• lucky bastard

    Zdar,jako asi to nechám pro klid zavařit, ale jde mi o váš názor, jestli by jste na tom dál jezdili? Jezdím s tím jen do práce žádny závodění :) Nezdá se mi, že by to bylo nějak extra namáhané místo.

    0 0
    • Smazaný účet  

      Já bych to asi nevařil – je to další stres pro oblast kolem. Jezdil bych a párkrát do roka bych to omrkl, jestli se to nezvětšuje. Toto tam mohlo být už z výroby. Případně bych prostě celou vidlici vyměnil.

      0 0
    • Georrge  

      Divne misto, muzes tu vidli nafotit i z jinych uhlu? At je videt jak to tam presne je.

      Jak pises nevypada to na zatezovane misto. Osobne bych to zkusil dremelkou trochu odbrousit, jednak zjistis jak to jde hluboko a hlavne je pak mensi sance ze se to bude sirit.

      0 0
      • kycis  

        Souhlas. lepsi zadnej svar nez prasklej svar :-) Vybrousenim se to nejspis zastavi a bude klid.

        0 0
        • Georrge  

          Vypada to totiz jako nejaka trubicka pro blatnik nebo tak neco. Ten smrkanec svaru tam je jen proto, aby ta trubicka nevypadla, je to poznat i z toho, ze neni ten svar delsi. Takze kdyz tam nebude tak by to nemelo vadit, ale i tak me prekvapuje ze to v takovem miste prasklo :) asi moc velke pnuti po vychladnuti.

          0 0
          • adam320  

            Jj, vypada ze ta prasklina tam byla uz pri lakovani takhle z fotky

            0 0
          • lucky bastard  

            prave proto si taky myslim ze by to vadit nemuselo, ptž tam sem sváry normélně neviděl. Je to na uchycení přední brzdy

            0 0
          • lucky bastard  

            to uchycení brzdy je tam jakoby formou vložky a ten svár ji tam drží

            0 0
            • Smazaný účet  

              Zaměřil bych se na to, jak vypadají místa, kde se opírá lem matice brzdy i čelo brzdových čelistí. Jestli se lem matice opírá o korunku vidlice a ne o tu trubičku, tak to není třeba řešit, protože ty sváry tam jsou jen proto, aby se ta trubička netočila/nevypadla, což si myslím, že bude ono.

              Jestli se opírá lem matice opírá jen o tu trubičku a otvor v korunce je větší než matice, tak se do sváru dostává namáhání při brzdění. Předpokládám, že se čelo brzdy opírá o korunku, ta vypadá bytelně ale už se mi to moc nelíbí…

              No a jestli je ta trubička skrz celou korunku a brzda drží čelem i matkou jen na té trubičce a je to chycené jen za ty čtyři stehy, tak bych to hodil co nejrychleji do popelnice… než z kopce zabrzdím a brzda vyletí ven otočí se na bowdenu a švihne mě po tlamě.

              0 0
              • lucky bastard  

                Predni brzdu ani nemam je to fixka, ale prosim nepoustejme se do debaty jak sou fixky nebezpecne ze „nemaji brzdy“ :) je mozne ze to prasklo treba pri nabouchavani toho spodniho krozku hlavka na krk. Docela sem musel zapijit nasili, protoze se mu tam moc nechtelo.

                0 0
    • Slavik  

      Kdyby to nebylo namáhané místo, tak to nepraskne.

      0 0
    • Romancero  

      to svařoval automat? Tedy dost „prasácké“

      ale na „funkci to nemá vliv“ :-)

      0 0
    • rasto  

      vpravo je pouze prach, že?

      co se týče Tvé praskliny, jezdil bych. viděl bych to na vadu při svařování, nikoliv důsledek Tvé jízdy. zajímavé je, žes to vůbec objevil, pochvala!

      0 0
    • cibi  

      Když si to zvětším- řekl bych, že ta prasklina tam byla ještě předtím, než to barvili, tj není nová ale z výroby.

      K vlivu na bezpečnost se neumím vyjádřit.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.