zdravim,
mel bych prosbu, zda by mi byl nekdo schopen doporucit nejakou dobrou vidli, optimalne se zdvihem 150, v rozumny cenovy relaci, rekneme tak do 7000.- …moje soucasna RST Titan uz jaksi dosluhuje…
diky
zdravim,
mel bych prosbu, zda by mi byl nekdo schopen doporucit nejakou dobrou vidli, optimalne se zdvihem 150, v rozumny cenovy relaci, rekneme tak do 7000.- …moje soucasna RST Titan uz jaksi dosluhuje…
diky
Oprava: hento :)
Drobný dotaz, malinko mimo, ale na které straně má být tahle páčka na zamykání? http://www.kupkolo.cz/…p/9757_0.jpg
Zamykáním nahoru(vpravo), nebo dolu(vlevo)?
Trošku mi vadí to odemykání do boku…
Já ji montoval doleva. Náhodou to není špatné. Dáš ji vedle gripu a pro odemknutí jen ťukneš do boku ukazováčkem…;)
Já ji měl taky vlevo, ale zdálo se mi to právě na ten ukazováček takový divný :), tak jsem ji přehodil na druhou stranu a tam je pak zase divný zamykat to nahoru :p. Proto se ptám. U těch předchozích to bylo jasný (nahoru,/dolu).
Na 150mm se da vytahnout epicon. Nevim jakou mas osu.
Na dernejsi jezdeni by to uz chtelo neco odolnejsiho…durolux stazeny na 160mm? Opek, nevim jaky mas kola a ram, kolik vazis a co jezdis. Taky to neni jenom o zdvihu, ale celkove geometrii vidlice. Treda ten durolux je na 140mm zdvihu stejne dlouhy, jako RS revelation na 150.
Pak se jeste muzes juknout po rock shox revelation nebo sector.
melo by to bejt na Agang cult 2.0 2013,nahrada za RST Titan Air 15 vzduchová uzamykatelná 15 mm pevná osa 1.5" taper sloupek (150 mm), kola 26" s plastema mountainking 26×2,4"…vazim zhruba jako 1,5 pytle cementu..:)..a rad jezdim z kopce..:)..prevazne endurko a tu a tam nakej ten sjezd (ale zadny silenosti)
1,5 pytle cementu? To uz je tezka podvyziva, ne?
pokud pocitas, ze ma pytel 30kg, tak uznavam, ze uz bych mel asi snupat cervy pod zemi, ale ja myslel 50kg pytel..:)
On ma 25kg, 50ti kilovej jsem nevidel leta.
Tak jako tyhle parametry by snesly i 34+ nohy (Durolux), ale to zas budeš jinde s cenou. Vzal bych toho Epicona.
tak esi sem koukal spravne, tak ty duroluxy se pohybujou do cca 10 000,– tak to by mi tech par tisic navic snad moje draha polovicka pritlacila..:)..btw, kterou konkretne bys doporucil?
S Duroluxama nemám zkušenost. To ti napíše spíš Lukáš. Ale počítej s tím, že budeš muset vyměnit i náboj, protože Durolux je na 20mm osu…
Jinak koukni ještě na nabídku tady ;)
K tomu duroluxu. Mam verzi z tuning-test a jsem pomerne spokojeny…k dokonalosti chybi rychla expanze.
Mam ale verzi se snizovanim, konkretne 140–180mm (ovladani z riditek). 80% casu jezdim na snizene vidlici na 140mm (je stejne vysoka jako RS 150mm vidlice) a kdyz to nekde poustim z kopca, tak si vidli prizvednu na tech 180mm. Tedy pouzivam to snizovani naopak nez vetsina lidi:)
Pochopitelne moje verze nema uzamykani. Zase ma rychlou a pomalou kompresi, takze castecne uzamykani (a tim i znecitliveni vidle) si muzes nastelovat pomalou kompresi a pecky bomby pobere rychla komprese.) Zamykani vidle (kor 150mm) povazuju za zbytecnost.
Já mám na Hrbáčovi Talase 100–140 a snižuju ho jen do stoupání + na silnici/šotolině i zamykám. U tebe to úplně chápu. TJK to na Ibisu dělá podobně, protože šplhat do kopce nebo jezdit rovinky na FR zdvihu je blbost.
Tady do Liberce bych chtěl teda rozhodně snižování a klidně i na 120 a zamykání.
Ja predtim jezdil RVL se snizovanim na stejnem ramu a jeste predtim u-turn domaina. (coz by ybla taky moznost, lacna, ale tezka). Snizeni mi trochu pomahalo, ale stejne casem doslo motoru palivo:D
Co mam ram s genialni geoskou, tak snizovani nepotrebuju a vyjedu co uslapu. Asfaltove vyjezdy dava v sedle uplne napohodku, max si pritahnu tlumak.
tak sice zni to moc pekne co vsechno ta vecicka umi (ta moje RST ma snad jen nastaveni tvrdosti:)…ale uprime se mi vubec nechce menit jenom kuli vidli naboj…a vlastne ve finale nechci ani nic moc slozityho..zdvih mi staci pevnej kolem tech 150-ti, regulaci komprese a to staci, na zamykani vidle se*e bilej tesak..to je podle me zbytecnost…kde bych naopak chtel zamek, je zadni tlumic..:)
Pak bych vzal za sedmičku toho Epicona z Kupkola a je to. Plynulou regulaci zdvihu a lock bych bral jako bonus. Sice si myslíš, že to nepotřebuješ, ale není to špatná věc. Když mám málo času a chci si dát jen sjezdík, tak jedu třeba na Weberovku po silnici a tam se ti hodí oboje. Obecně na šplhání do kopce se ti snižování hodí (třeba turistický z Liďáků na Českou) to je v té technické pasáži nahoře celkem fajn…
S dovolením zneužiji toto vlákno, když už tu padnul Epicon… Řeším novou vidli na Sensora a jsem prakticky rozhodnutý pro Epicona TT na zdvihu 120mm (26)
Stále se však nemohu rozhodnout, zda verzi s či bez pevné osy. Z finančního hlediska by se mi více zamlouvala varianta na RU, nemusel bych řešit nový náboj resp. přední kolo. Otázka tedy zní, jak velký přínos při daném zdvihu bude pevná osa (15mm) mít a má investice do předního kola smysl?
Díky za názory…
Tak pokud máš vidlici na 120 a více mm zdvihu, tak bych řekl, že 15mm by se dopředu 100% hodila. Podle mě to přineslo tuning v podobě vyšší tuhosti a tím i ovladatelnosti
by mě zajímalo jak poznáš tu tuhost, podle mě se bude spíš ohýbat ta vidlice při zátěži než osa kola ne?
Pevná osa dělá z monobloku poměrně tuhou rámovou konstrukci.
+1
Sem myslel, ze to je standartni znalost :)
mrkni co máš za náboj – zda by nešel jednoduše odvrtat na 15mm. Ženě jsem takhle dělal FRM5
Asi bych si připlatil za tohohle Sektora. Škoda, že jsi to nezačal řešit cca před třemi měsíci. To ho nabízeli na nějakém tuzemském eshopu za 5.
tenhle sector je slusna alternativa…
tež se mi podobo.