MAGURA HS 11 - PÍSTKOVÉ BRZDY- ÚDRŽBA?

12 nepřečtených
  • MLOG

    MAGURA HS 11 MÁM NA MTB KOLE, 2 ROKY VEGET, ALE TEĎ SE UŽ PÍSTKY NEVRACEJÍ A ŠPALKY TAK DRHNOU O RÁF.

    PTÁM SE, JAK NA NĚ, ROZEBRAT?

    VYMĚNIT BRZDOVKU, JAKÁ TAM JE?

    NEBO JE TAM VZDUCH I KDYŽ JDE O UZAVŘ. SYSTÉM?

    BRZDILY DOTEĎ JAKO KRÁVA, JEL JSEM NEDÁVNO MOMOŘÁDNĚ VE SNĚHU CO BYL POSOLENEJ A TEPLOTA KOLEM NULY, TAK TÍMHLE JSEM JE POKUR …L?

    RADU POTŘEBUJU DO ZAČÁTKU JARA:) TO JE JASNÝ NE?

     
    0 0
    • Nimrod  

      rozebírat většinou netřeba, stačí akorát očistit pístky a prostříknout olejem a rozhejbat je

      je tam minerální olej, ale pokud nejsou zavzdušněný, tak je to zbytečný se v tom hrabat víc

      vzduch tam bejt taky může :-)

      0 0
    • kubad  

      www.magura.de najdes tam vsechny informace :-) do jara casu dost abys to prelouskal a podle manualu brzdy rozchodil

      0 0
      • lodyh  

        doprcic kubade, na co jinyho by to forum tady uz bylo?

        0 0
        • kubad  

          magura to má na stránkách popsané fakt dobře – a jsou tam návody co a jak dělat v případě různých problémů, proto sem to napsal, navíc když sem to psal tak už měl první odpopvěď co s brzdama dělat, tak na co to psát znovu

          0 0
    • Vilém  

      jak pise Mimrod, striknout pistky silikonovym olejem, ocistit spalky a cast prasatek, ktera spalky vede. Pak by to melo byt ok. Jen me prekvapuje to tvrzeni, ze brzdili jako krava, na takovy HS11 jsem jeste nenarazil:)

      0 0
      • MLOG  

        Proti čelistem Véček …, já nemám rád kotoučovky …

        0 0
        • Vilém  

          I s timto tvrzenim bych byl opatrny:) Brzdy to nejsou spatny, mam jeden par doma a co se mi na nich nejvic libi je ralativni bezudrzbovost. Jinak tam bohuzel zadna pozitiva nevidim.

          0 0
          •  

            Já jsem měl původně na pevňáku HS33, dva roky provozu absolutně bez problémů, potom jsem tam dal V-XT paralogram a pořád jsem laboroval s pískáním, vystřídal tolik špalků a nikdy jsem si moc nepomohl, možná byl na vině ráfek, každopádně teď si stavím novýho pevňáčka na rámu Cube LTD Team a jdou tam opět HS33 (koupil jsem je nový v aukci za 1500 kč)

            0 0
            • Vilém  

              No vsak toto povazuju za jejich hlavni prednost. Jakmile je clovek jedno, ac dost zdlouhave, nastavi, tak pak slapou bez problemu. Akorat je treba priblizovat spalky bliz rafku, bud koleckem u 33tek nebo imbusem u 11tek. HS33 jsou na tom vykonove lip, nez zde probirane HS11.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.