• Mucin

    Ahoj bikeři, kamarád mě poprosil, abych se mu podíval po nějakym kole,jenže podle jeho specifikací to vidim na nějakou crossku a v těch se vubec nevyznam a tak bych Vás chtěl poprosit o nějaký tipy…

    Jeho požadavky..

    postava: 179cm, 75kg

    terén: hlavně silnice, občas nezpevněný cesty

    odpružená přední vidle

    cena: do 12 000,–

    Za jakýkoliv rady budu rád ;)

    0 0
    • Seky  

      Opět, nemůžu napsat nic jinýho než, hledej v historii. Trochu ti to ulehčim, levnej kros = individuální stavba. V těhle cenových relacích nemá smyslu hotovku vůbec řešit.

      0 0
      • karliner  

        Vidíš, já bych mu poradil naprosto opačně – stavět takovou plečku nemá smysl.

        Ať jde do cykloshopu, který mu je v okolí sympatický a vybere si něco tam. Nebude mít problém se servisem, případnými reklamacemi a pokud bude trochu jezdit, stejně to kolo za rok zahodí a koupí si pořádné. Pokud bude jezdit párkrát za rok po cyklostezce do hospody, rozdíl mezi „stavbou“ a „sériovkou“ stejně nepozná.

        0 0
        • scalar  

          Blbost na n-tou.

          Za cca 12 tis. je možné postavit crossové kolo na zeslabovaném rámu, s funkční vidlicí Suntour NRX (na 75 kg bude ideálně vyhovovat pružinová verze), osazení Deore 3×9 včetně klik s integrovanou osou, véčka od Avidu. Takové kolo nemusí za rok vyhazovat.

          0 0
          • karliner  

            Reklamu si zaplať.

            Znám pár lidí, co si ty tebou montované trosky z dílů buhvíodkud koupili…

            0 0
            • johninho017  

              kolo od scalara mám, a jako troska mně nepřijde. Trosky mi naopak přijdou kola co potkávám tady od nás z kellysu a cyklopointu. A ta tvá rada… Já mám radši funkční kolo, které jezdí, a které nemusím dávat třikrát do roka do servisu. Navíc za 12 tisíc to z kameňáku bude super plečka na aceře/altusu s vidlicí na ozdobu

              0 0
            • Keep  

              Od Scalara mám kolo za 14 tis., troska to rozhodne není. Trosku jsem si kdysi koupil v Intersportu za stejný peníze. Ale ať je po vašem. Já jsem s tou troskou buhviodkud spokojenej.

              0 0
            • scalar  

              To není žádná reklama, nikomu nic nenabízím – myslíš, že je finančně zajímavé zakázkově stavět dobrá kola za 12 tis.?

              0 0
        • KOLOMECH  

          Přesně tak, jsem téhož názoru, navíc v těchto shopech jsou asi povolanější lidi k prodeji kol. (a jsou za to proto královsky zaplacení)

          A pokud se někomu takovému kdo vybírá kolo v této cenové relaci nebude zdát u sériovky chod vidlice či jiných „komponent“, určitě se dá za příplatek pořídit a zaměnit v odborném servisu za lepší. Od toho tam ty lidi jsou, všichni dělají co můžou aby své zákazníky uspokojili, zákazník je náš pán a když chce modré kolo, tak si musí odnést modré mimochodem.. Je na tom něco nepochopitelné­ho?? :)

          0 0
          • scalar  

            Tak Ty jako provozovatel cykloservisu ani jic jiného tvrdit nemůžeš, když si lidé kupují kola, na kterých potřebují měnit nefunkční vidlice, mizerné středy a náboje atd., tak je to pro Tebe obživa.

            0 0
            • KOLOMECH  

              Já mohu tvrdit co budu chtít a může se ti to líbit a nemusí, stejně tak pochopitelně opačně. :) Jsem majitelkou servisu, to je fakt, ale v tom sevisu se i ta kola staví, takže nejenom vylepšují na přání pana zákazníka.

              Jde o to, že máme narozdíl ve vší skromnosti pestrou nabídku služeb orientovaných na pana zákazníka a jeho potřeby, což někteří stavitelé pochopitelně nenabízejí a ani nechtějí nabízet, ti se zabývají pouze stavbami jedné nebo dvou variant krosových kol se vzduchovou vidlicí, protože je to prý lepší.

              A odborníci to berou samozřejmě tak, že ostatní jsou úplní pitomci, že něco tak skvělého nedokážou nebo nechtějí dělat s 10%, max.20% marží a to také s mraky rizik.

              Takto „vychovaní“ jedinci ještě zdaleka netuší, co je čeká za problémy, když jim to kolo za měsíc nebo za rok kiksne, imho třeba sami to rozebírat nebo celé posílat na druhou stranu republiky a pak čekat 14dní na to, než se vyreklamuje nebo nevyreklamuje a jak to bude dál.. :)

              Problematika je samozřejmě mnohem širší a myslím, že není třeba se o tom rozšiřovat, neb zkušenosti musí být dlážděné a servírované tak jak jsme jimi prošli sami, než se prodat zadara, podbízet zadara, já také nechci slevu nikdy zadarmo.. :)

              0 0
              • scalar  

                Nevím, jak ostatní stavitelé, ale já mám mechanika a poskytuji záruční i pozáruční servis.

                Pokud je zákazník z větší vzdálenosti, je logicky pro něj lepší využít místní servis na běžnou úrdžbu, pokud ji nechce dělat sám (mytí kola, výměna řetězu, destiček…), v tom nevidím žádnou komplikaci.

                Pokud se řeší reklamace vadného dílu, musí se na vyřešení čekat skoro stejně, ať je zákazník místní nebo z druhého konce republiky, zdržení je o 2 dny (přeprava od zákaníka k prodejci a od prodejce zpět k zákazníkovi), to je ale obecně problém veškerého internetového prodeje.

                0 0
                • KOLOMECH  

                  Tak to je skvělé vědět, děkuji za info s pevně doufám, že jsi to nevztahoval na sebe a svojí nabídku krosových kol. Já jak to tady stojí a visí to naopak vnímám jako dobrou a hlavně účinnou prevenci proti zvyšování sebevědomí a důvěry pro získání potencionálního a především solventního zákazníka. :)

                  0 0
        • scalar  

          To je jenom jedna z možných variant.

          Další je, že bude jezdit, ale jeho finanční situace mu nedovolí kolo za 12 tis. zahodit (znám spoustu rodin, pro které je to velký výdaj)a bude muset na něm jezdit několik let, třeba i pár tisíc kilometrů ročně, s vidlicí bez tlumení, budou ho bolet ruce a záda.

          Nebo ho těžké kolo s nefunkční vidlicí a mizerným řazením „nechytí“ s skončí u toho ježdění ho hospody, přitom s dobrým kolem by to skončilo jinak.

          0 0
    • tondaklein  

      Takže s uvedených příspěvků Ti je doufám jasné jaké kolo koupit :-).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.