Tak opet nove vlakno, at to jde cist zase i na mobilu :D
A hodim sem rovnou odkaz na peknej SRAM XX1 setup (vsimnete si, ze je tam i RS tlumic ;) jelikoz se jedna o testbike sramu )
Tak opet nove vlakno, at to jde cist zase i na mobilu :D
A hodim sem rovnou odkaz na peknej SRAM XX1 setup (vsimnete si, ze je tam i RS tlumic ;) jelikoz se jedna o testbike sramu )
hustý ponožky :-)
tak jsem dneska videl bilyho Monarcha… ajajaj:)
no uvidime jaka by byla cena…
To by byla „zebra“ uplna…:)
a ted kteryho vzit? RCT3?
ona by dost resila i bila nalepka na tlumaku :-)
jj, to mas pravdu:) ale deekay me furt lanari do toho foxe:) tak si rikam, jestli fox nebo RS, uz je asi fuk… Na Monarcha docela pejou chvalu…
kdo pějě chválku? Já po něm koukám taky (chci na to založit vlákno ale není čas), rozhoduju se mezi Monarchem, obyč Foxem a nějakým novým Foxem.
Tady zrovna monarcha nevychválili:
Abych to uvedl na pravou miru.
Na IBC je typek co ladi monarchy (driv 4.2HV a ted RT3) skrzeva shimstacky primo pro 301ku, takze tu chvalu si zaslouzi ten tunenej monarch. Nicmene to nic nemeni na faktu ze monarchy fest trpi na uniky vzduchu.
i ty současný? A co tam jako ladí? Tady vytýkali tu nekonzistentní HS expanzi, což jestli by mě to párkrát koplo, bych byl akorát naštvanej
Udajne je vsechno v tom tlumici delany pres shimstacky (nevim, nikdy sem nemel v ruce, natoz rozebranej monarch), takze vicemene dokaze podlozkama doladit temer vse.
Jinac imho HS expanze bude u tlumice hodne zavisla i od ramu resp. prubehu,takze s necim to mozna bude chodit lip s necim hur.
sice nevim přesně co je to ten shimstack, ale myslel jsem že se tim šteluje komprese (u foxe compression tune) Jinak ten tlumič je celkem levnej, ale jsem docela zvýklý na spolehlivost foxe
shimstack je ta soustava planzetek/podlozek, jejiz zmenou se da ladit ta komprese,ale i odskok.
Plusko to ma, mozna i normal monarch.
viz tu treba tu http://www.nutsbike.com/…evinci-dixon
no teď ještě jak je to s tou spolehlivostí, dělat takový věci na tlumiči, který budeš 3× za sezónu opravovat je dost naprd
Ale v tom se s tebou vubec nepru. Ja se puvodne rozhodoval mezi tou 4.2kou a RP23 a po mnoha stiznostech na uniky vzduchu co jsem nasel vsemozne po netu jsem vzal radsi foxe.
as RT3 jsou taky negativní recenze?
Netusim, prestal jsem to pak sledovat, kdyz uz jsem mel foxe.
A osobne bych zase priste v tehle „malych“ tlumicich sel do foxe a kdyby prebyvali penize tak se strevama PUSH.
Ale to uz je jen takova zhyralost, tech mejch 140mm zdvihu zase nepotrebuje nakej ultratlumic a to prepakovani funguje slusne samo o sobe.
Tyhle foxy co máš ty se dají na ebay sehnat hrozně levně. Ty nový s kashimou stojí třeba dvojnásobek, CTD jsem neviděl, tam by mě zajímalo, jestli je nějaký pokrok…
Ty s kashimou maj navic divnou barvu, co se nehodi k nicemu…
Ale co se da delat.
U CTD by se mi asi fakt nechtelo furt precvakavat packu podle toho, kde jedu…
Ty furt koketujes s myslenkou dat tam tlumak bez expanzky?
jj… jsem rozhodnut, asi to vidím na jistotu, nějakou RP23 z ebay.de
Proč bys měl u CTD pořád přecvakávat páčkou? Je to pořád stejná páčka jako u RP23 jen s tím, že máš polohy tři a každá má svůj kompresní okruh. Takže přecvakávat nemusíš vůbec, stejně jako nemusíš u RP23.
Třípolohová páčka je právě jasnou výhodou oproti RP23, prostě máš tři různé chovající se polohy místo dvou. Ta třetí více omezená poloha by se mi u RP23 sem tam hodila.
Aby to ale nebylo jen samé výhody a sociální jistoty, tak to zase výrazně ztrácí na možnosti interního doladění jako bylo u RP23. Otázkou zůstává jak moc to bude vadit nebo ne. Díky třem polohám může být poloha open obecně méně zatlumená, tak by to mohlo nějak rozumně chodit.
Jak to v praxi ale chodím nevím, neměl jsem možnost zatím vyzkoušet a na svojich kolech určitě experimentovat s CTD nebudu. Cpát do toho prachy jen kvůli občasnému využití té třetí více omezené polohy s rizikem, že ty dvě méně omezené polohy budou chodit hůře nemá smysl (když mám RP23 s interním nastavením jaké mi přesně vyhovuje).
tak ja neprecvakavam ani u RP23 :)
spis u toho CTD otazka, jestli jsou ty polohy nejak rozumne pouzitelny. U vidli je ta trail poloha jeste regulovatelna, u tlumice to asi nebude.
Prave na CTD u vidle jsem vetsinou videl ohlasy ve smyslu:
D – vicemene nepouzitelne, boreni do zdvihu, nedotlumene
T – kdyz si to clovek dosteluje tak pro vetsinu lidi ok
C – zbytecna poloha, snizi sag coz je do vyjezdu nezadouci, mozna tak na naky delsi asfaltovy/sotolinovy vyjezdy
D – nepoužitelné. Tohle moc nechápu. Minimálně pro mě to nemůže platit v žádném případě.
A to proto, že zastávám názor, že do cca 150mm zdvihu je nejlepší komprese žádná komprese a komprese (v jakémkoliv provedení) je pouze kurvítko.
Tedy nic jako nedotlumené nemůže vůbec existovat.
Komprese začíná být nutná až pro vyšší zdvihy.
A naopak to znamená, že konečně by mohl mít Fox použitelné polohu nedokurvenou kompresí.
Přílišné boření do zdvihu je věcí nevhodného průběhu pružiny/vzduchové části.
Co se týká snížení sagu u vidlice, tak to bude dělat každé omezování a čím větší omezení kompresí, tím větší snížení sagu. U vidlice je to potřeba kombinovat se snižováním zdvihu, jinak je to nežádoucí jak píšeš.
Pro tlumič ale tohle neplatí, pro tlumič je snížení sagu do výjezdu naopak žádoucí.
Jinak já na vidlici mám RCT3, což je trochu CTD podobné. A používám to následovně:
U tlumiče mám ale velmi málo omezující platformu (cíleně, jak kvůli větší citlivosti při vypnuté platformě, tak mi ve většině situací vyhovuje málo omezující platforma) a sem tam by se hodila třetí poloha s větším omezením (dupání ve výjezdu ze sedla mimo pořádný terén, které takhle raději omezuju).
Tak ja prepisuju to, co zminuje vetsina recenzentu novych CTD vidlic (konkretne ty 34ky foxky)
Me na 120mm xccku absence komprese vyrazne nevadila.
Na 150, potazmo 160ti co mam ted, jsem rad, ze tam ty tocitka mam. Co jsem zkousel kamosova pruzinovyho Domaina po uprave u milana, tak to bylo fajn pokavad jsem nechtel rychlejs strihnout zatacku apod. Pro me pocit nejistoty, jak pod rukama nic necejtim. Asi to bude technikou (jeji absenci u me) a tim, ze mozna moc tlacim v nakych zatackach rukama do riditek, ale proste mi nesedi mit pod rukama blato.
Pravdou teda je, ze nejezdim zadne beskydy a asi bych po xkilometrovem sjezdu plnem kamenu mluvil jinak a tu kompresi si na nej odkroutil pryc.
Co se tyka prubehu tak se chystam s tim u lyrika trochu experimentovat pres zimu, treba nebud pak treba tolik komprese.
U tlumice je jasna vyhoda snizeni sagu, jen rikam, ze by se mi nechtelo prepinat mezi trema polohama.
hosi ja vam to teda nezavidim, furt neco kroutit, stelovat a laborovat:))
u me je to jaksi nemoc z povolani :)
proto jezdim na kole a nebeham :D (tam neni moc co ladit) :D
maximalne formu:) a barvu tkanicek:))
já bych bral maximálně dva módy – jeden mód dlouhé stoupání po asfaltu nebo cestě a jeden mód na ten zbytek
myslim, ze zajimava bude jednou v budoucnu elektronika, ktera ti prenastavi tlumak na ruzny mody… Ikdyz samozrejme je vzdycky sance, ze se to po..ere…
tam bych se bál trošku nekonzistentního chování
staci ze cpou elektroniku do aut, jeste to mit na bajku :)
Total lock a total open.Není to tak těžky :D
souhlas
i kdyz ja diky sve chabe kondici dlouhy stoupani jezdim vpredu na 22 pilu a to vubec nehoupe, takze i todle pro me netreba
tady treba vytak z pinkbike:
„The reason for us staying in the Trail position the majority of the time was due to what we feel is too light of valving in the Descend position. It was light enough, in fact, that we actually spent nearly all of our time descending with the fork in the firmer Trail setting, defeating the purpose of offering three different damping levels. There was just too much fork dive when with the CTD damper set to full open, allowing the bike to pitch forward and compromise the geometry when braking hard for corners, as well as not giving us a firm enough suspension ‚platform‘ to push against when trying to work the rocks and undulations of the test track. “
Zda se mi ze kdysi bylo nejaky review na pinkbiku a moc nadseni z toho nebyli … Radsi bych sel do tlumice bez ctd
hmm:( mel jsem pocit, ze ty novy uz by tim trpet nemely:( chjo, je pravda, ze mam taky rad spolehlivost foxe… Pred tim jsem mel na reignu RP2ku a byla v pohode…
Tak si kup z ebay, jako antik
zas kupovat RT3 z ebaye je dost risk – viz ta recenze co jsem dával výš (kdy jim na testování poslali 2× tlumič nefunkční)
myslel jsem at koupi RP23 jako ty a nic nevymejsli :)
presne tak… Ted mam z koloshopu nabidku za 6,5tis. RP23 BV 2011… Tak uvidim, kdyz nesezenu neco z ebaye do ledna, koupim asi funglovku…
Dobře,dobře…víckrát to už psát nemusíš,pochopili sme :)
njn, zas to nak blbne:((
Moc povedený ;-)))
funglovka z ebay.de by měla jít podstatně levnějš (určitě do 200E), pokud máš nějaký typický rozměr jako 200/50. Ona by stačila i RP2.
typickej 190/50 :)
Zrovna když jsem hledal 200/57, tak jsem nacházel samý 190ky :-)
jj tech 190/50 je fakt hodne standardni rozmer
presne tak… Ted mam z koloshopu nabidku za 6,5tis. RP23 BV 2011… Tak uvidim, kdyz nesezenu neco z ebaye do ledna, koupim asi funglovku…
presne tak… Ted mam z koloshopu nabidku za 6,5tis. RP23 BV 2011… Tak uvidim, kdyz nesezenu neco z ebaye do ledna, koupim asi funglovku…
Tak ja ti to teda pochvalim, kdyz se tu tak vnucujes :D Dobra cena za funglovku no :D
kurna, tolikrat?:((
Tohle už smrdí reklamou…a taktikou Polygonu…;o)))
mooc ftipny:)
Teď jsem koukal, že na německým ebay jich je fakt dost, akorát často mají jen Versand na: Deutschland.
Ještě je otázka, jestli pasuje komora 200/51 na 200/57, nevíte někdo takhle z hlavy?
jj, koukal jsem, bohuzel jak pises, posilaj jen do nemec… ale to je spousta dobrejch veci…:(
většinou se v klidu domluvíš, poštovné 10–15eur
casto se da domluvit, kdyz mu napises
ok, přiště to podchytím dřív, dneska zkusim jeden starší tlumič, ještě běz těch boostvalvů a podobných věcí
jeden má Lister a dokonce Pushnutý, nebo TF Tuned teď si to nepamatuju :D
200/57 potřebuju, doufám, že mi ho pushnou někde v servisu nebo v bikelivu.
aha tak to nic on má 190/50
to potřebuje scret
to silne pochybuju ze ti pushnou…
Pushnutej ma jiny vnitrnosti, uz to vicemene neni fox :)
..a servisuje to tady někdo? V UK to stojí ranec…
nevim o nikom, i mlok to posilal do UK.
A horsi nez cena servisu je ten cas…
prave… Ale ted opravdu nevim jestli mi Lister psal, ze je to TF Tuned ladeny nebo Push…
Kazdopadne to nikdo udajne nikdo v CR neoservisuje:( a jde hlavne o cas…
TFtuned je firma co servisuje vidle a tlumice a ladi je prave dilama od PUSH, pokud si za to priplatis.
Nevim ze by meli naky vlastni ladici program.
vim, ale myslel jsem, ze ladej podobne treba jako Bike live a plus si muzes koupit Push… Ale spis by to objasnil MLok…
Bikelive akorat prenastavuje uvnitr ty zakladni veci.
Chybi mi v CR naka spolehliva specializovana firma na tlumeni :)
na těch pět zákazníků, co by to zaplatilo :-)
tak na TFtuned servis se celkem ceka, v nemecku nevim jestli necot akovydleho je, ale nemyslim, kdyz to posilaj vsichni do UK, tak by to treba stahlo lidi i odjinud :)
Takovej milan by mel potencial, kdyby s nim byla rec a chtel delat i vetsi upravy u jinych vidli nez SR .)
To bych asi měl vědět, když je to původně můj tlumič :-
Je to Pushnutý tlumič, takže servis jedině u nich v TFtuned.
Úprava u nich spočívá v tom, že kompletně vykuchají tlumící část a celé to nahradí svojím řešením, které ladí dle požadavků zákazníka.
Jen přenastavit interní nastavení s ponecháním původního řešení by jistě uměly, běžně se to ale u nich asi nedělá. Když už u nich někdo ladí, tak rovnou jejich řešení.
Od té doby co používám originál řešení s BV s interním nastavením, které mi sedí (VT L, RT L, BV 175psi), tak už nemám potřeba nechávat upravovat v TFtuned. Ono to přeci jen leze pěkně do peněz to nechat servisovat u nich. Nejde jen o samotný servis, ale poštovné to navíc také slušně zvedne.
Časově to tak hrozné není. Pokud je volný termín hned (teď nejspíš bude), tak to vychází na lehce přes týden (většinou 3 dny pošta tam, 3 dny pošta zpět a 1–2 dny u nich když se nečeká na volný termín). Když mají plno, tak je lepší rezervovat si předem termín.
takze ti neprijde, ze by ten PUSHnutej tlumic chodil lip jak standard BV fox?
A nemyslim tim jen citlivost.
(VT:L, RT:L a BV:175 mam ted taky)
Nedá se to posuzovat obecně. Jezdil jsem Pushnutý tlumič na více rámech a k tomu i s trošku jiným nastavením. Každý případ byl jiný. V některých případech to bylo srovnání ještě se starším RP23 bez Boost valve, někde už s BV.
Někde byl Pushnutý tlumič lepší, někde ne.
U Pushnutého se o něco lépe chová expanze, ale zase je to rám od rámu. Někde rozdíl větší, někde skoro žádný.
Co se týká citlivosti, tak ta může být u všech variant maximální (tzn. v podstatě žádné omezení kompresí).
Na mojem současném rámu je VT L + 175psi slušně citlivé, ale určitě by to mohlo být ještě o trošku lepší. Ale zase takhle to jde velmi dobře za pedálem, což by se také o něco zhoršilo. A platforma takhle je poměrně slabá, ale pořád ještě trochu znatelná. Ta by s citlivějším nastavením pak skoro zmizela (byla tak nevýrazná, že by neměla už smysl ani pro moje požadavky méně omezující platformy).
Pro mě teď takový akorát kompromis.
A k tomu se mi Boost valve teď vyloženě hodí k průběhu rámu a použité komoře, takže teď nemám co řešit.
Úprava v TF tuned má i svoje úskalí. Hlavně když necháváš na daném rámu upravovat tlumič poprvé.
Sice jim řekneš požadavky, ale ono se to těžko trefuje a na každém rámu chová jinak (a i když jim píšeš jaký to je rám, tak to zase tak moc dobře dle rámu neodhadnou o kolik je to potřeba nastavit jinak).
Takže se nemusíš vůbec trefit a budeš přenastavovat, což je opruz (zase to tam posílat), i když jedno přenastavení je (nebo aspoň bylo) zdarma.
A pak je tu ještě cvakání Pushnutého tlumiče. Při přechodu z komprese do expanze tlumič cvakne. Je to vlastnost řešení (raději na to výrazně upozorňují, aby to někdo nepovažoval za chybu).
Na většině rámů za jízdy nevnímatelné (i pro moje citlivé vnímání), sem tam na některém to nepatrně v určitých situacích cítím.
Z téhle vlastnosti nejsem zrovna nadšený, i když téměř nikomu vadit v reálu nebude.
Ono tlumiče s BV to trošičku dělají taky, ale daleko méně výrazně než Pushnutý tlumič. U tlumiče s BV to nejde cítit za jízdy na žádné rámu a při testu na místě je třeba se na to sousředit, abys to zaregistroval.
Ono tedy ani u originál řešení není jistota stejného chování. Mám doma 3 tlumiče 216/63mm s VT L + RT L + 175psi.
A chová se každý jinak :-)
Dva jsou originálně takto nastavené od výroby, ale každý jiný ročník (2011 a 2012) a k tomu jeden má Kashimu a druhý ne.
Rozdíl v chování je ale velmi malý.
Pak tu mám třetí (2011 bez Kashimy), který měl původně úplně jiné nastavení (VT F, BV 200psi) a upravený v Bikelive na VT L a 175psk. A ten je odlišný více. Asi se jim to předělání tak úplně nepovedlo. Je znát, že omezuje komprese u něj méně než při původním nastavení, k těm dvoum originálům má ale pořád daleko.
Ten Push tam dává něco jako HS expanzi?
Přesně jak jsou udělané vnitřnosti jsem nikdy u Pushnutého tlumiče neviděl.
Myslím, že tam je něco složitějšího než jedna expanze, ale co přesně netuším.
Testem v praxi na HS expanzi je to na hranici (u vidlice bych při tomto chování řekl, že něco mezi řešením jedna expanze a HS expanze), projde to testem lépe než standardní řešení RP23.
A za jízdy u některých rámů jsem to vnímal jako o něco lepší chování na větších rychlejdoucích překážkách (a problém s kompresí jsem neměl ani u porovnávaného originál Fox řešení, tedy měl by to být především rozdíl v řešení expanze).
Tady máš jejich popis:
Improved rebound – A new piston is fitted to increase flow during higher velocities allowing the shock to respond quicker in high-speed situations. The next aspect of the rebound tuning involves different shim configurations, and is based on spring rate/air pressure used and the specific bike, rider weight and style. Of course, the final tuning is put in the hands of you, the rider, with the red Rebound Adjuster.
Jakou mas testovaci metodiku pro HS expanzi uza dni stavby fulla?
Na místě mimo jízdu stejnou jako pro vidlice. Tedy zkoušení jak se to chová (pomalé uvolnění po stlačení zadní stavby a rychlé uvolnění) s úplně nebo skoro připřevnou LS expanzí.
A nemáš někde vyčtené, jak funguje/nefunguje Monarch RT3, který by měl mít HS expanzi z výroby a navíc je dost levný…
RS netuším. Sám jezdím už hodně let jen Foxe a co jsem Monarch zkoušel na jiných kolech, tak to bylo vždy moc krátce na to, abych se dostal k nějakému posouzení HS expanze.
No tam je prave otazka asi i rozdilneho chovani zadni stavby ne? Vzhledem k tomu, ze u vidlice musi byt HS expanze taky optimalne naladena a jelikoz je napevno, tak jde o kompromis, tak u fulla top musi bejt jeste horsi.
Ja nekde videl i rozkres boostvalve RP23ky kde byla znazornena HS expanze. Ale nevim co to byloz a verzi a rocnik.
Tak uz jsem to nasel:
http://www.socaltrailriders.org/…tachment.php?…
u RP23 je High speed rebound shimstack, cimz by mel jit interne doladit ta HS expanze. Ale nevim pro jake tlumice RP23 tohle plati.
Zajímavé. Možná taky důvod proč jsem už spokojený u originál řešení RP23 s BV.
Na obrázku je to jasné a jasně tam HS expanze je. Otázkou pak už jen zůstává jak je to naladěné a jak moc dochází k otvírání HS okruhu.
U některých starších ročníků RP23 HS expanze chyběla (info od někoho kdo to rozdělával) a byla jen u Rkové verze (kde bylo více místa na to).
Ale zase k tomu nemám upřesnění jakého ročníku se to týkalo a zda to tak bylo u všech.
Tlumičů s BV jsem dlouhodobě na svojich kolech jezdil už větší množství (různé ročníky 2010–2012 a i různé délky a různě nastavené).
A nějaké větší rozdíly v expanzi jsem nepozoroval. Tak je možné, že to je u všech ročníků s BV.
Asi by to pro lehčí jezdce chtělo poladit, aby se HS okruh otevíral při menším rozdílu tlaků.
Mě to ale nijak v praxi nelimituje tak jak to mám, takže tohle už řešit nebudu.
Ja mam prave BVckovej RP23 od listera, nevim co to je za rok, mozna 2010, jeste bez kashimy a prave mam takovej pocit, ze tam HS expanze neni, zkusim jeste ten test s pritazenim reboundu, ale tusim ze to nevyjde (tim spis ze jsem svym nastavenim co jezdim blizko k maximalni hranici reboundu na mym L/L tlumici – vozim to na 2. az 3.ti klik od maxima, dle teploty.) a nebude to moc poznat.
Je to 2010.
Takže jsem šel teď otestovat RP23 2011 BV bez kashimy a 2012 s kashimou (oba dva VT L + RT L + 175psi) a oba jednoznačně HS expanzi mají.
Na těhle dvou jsem asi test na místě pořádně nedělal, teď to bylo jednoznačné.
I se zcela přitaženou expanzí se nejdříve vrací tlumič bleskově a pak až velmi pomalu ke konci zdvihu.
Bohuzel diky tomu ze jsem skoro na konci rozsahu tohle moc nezkusim. I pri reboundu na max se vraci celkem rychle. Ale skoro bych tipoval, ze ten muj 2010 to nema.
Nicmene tvuj test by vysvetloval, proc ti ty tlumice uz sedi bez tuningu .)
Na starších RP23, kde HS expanze nebyla, tak i při interním nastavení RT na nejnižší hodnotě při úplném přitažení expanze, tak se tlumič vracel už hodně pomalinku v celém rozsahu.
Z toho co popisuješ mi přijde, že tam bude HS expanze taky. Jen budeš mít nafoukáno na vyšší tlak než já. Takže se HS okruh uzavře později. Takže při testu na místě a rychlém puštění se vrací rychle a ani moc nezaznamenáš to větší přitlumení na konci expanze (tedy když je tlumič u zase skoro roztažený).
Zkus přitáhnout zcela expanzy a srovnat následující:
V druhém případě bys to mohl udržet aniž by se otevřel HS okruh.
Tlak mam 205psi, takze celkem vysoky. Jak uz jsem nekde psal, normalne jezdim druhy az treti klik od nejvice pritazeneho reboundu.
Zkousel jsem to s tim sedlem uz predtim, ale nejak bez uspechu. Jedine jeste nafoukat nizsi tlak, pak by to melo byt urcite patrnejsi ne?
Pri uplne pritazene kompresi se zda byt navrat pomalejsi nez pri o neco povolenejsi ale furt relativne rychly, z toho usuzuju ze HS-e nema. Jeste otazka, ve ktere casti zdvihu to pak s tou HS-e ma spomalit? Trebas se stihnu zamerit jen na ten konec zdvihu, ktery je uz pomalejsi.
To se nedá říct, kdy se zavře HS okruh. To se bude lišit dle tlaku v tlumiči a také to může být různé pro různé délky a chody tlumičů.
Já mám nafoukáno 160–165psi při HV komoře a 216/63mm.
Když nafoukáš menší tlak a stlačíš do stejného zdvihu, tak se při návratu HS okruh uzavře dříve a LS expanze bude tak výraznější.
no, takze to vlastne u sebe nejsem moc schopen zjistit :)
Tak určitě to ovlivní i zadní stavba. Při objednávce Pushnutého tlumiče ale tohle všechno mají (tedy mají informaci na jaký to je rám, na jakou hmotnost jezdce, na jaký styl ježdění).
Jasne, pak asi pushnuty tlumic bude treba pro me idealnejsi, jelikoz jsem zvykly vozit vic pritazene reboundy.
aha, to já zkusím a uvidím. Typuju že nechám změnit Compression na co nejméně a Rebound taky na minimum a pak si budu ladit jen velikost komory.
Nějak si nedovedu představit, že někdo by dokázal spolnit všechny moje požadavky na ideální chod, navíc když se ty požadavky mění dle typu ježdění :-)
Bikelive udajne umi u foxe i mensi compression tune nez je Low u foxe.
Pozadavky souhlas, potreboval bys CCDB :D
nemyslim, jedině mít tři programovatelný módy :-)
vsak si napises na ram, kolik si tam mas naklikat ne? :))
Ale je fakt, ze tema piditocitkama tam neco stelovat pravidelne, to je slusnej vopruz.
Umí, ale moc to nastavení nemá smysl. Pocitově je to v podstatě neroznatelné od standardního nastavení compression min a zcela to už vyřadí propedal (on už i při compression min je velmi nevýrazný).
Pokud nechce poslat do ČR, tak si nechávám poslat přes http://www.triloxx.cz/
využíval jsem to několikrát i z polska a OK
Ale nebere se u Ebaye defaultně dodací adresa z Paypalu? Nebo to jde ještě v průběhu změnit? Už si to nepamatuju jak to funguje…
U tlumiče by dělala cena služby 150,– navíc, to je celkem v pohodě…
jde to zmenit.
muzes mit na pay palu vic adres, pdle toho jakou mas vychozi te to pousti i do aukci ktere jsou blokovane jen na jednu zemi
ok, chápu to tak, že ještě před přihlášením na ebay to tedy musím změnit…
meni se to samo az po prihlaseni :-)
z adres ktere tam ma ulozene si vyberes tu vhodnou jako vychozi
a po vyhrane aukci dostane druha strana tuhle vychozi adresu automaticky.
Super. Ten rozdíl cen jsem spočítal blbě, protože do čech je to bývá vždycky cca o 4–5E dražší… Takže rozdíl v ceně bude pár korun.
zdar bando, muze mi nekdo rict, jaky je rozdil mezi RL a RP2? Diky.
RL má tuším lock (natvrdo), RP2 má platformu otovřeno/zavřeno
teoreticky by mohl RL otevřený fungovat líp, v zamčeném stavu nevím, ale DT taky zamyká natvrdo
jj, prave, takze to by mi teoreticky nevadilo…
Bal jsem se jenom toho, aby to nebylo jako Rko + LO..
Zas jestli tenhle bez zaruky anebo mit za dvojnasobek RP23ku se zarukou, to uz je jina…
pokud to tu už bylo tak omluva
Na tohle jsem docela cekal :) Rychle jsem to prolit a par veci mi tam moc smysl nedava, proctu poradne doma.
Podle tehle recenze bych ho nechtel.
A já zase jo :D
Tak schvalne jestli se trefim proc :)
malo hravy/nervozni
dlouhy, jde hur do vzduchu a na zadni
Z toho vyctu postrehl jen to posledni, to by mi na kole hodne vadilo. Jestli je to vsechno pravda tak tomu dost dobre nerozumim, protoze se mi zda ze tam jsou proti chudny veci :D to by pak bylo spis nejhorsi kolo na svete :D
Me to review prijde naky divny taky, ale prectu doma poradne :)
Nicmene vyse uvedene je asi duvod proc jsi spokojen se speslem a me se na nem ta kratka zadni stavba nelibila (doufam teda ze ma i tvuj SX trail cca 420 jako enduro). A jeste vic me stvala na IQ6, ktery je kratky celkove. Ja nejsem freerider, mam rad stabilni kola a nastesti k tomu docla ten trend dnes smeruje, viz trebas nove banshee, z kterych jsem papirove docela unesenej :)
Ja taky nejsem freerider, nejezdim silenejma rychlostma po rozmlacenym terenu proto nepotrebuju hyper stabilni kolo vic ocenim hravost jako lama.
…that it is possible for a small bike maker to triumph over megabuck manufacturers. We can guess that the 301's stark profile, unusual suspension design and vanguard features will not capture the imagination of the mass market…
a mimo jine taky proto ho mam:)
No vidis a ja rikam hravosti nervozita :) Hrozne mi vadi, kdyz kolo reaguje na sebemensi tuknuti do ridtek.
Kdyz jsem mel XC HT, tak to byla jedna z veci co me ukrutne vadily.
Je to proste jen a ciste o preferencich.
Ale jak koukam na geo SX trailu, tak to vzhledem k hlavovymu uhlu taky nejak extra nervozni kolo nebude. Taky je nutny brat v uvahu, ze 301ka je vlastne furt trailbike a u tech se pohubujou uhly 68–67, takze jeste polozenejsi uhel dela jeste stabilnejsi a mene tocive kolo. Navic je to relativne dlouhe.
tech 430 miz ase neprijde jako extra dlouha zadni stavba, to ale takovej standard.
Ja myslim, ze na to ma jeste vic veci vliv. Treba hodne nizkej stred. Kdy musis vytahovat stred nahoru jeste jakoby pres osu prochzejici osou naboje. Cimz musi clovek na zacatku tahat jakoby dopredu. Coz bude hodne citi na DH kolech. Nevim kolik ma BB drop nebo jak se tomu rika LVL. Ale nevim jak moc to je na nem citit, ale kdyz to primo zminuji v recenzi. To jsem si tam u jinych kol nevsim. S nervozitou dost udela predstavec se mi zda. Ja mam ted 35mm a nevim jestli to uz neni prilis kratky.
Treba spesl enduro ma tusim skoro o centak jeste niz stred nez 301. Ale ten je znamej ze ma stred ultranizko.
Predstavec vs riditka vs hlavovej uhel, to je slusna alchymie :)
Cim rkatsi forbec tim ptorebuju sirsi rodla a polozenejsi hlavu, ted jsem se nejak zakotvil na tom co mam a vcelku v klidku.
On si člověk zvykne na všchno, já se na Xku taky učil znovu jezdit a skoro litoval nákupu :-) A teď už bych neměnil, jen si občas musim dávat bacha na kliky a rokring
Co jsme zkousel na obrazcich tak u LVL to primo prochazi. Ale o dost lepsi by to bylo merit v sagu.
ale to je pro 150mm 32mm vidlici, ne?
To nevim, jedinej obrazek kdy jsem nasel pekne kolo z profilu.
podle tabulky geo na Mk10:
verze 150/140 to temer prochazi, hodnota –1mm (vyska od zeme 343)
verze 160/160 hodnota +10mm (vyska od zeme 354)
verze 180/160 hodnota +16mm (vyska od zeme 360)
bohuzel spesl neuvadi bB drop, jen vejsku stredu od zeme:
pro letosni enduro COMP 160/165 uvadi 351mm
a treba Stump EVO, ma 338, carbon verze dokonce 335, zdvihy 150/145
jen otazka jak to kdo meri :)
Já mám např 345mm (se 170mm vidlí) a přijde mi to takový použitelný minimum, takže ta 160mm verze je na to určení ok.
„dlouhy, jde hur do vzduchu a na zadni“
Potvrzuju, ikdyz na zadni to jde plus minus stejne jako muj Reign… Ja jsem kazdopadne maxi spokojeny…
Spis mam problem s tim, ze treba za 3 roky uz nesezenu LV s geo MK9:(
Mk11 a +1.5 vlozka na hlavovce. Budes mit 68 jak ted.
http://syntace.my1.cc/…iteville.pdf
Pro majitele Stealth sedlovek vydal Liteville navod, jak si navrtat diru do ramu :)
Pokud si diru navrtate, neplati bezplatna zaruka na upraveny dil (tedy hlavni ramovy trojuhelnik), nicmene plati na nej crash replacement program a na ostatni dily ramu by mela stale platit normalne plna zaruka, pokud jsem to z toho PDFka dobre prelouskal.
tak to je hrubý :-)
tak vzhledem k tomu, ze ty ramy temer nepraskaj bych do toho i sel :) Dat tam jeste gumovou lemovku, tak to i vypada pekne.
Ten zahnutej pilníček je teda famózní, to se musí nechat..:)
Nedávno jsem někde viděl neoficiální návod, jak se pustit do Nomada v karbonu. Je sympatický, že tohle vyšlou přímo z továrny. (:
no a fabricky to mají takhle
i s navadenim koukam, tam se to bude strkat lepe :)
Jeste zjistit dostupnspt KS LEV ve stealth verzi :D
takova vetsi ritka:))
na co ty nemyslis :D
no reverba už mam zase v servisu tak uvidíme jak se Boubin pochlapí už mi dochazí trpělivost tak možna ten LEV zařve i u mě :)
myslim, ze nepochlapi, tak uz nakupuj KSko :))