• žíla1

    zdravim,

    mel bych prosbu, zda by mi byl nekdo schopen doporucit nejakou dobrou vidli, optimalne se zdvihem 150, v rozumny cenovy relaci, rekneme tak do 7000.- …moje soucasna RST Titan uz jaksi dosluhuje…

    diky

    0 0
    • Smazaný účet  

      Na 150mm se da vytahnout epicon. Nevim jakou mas osu.

      Na dernejsi jezdeni by to uz chtelo neco odolnejsiho…durolux stazeny na 160mm? Opek, nevim jaky mas kola a ram, kolik vazis a co jezdis. Taky to neni jenom o zdvihu, ale celkove geometrii vidlice. Treda ten durolux je na 140mm zdvihu stejne dlouhy, jako RS revelation na 150.

      Pak se jeste muzes juknout po rock shox revelation nebo sector.

      0 0
      • žíla1  

        melo by to bejt na Agang cult 2.0 2013,nahrada za RST Titan Air 15 vzduchová uzamykatelná 15 mm pevná osa 1.5" taper sloupek (150 mm), kola 26" s plastema mountainking 26×2,4"…vazim zhruba jako 1,5 pytle cementu..:)..a rad jezdim z kopce..:)..pre­vazne endurko a tu a tam nakej ten sjezd (ale zadny silenosti)

        0 0
        • Vilém  

          1,5 pytle cementu? To uz je tezka podvyziva, ne?

          0 0
          • žíla1  

            pokud pocitas, ze ma pytel 30kg, tak uznavam, ze uz bych mel asi snupat cervy pod zemi, ale ja myslel 50kg pytel..:)

            0 0
        • alinceb  

          Tak jako tyhle parametry by snesly i 34+ nohy (Durolux), ale to zas budeš jinde s cenou. Vzal bych toho Epicona.

          0 0
          • žíla1  

            tak esi sem koukal spravne, tak ty duroluxy se pohybujou do cca 10 000,– tak to by mi tech par tisic navic snad moje draha polovicka pritlacila..:)­..btw, kterou konkretne bys doporucil?

            0 0
            • alinceb  

              S Duroluxama nemám zkušenost. To ti napíše spíš Lukáš. Ale počítej s tím, že budeš muset vyměnit i náboj, protože Durolux je na 20mm osu…

              Jinak koukni ještě na nabídku tady ;)

              0 0
              • Smazaný účet  

                K tomu duroluxu. Mam verzi z tuning-test a jsem pomerne spokojeny…k do­konalosti chybi rychla expanze.

                Mam ale verzi se snizovanim, konkretne 140–180mm (ovladani z riditek). 80% casu jezdim na snizene vidlici na 140mm (je stejne vysoka jako RS 150mm vidlice) a kdyz to nekde poustim z kopca, tak si vidli prizvednu na tech 180mm. Tedy pouzivam to snizovani naopak nez vetsina lidi:)

                Pochopitelne moje verze nema uzamykani. Zase ma rychlou a pomalou kompresi, takze castecne uzamykani (a tim i znecitliveni vidle) si muzes nastelovat pomalou kompresi a pecky bomby pobere rychla komprese.) Zamykani vidle (kor 150mm) povazuju za zbytecnost.

                0 0
                • alinceb  

                  Já mám na Hrbáčovi Talase 100–140 a snižuju ho jen do stoupání + na silnici/šotolině i zamykám. U tebe to úplně chápu. TJK to na Ibisu dělá podobně, protože šplhat do kopce nebo jezdit rovinky na FR zdvihu je blbost.

                  Tady do Liberce bych chtěl teda rozhodně snižování a klidně i na 120 a zamykání.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ja predtim jezdil RVL se snizovanim na stejnem ramu a jeste predtim u-turn domaina. (coz by ybla taky moznost, lacna, ale tezka). Snizeni mi trochu pomahalo, ale stejne casem doslo motoru palivo:D

                    Co mam ram s genialni geoskou, tak snizovani nepotrebuju a vyjedu co uslapu. Asfaltove vyjezdy dava v sedle uplne napohodku, max si pritahnu tlumak.

                    0 0
                • žíla1  

                  tak sice zni to moc pekne co vsechno ta vecicka umi (ta moje RST ma snad jen nastaveni tvrdosti:)…ale uprime se mi vubec nechce menit jenom kuli vidli naboj…a vlastne ve finale nechci ani nic moc slozityho..zdvih mi staci pevnej kolem tech 150-ti, regulaci komprese a to staci, na zamykani vidle se*e bilej tesak..to je podle me zbytecnost…kde bych naopak chtel zamek, je zadni tlumic..:)

                  0 0
                  • alinceb  

                    Pak bych vzal za sedmičku toho Epicona z Kupkola a je to. Plynulou regulaci zdvihu a lock bych bral jako bonus. Sice si myslíš, že to nepotřebuješ, ale není to špatná věc. Když mám málo času a chci si dát jen sjezdík, tak jedu třeba na Weberovku po silnici a tam se ti hodí oboje. Obecně na šplhání do kopce se ti snižování hodí (třeba turistický z Liďáků na Českou) to je v té technické pasáži nahoře celkem fajn…

                    0 0
    • Derwen  

      S dovolením zneužiji toto vlákno, když už tu padnul Epicon… Řeším novou vidli na Sensora a jsem prakticky rozhodnutý pro Epicona TT na zdvihu 120mm (26)

      Stále se však nemohu rozhodnout, zda verzi s či bez pevné osy. Z finančního hlediska by se mi více zamlouvala varianta na RU, nemusel bych řešit nový náboj resp. přední kolo. Otázka tedy zní, jak velký přínos při daném zdvihu bude pevná osa (15mm) mít a má investice do předního kola smysl?

      Díky za názory…

      0 0
      • Cavendish  

        Tak pokud máš vidlici na 120 a více mm zdvihu, tak bych řekl, že 15mm by se dopředu 100% hodila. Podle mě to přineslo tuning v podobě vyšší tuhosti a tím i ovladatelnosti

        0 0
        • kudykam  

          by mě zajímalo jak poznáš tu tuhost, podle mě se bude spíš ohýbat ta vidlice při zátěži než osa kola ne?

          0 0
      • Bafoon  

        mrkni co máš za náboj – zda by nešel jednoduše odvrtat na 15mm. Ženě jsem takhle dělal FRM5

        0 0
    • AleZ80  

      Asi bych si připlatil za tohohle Sektora. Škoda, že jsi to nezačal řešit cca před třemi měsíci. To ho nabízeli na nějakém tuzemském eshopu za 5.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.