• heerer

    Ahoj, začíná mi vadit a asi je to i jejich únavou současná kola co mám na defy(SL1 kola). Přemýšlím nad upgrade a nejsem si jist zda se mi chce dát +20K za karbon či by dostačovali hlíníky za cenu ±10K.

    Nejsem žádný závodník, nájezdy kolem 4000–6000km rok

    Zde jsem našel ve starší diskuzi tipy na panchowheels spirit nebo někdo jiný tip? Případně pořídit karbon tzn připlatit…?

    dodam siri 25, plaste davam dusi.

    0 0
    • jirkaRS  

      Ahoj, kola jako taková udělají hodně. Přecházel jsem z originál hliníku Giant na karbonový Mavic a jízdně je to nepopsatelné zlepšení, takže já osobně hlasuji připlatit si za karbon.

      Ještě jen dodám, že nepíšeš kde jezdíš, pokud máš kopcovatý terén, tak asi nemá smysl řešit aero vysoký ráfky. V kopcích budou lepší lehké nízké ráfky.

      1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • adam1  

      Ty spirity jsou moc fajn -jedou a držáky (hodně snesou /díry atd.),Karbony jsou o něco lepší hlavně v tuhosti ,ale není to propastné ,dobře je mít i dobré gumy .

      Pokud nemáš many ber spirit ,pokud máš ber carbony .

      U těch karbonu musíš mít spešl špalky

      0 0
      • heerer  

        No spis mam manzelku…proto resim pomer vykon/cena:-)

        0 0
      • heerer  

        tak jen at dam FB tomu vlaknu, vyhraly spirit. Levneho karbonu jsem se bal a mit drazsi kola nez zbytek „zeleza“ na cem sedim jsem si nedokazal obhajit. A zena bude ve finale taky spokojenejsi…takze co si vic prat:-)

        Diky vsem za rady.

        H

        0 0
        • adam1  

          Dobrá volba budeš spokojený ,manželce za 5k v akci:)))

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jirkaRS  

      Tak zase není karbon jako karbon, bude rozdíl mezi levným čínským karbonem, který jen jako karbon vypadá… Myslím si, že u zápletu se vyplatí investovat do kvalitního karbonu, přeci jen žijeme jen jednou :o)

      0 0
      • roud  

        Žiješ 100 let za opicemi podívej se na osvědčené čínské výrobce jako je Nextie nebo EIE carbon je tu o nich hned několik vláken a možná už i nekolikset spokojených uživatelů ;)

        1 0
      • Krejza  

        Zase bych byl opatrný na „kvalitní“ karbon. Jméno značky tohle nezaručuje.

        Zkus si něco zjistit o karbonových brzdách a pak porovnej ceny ráfků na kola.

        Dám ruku do ohně za to, že žádný z výrobců ráfků jde cestou výrobců brzd. Proto se každý ráfek velmi snadno přehřeje a má nakročeno k problému za běžně dostupných situací. Tím spíše, když dojde ke kombinaci událostí snižujících odolnost tohoto ráfku.

        0 0
        • roud  

          Zase hromada řeči a nic z toho mám na silnici Nextie na rafkove brzdy a s klidným svědomím je doporučím dal ;)

          0 1
      • heerer  

        A jaky karbon je tedy na V ten „pravy“?…jezdit s pocitem abych resil zda brzdit ci ne…to radeji hlinu.

        2 0
    • jirkaRS  

      Nepíšu nic o EIE nebo Nextie, ale o noname čínských karbonech, o kterých se píše výše. Pokud by ráfkové karbony byly nebezpečné, tak by je osvědčení prodejci neprodávály.

      0 0
    • jecnak  

      Vozím Eastony, projety na nich asi vsechny známé průsmyky v Alpách a pořád dobrý, tak nevím.

      1 0
    • Bandicoot  

      čoveče já jezdím celej život na Mavic aksium, včetně závodů a to jsem jezdíval i 12tis ročně, tvrdé, nikdy jsem je nemusel ani téměř centrovat, na trenink super kola za dobré prachy. Popřípadě jít do cosmiců, ale pokud najezdíš takto málo a jen rekre/kondičně bych karbon vůbec neřešil.

      0 0
      • milan.v  

        Ono je vše relativní, záleží na více faktorech a může se to špatně sejít a kola budou stát za …

        Váha jezdce, počet drátů, tuhost kol, způsob jízdy, duše/bezduše, resp. pláště, atp., někdo najde něco dalšího…

        1 0
        • Bandicoot  

          samozřejmě, jen mluvím z vlastní zkušenosti, já mám 85 kg aktivní hmoty, takže nejsem postavou zrovna „cyklista“. Otec jezdí identická kola ty jo 10 let? a má metrák a jestli měnil 2× drát na zadním kole? jinak stejná zkušenost.

          A ještě perlička, přítelkyně je jezdí i na gravelu a moc se s tím taky nesere kameny, sjezdy, kořeny…fakt jsem až unešen co ty levné kola všecko snesou.

          0 0
          • DDDD  

            No vidíš, já s nima mám opačnou zkušenost. Moc tuhý nejsou a musí se pořád centrovat.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Tomcat  

      Silniční rafkové brzdy jsou U-breake , v-breake se nějak na silnici nechytly. Karbon bude super na stoupání a akceleraci, ale brzdné účinky budou stále horší a véček to nedosáhne. Nebavím se o cyklokrossu…

      1 0
    • Dekaen  

      breake – zlomit / brake – brzda

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.