• Marliga

    Potřeboval bych poradit.Když mám popraskané pláště,je to pohuštěním a nebo přehuštěním?Pláště mám SCHWABLE SMART SAM.Na kole najeto cca jen 500 km.

    0 0
    • Vilém  

      Je to plastema.

      1 0
    • VladexAndroid  

      to já mám popraskané pláště mnohem a víc a jezdím s tím a nic se neděje

      0 0
    • Tencovozikmin  

      Podhuštěnim určitě ne,většinou je to stářím. Ale přehušťovaní taky stojí za prd.

      0 0
    •  

      Něco podobného, ale v menší míře mi udělaly MAXXIS Advantage taky, ale až po cca 4000km. Pokud budou ty praskliny velké, tak se do nich můžou dostat kamínky nebo tak a postupně se prodrat až skrz. Zatím se mi to ale stalo jen jednou a byl to dost špičaný kousek kamene, který mi zalezl přímo do jedné větší trhliny. Nutno podotknout, že to bylo zadní kolo a plášť byl značně sjetý, takže asi proto :D

      0 0
    • VladexAndroid  

      myslíte si že tento plášť je už na vyhození? nebo se dá na něm jet? jedná strana po celém obvodu je popraskaná, místy čouhá duše. ten plášť byl kupovaný nový před 10 měsíci.

      0 0
      • nitraq  

        Místy čouhá duše – urychleně do koše a hned sehnat nový jiný.

        0 0
      • couffy  

        Vyhodit

        0 0
      • Tencovozikmin  

        Jak muze 10 mesicu stary plast vypadat takto? To byla nejaka ulozenka za par susnu.

        0 0
      • Dejv94  

        To máš prodřený od špatně nastavených špalků, ne? Mi neříkej, že jsi kupoval novej plášť v takovym stavu.

        Edit: tak to je pak jasný, že zničíš plást jízdou na ráfku a ještě k tomu 80km. Achjo, že se vubec ptáš, když z toho leze duše.

        0 0
      • postman79  

        Normálně jezdi, časem ti ta duše bouchne, ale klidně to dojezdi i bez lepení, ty na to mentálně máš :))

        0 0
      • Esi  

        podlep to americkou páskou přece nevyhodíš zánovní plášť, to ještě 10 let vydrží :-)

        0 0
      • fargo.  

        Obdivuju, na co jsou tady lidi schopni se zeptat. :-)

        0 0
    • rapo  

      Moje první zkušenost se Schwalbe Rapid Rob 29×2,25. Popraskaly boky po 3 měsících a 1500km, ale jenom na zadním. Foukaný byl na cca 3ATM, vážím 90kg a jezdil jsem převážně po silnicích.

      0 0
    • Libas  

      Ahoj, mám 3 roky staré pláště WTB Exposure 34c, který jezdím jako bezduše s tmelem caffelatex na gravelu, z 90% na silnici. Na začátku letošní sezóny jsem pláště čistil od zaschlého mlíka a dával nové a všiml jsem si, že je podél patky prasklina. Mlíko prasklinou neprolíná, takže je prasklá horní vrstva pláště. Dneska jsem si všiml, že je odtržený větší kus blíže vzorku a tudy už mlíko prolíná, resp. voda z něj. Chci se zeptat, jestli náhodou není špatná kombinace mlíka caffelatex a plášťů WTB? Foukám to na 5 bar, pláště mají max. hodnotu na 5,5 baru, mám 108 kg. Vzhledem k tomu, že na tam někdy latím i 60 km/, tak si raději koupím nové pláště.

      0 0
      • 123J  

        Určitě nové, asi kvůli váze bych foukal víc, pokud to ráfek snese.

        0 0
    • seatik  

      Jak jsem byl spokojený s plášti Bontrager xr2 team issue , které bez prasklin fungují ještě dnes po 4 letech , tak s xr1 nejsem spokojený vůbec. Nechápu proč popraskal běhoun za 4 měsíce. Plast koupen jako nový v obchodě , je na 2 různých kolech , mém i synovo. Tlaky jezdím mezi 1.6 až 2 bar, je používaný stejným způsobem na podobných cestachjako bývala xr2. Co může být špatně? Je to po celém obvodu mistama. Cyklostar nepoužívám , omýván pouze vodou. Taky má někdo podobnou zkušenost s Bontrager?

      0 0
      • Jan D.  

        Nějaká špatná směs. Reklamuj to. Mě po roce zteřely a popraskaly Gravelking SK. Reklamoval jsem a vrátili mi peníze.

        0 0
    • AK84  

      Můžu poprosit o názor.

      Mám rok staré pláště Schwalbe insider. Používám pouze pro jízdu na válcích. Mají najeto cca 800 km. Foukám je na 5 bar (uvedeno mají 4–6,5).

      Teď jsem si všiml, že jsou z boku po celém obvodu z obou stran popraskané, přední plášť je trochu víc jak zadní.

      Je to běžné a nemám to řešit a jezdit?

      Nebo spíš zkusit reklamovat?

      0 0
      • Esi  

        Pochybuju ze po roce ti to někdo uzná jako reklamaci. Za mě neřešit jezdit.

        Na trenazeru pouzivam vždy ten nejlevnější dratovy plast který seženu, vydrží tak 200h než se rozpadne, rychlost na trenazeru nemerim, i kdyby to bylo v průměru jen 24km/h tak je to cca 5 000km tak nevím jestli ty speciální pláště na válce mají nějaký smysl. Z těch obyčejných teda lítají žmolky, na balkoně je mi to jedno, za trenazerem je trochu černá zeď, jde to z ni vždycky vyluxovat

        0 0
        • jIrI___  

          Zrovna Insidery mi práší daleko více než ten obyčejný drátový plášť za pár korun :(

          1 0
          • Esi  

            Tak potom už jejich smysl vůbec nechápu, já kupuju dratove verze plastu tak do 200kč za kus

            0 0
          • mr.nikdo  

            Ty kraso!

            Jen pridam – vzdycky jsem dojizdel plaste.

            Na starem Force trenazeru lital sileny bordel – ale AL/ci jiny valec a mel i nejake zaseky.

            Elite s podobnym valcem uz byl lepsi.

            Continental trainer – prakticky nelita a je tissi.

            0 0
            • Esi  

              Já mám elite s podobným valeckem bordel lítá jen z těch otrepů, potom už je to neznatelne, najezdim za to na trenazeru tak 100 hodin a většinou po druhé sezóně se udělá na plášti boule, oddělí se behoun od kostry, kdyby měl plaš vydržet dokud se neojede na hadr tak musí vydržet několik tisíc hodin, ten oter je úplně minimalni

              0 0
              • mr.nikdo  

                Za roky jsem najizdel ruzne plaste – zimni vyuziti silnicky.

                Vetsina na starem trenazeru delala bordel. Ze skrinek to slo blbe. Stejny bordel, jak Jirka.

                0 0
                • Esi  

                  Já mám na elite, to vypadá ze je stejný valeček, úbytek pláště úplně minimální, aktuálně tam mám plast určitě 100h najeto

                  0 0
      • cibi  

        pokud to vypadá opravdu jen takto a nebereš to ven (do mokra) tak v pohodě použitelné

        Jen je třeba sledovat , pokud by se odhalila kostra výrazněji nebo by se začaly trhat vlákna, by šel plášť do kytek.

        Něco jsem se najezdil na Barumkách, trpěly na takovéto rozpraskání docela často.

        jen pro info- neměl jsi ten plášť na mrazu/ přímém slunci?

        1 0
        • AK84  

          Mam je celou dobu uvnitř. Ani slunce, ani mráz.

          0 0
          • cibi  

            dík za info. Prostě stárne guma – ale takovýchtoprasklin bych se nebál…

            měl jsi to dávno ojezdit :-)

            1 0
            • AK84  

              Taky díky za názor. Nikdy jsem se s tím nesetkal, tak mě to trochu znepokojilo. Ale nebudu to zatím řešit a budu jen sledovat zda se to výrazněji nezhoršuje.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.