), ale stávalo se mi to co tobě. Rychle se sjel, zahříval se. Od té doby, co jsem pořídil ten od Tacxu (takovej modrej), tak žádnej problém a zdá se mi, že je i tišší. Mám v něm nějakou obyčejnou duši. Za mě je to nejjednodušší a jistý řešení.

      0 0
    • Blunderbuss  

      Defekty s klasickými plášti na trenažeru se tu někde probíraly. Rovnou jsem koupil speciální plášť (konkrétně Continental) a zatím jsem žádný problém neměl. Mám ale trenažer Elite a elastogel váleček nijak zvlášť horký není.

      0 0
    • Žíža  

      tak ja mam zkusenost z válců, ze z pocatku mivam taky jeden dva defekty – ale je to tim, ze pri vetsim namahani ( lokalni deformace na male plose, pri nizsim tlaku + vetsi zahrati ) povoli nejaka zaplata.

      ze bych opravdu pichnul to ne – v tom pripade bych asi pokontroloval pasku, pripadne jestli neco neni v plášti.

      0 0
      • tromboonen  

        Valce maji vetsi plochu a taky mensi odpor, brzdis je nizsim tlakem, ty teploty nejsou tak hrozne, na trenalu je prumer valecku par cm a odpor i teplota radove vetsi… na valcich taky dojizdim stare obyc slupky a zadny problem..

        0 0
      • Marek4455  

        tak jsem dnes objednal duši foss, vyzkouším co se stane. a ještě zkusím asi ten váleček trenažeru je pochromovaný, takže to podle mě může i dost prokluzovat a třít se navíc oblepit gumovou páskou, co myslíte? Když nic nepomůže koupím si spec plášť. Rád bych totiž dojezdil pláště co mám staré. Uvidím

        0 0
        • Dejv94  

          Foss duše ti myslím nepomůže, ne dlouhodobě.

          Problém je z odvodem tepla ze tření a deformace, pokud je váleček kovový a ty ho oblepíš gumovou páskou, problém se nejspíš zhorší protože váleček pohltí a odvede mene tepla.

          Jen pro zajímavost, jaký máš trenažer?

          0 0
        • tromboonen  

          Hele a kolik Tě už ty duše stály, ten jeden plášť co vydrží docela dost zas task drahej není.. čert vem duše (ale i ty se nasbíraj), ale likvidovat slušný pláště na trenálu je zbytečný, půjdou do pr.. sakra brzo. Já ani na válcích nejezdím na jedna zápletech (ani dva), prostě mám starý 32 drátů levný záplety s nejhoršími starými plášti a obyč dušema (jinak latex a pláště 1000+), je toi sice mimo jiné kvůli tomu, abych zvedl odpor na válcích, ale na nízkém tlaku by se dalo jezdit i na tech super slupkach, ale byla by to skoda..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.