• Moik

    Pro holku 168cm 56kg, sám mám Gravela 10,5kg. Nechce berany. 3× vepředu nevadí. Je na tom něco tak špatně, že to nemám kupovat? Cena bude myslím okolo 18000.

    https://www.cyklopoint.cz/…_d66822.html

    Díky

    0 0
    • Moik  

      Tak zkušenosti po prvních 300km a trocha srovnání s Diverge E5 base. Merida = holka 168/56kg, Diverge = holka 164/51kg

      1. Láska na druhý pohled.
      2. Brzdy v pohodě – E5 NE.
      3. Váha 10,9 na váze (+0,4 od Diverge)
      4. pohodlná přední vidlice, jestli to bude i flatbarem?
      5. má spodní úchyty pro nosič, ale horní jsem musel vyřešit adaptérem na sedlovku
      6. Acera X je sice taky základ jak Claris, ale vypadá víc plastově
      7. Nemlátí řetěz..AceraX má silnější pružinu jak Claris na Diverge
      8. Užší řídítka vhodnější pro holky, celkově sedí k rámu S/M
      9. Rám S/M je dost vysoký, od výšky rozkroku 80cm.
      10. Cena 17tis
      0 0
      • DonE  

        Tak ať slouží a dělá radost. Jen je podle mě škoda, že se nepovedlo překonat strach z beranů. Měli jsme doma stejný problém, ale nakonec se mi od kamaráda povedlo na týden půjčit jeho CX a drahá polovička zjistila, že se na tom dá jezdit. Je fakt, že mezi kamarádkami je za exota, ale je spokojená s tímhle … no za ty prachy to byla fakt dobrá koupě.

        0 0
        • Moik  

          Jo..je to piha na kráse. Ale na Diverge najezdila docela dost na to, aby tomu přišla na chuť. Tak mladá jezdí s beranama a míň mladá s flatbarem.

          0 0
    • Zoidberg  

      Pěkný – za tu cenu určitě dobrá volba. Takovým kompromisním řešením řidítek jsou SQlab růžky – nabízejí užší „aero“ úchop i na rovných řidítkách, ale 600 mm je asi pro jejich použití asi na hraně… Jinak, zaujalo mě, že rám používá MTB standardy u řetězové linky, tedy 135 mm zadní náboj a MTB kliky. Škoda, že takový rám nelze sehnat samostatně. Měl bych pro něj využití.

      0 0
    • Tomcat  

      Když to tak čtu tak první co mě napadá ten speeder má hlavně naprosto jiný účel fitness kola a gravel kola není to samé dokonce fitness kola není to samé co cross možná jsou hodně podobné ale je to trošku o něčem jiném fitness kola hlavně budou stavěný opravdu na silnici budou nepohodlné . Většina firem si dokonce i ve vyšším v segmentu jim vyhýbá většinou se pohybují tak někde maximálně ke středu , takže nevím jako co od toho očekávat. Není to ani silnička není to ani gravel není to ani track není to ani cross jako myslím si že z toho nic dobrého nevzejde nebo

      Jinak jiný kolo by mohlo být mnohem třeba pohodlnější a člověka který je zrovna právě není moc natrénované by to co mu to kolo dá nebo sebere mohlo tvořit hodně hodně kilometrů a hodně minuty kdy ještě by může

      0 0
      • novas752  

        No je to mírně pohidlnější silnička s rovnejma řídítkama. Využití je podobné = mimo asfalt je to taková nouzovka.

        0 0
        • Tomcat  

          Jenže silnička by měla kompozitovou, nebo ocelovou vidlici a byla tak pohodlnější. Duralové vidlice na fitness bývají jak sbíječka…

          0 0
          • DonE  

            Podle toho, co je na stránkách, tak je tam karbonová vidle.

            0 0
        • Moik  

          Ve skutečnosti v tom není rozdíl od Gravela. Jak jsem psal, je to na polňačce pohodlnější, možná to dělají ty řídítka, možná jsem měl předek nafoukaný míň, nevím.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.