Nové crossové kolo do 14000Kč

16 nepřečtených
  • Alesh666

    Ahoj, protože mi minulý týden ukradli kolo z garáže, musim si pořídit nové. Jezdím převážně po zpěvněných cestách a po silnici sem tam zabrousím na nějakou lesní cestu, takže si myslím že nějaké crossové kolo by mohlo být ideální.

    Zatím vybírám mezi těmito koly:

    http://www.mojekolo.cz/…-crono-elite

    http://www.mojekolo.cz/…-100-sport-d-(cerno-stribrna)

    http://www.cykloexpert.cz/…ster-p3-2009-

     

    Nijak extra tomu nerozumím, ale co si tak myslím, tak na tom vychází nejlépe asi ten pells. Co myslíte vy? jaké byste mi dopuručili? můžete přidat i nějaké jiné

      
    0 0
    • Smazaný účet  

      Kup si horáka a hoď  na něj nějaký rychlý pláště .-Můj názor

      Jinak z těch třech tří určitě pellse .

      0 0
    • radek.n1  

      A co GT Avalanche 1.0? Mají teď na něj slevy a nechá se sehnat za 12800 s DPH :-)

      0 0
    • t29  

      Z nabídnutých určitě Pellse, má nejvyváženější komponenty. Merida a Scott kvůli kotoučovkám šetří na zbytku kola.

      Kdybys chtěl kotoučovky a naopak nechtěl odpruženou vidlici, mohl by tě zajímat Pells Demon Disc 2008

      0 0
      • Alesh666  

        na to jsem taky koukal, ale právě kdybych si měl vybrat mezi odpruženou vidlicí a kotoučovkama tak asi radši zvolím vidlici

         

        kdybych se teda rozhodl koupit MTB tak mi bude stačit jen koupit crossové pláště? nic víc měnit nebudu muset? já myslel, že právě MTB mají i o trochu jiné rámy, že jsou jaksi kratší oproti crossu nebo tak nějak mi to kamarád říkal, ale jestli to není pravda…

        0 0
        • M_ishak  

          Crossové pláště tam dávat nemusíš. Pro minimalizaci valivého odporu stačí dát slicky, navíc MTB plášť je i odolnější proti cvaknutí v porovnání s crossovým.

          0 0
        • t29  

          MTB rám je delší a sedí se na něm víc sportovně, crossový rám je kratší a sedí se na něm víc vzpřímeně.

          Crossový plášť na MTB ráfek nenasadíš, ale dají se koupit MTB pláště buď hladké, nebo s jemným vzorkem. Continental Gravity je příklad hrubého terénního pláště, se kterým by ses na asfaltu nadřel. Proti tomu Continental Travel Contact je příklad hladkého pláště s trochou vzorku na bocích, který tě podrží na polňačce a bude rychlý na asfaltu.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Asi tak nějak, a myslim že nechceš na kole vypadat jak když jedeš do sámošky pro rohlíky takže jasná volba MTB :D.

            0 0
            • Alesh666  

              to zase tak neřeším jak na tom budu vypadat, hlavně aby se mi hezky a rychle jezdilo.

               

              ještě jsem našel tohle GT, je sice o něco dražší ale…

              http://www.sirer.cz/…-1-0/772/41/

              a tuhle meridu, ze které bych mohl díky akci mall – vyměň staré kolo za nové a získej slevu 30% ještě vytřískat nižší cenu

              http://www.cykloexpert.cz/…sport-d-2009

              0 0
              • JakeF  

                Na MTB máš díky sportovnějšímu posedu menší odpor vzduchu a ve spojení se silničníma pláštěma je na asfaltu jen o málo pomalejší, než cross. Na druhou stranu na jakýkoliv polní, lesní cestě případně někde na kořenech bude mít MTB neporovnatelně větší výhodu širších kol vhodnější geometrie a lepší vidlice. Za mě rozhodně MTB.

                0 0
          • McKenzie  

            Blbost, kludne moze dat na crosový ráfik „29“ mtb plášt… viď foto.

            0 0
        • Schoscha  

          Rozdíl mezi Crossem a MTB není jen v kolech  a rámu, ale i v převodech.

          Cross má placky 48 36 26 oproti 44 32 22 na MTB.

          0 0
          • t29  

            Nechal jsem si MTB dát převodníky 48–36–26. Takže teď mám crosse?

            0 0
    • Florian  

      Zdar…

       

      na kompromis se vykašli. Pořid si něco co není nikde ošizené (zvláště na věcech kterým jako laik nerozumíš tzn. náboje, střed, kliky atd…)

      když crosse tak něco takového: http://www.bike4you.cz/…pache-wakan/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.