• Taibi1989

    Dobrý den, mám dotaz ohledně koupě nového kola. Vůbec se v tom nevyznám a ta kopa značek, co na mě vypadla na googlu… škoda mluvit. Cenové rozmezí 12–14 tis max, trekové, pánské (výška 180 cm), 80% zpevněná cesta 20% terén, rekreační jezdec, max cca 1000 km/rok. Byl bych vám moc vděčný za případné tipy na koupi, značka není rozhodující, spíše poměr cena/výkon. Děkuji za odpovědi

    0 0
    • niky79  

      Pomer cena/výkon = libovolny stavitel :)

      0 0
    • Erknold  

      Trhové Sviny, hmm, to není daleko od Budějovice.

      Osobně preferuji na kole vzduchové vidlice, jelikož se dají nastavit dle váhy jezdce a jízdního stylu. Pružinovou vidlici prakticky nenastavíš, pokud nevyměníš pružinu a tu nikde neseženeš.

      Zároveň si myslím, že na krosovém kole stačí véčkové brzdy, které když jsou kvalitní, brzdí furt hodně slušně. Srovnatelně s levnými hydraulickými.

      Aby to nebylo tak těžké, dá se ušetřit váha i na klikách. Když mají dutou osu, jsou lehčí, než s pevnou.

      A kola, když jsou lehká dle váhy jezdce a mají zatěsněné náboje, tak se pěkně točí a není s nima prakticky žádná údržba.

      Blbé je, že takovéto kolo moc neseženeš. Nebo je dost drahé, jelikož krosové kolo je od toho, aby na něm výrobci vydělali hrozné peníze http://pcshop.pells.cz/…_d35459.html

      Ale můžeš jít cestou jako dost lidí z fóra, stejně jako já a napsat mejla zdejšímu uživateli Scalár (viz. users). Je to chlapík od Budějc, který skládá kola. V ceně nějakých 14k by určitě dokázal vymyslet prakticky to co jsem popisoval na nějakém levnějším rámu. Navíc si s kompletací vyhraje trochu více, než dělník ve fabrice, který musí bouchat jedno kolo za druhým.

      Toto je cesta k tomu, mít krosové kolo ve Tvém limitu s nejlepším poměrem cena/výkon. Je to zvláštní, ale i s lepším poměrem cena/výkon se tím uživí. Asi je to tím, že nemá marketing a podobné kravinky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.