• rasto1

    Ahoj, pri udrzbe biku -giant reign x 07 som si vsimol na sedlovej trubke preliaceninu viz. foto ktoru sposobil naraz prepojovnika hornej vidlice zadnej stavby. Pokles tlmica je pritom nastaveny na hornu hranicu odporucenej hodnoty. otazka je ci taketo nieco je pripustne a ci sa to stava castejsie na podobnych bikoch alebo je to vyrobna vada tohto ramu. Bolo by mozne to riesit gumovym dorazom v tomto mieste? Za akukolvek radu pekne dakujem

    0 0
    • Dijck  

      Hm, pozeram ze mas Xko, no zatial som to na svojom nezaregistroval, a na doraze uz bol viackrat…to je na reklanaciu…vela stastia.

      0 0
      • mechanik  

        Proboha…co zas chcete reklamovat ?

        0 0
        • Dijck  

          Preliacinu na rame sposobenu prepakovanim:)

          0 0
          • mechanik  

            Jo… a to je vada materiálu,nebo vada z výroby ?

            0 0
            • reborn_biker  

              to chete rict, ze kdyz sel tlumic na doraz tak byla zarazena zadni stavba do sedlovy trubky?

              0 0
            • blue  

              tobe prijde v poradku, kdyz mustek zadni stavby deformuje sedlovou trubku? ja bych rekl, ze konstrukter asi nemel svuj den

              0 0
              • reborn_biker  

                v poradku mi to nepripada, spis se mi tomu nechce verit.

                0 0
              • mechanik  

                a což takhle majitel…tohle dělá více rámů i RM myslím Svitch.

                0 0
                • Dijck  

                  Ako toto mohol ovplyvnit majitel? Jedine, ze tam dal kratsi tlmic(co mi pride ako blbost), ine ma nenapada..

                  0 0
                  • rasto1  

                    tlmak je origo vzduchovy DHX 4 imho tvoj reign pracuje ok secko ?

                    0 0
                  • mechanik  

                    No to by měl vědět majitel… stačí špatně nastavený tlumič a větší „jump“ :-)

                    0 0
                    • rasto1  

                      pisal som ze pokles tlmaku mam neustale nastaveny na hornej hranici doporuceneho SAG he a ja na tom nejake vysocizne skoky nerobim tos tak (Propedal je nastaveny asi v 1/5 celkoveho rozsahu)

                      0 0
                      • mechanik  

                        No nechci Tě křivě obviňovat, ale to tvrdí každý co něco reklamuje. „to samo“ :-)))

                        0 0
                    • reborn_biker  

                      kazdopadne xko L ma uhel sedlovy trubky 72° a klasickej reign 73/73.5° ale netusim jestli to da ten 1–2 milimetry…

                      0 0
                      • rasto1  

                        toto sme sa asi nepochopili :) ja som vymontoval tlmic z mojho reign x aby som zistil ci ten prepojovnik narazi presne do tej preliaceniny, co sa takmer stalo:) naraza to len o 1–2 mm nizsie kvoli tomu ze tam nieje ziadna sila oproti sile ktora da tlmic na dorz si myslim

                        0 0
                        • reborn_biker  

                          myslel sem, ze je ta sedlova trubka na xku v mensim uhlu tzn. polozena vic na zadni kolo a tim bliz k tomu prepakovani takze i vetsi sance kontaktu.

                          0 0
                          • rasto1  

                            aha na tom neco moze byt ale nezalezi ci na x alebo 0 alebo com vzdy tam „musi“:) byt nejaka konstantna rezerva aby to do seba nenarazalo com sa pri mojom rame asi nepodarilo dodrzat no co uz:( dik za rady

                            0 0
                    • MlokCZ  

                      Ať by byl nastavený tlumič jakkoliv blbě a skočil k tomu větší skok a tlumič šel na doraz, tak se tohle prostě stát nesmí. A pokud by to byla taková rána, že by to snad nezkončilo na dorazu a pokračovalo to dále, tak by se muselo něco urvat a to by si všimnul :-)

                      Tohle je prostě chyba konstrukce rámu nebo vadný kus rámu nebo vadný tlumič, který by to pustil dále než by měl.

                      0 0
                      • rasto1  

                        nad tym tlmicom som sa moc nezamyslal ale mas pravdu problem by mohol byt aj tam. Len to je velmi tazko zistit co je naozaj vadne. Ja to vidim asi na vymenu celeho ramoveho kompletu podla mna keby to bola konstrukcna vada tak by sa este niekto nasiel s podobnym problemom hadam a ja niesom ziadna tazka vaha. ale ako sa k tomu zachova dovozca tazko povedat.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          U tlumiče můžeš aspoň změřit délku kroku při vypuštěném tlumiči, jestli je to ok. Pak změřit jestli v roztaženém stavu je dlouhý přesně jak má být.

                          0 0
                          • rasto1  

                            ano to mozem urobit ale ak je vadny tlmic ta vada sa mozno prejavuje az pod zatazenim (pri doraze) ale dobry napad to urcite vecer zmeram aj ked sa ten tlmic trochu bojim uplne vyprazdnit a potom stlacit lebo ked som neco podobne robil minule neviem preco ale vytiekol olej z patrony divne

                            0 0
                          • rasto1  

                            tak som to zmeral a zistil som ze tlmic je ok. podla foxakov by sa mohol stlacit este o 1 mm viac ako som nameral co by sa mozno aj stalo kebysom to riadne zatazil. takze chyba musi byt v rame ( ak sa samozrejme ten tlmak nestlaci este viac pri naozaj velkom zatazeni ale ako som ho stlacil pocul som tvrdy doraz tak hadam nie)

                            0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Nezlob se, ale rám by měl být zkonstruovaný tak, že i při špatně nastaveném tlumiči (třeba vyfouknutém) by zadní stavby neměla přijít do kontaktu s rámem.

                      0 0
            • Dijck  

              Je to vada toho materialu co to zadaval do vyroby:)

              0 0
              • rasto1  

                mne by to az tak nevadilo keby to neznemoznovalo plbne zasuvanie sedlovky ale pocit ze mi to tam pri dorazoch naraza tiez nieje prijemny mne to pride akoby to bolo nejak zle zvarene posunute alebo co

                0 0
                • Dijck  

                  Sedlovu trubku ti to moze dost oslabit:/, to by mi vadilo najviac.

                  0 0
                  • rasto1  

                    jj aj nad tym som rozmyslal ze urcite to strukturu oslabi aj ked je to pomerne vysoko a chvalabohu nie na useku sedlovej trubky medzi capmi

                    0 0
                • rasto1  

                  no isteze som mal tlmic vonku lebo som skusal ci ta preliacenina je naozaj sposobena tym prepojenim zistil som ze hej aj ked ta preliacenina bola kusok (1–2mm) nad prepojovnikom ale to asi preto ze tam pri takejto simulacii nieje ziadne napatie ktore cely bike docasne deformuje

                  0 0
              • MlokCZ  

                Ještě mi napadá, že rám je ok, ale je vadný ten kus tlumiče. Tzn. že tlumič by chodil ještě o pár mm dále než je standardně doraz. Ale netušim, jestli u tlumiče může taková chyba nastat.

                0 0
            • JSt  

              to si delas legraci? :-O

              0 0
    • reborn_biker  

      mozna by stalo za to sesmolit par vet v anglictine a poslat mail s fotkama do giantu, jestli se k tomu njak vyjadrej.

      0 0
      • rasto1  

        urobit by som to mohol ale asi az ked sa objavi neporozumenie zo strany svk dovozcu .

        0 0
        • jecnak  

          Nene, tohle udelej na prvnim miste. Bud ti nikdo neodpovi, coz se myslim nestane, nebo ti odpovi po preposlani mailu prave dovozce a pokud se nestane ani to a ni ti napisou, ze o necem takovem vedi at se obratis na dovozce, tak mas pak alespon neco v ruce…

          Ver mi, prave takhle jsem resil uz nekolik veci k sve nejlepsi spokojenosti.

          0 0
    • Omen  

      koukám že jsi slovák neporadil ba jsi mi kde bych mohl kontaktovat nějaké bikery z sk jedu na 4 dny do Brezna a potřeboval bych nějakého pruvodce:-)) Díky já vím že je to hodně od tématu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.