• Switch

    Zdarec,mam to cca 15 km na traily,takze dojet tam,pojezdit a zase zpatky.Jake plaste mi na 27,5 doporucite?

    0 0
    • Tomcat  

      Schwalbe vzadu Racing Ralph a ve předu Racing Ray…

      Ono trail a trail když některý jsou i za sucha na gravela…

      1 1
    • novas752  

      No máš blbý, to co na silnici jede je v terénu naprd a to co pěkně drží na trailech zase nejede na silnici. Ideálbě se přiblížit autem a můžeš trailovat o hodinu déle.

      0 0
      • Georrge  

        Nepotřebuješ silničku abys mohl na asfalt, stejně jako nepotřebuješ DH gumy aby sis užil traily. Univerzální gumy existují.

        1 0
        • vaclaw  

          Tak on je taky trail a trail. Pokud to chce na nějaký floučko, tak klidně xc slupky, tam se nedá tak moc zkazit, pokud s tím sjíždí skály nebo nějaký padáky, tak bude rád, zvlášť v horších podmínkách, za každej pořádnej kolík. Ale dají se sehnat i fajn univerzály, ale je to o kompromisu, ty požadavky prostě jsou protichůdný.

          0 0
    • scota  

      Pokud to má být primárně do terénu tak třeba Maxxis Rekon

      0 0
    • tomvv  

      na silnici jede dobře Schwalbe Smart Sam

      0 0
    • XNeo  

      Mám sadu několika kol a přehodím dle potřeby – Na silnici / štěrkocesta mám Schwalbe Hurricane, pak takový univerzály Maxxis Ardent a do bordel terénu Assegai. Ten Ardent je takovej univerzál – Assegai na asfaltu nechceš – je to jak žvejkačka, ale dolekopcem lesem drží fakt dobře.

      0 0
    • petyn  

      Co takhle dopredu Tufo XC11TR a dozadu XC12TR? Jede to pěkně a předek v zatáčkách taky podrží.

      0 0
    • Datel Stepní  

      Osobně mám to štěstí že cesta do lesa je pár metrů a na MTB na asfaltu nejezdím prakticky vůbec. Bohužel většina lidí se musí nějak do terénu dostat. To chápu požadavek na univerzální pláště.

      Jak to ale řešíte s tlakem? Univerzalni pláště mozna v ramci moznosti, nejake budou. Ale co univerzalni tlak? Jezdím v terénu co nejnižší a to na asfaltu opravdu nejede.

      Přijde mi to, že je to všechno dost o kompromisu. Asi bych volil variantu, že na ten trail dojedu autem. Jsem ale ovlivněn, tím, že buď beru silnicku na asfalt, nebo MTB do lesa a nemusím to řešit.

      0 0
      • novas752  

        To je samozřejmě nejlepší možnost, jet dohromady 30km do terénu na kole je buď hrozný utrpení na teréních pláštích a nebo to bude naprd v terénu. Takže je rychlejší vzít to autem, ale zase se pak nemůžeš zastavit na pivko. Kdo má tím směrem nějaký příměstský vlak tak má vyhráno.

        Kdo je schopný si dát tlak „podle stisku“ tak si může na cestu tam doma nafouknout, až dojede na první kopec tak upustit na teréní tlak a pak to holt doplazí na měkkých domu.

        0 1
    • Sulka  

      Tak doma sem vetsinou na presun nafoukal, na trailu upustil. Merak se ti vejde do kapsy kdyz to chces mit presne. A na cestu zpet to prifouknu. Co je na tom slozityho. Prekvapive dobre se mi jezdilo na DHF predek i zadek. Obyc smes. Dost je to o zvyku a nohach.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.