Pro holku 168cm 56kg, sám mám Gravela 10,5kg. Nechce berany. 3× vepředu nevadí. Je na tom něco tak špatně, že to nemám kupovat? Cena bude myslím okolo 18000.
https://www.cyklopoint.cz/…_d66822.html
Díky
Pro holku 168cm 56kg, sám mám Gravela 10,5kg. Nechce berany. 3× vepředu nevadí. Je na tom něco tak špatně, že to nemám kupovat? Cena bude myslím okolo 18000.
https://www.cyklopoint.cz/…_d66822.html
Díky
Tak zkušenosti po prvních 300km a trocha srovnání s Diverge E5 base. Merida = holka 168/56kg, Diverge = holka 164/51kg
Tak ať slouží a dělá radost. Jen je podle mě škoda, že se nepovedlo překonat strach z beranů. Měli jsme doma stejný problém, ale nakonec se mi od kamaráda povedlo na týden půjčit jeho CX a drahá polovička zjistila, že se na tom dá jezdit. Je fakt, že mezi kamarádkami je za exota, ale je spokojená s tímhle … no za ty prachy to byla fakt dobrá koupě.
Jo..je to piha na kráse. Ale na Diverge najezdila docela dost na to, aby tomu přišla na chuť. Tak mladá jezdí s beranama a míň mladá s flatbarem.
Pěkný – za tu cenu určitě dobrá volba. Takovým kompromisním řešením řidítek jsou SQlab růžky – nabízejí užší „aero“ úchop i na rovných řidítkách, ale 600 mm je asi pro jejich použití asi na hraně… Jinak, zaujalo mě, že rám používá MTB standardy u řetězové linky, tedy 135 mm zadní náboj a MTB kliky. Škoda, že takový rám nelze sehnat samostatně. Měl bych pro něj využití.
Jo, to jsem si taky říkal
Když to tak čtu tak první co mě napadá ten speeder má hlavně naprosto jiný účel fitness kola a gravel kola není to samé dokonce fitness kola není to samé co cross možná jsou hodně podobné ale je to trošku o něčem jiném fitness kola hlavně budou stavěný opravdu na silnici budou nepohodlné . Většina firem si dokonce i ve vyšším v segmentu jim vyhýbá většinou se pohybují tak někde maximálně ke středu , takže nevím jako co od toho očekávat. Není to ani silnička není to ani gravel není to ani track není to ani cross jako myslím si že z toho nic dobrého nevzejde nebo
Jinak jiný kolo by mohlo být mnohem třeba pohodlnější a člověka který je zrovna právě není moc natrénované by to co mu to kolo dá nebo sebere mohlo tvořit hodně hodně kilometrů a hodně minuty kdy ještě by může
No je to mírně pohidlnější silnička s rovnejma řídítkama. Využití je podobné = mimo asfalt je to taková nouzovka.
Jenže silnička by měla kompozitovou, nebo ocelovou vidlici a byla tak pohodlnější. Duralové vidlice na fitness bývají jak sbíječka…
Podle toho, co je na stránkách, tak je tam karbonová vidle.
Ve skutečnosti v tom není rozdíl od Gravela. Jak jsem psal, je to na polňačce pohodlnější, možná to dělají ty řídítka, možná jsem měl předek nafoukaný míň, nevím.