• zorg

    Tak jsem právě zkurvil marta prase. Byly to ty starý klasický IS2000 delší úchyt,tj. 180/160. Borecky jsem koupil Hope 183/160 s červeným unašečem-pyčo s tím, že se to přece musí vejít. Ejhle. Zadní škrtala minimálně – o nýt co drží unačeč jakoby tělem brzdiče ve šterbině na kotouč. Vyřešilo to důkladné seštelování a jemné zabroušení jednoho nýtu, který víc čouhal do strany.

    Jenže vepředu ty 3mm na vejšku…chvilka napětí…FAKT hrajou roli; světe div se! Samozřejmě se to po namontování ani neotočilo, jak to dřelo shora kotouče. Myslel jsem si, že na to vyzraju, že jakoby probrousím tu štěrbinu v praseti hloubš (!!!), aby to neškrtalo. No, nešlo to tak špatně, ale po 3h prasení se s malým pilníčkem a zkoušení „jestli už“ jsem se dostal až do kanálku na kapalinu… Jsem *******. Ale mám tu ještě jedno náhradní naštěstí. I tak bych si nejradši nafackoval železnou rukavicí.

    0 0
    • notobi  

      tohle si mohl napsat rovnou do servisních kiksů a ne zakládat nový téma

      0 0
    • kubad  

      tuším se mě tu jedno prase povaluje 180mm IS

      jinak to fakt nejde je potřeba 180mm kotouč

      0 0
    • zorg  

      já taky naštěstí jeden našel. máš černej nebo stříbrnej?

      ještě mě napadlo ubrat těch 1.5mm z okraje kotouče na soustruhu…

      0 0
      • kubad  

        stříbrný

        0 0
      • mxv  

        co furt vymyslis za 3,14coviny?!?! Na 183 kotouc potrebujes 183 adapter, tot vse! Nebo se da poresit podlozkama pod 180 adapter.

        0 0
        • kubad  

          no když ma IS brzdič a IS uchyt na rámu tak je to bez adapteru a to je pak problém :D

          0 0
          • mxv  

            a s tim probrousenim mas vlastne stesti, jinak se ti mohlo stat, ze se pak pri prudkem brzdeni prasatko rozlomi..

            0 0
          • mxv  

            aha, to jeste existuje?:))

            v tom pripade bych ale propiloval ty IS diry a stacilo by asi i mene nez 1,5mm

            0 0
            • jaski  

              prasatko by se rozlomilo a odletujici strepiny by ho mohly i trefit do hlavy. Ze radsi neprobrousil oka na navarkach na vidlici/ramu vid? Jeste mas neco v zaloze? :)

              0 0
              • mxv  

                pro tebe urcite ne, ale ovalne IS diry byvaly nekdy uz od vyroby a treba u XTR trmenu je videt od oka, jak se pri mackani paky roztahuje (po hadici jedna z pricin velke houbovitosti), coz znamena, ze to neni kdovijak predimenzovane, obzvlast u duralu s jeho modulem pruznosti.. Jinak staci sevrit trmen digitalni suplerou a budes cucet..

                0 0
                • kubad  

                  a v té oválné díře ve třmenu je závit?

                  0 0
                • jaski  

                  to ze se roztahuje je mi jasny ale opravdu si myslis ze ubrani 1,5mm z trmenu povede k rozlomeni? To ze sou ovalny diry uz z vyroby sem netahej a to kvuli tomu ze je to prave uz z vyroby. Pilovany obojiho je prasarna ale upilovat kus oka na vidlici mi pripada vetsi nez upilovat kousek trmenu.

                  0 0
                  • mxv  

                    ja sem nepsal, ze se urcite rozlomi, ale ze k tomu bude mit bliz..a u toho meho XTR bych teda ani 1,5mm neriskoval. Narozdil od tech ok, to ma stenu kolem 4mm, navic sila pri brzdeni pak stejne pusobi kolmo na smer zeslabeni, toho bych se nebal.

                    0 0
    • Kubiczech  

      Hope kotouče jsou zlo, říkám to pořád. (:

      0 0
    • Replayman  

      njn stane se :D já taky uříznul krk vidlice a naměřil jsem to bez představce :D docela jsem koukal, njn chybama se člověk učí:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.