Obvykla doba pro dodani zbozi z eshopu

26 nepřečtených
  • Superior

    Jake je podle Vas obvykla lhuta pro dodani zbozi z eshopu, u ktereho je uvedena dostupnost skladem resp. kdy uz je to podle Vas za hranou? Diky.

    0 0
    • Smazaný účet  

      To co mají uvedený, nemusí být pravda. Telefény nezvedají?

      0 0
      • Superior  

        Zatim sem tam nevolal, ale je to uz skoro tyden a nic se nedeje, tak sem premyslel, ze se na ne vyseru a objednam jinde …

        0 0
        • Jamin  

          jakej eshop?

          0 0
        • Trey  

          Co nějakej mejl o stavu objednávky? Kolikrát je mají blbě nastavený a mail klient je zařadí jako spam.

          0 0
    • Trey  

      Tak ± 3 dny až týden, podle obchodu a dodavatele. Nicméně už se mi stalo, že za pár dní z eshopu vylezlo, že sice u zboží mají uvedené skladem, ale ve skutečnosti už ho nemá ani dodavatel.

      0 0
      • Trey  

        ..podle obchodu a dopravce… samozřejmě :)

        0 0
      • Jery01  

        Mám stejnou zkušenost, akorát mně ještě tvrdili (po týdnu), že ho má dodavatel dovést. Po skoro třech týdnech jsem jim napsal co teda je a oni, že jim ho nedovezl. Tak jsem objednal jinde a hned ten den mi přišel mail, že už to mají, jestli chci zboží poslat… (nejednalo se o věci na bike)

        0 0
    • MirosPikos  

      V kšeftech kde nakupuju, mají věci skladem a nemají dovolenou většinou do druhého dne. Za předpokladu že objednávám dopoledne. Často mají specifikováno, do kdy musíš objednat, aby to bylo druhý den doma.

      Namátkou: kupkolo.cz, koloshop.cz, bikesport.cz … s těmi mám, co se doby dodání skladového zboží týká, pozitivní zkušenosti.

      0 0
      • terkad  

        Tak tak, většinou do druhého dne (při objednávkách dopoledne), případně třetí nebo po víkendu. Pokud není zboží skladem (typické kupkolo s dostupností 3–5 dní u některých položek) jsem ochotná čekat i týden. Samozřejmě záleží i na způsobu platby, pokud posílám peníze předem na účet (v poslední době vasecocky.cz, kupkolo.cz, slackshop.cz, mall.cz skialpshop.cz apod.), samozřejmě se doručení může protáhnout o dobu potřebnou k převodu peněz.

        Ale mluvím za Brno, netuším, jak funguje pošta/PPL/DPT a další na menších městech nebo vesnicích.

        0 0
        • db  

          S poštou respektive dobou dodání mám zkušenosti veskrze kladné. Obyčejný balík je převážně druhý den od podání eshopu na odesílací poště doručován poštou doručovací :). Tzn z pošty na poštu se přes republiku dostane i obyč balík v noci (netřeba připlácet za dodání na druhý den či jak se ta jejich služba jmenuje). Ověřeno vícekrát mezi městy s 20tis obyv na různých koncích republiky. S PPL, DPD, Fedex tytéž zkušenosti.

          0 0
    • Jamin  

      Někde taky mají „skladem na prodejně“, „skladem“ a „není skladem“ V pondělí jsem objednával zboží „skladem“ a teď mi psali, že zátra si ho můžu vyzvednou na prodejně. Takže asi ten týden.

      0 0
    • karliner  

      Imho u většiny e-shopů to funguje následujícím způsobem:

      dostupnost skladem = máme a pokud nezapomeneme, tak okamžitě pošleme

      dostupné do 5 dnů = tušíme, kde to sehnat a jakmile seženeme (a nezapomeneme), tak posíláme

      dostupné u dodavatele atd. = ani netušíme, kde to seženeme

      0 0
      • jeniiiik  

        Dodal bych dostupnost skladem=skladem ano, ale u dodavatele a ne na 100% Takhle taky funguje hromada eshopů.

        0 0
        • Jamin  

          To je fakt, já takhle kupoval stůl na pinec a všude ho měli jako že skladem, ale vždycky když sem tam volal, tak dělali že nikdy žádnej pimpongovej stůl v životě ani neviděli.

          0 0
          • Trey  

            Já měl ze 3 eshopů objednanej grip na snowboard. Vždycky ho měli skladem, do dvou dnů přišel email, že se moc omlouvají, ale už není ani u dodavatele. Přijde mi to jako doména menších a mírně pochybnějších eshopů, který většinou nemají vlastní sklad.

            0 0
            • felix.org  

              Já v jednom shopu objednal věc „skladem“ a za cenu cca. 700,–Kč. Další den přišel mail, že věc skladem není, ale že může být za měsíc za cenu 1.200,–Kč, že cena na webu je akční a platí na zboží, který už není…

              0 0
    • jIrI___  

      3 dny.

      0 0
    • jeffino  

      sorry ta offtopic, tak mě napadá jaká je přiměřená lhůta vyřízení reklamace, ti č**aci u svorady mi tvrdili nejpozději do 14 dnů měsíc skoro v prdeli a nic:-(

      0 0
      • AussigBiker  

        Primerena co nejrychlejsi. Zakoneem stanovena 30 dni, jeslti se nemejlim.

        0 0
        • jeffino  

          jj, to je mi jasný, akorát mi není jasný chování někoho, kdo mě ubezpečuje, že to bude max. 14dní, protože firma castelli řeší všechny reklamace rychle a je vstřícná k zákazníkům…tak mě napadá jestli se nemám spíš obrátit na dovozce?

          0 0
          • AussigBiker  

            Jj, taky nemam rad, kdyz ma nekdo velkohuby prohlaseni, a pak je jeste horsi, nez normalne :D. Napred bych zkusil zaurgovat obchod, kdes to koupil a dohodnout se s nima, kde to vazne, pak treba dovozce. Ja mam podezrele dlouho helmu na reklamaci, je to italska helma, ty si jeste uzivaj zbytek leta :).

            0 0
    • mr.antik  

      Na třeba na bikesport.cz jsem objednal dopoledne objednal věc skladem a ještě zatím nic.

      Jinak nezpomeň že je eurobike.

      0 0
    • Smazaný účet  

      jeste ten den nebo rusim objednavku:)

      0 0
    • Jezevec70  

      V úterý večer jsem objednal. Ve středu přišel email, že zboží bude odesláno 2.9. (jedna položka měla uvedeno – skladem u dodavatele) a včera odpo SMS z České pošty, že mi dnes budou balík doručovat (podle ceny by měl být komplet).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.