• jan.novak

    Caute, budu objednavat na servru Supshop.cz

    Budu si kupovat kratasy + dres

    Celkova cena 2190,–

    Postovne stoji 99(platba predem) nebo 139(dobirka)

    Jestli by ste se chtel nekdo pridat a neco si objednat muzem to vzit dohromady a rozdelit si postovne..

    0 0
    • jan.novak  

      Jo zapomel jsem misto :-)

      Brno nebo Znojmo.

      Pripadne i nejake okoli

      0 0
      • vinyl  

        Jak Ti dopadl kup? Dobrý? Mohu se spolehnout, že mi nepřijde zmuchlanej karton poštou. Už se mi to jednou stalo a podle IČa jsem obchod nenašel. Dík za info.

        0 0
        • vinyl  

          Už jsem to pořešil a koupil jinde, o nějaký prachy míň sice v jiným barevným provedení ale tak nejsem žádnej rentiér. Stejně by mě ale zajímalo jak jsi byl spokojený.

          0 0
      • pee.tr  

        Taky jsem před časem zauvažoval o nákupu a zajímalo by mě, jak jsi spokojen. Dík.

        0 0
    • jan.novak  

      Takze celkoveho zhodnoceni:

      Neni vlastne nic co psat, objednavka prisla hned druhy den, takze spokojenost.

      Jelikoz jsem objednaval zbozi ktere maji jen oni, tak sem na vyber ani nemel.., ale jak jsem jiz psal s nakupem zcela spokojen.

      Jeste bych chtel jeden komplet, tak kyby se nekdo pridal tak muzem dat objednavku dohromady..

      0 0
    • tomxxx  

      Ahoj, mate nejake nove zkusenosti s timto shopem?

      0 0
      • Vilém  

        Co bys potreboval vedet?

        Na jare jsem od nich bral kolo, vse probehlo bez problemu a pripominek.

        0 0
      • Brdko  

        Párkrát jsem tam něco objednal a přišlo to v pohodě, ostatně stejně jako z většiny ostatních obchodů. Ale na to kolik tam maj zboží je ten eshop dost nepřehlednej a něco tam najít je opravdu umění.

        0 0
      • Ciba04t  

        Nedavno jsem tam bral rafek. Nejdriv tvrdili, ze dodaci doba je tak tyden. Rafek jsem objednal v patek no a v pondeli uz byl doma :-) Takze za me spokojenost

        0 0
      • depresy  

        Mám špatnou zkušenost, ale ten obchod je v tom celkem nevinně: měl jsem zaplacený Norco, nakonec už nebylo. Rám Dema mi došel poškozený, vše nakonec zdárně vyreklamováno, ale skoro celé léto díky tomu bez. Objednal jsem smyk, došel jiný…

        0 0
        • tomxxx  

          Jo to me zajimalo, jak se stavej k reklamaci a tak. Prekvapilo me kolik tam maj veci a ze ten shop moc neznam.

          0 0
      • fantozzi  

        Bral jsem tam momentalne par veci, neco bylo rychle, neco melo trvat 10 dni a nakonec to byly 3 tydny…a po 3 tydnech az to prislo, tak byla cena vyssi nez objednana. Ale protoze jsem to uz nutne potreboval tak jsem to vzal.

        Jinak bacha na 1 vec – neni to e-shop jako treba kupkolo, koloshop, kolokram apod. kde lezi vetsina zbozi v regalu. Pokud u zbozi sviti ze je skladem, neznamena to ze to maji na prodejne ale ze je to skladem nekde u dodavatele.

        Za mne – pokud budu mit priste moznost to objednat jinde, tak to udelam…

        0 0
      • DanMaxbike  

        Objednával jsem odpruženou sedlovku CANE CREEK a všechno proběhlo v pohodě. Něměli ji skladem, ale asi do tří dnů přišla, takže v pohodě.

        0 0
    • scota  

      Objednal jsem zboží u kterého uváděli, že ho mají skladem. Reálně bylo něco skladem u dodavatele, něco vůbec a nářadí si zrovna půjčil mechanik. No a na zbytek byl reálný termín delší než týden :-(

      0 0
      • fantozzi  

        Ja jsem tam byl osobne – je to maly obchod velikosti cca 3-pokojoveho bytu, celkem slusne zasobeny. Kola Superior, Norco, helmy Giro, dresy Pearl Izumi, veci od Shimana (jsou servis centrum Shimano).

        Ale ani z 10 % tam neni to, co nabizeji na e-shopu :-(

        0 0
        • Brdko  

          V eshopu toho maj celkem hodně, takže můžu nakoupit víc věcí najednou, to je pro mě větší plus než kdyby měly vše skladem. Maj docela dost ND k nábojům, věci na Gianta apod., že neni vše k odeslání druhý den mi nevadí, protože vše přijde v jednom balíku za jedno poštovný a hlavně jen na jedno čekání na kurýra/pošťáka. Akorát se tim eshopem díky slabšímu vyhledávání a absenci odkazu na kategorii zobrazenýho produktu nejde moc listovat.

          0 0
          • marvvincz  

            Jo v eshopu toho maji hodne, ale sami ho nespravuji a dodavatele si tam cpou co chteji a oni jsou jen prostrednici, objednal sem si blbej adapter na kotoucovku, podle fotek i se dvema sroubama a dorazil bez sroubu, takze musim jit jeste nekam hledat srouby :( na dotaz co to ma znamenat mi rekli, to tam (do eshopu) sami pridavaji dodavatele a mi s tim nic nenadelame … to je teda prima pristup :(

            0 0
    • Jenda  

      Co je to za klauni – skoro 14 dni čekám na ráfek co měli mít skladem, dovolat se tam většinou nejde, na mail mi neodpověděli ani jednou.

      Zkušenost zajímavá, opakovat to už fakt nebudu.

      0 0
      • mirorek2  

        kdysi jsem tam objednal maxxis gumu, po dvou měsících čekání jsem objednávku rušil :-)

        0 0
      • Jenda  

        tak nakonec přišel mail že posláno, jsem zvědav kdy a co dorazí

        i když cena za ráfek byla fakt nízká, tak prostě ta nekomunikace a nemožnost se i dovolat, na to nemám mentálně

        Trochu mi to přijde jak kdysi eshop od Hnoje :-)

        0 0
      • JFB  

        Objednaná vidlice, komunikace přes email před i po objednání rychlá a bezproblémová (i když trochu kusá). Zaslání do zahraničí též bez problémů i průtahů.

        Ověřil jsem si před objednáním, jestli je skladem – byla, a do dvou dnů expedovaná, dneska dorazila.

        0 0
    • Nutribird  

      Objednávám zde pokud mají co chci za dobrou cenu a mám možnost osobního odběru, výhoda. Rychlost dodání většinou Ok. Jen jednou jsem rušil objednávku a nechal si to poslat s USA. Čekal jsem tehdy pomalu dva měsíce na ochranu spodní ramovky. Nakonec mi řekli do měsíce a cena asi 4 krát vyšší asi 600,–. Z USA 120,– necelé tři týdny.

      0 0
    • JanKoumar  

      Mám od od nich rám na bajku a teď i rám na silnici. Nejsou to rychlíci, u obou rámů jsem čekal cca 14 dní, i když byly skladem. Ale nespěchal jsem. Komunikace zvláštní, nebrali telefony, na mejli nereagovali, ale ceny top.

      Takže asi tak.

      0 0
    • plzakj  

      To jsou ti kluci ze superior riders? To asi nemaj jako hlavni zdroj obzivy. Prijde mi, ze ten jejich eshop je jen agregat asi milionu dodavatelu…

      0 0
    • jIrI___  

      Kdysi dávno jsem si tam objednal, resp. zkusil objednat, Norco Search. Byl to v té době asi jediný obchod na českém trhu, ke bylo papírově k dispozici. Po týdnu urgování a snahy dovolat se jsem objednávku zrušil. Nechápu, že v dnešní době může obchod s takovým přístupem prosperovat.

      0 0
    • Markony  

      Moje zkušenost z jara objednaný drobné součástky osobní odběr a vše v klidu ale je fakt že měli psáno že jsou skladem a byly .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.