• Sark88

    Ahoj , kupuju tohle http://www.canyon.com/…es/bike.html?… . Jsou na něm kola Mavic Crossmax SLR . Dočetl jsem se o nich ,že kola jsou určené pro hmotnost jezdce do 85 kg . Do toho limitu se bohužel určitě nevejdu . Vážim 95 a tolik určitě neschodim . Nemáte s tím nějaké zkušenosti ? Myslíte si ,že budou třeba praskat dráty nebo tak něco ? Díky za radu

    0 0
    • JakeF  

      Rovnou bych je prodal jako nejetý a nechal zaplýst něco na ZTR Arch EX. Podle toho, jaký se zvolí náby a dráty, bys na tom ani nemusel tratit a určitě budou vhodnější.

      0 0
      • TJK  

        1*

        0 0
      • scret  

        sice to bude par gramu navic, ale alespon bude klidnejsi, ze mu to neco snad vydrzi…

        Navic guma se mu nebude tolik zvejkat jako na SLR…

        0 0
        • TJK  

          taky v tom vidim jen plusy a myslim ze do 10ti se vlzeze za komplet… i kdyz bych mozna skladal radsi na Hope/sapim/WTB i23 … to bude levnejsi nez ZTR.. navic bezduse, sirsi plast, vyssi odolnost a pro vahu a pouziti na fullu se alespon nebude muset bad ze to nekde rozlame az to kousek odlepi od zeme :-)

          0 0
          • scret  

            23ky uz budou asi zbytecne moc… ArchExy postacej jako XC rafek…

            0 0
            • TJK  

              vydis ja mel za to ze 23 je vnejsi sirka a maj 21 vnitrek a oni to maji ocislovany podle vnitrku… no asi ano mas pravdu

              0 0
              • scret  

                jj 23ky jsou spis jak FlowExy…

                0 0
                • JakeF  

                  Flow EX jsou už 25,5, to je zase o level jinde :).

                  0 0
                  • TJK  

                    Vsak je taky na nich predni 2.35 hans dampf pekne vypasenej burtik :-)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      yummy:)

                      0 0
                      • TJK  

                        jojo… ten objem tam je a fakt se mi to libi!

                        0 0
                    • JakeF  

                      Jen kdyby nebyly tak těžký…

                      Což by pro něj taky nemusela bejt špatná volba, co ty nový WTB Kom i23? Neví někdo, jak to je s odolností patek proti ZTR? U ZTR ty nízký patky se skoro nedaj ohnout, kdyby to u WTB bylo stejně, tak by to byla celkem fajn volba. Ale trochu se bojím, že ta váha je až moc lákavá, aby to bylo odolný…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Sry ale…flow EX vs I23 je 490 vs 475g…:)))

                        0 0
                        • JakeF  

                          To ale není Kom i23, víš… Ten je ve 29 545g vs 448g ;). Mimochodem ve 26" udávaj 408g. Už chápeš, proč se odolnosti na enduro bojím? :D

                          0 0
                          • Hnoj  

                            WTB tvrdí, že snesou napětí drátů 1600N, (což v podstatě nesnesou žádný dráty), máš dojem, že ten kdo si takhle věří s napětím by podcenil zbytek?

                            0 0
                            • TJK  

                              to asi mas pravdu ale napeti dratu je jedna vec (spojena se strukturalni pevnosti materialu a designu toho rafku tak aby snesl velke staticke zatizeni) jenze odolnost proti rozstreleni nebo ohnuti patky pri narazu od plaste je podle me uplne jina vec ktera s tim nemusi vybec souviset

                              0 0
                            • JakeF  

                              Ta váha mi přijde vzhledem k šířce dost nízká, proto se trochu bojím, jak to bude reálně. Ono marketing je jedna věc, realita pak druhá. A není to tak, že co je lehký a pevný, tak je potom křehký? Neber to jako rejpání, vážně o nich uvažuju.

                              0 0
                            • McBlacky  

                              to si teda věří i Enve kde se kasaj tím, že každou díru na nipl modelují a ne že je vrtají kam je napadne udává jen 1500

                              0 0
                            • Vilém  

                              Jak nesnesou zadny draty? 1600N snese kazdej cyklodrat, bez ohledu na prumer.

                              0 0
                              • Hnoj  

                                Tak teoreticky ano. Ma to par hacku. Je jen otazka casu, kdy zacnou praskat a moje zkusenost je takova, ze tohle napeti vydzi jen kratce. Na ALU niplech na na 1600N napnes jen s velikym stestim. A pokud vim, vetsina naboju ma napeti na max. 1200N. 1600N napeti nema s beznou praxi nic spolecnyho…

                                0 0
                                • Vilém  

                                  To kazdopadne neni bezna praxe. Ja narazel pouze na to, ze to nevydrzi drat. Podle letiteho trhaciho testu, ktery udelalo Velo, byla nejmensi sila pro pretrzeni cca 2000N u Revolutionu 1,8–1,5–1,8.

                                  0 0
                                  • TJK  

                                    No ale ty porad nemuzes brat v potaz silu pretrzeni protoze se musis drzet v maximalnim napeti pod plastickou deformaci ne?? K cem ti je prepnutej drat kterej je vlastne principielne uz natazenej za tuhle mez… tam to podle me ztraci smysl a ten vyplet tak jako tak nebude tuhej… nebo se pletu?

                                    0 0
                                    • Nikovlas  

                                      Já tedy vůbec netuším, jak je to ve skutečnosti, ale tak nějak bych očekával, že dráty budou za studena tažené, aby byla překonána mez plasticity a tím posunuta blíže k mezi pevnosti. Takže dráty už jsou v základu plasticky zdeformované a při jejich napínání se chovají pružně a když dosáhnou meze plasticity (té posunuté), tak už jsou stejně jen kousíček od přetržení.

                                      Já jsem stavař a takhle je to třeba u lan a předpínací výztuže – ve strojírenství se neorientuju.

                                      0 0
                          • Smazaný účet  

                            ok

                            0 0
                      • TJK  

                        me ta patka prijde dost masivni

                        0 0
                        • JakeF  

                          Masivní jo, ale vysoká… A když si vezmu, kolik ran dostaly 330g Alpine a patka se ani nehla, tak ty nízký patky u ZTR asi dělaj hodně… Měli by ZTR udělat lehčí 23mm ráfek, to by bylo :).

                          0 0
                          • TJK  

                            hele valim na ibisu 2.4NN na Flow teda v 26er a na to ze je to full, takovej plast a rafek.. tak to jede nad ocekavani neskutecne.. fakt jsem cekal vyrazne horsi odezvu… takze bych se zvesela vys***l na par gramu a vzal ZTR a mas klid.. ty gramy nepoznas a s tvoji vahou, teznikou a vykonnosti dle me tuplem ne…

                            0 0
                            • scret  

                              nejvic stejne udelaj gumy a bajk samotnej… Ted muzu aktualne srovnavat SXka a Hope/ArchEx, ktery jsou o cca 100g lehci a nepoznam vubec nic…

                              0 0
                            • JakeF  

                              Problém je v tom, že na EN závodech, jak jsou to krátký úseky, tak se jde do zrychlení ještě agresivnějš, než na XCčku… A na to už mi Flow EX přijde moc.

                              0 0
                  • kubad  

                    Ojeb uzsima patkama, zvenku je to 1mm

                    Stejná kategorie

                    0 0
                    • JakeF  

                      Venkovní rozměr moc roli nehraje, ne? A rozdíl ve vnitřním 2,5mm mi přijde teda sakra dost… Proti Flow EX by spíš seděly i25 bych řek… I váhově jsou 545g vs 550g.

                      0 0
                      • kubad  

                        No jestli je při tebe zásadní vnitřní šířka ojebana zuzenou patkou pak ok.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Teď to nechápu, jakože ta patka potom nic nevydrží? Zase jak je nižší, tak nejspíš nepotřebuje tolik materiálu, aby držela tvar…

                          Jinak fakt to neber jako nějaký rejpání, zajímá mě to. Jestli budu mít enduro, tak jsem tam původně chtěl dát ty moje Archy EX, ale na druhou stranu mě láká něco širšího. Pokud se neobjeví nic novýho, tak bych asi risknul ty Kom i23…

                          0 0
                          • TJK  

                            ja nevim ze furt resis gramy na kole ktery se svoji vykonnosti uvalis jako nic, tak vem FlowEX a mas jasnej klid! :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Protože na enduru o to zrychlení fakt jde… Ani na XCčku, jak se jede na 1h+, tak nejde o to zrychlení tolik. A s Flow EX už by se asi nešlo vejít ani pod 2kg…

                              0 0
                              • TJK  

                                tak ty ses zase takovej hajzlpavouk :) tak vem ArchEX a mas jasno :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Ty už mám, stačilo by vyměnit koncovky nábojů… Ale právě jsem si říkal, že na nějaký 2,3–2,4" pláště by se neztratil i širší ráfek… No uvidím, mám hromadu času na rozmýšlení :). Stejně nějaký kola budu potřebovat, jen je otázka, jestli proti Arch EX víc XCčkový nebo víc EN :D.

                                  0 0
                            • JFtryall  

                              Lehky odolny kola jsou strasne dulezity. V nastupech 100g na rafku docela poznas. :-) mam e.13 zaplety a ten celek je takovej kdovijakej, ale rafky jsou bozi. 650b kolem 400 gramu a uz dostaly takovejch ran a drzej paradne. Archu bych se nebal, mam vnitrni sirku 21mm a je to pohoda. Co se tyka sirky tak stejne 2.35 na predek je dostatecny, dozadu to chce spis uzsi a rychlejsi vzorek.

                              0 0
                • Smazaný účet  

                  to je spise jako stary ZTR Flow

                  0 0
          • Hnoj  

            Myslím, že WTB KOM i23 bude v tomhle případě hooodně zajímavá volba.

            0 0
          • sharkeeCZ  

            tak pokud stoji SLR 900 €, tak za 10k je proda jiste vzdy, ze ano ;-)

            0 0
    • yetti  

      Mám sice starší model SLR, ale vážím podobně jako Ty a už mi pár let bez problémů slouží. Sice dost záleží co s tím budeš jezdit, ale pokud se k tomu budeš rozumně chovat tak bych se toho nebál. Mimochodem znám borce co má 105kg a jezdí na SLR taky

      0 0
      • karliner  

        Přesto bych se řídil radou JakeFa.

        0 0
      • TJK  

        tak treba Bebe jezdil na Blurovi Olympicy na tune King/Kong principielne pod 1400g kola http://www.bike-forum.cz/…il-1480.html … a kluci z Bicy na 150/150 fullu taky a neznamena to ze by to melo vydrzet nebo ze to vydrzi :-) z tehle klukovin sem vyrostl… lepsi je mit jistotu a klid a vedet ze si muzes dovolit vic.. coz u fullu je rekl bych jen + k zabavnosti

        0 0
      • scret  

        ty starsi radi praskali…

        Urcite se na tom jezdit da, ne ze ne… otazka ale je, jak dlouhou budou mit vydrz… Kazdopadne uz je pres doporuceny limit a hotovo…

        Kdyz uz, tak STcka 29…

        0 0
      • JakeF  

        A má to smysl mít tam kola, který musíš šetřit? Moje zkušenost je taková, že na 29ce dostávaj kola zabrat ještě víc, jak z důvodu větší páky, tak z důvodu, že se to na 29 dá víc prasit. Těch pár gramů rozdílu stejně není poznat…

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Smysl to má – SLR dobře vypadají ;)

          0 0
        • yetti  

          Když si kolo stavíš, tak si ho prostě poskládáš z čeho chceš, když kupuješ kolo celé a je vybavené Mavic SLR, tak nevidím důvod je se ztrátou prodávat a nahrazovat něčím jiným.

          0 0
          • JakeF  

            Já zase nevidím důvod jezdit na něčem, co je na tvojí váhu nevhodný a musíš se o to bát. Nehledě na to, že když je prodá nejetý, tak tam ztráta nemusí být žádná a pokud si nevymyslí nějaký luxusní náby, tak ty nový kola pokryje z prodeje SLR.

            0 0
            • TJK  

              neverim tomu ze prodejem novych SLR nepokryje Hope/WTB Frequency a rozumnej drat…

              0 0
              • scret  

                uplne v pohode…

                0 0
                • TJK  

                  a principielne co fic si z hlediska funkce za ten peniz prat ze? :-) ja jsem spokojen!

                  0 0
              • JakeF  

                Vždyť jo, jsem psal to samý… A klidně by se vešel i se ZTR :).

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  uz jsme si psali v diskuzi ohledně vyberu meho n8veho kola. Nakonec to bude, jak jsem psal, Grand Canyon 6.9 CF SL 29, kde jsou Crossridy. Oproti tomu co jezdim dnes na MRX to bude polepseni si, ale jak tak ctu, tak bude asi vhodne zvazovat upgrade. Co by jsi doporucil pokud jezdim v podstate jen trasy XC, bez tezkeho terenu a asfalt mam jen na presun do terenu i kdyZ to jsou nekdy i kilometry za vyjizdku? V cem pocitim rozdilu kol?

                  0 0
                  • JakeF  

                    Otázka je, jestli chceš bezduše nebo ne. Pokud ne, tak můžeš výměnou ušetřit pár gramů, ale nemyslím, že bys to nějak zásadně poznal na rychlosti. U bezduší nabízí ZTR výrazně větší komfort nasazování plášťů a díky větší šířce maj pláště menší tendenci se žvejkat a to už podle mě smysl má.

                    0 0
                    • sharkeeCZ  

                      na gramy si nehraji..to radwji shosim kilo, nebo dve tuku ;)

                      bezduse zatim resit nebudud, mam z toho obavy, holt jsem jiz starsi kousek, ktery se nekdy tekzce uci novym kouskum

                      0 0
                      • JakeF  

                        Pak už jedině, kdybys tomu hodně nakládal v terénu, že by se daly dát nějaký tužší kola, co líp drží stopu. Jako pokud si tu radost udělat chceš, tak se vždycky nějakej důvod vymyslí :). Pokud ne, tak Crossridy v pohodě poslouží.

                        0 0
                        • sharkeeCZ  

                          spise zvazuji, ze tam hned vymenim brzdy (Formula C1) za XT

                          0 0
                          • JakeF  

                            :) úplně stejnou výměnu plánuju, pokud mi vyjde kolo, který chci… Ale ty Formule C1 jsem ještě neměl v ruce, tak kdoví…

                            0 0
                            • sharkeeCZ  

                              http://www.bikerumor.com/…bike-brakes/

                              tady jsou nejake základní informace, ale moc mi to neřekne

                              0 0
                              • sharkeeCZ  

                                ted jsem koukal, ze zcela stejne brzdy ma i 2014 model Speslu SJ HT Comp..tak to asi uplne spatne brzdy nebudou, mozna jim dam sanci. Lepsi nez Avid Elxir1 budou urcite

                                0 0
                                • TJK  

                                  a co takhle pojezdit a zjistit ze treba fungujou :)

                                  0 0
                                  • sharkeeCZ  

                                    ano, to je to dilema, jestli prodat za lepsi cenu nove, nebo risknout a treba zjistit, ze jsou dobre

                                    koukal jsem, ze nemalo lidi, co je maji na novych kolech, je hned prodavajai..na ebay treba za 120 ?

                                    0 0
                                    • TJK  

                                      no je to dilema, ale pokud ti nevadi se s tim tak parat ohledne prodeje a tak… tak je prodej a kup jistotu jako jsou ty XT… ja bych osobne byl pro variantu c.2 :)) tj. prodat a nakoupit :))

                                      0 0
                                      • sharkeeCZ  

                                        spis koupit, C1 sundat, XT nahodit a C1 nabidnout, jinak bych musel brzdit ocima ;)

                                        0 0
                                • JakeF  

                                  Právě proto o tý výměně uvažuju :). Podle toho bych moc nesoudil, letos dávali Magury a ty chodily kus od kusu některý dobře, jiný nic moc… Alespoň zatím to bylo tak, že Formule nebývaly špatný brzdy, ale maj dost malou mezeru mezi deskama, takže často škrtaj. Osobně to uvažuju vyměnit za XT, protože je mám ozkoušený a je to jistota.

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    2013 Formula mají zvětšenou mezeru, brzdí jak sfiň, ale spolehlivost je určitě na straně Shimana, ale ty jsou zase výrazně těžší

                                    0 0
                                    • sharkeeCZ  

                                      uvidime, az dorazi

                                      z toho videa toho taky moc jeden nezjisti

                                      http://www.youtube.com/watch…

                                      0 0
                                    • JakeF  

                                      To nezní špatně, třeba by stačilo dát jenom XT Ice Tech kotouče :).

                                      0 0
                                      • sharkeeCZ  

                                        kolo mi dorazil az za 3 mesice, tak do te doby snad budou na webu prvni zkusenosti a recenze

                                        nejsem zadny DH nebo AM jezdec, jde mi jen o to, at to brzdi lepe nez stavajici Elixirq se 160mm kotoucem vpredu

                                        0 0
    • Bombík  

      Vozim je jednu sezonu (modelova rada 2013) a ani se nehnuly. Vazim 92kg. S temi 2012 a starsimi byvaly udajne dost problemy.

      0 0
      • McBlacky  

        tak to zaklepej a buď rád, ale měl bys vědět, že jsi spíš výjimka

        0 0
        • yetti  

          V mém okolí pár lidí SLR jezdí a nevím o tom, že by s nima byly větší problémy než s jinýma kolama v obdobné váhové kategorii.

          0 0
          • Anciáš  

            Mně šly vždycky úplně *****! V podstatě nevydržely ani tu sezónu a to jsem vozil SLR modely 2011 i 2012. Pro doplnění vážím 68kg. Takže za mě pryč, dokud jsou nový a dobře prodejný.

            0 0
            • scret  

              co konkretne?

              0 0
              • Anciáš  

                Tak nějak všechno… :) ráfky osekaný do čtverečku, prasklej drát, zatuhlej ořech – to se ale v pohodě oservisovalo, v průběhu sezóny vůle na nábách – na zadní již nešla odstranit, po sezóně zadní ložisko v hajzlu a dokonce i přední hučelo. Jo a zapomněl jsem hned v úvodu reklamaci s uvolněnou podložkou niple. Takže tak:(

                0 0
                • scret  

                  myslel jsem si to:)

                  Rafky osekany do ctverecku – nechapu…

                  Zatuhlej orech – zrejme nulovej servis ze strany uzivatele…

                  Loziska po sezone? wapka?

                  vule na nabach – zrejme diky loziskum…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Rafky osekany do ctverecku – malo luftu…

                    0 0
                    • TJK  

                      no obcas je to taky stylem hura rovne dolu, sedim na tom jako pytel sracek, ratatabum sutr dira prask rafek v hajzlu :-) .. ale tim se nechci dotknout Anciase.. netvrdim ze je to jeho pripad… jen sem takovych sjezdaru uz videl :-)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        vůbec, jezdí celkem v pohodě -takovej střed, tzn proti mě prase, proti JakeF v rukavičkách :), bráno optikou místa v poli, kde se na závodech pohybuje.

                        Navíc je má jen na pevňáku, na větší prasení, skákání apod má jiný kolo.

                        A zdaleka není jedinej. Je jasný, že pozing masterům co to mají za kole 10kg full na který šetřej a skládaj roky a jezdí pak jak s hnojem aby se to neodřelo, těm SLR vydrží dlouho. Ale na závody to za ty prachy prostě vhodný není. Nebo teda jo, ale jen na pižlačky Okolo, KPZ a Galaxy, na drsnější trasy a XC fakt ne

                        0 0
                        • destr  

                          No ještě že jsem se to dozvěděl až po dvou letech používání bez šáhnutí na ně (krom mazání ořechu). Naštěstí už jsem je prodal, kdybych se to dozvěděl dřív, tak by se určitě rozpadli na prach.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            co já vím jak a co jezdíš?

                            0 0
                            • JakeF  

                              Rychle jezdí :). Jak v technice nevím, vždycky mi ujede už na startu :D.

                              0 0
                              • McBlacky  

                                tak co bys chtěl s nazevlovanýma 5–6tisíc km za rok :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  To byl ovšem podraz… Já to stejně nechápu, kde berou lidi morál a čas na ježdění 10k+, pokud dělaj i něco jinýho a nejezdí jenom silnici…

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    to je relativní, já 10k chápu, 20k už nechápu :)

                                    je to spíš v hodinách. Z mého pohledu – pod 500 ročně bez šance myslet na nějaký valný úspěchy. 750 už je solidní základ na bedny a s 1000 už si to dáváš i na dlouhých.

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      750h ročně jako solidní základ? :D To jakože když nepočítám leden a únor, tak dávat 75h měsíčně? Tomu jsem se tak přiblížil pár let zpátky v jarní přípravě, když jsem skončil na první vejšce a neměl co jinýho na práci… Dávat to celoročně na silničce, tak s tím jsi na nějakejch 20 tisících km :).

                                      0 0
                                      • McBlacky  

                                        63 hodin měsíčně to fakt není tak moc – já to teda nedám, ale já zabiju prací a dojížděním víc hodin než průměr v čr, takže kdybych tu hodinu denně navíc připočítal třeba jen ze dvou třetin do tréninku tak tam ± jsem.

                                        no a 20tkm na silnici pro bedny (zdaleka ne garantovaný) na lepších silničních závodech je fakt základní předpoklad.

                                        Ono si to nemaluj ani v ten enduru, tam nejen že budeš muset mít k top výsledkům kurevskou fyzičku, ale i budeš pravidelně muset trénovat techniku, dávat posilku :)

                                        Jasně že na turistický pojetí na čas, kdy to narveš z kopce ti stačí třetina hodin na kole, ale zase okupovat chvost nic moc.

                                        0 0
                                  • jecnak  

                                    Celkem v pohode. Nejakych 2000 mi da jen dojizdeni do prace a tam paradoxne cas je nastejno s autem a proti socce 2× rychlejsi. Pravda, bika je v rocnim najezdu relativne malo – prakticky jen zavody a podzimni a zimni vyjizdky. Ale obecne jsou km a km a hodiny a hodiny. Nekdo ujede 60km na biku za cely den a nekdo to ta za 3h v tezkem terenu. Na silnici to uz je vubec neporovnatelne viz nase 30+ prumery na 200+.

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      tak já se bavím o tréninkových hodinách. Což hodiny nad 5 v kuse nejsou a většinou to je 2–4.

                                      Pro tebe to je jiný, ty trénuješ na ultra tam to smysl má, ale takových lidí je v čr do deseti :)

                                      hodin co píšu já dát 750+ už je fakt mazec, když do toho závodíš krátký závody kdy za víkend máš třeba jen 3–4 hodiny za oba dny, pak to nenaskakuje.

                                      0 0
                                    • JakeF  

                                      V létě jsem jezdil pracovat taky na silničce… Ale přišlo mi to spíš kontraproduktivní, když jsem si to odpoledne třeba i prodloužil, tak ty kilometry tam nějaký byly, ale vzhledem k únavě a batohu na zádech požitek z toho žádnej a vůbec mi to tréninkově zabilo v zásadě celý léto. Na druhou stranu přínos k rovnováze a síle horní půlky těla, to se na enduro hodí :).

                                      0 0
                                      • jecnak  

                                        Ja to mam kousek. Obcas jsem to i behal. A prakticky jde jen o usetreny cas a penize za benzin. Spis jde o to, ze nekdo napise xxxxx km a je v tom zapocteny vse, tak se to neda brat jako nejaka berna mince. Nejaky porovnani se da brat podle hodin jak pise Blacky. Znam lidi, co najezdi 20t a jezdi prd.

                                        0 0
                                    • scret  

                                      obcas mam chut dat s vama koko, ale kdyz to tak tady ctu, chut me prechazi:)))

                                      0 0
                        • yetti  

                          Když to tady čtu, tak asi budu ten pozér a ty budeš hustokrutopřísnej rajdr :-)

                          0 0
                          • scret  

                            ted sis trochu nabehnul:))

                            0 0
                          • McBlacky  

                            když myslíš. Jinak já vozím jiný kola už dost dlouho, protože mi to dává větší smysl finančně, navíc na každý kolo dávám takový, který snesou dané určení. I když i RM XL1 jsem celkem rozložil a to si myslím, že by na 120/120 trailu bez velkých skoků držet mohly. Navíc co se týče stylu, rozhodně bych neřekl, že jsem na materiál prase, i tak čas od času ráfek podélně křupne, ulítne nipl, prdne drát, občas i osa nebo ořech u slabších kousků jako novatec třeba…

                            Stačí na tom jezdit pár tisíc km a ono to přijde :)

                            0 0
                        • jecnak  

                          Nejspis sly SLR dost do haje, respektive do nizsi vahy jak jsme se bavili. Ja jsem spokojeny uzivatel XL, SLR, SL, Cosmic, Aksium. SLR mam 3 sezony zavodniho pouziti a stale v pohode. Rafek jsem jednou dorovnaval – klestema promacklou stenu od trefeneho sutru – a jednou se centrovaly kola. Dotahoval jsem zadni a predni lozisko a vicekrat mazal orech. Mit ale vic jak 80kg, tak do tech novych (odfrezovany rafek) SLR urcite nejdu a to mi vsechno vydrzi hrozne dlouho.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            navíc ty máš ty první SLR, který držely nejvíc ze všech a XL z doby kdy taky nešly tolik po váze a SL s 19mm ráfkem byly vůbec nejlepší zapletený top end mavic co kdy vyrobily. Už následující SL se 17 byly horší, byt pořád lepší než libovolný SLR.

                            0 0
                            • kubad  

                              +1

                              i když ty starší praskali taky

                              0 0
                            • scret  

                              jj, navic XLka snesly sakra dost… viz. moje dvoje STcka…

                              Jinak SLka byly i dost pekny kola…

                              0 0
      • Sark88  

        No nic , přemejšlel jsem o tom , mluvil jsem s několika lidma. Zatim tam nechám ty crossmaxy s tim ,že zkusim ještě něco zhubnout . Momentálně jsem už na 92 ,tak jen 7 kilo a bude to :) Když mě nějak začnou štvát ,tak je prodám a nechám zaplést něco jiného .

        0 0
        • kubad  

          osobně bych je prodal jako nové nejeté, dostaneš ještě celkem slušný peníz a za to něco necháš zaplést, jak je budeš jezdit dramaticky ztratí cenu

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.