• LTZ1000

    V Lidlu se objevilo elektrokolo Crivit Peak 709 za zajímavou cenu 44999 Kč. https://www.lidl.cz/…100388033903?…

    https://www.youtube.com/watch?…

    Zajímalo by mě, jak dobrej a servisovatelnej je ten použitej motor Mivice X700 s výkonem 250 W a výrazným točivým momentem až do 100 Nm.

    Bafang servisuje kde kdo, ale nějakej Mivice? Budou na to náhradní díly?

    Vidlice je asi pružinová a vypadá to, že nemá tapered hlavovou trubku. Cyklopočítač je asi nejlevnější, jakej může být, má jenom LED indikátory, takže předpokládanej dojezd se nedozvíte.

    0 3
    • LTZ1000  

      Pár fotek. Jako fakt tam nemohli dát aspoň malej LCD displej?? Bejvá i na pitomých levných elektrokolech s motorem v zadním náboji…

      Jak napsal Trailhunter: „Lidl překvapil a postavil horské elektrokolo, které tak nějak dává smysl. Má sice řadu nedostatků a mezi hlavní tři bych zařadil slabou vidlici, horší ochranu (pozn.: proti zanášení škvír u motoru bordelem z cest) a absenci displeje(…)“

      0 2
    • va-bo  

      Taky nemám LCD, jen diody, nijak mě to neomezuje.

      2 1
    • hnizdo  

      „Záruční servis je zajištěn u dodavatele v Německu. Při záruční opravě je kolo vyzvednuto přímo u zákazníka prostřednictvím doručovací služby DHL. V případě potřeby servisu je třeba kontaktovat 800 143 873 nebo deltasport@lidl.cz.“

      Pohon je z číny, používá např zn. rel. populární Engwe. V tomhle kole se zadním pohonem odešla kolegovi elektronika. Vidlice je pružinová. Vzhledem k tomu za kolik se prodávaj loňský kvalitní modely s Boschem a rozumným vybavením (+15–20kkč), nevim no.

      0 0
      • va-bo  

        Myslím, že v případě problémů to měni kus za kus.

        0 0
        • hnizdo  

          Po dobu záruky.

          1 0
        • Vilém  

          Nebyl bych si uplne jisty. Posledni dobou zacali neco i opravovat, coz teda neni 2× vyhra, clovek byl rad, ze se toho smejdu zbavil.

          1 0
      • XNeo  

        Přesně tohle by byl pro mě redflag proč bych to nikdy nevzal. Výměna kus za kus a max. doba výměny – písemně, jinak klidně oprava a do 30 dní. Po záruce si to můžu tak akorát vystavit. To už bych radši vzal v podobné ceně Crussise, kterého prodává snad každej cykloshop v ČR a servis není problém.

        1 0
          • Vilém  

            Nabijecka – NEDOSTUPNE

            Baterie – NEDOSTUPNE

            0 1
            • RadanK  

              Čteš špatně řádky, oboje je dostupné, nabíječku mám na cestě

              0 0
              • Tomket  

                Pán už je starší, tak mu odpusť.

                0 0
              • Vilém  

                Ok. Tak potom jsou ty stranky dosti neprehledne. Toto se zobrazi az po klepnuti na polozku, v prehledu to pise nedostupne.

                Tak si ty elektromotorky uzivejte.

                1 3
                • Tomket  

                  Starý parde, bez rypnuti to nejde, že?

                  To není elektromotorka, ale elektrokolo. Ale pokud jsi reálně slepý nebo nevzdělaný, tak chápu, že nepoznáš rozdíl.

                  4 2
                  • RadanK  

                    Má pravdu, že se to zobrazuje jako nedostupné. Asi po předchozím nákupu, ale jde to dál objednat.

                    Dotaz, máte typ na redukční kabely aby šlo nabíjet na veřejných stojanech? Tohle má konektor bfang/panasonic (asi) a veřejné toho mají spoustu a pak UNI.

                    Takže UNI/Lidl

                    https://ekolo.cz/…yp-y-typ-st3?…

                    0 0
                  • Vilém  

                    Mlady blbe, precti si jak ty dily popisuje Lidl a treba pochopis moji zminku o elektromotorce.

                    0 4
                    • Kuba78  

                      já si to přečet jak to popisují. líbí se mi třeba tento díl, kdy po zaplacení 17 euro si mohu zatočit na kole klikou.. ale jen doprava, doleva je to za další příplatek. asi Lídl přešel na model „pay as you pedal“..

                      1 0
                    • Tomket  

                      Jo aha, ty jsi chtěl být rádoby vtipný kvůli překladu, že asi u 3 věcí mají napsáno „pro elektromotorky“. S tvým důvtipem můžeš dělat předsedu diskutérů na novinkách.cz

                      Tak to se omlouvám.

                      2 0
                  • Lišák  

                    Tomket 22.7.2025 14:21

                    Pán už je starší, tak mu odpusť.

                    Mladý parde, bez rýpnutí to nejde, že?

                    0 2
    • Andy5  

      Maximální výkon Mivice X700 na testovací stolici je asi 670 W-tedy asi jako nejvýkonnější Shimano, slabší než Bosch (740W). Usuzovat z udávaného 100 Nm momentu, že jde o silnější motor tedy nelze. Nelze samostatně koupit motor a náhradní díly moc nejsou dostupné-jen přes dealery?, displej by měl být otevřený systém, tak snad i displeje Bafang? Má omezení na 25 km a s přečipováním nejsou zkušenosti. Po uplynutí záruky opravitelnost bude velký problém. Raději bych si připlatil za kolo s lepším motorem – Bafang M510 (servisovatelnost, náhradní díly, sít´servisů..) nebo Bosch.

      1 0
      • novcze  

        k tomu motoru, kolega má úplně nejlevnější městský crusis, asi s nějakým bafangem a je to naprosto tiché, když jedeš vedle něj tak nic neslyšíš, nechápu ty lepší kola co jsou slyšet jak akuvrtačky

        0 0
        • Andy5  

          Bafangy jsou poměrně tiché (M400, 420, 500, 600-všechny už zastaralé), novější jsou M510-tichý a M560-trochu hlučnější ve vyšších režimech-ale až 1100W max výkon-tedy silnější než novinka od DJI:AmFlow e-bike. M820 je slabší výkonem-má význam pro light E-mtb.Poslední 3 (M510, M560, M820) jdou nastavit přes Besst nebo přes aplikaci s vhodným displejem. Tovární nastavení není dobré.

          0 0
    • LTZ1000  

      Mivice má v nabídce i celkem normální LCD displej. https://mivice.com/products/hmi/

      1 0
      • DandakHK  

        Dá se to vyměnit za ten simple, který je tam z výroby?

        0 0
      • DandakHK  

        Odpověď z Mivice:

        "Dobrý den, Daniele,

        děkujeme za váš e-mail a váš zájem o naše produkty.

        Peak 709 bohužel není kompatibilní s našimi displeji, protože logika zapínání se u tohoto modelu liší (to zahrnuje i baterii – nejedná se o produkt Mivice – a je nastavena výrobcem jízdního kola).

        S pozdravem,

        Dominik"

        0 0
        • VojtaXY  

          past vedle pasti

          0 0
          • DandakHK  

            Souhlas. A je to škoda, to zobrazovadlo bude docela chybět.

            Rychlost a kilometry si zobrazím na telefonu, ale třeba dojezd by se moc hodil.

            0 0
        • LTZ1000  

          No, takže akumulátor je vlastní konstrukce Lidlu. Snad ho někdy začnou prodávat náhradní.

          0 0
          • Vilém  

            To je dobra zprava. Treba tam budou mit tepelnou pojistku, jako v nekterych svych akuvrtackach, ktera odpojuje napajeni kolem 0 st teploty. Velice prakticka vec.

            1 1
            • pm74  

              Prekvapilo me, ze jsou uvnitr korejske clanky. I kdyz to budou asi ty nejlevnejsi Samsungy, neni to u kramu z Lidlu uplne bezne. :D

              1 0
    • Markony  

      Tady malý test https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • LTZ1000  

      Teda vidím, že to má hadičky, bowdeny i kabel vedený hlavovým složením. https://youtu.be/K495Bu2PUkc?…

      To je za mě docela nevýhoda.

      0 0
      • Lišák  

        Takže shrnutí:

        Místo vidlice držák předního kola XCM.

        Motor, na který bude problém s náhradními díly.

        Brzdy naprostý základ.

        Vedení hlavkem.

        Díra mezi motorem a rámem na lapání bordelu.

        Celkově SUPERKAUF!

        3 2
        • va-bo  

          No no. Na ebike za 45 nemůžou dát vidli za 8, Lidl asi při problémů s motorem bude měnit kus za kus jako u nářadí Parkside, to co platí o vidli platí i o brzdách, vedení bowdenů a kabelů hlávkem má celá řada nových biků i podstatně dražších a mezery mezi krytem baterie a motorem jsou skoro všude. Já je mám zalepené černou Duck páskou i u podstatně dražšího éčka.

          1 1
          • K2  

            Lidl nářadí a zahradní technika poměr cena výkon OK, ale pozáruční servis úplně levný není. Kupoval jsem pár dílů na starší sekačku a cena ručního vypínače k elektrosekačce (vyměnil jsem si to sám) byla cca 30% ceny sekačky.

            Pak sekačce odešla bezpečnostní brzda (pevně spojená s motorem) a to už jsem opravu vzdal.

            Věci, které s pokazily v záruce, tak většinou bezproblémové vrácení peněz i v případě malé vady

            Takže…pokud vám cena a délka záruky dává smysl, tak OK. Pokud počítáte s dlouhodobou životností a případným servisem, tak je to na zváženou – pokud by tam byl standardní motor, tak asi není co řešit…

            2 0
        • jIrI___  

          Jakou konkurenci v dané cenové hladině bys doporučil? Teď hledám moped rodičům a XCM, základní brzdy atd. mají i výrazně modely zvučnějších značek.

          0 0
          • va-bo  

            Kouknul bych třeba na LEVIT. Je potřeba počítat s tím, že baterka, motor a elektroinstalace bude tak za 30 a zbytek 15 bude odpovídat biokolu za 15 tis. Tak asi tak.

            0 0
        • roman 3D  

          to není dobrý kup, za ty peníze se dá sehnat s boschem 625, vzduchovnou, obě osy pevné i lepší brzdy

          https://www.bradsky.cz/…p-14516.html

          0 0
          • mech1  

            Cena krásná, myslíš si ale, že někdo, kdo shání levné elektrokolo ocení mullet?

            0 2
          • Tatut  

            Parádní stroj. Rodiče mají na tom motoru (jiný ram) najeto přes 12000 km a vše šlape jak má..

            0 0
            • LTZ1000  

              Sorry, ale myslíš „Bosch Performance CX 4 .gen, 85Nm“, že ano??

              0 0
              • Tatut  

                Aha tak presne jsem se díval a je to uz stary model Bosch CX 2. Ještě s tim malym převodníkem.

                0 0
          • Trainman  

            Co dojede dál – Bosch Performance CX Gen4, 85Nm s 625 kWh, nebo PANASONIC GX Ultimate 95 Nm s 720 kWh? Nebo to bude plichta? Neumím si furt moc představit jaký je mezi motory rozdíl ve spotřebě. :-)

            0 0
            • jaja01  

              Myslím, že větší vliv bude mít kapacita baterie, záleží na tom, kolik přípomoci využíváš, takže rozdíl v krouťáku není tak důležitý.

              1 0
            • miki  

              Tady jde o to jestli potřebuješ těch 720 KWh Mám 625 kwh a na Eco přípomoc co vlastně na 99.9% jedu mám dojezd 120 km. Nepředpokládám že využiji kapacitu abych byl bez dojezdu na baterii.

              0 0
              • Kuba78  

                těch 120 máš ale v zásadě po rovině a stále si docent předpokládám..

                0 0
                • miki  

                  No nevím jestli Šumava, Brdy, Krušný hory, Slavkovský les je po rovině.

                  0 0
                  • Kuba78  

                    a těch 120 ukazuje na začátku nebo reálně dojedeš s kolika km nastoupanýma?

                    0 0
              • Vilém  

                kWh? Cim to tahas?

                0 0
                • Trainman  

                  Sorry, profesní deformace, jedu nepřetržitě výhradně kWh :-)))

                  0 0
            • roman 3D  

              plichta

              0 0
    • va-bo  

      Úprava proti zabordelení škvír asi takhle. Co je zalepené, není potřeba čistit.

      1 0
      • miki  

        A máš dole dírku kudy vyteče voda která se tam dostane a nevíš ani kudy?.

        0 0
        • va-bo  

          Jo jo, zespodu pod motorem je díra dos velká 1×0,5 cm. Ta už tam byla. A spodní hrana krytu baterie zalepená není, jen ze stran.

          0 0
    • LTZ1000  

      https://mivice.com/…-drive-unit/

      Točivý moment 100 Nm u levnýho motoru bude něčím vykoupený, ne?? Nebude to mít mizernou účinnost třeba? Nebude se to přehřívat? Nebude to ničit řetěz a pastorky? Není to nějakej podvod??? (Mám třeba tyčovej Mixér Tefal, na kterým je napsáno 700W. Ve skutečnosti při běžném použití má příkon méně, než 70W.)

      Bosch nabízí jenom 85 Nm.

      https://www.bosch-ebike.com/…nne-jednotky?…

      Brose nabízí 90 Nm.

      https://www.brose-ebike.com/de-en/products/

      1 0
      • va-bo  

        Píšou účinnost 80%. A jestli je to fakt Německa, tak proč ne? Nejvyšší krouťák to stejně vyvine je občas, při nejvyšší podpoře a zátěži. Většinou to pojede na 30 – 80%.

        0 0
        • pm74  

          Jak z Nemecka? To je cistokrevna jebka z Ciny, ne? Existuje nejaky duvod se domnivat, ze to s cyklomotory z Lidlu bude jiny pribeh, nez treba s elektronaradim? Ja myslim, ze ne. Je to to nejlevnejsi na trhu a musi tomu logicky odpovidat kvalita…

          1 4
    • Arty  

      Do 6.4. možno objednat za 39999 Kč

      0 0
    • Majsher  

      Ahoj,. máte někdo nějaké informace o tom motoru, případně pozarucnim servisu? Diky

      0 0
      • LTZ1000  

        Poptej se různých prodejců elektrokol v okolí svého bydliště, jaké značky motorů servisují.

        0 0
      • roman 3D  

        Nechápu jak někdo může o tom Lidlu přemýšlet po recenzi trailhuntera, navíc když se za stelné peníze dá sehnat na 4. Bosch, vzduchovkou a s pevnými osami

        1 0
        • miki  

          Ať si to nějaký makak klidně koupí

          0 0
        • hnizdo  

          Za cca 45 se dá sehnat novej mtb s Bosch smart 4.gen, a vzduch vidlice? To si fakt nemyslím

          1 1
          • Vilém  

            Roman te odkaze na takove kolo za 50tKc, myslim u Nemcika.

            .

            0 0
            • roman 3D  

              Ale prd, třeba Levit Corax 3 je s 4 Bosch, 630 baterie, vzduchovka na 29 s pevnejma osama za 39000kč

              0 0
              • Vilém  

                Tak sorry, byl to Bradsky. Bohuzel jsi spatne pochopil, ze to melo byt na tvoji podporu, coz se stane opravdu malokdy. Uz se to nebude opakovat.

                1 0
                • roman 3D  

                  V pohodě, jenom pro někoho info že se dá vybrat mnohem lépe

                  0 0
                  • hnizdo  

                    Takhle našel jsem Levit Corax 3 nejlevněji v akci za 48, a ano, to je nesrovnatelně lepší volba než ten Lidl.

                    0 0
                    • roman 3D  

                      Za 39 je ještě lepší kup:-)

                      0 0
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        0 7
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        0 7
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        1 8
                        • Vilém  

                          Super kup. Sice jsi mohl mit lepsi kolo o 5 tisic levneji, ale tobe to proste stalo za to. Chapu, ze jsi koupil jedno do zasoby, u Lidlu clovek nikdy nevi, kdy to klekne a cekat pak na reklamaci, kdyz jsi mohl drit a delat neco pro sve telo…

                          3 4
                          • Cavendish  

                            A co je ten super kup o 5k levnější :)

                            0 1
                            • Vilém  

                              Nekde tu vyse padnul od Romanka.

                              Cosi s Bosch motorem, vzduchovkou od SR a brzdy stejny shit.

                              0 0
                              • RadanK  

                                Dík za radu, jedno je L a druhé M velikost.

                                Jsem si vědom limitů toho kola, ale zatím mě jen překvapuje.

                                0 0
                        • pm74  

                          A to jsi se zaregistroval jen proto, aby ses 3× pochlubil, nebo tu nadheru promujes?

                          3 1
                        • wolfdog  

                          Ahoj, jestli jsi spokojen, tak super a přeji Ti, ať kolo dlouho a bez problémů slouží. Až něco najedeš, napiš další poznatky, ať jsou nějaké zkušenosti z praxe a ne plácání místních žvanilů.

                          Brzdy si možná ještě sednou, nebo možná zkus jiné destičky.

                          2 2
                          • roman 3D  

                            Tak on to dobře shrnul Trail Hunter, od Lidlu možná dobrý počít ale jen plno věcí do mají zavedení výrobci vychytané

                            0 0
                          • RadanK  

                            Zatím jedna negativní zkušenost, motor se v režimu boost vypne (což je v manuálu). Režimy si kolo umí volit automaticky aniž by člověk přepínal. Zřejmě na základě vysoké hodnoty Nm v pedálech. Žena ignorovala přehazovačku a jela na nejtěžší od Vltavy na Kavčí hory. Tak musela chladit.

                            Celkově je ten zátah tak silný, že se bojím o řetěz. Prý japonský.

                            Co je třeba pochválit, je geometrie podporující obratnost.

                            0 0
                            • roman 3D  

                              Přehříváním trpěl i Bafang, jestli paní nebude řadit tak po pár stovkách km budeš měnit kazetu s vytahaným řemenem, na éčko je best shimano cues

                              0 0
                              • enjoy  

                                Když paní nebude řadit, tak řetěz měnit nebude muset.

                                3 0
                              • RadanK  

                                Tady je Shimano CUES U6000

                                0 0
                              • Lišák  

                                Proto si snad lidi to éčko kupují, aby se nemuseli obtěžovat se zbytečností, jako je řazení, když to tak pěkně a bezbolestně jede na nejtěžší převod, ne?

                                0 3
                                • RadanK  

                                  Jezdím na tom poprvé, kdo neřadí, má vysokou spotřebu nebo rovnou stojí.

                                  0 0
          • plevka  

            třeba zde někdo výše dával odkaz..

            0 0
    • Arty  

      Přemýšlím o něm pro manželku, ale ten motor je velká neznámá…

      0 0
      • RadanK  

        Tento motor mají městská kola v DE.

        https://engwe-bikes-eu.com/…/l20-3-0-pro

        0 0
        • pm74  

          Tuhle zarucenou pravdu o masivnim rozsireni tohohle cinskeho zazraku v Nemecku tu uz nekdo zkousel tlacit, ale jaksi zapomnel dodat zdroj. To, ze je nejaky vyrobek dostupny na DE trhu, neni zadny dukaz kvality a neznamena to ani vyresenou pozarucni servisovatelnost. Tak tu prestante naznacovat, ze je tenhle motor v pohode. Neni. Az tu bude oficialni Mivice servis a nejake dlouhodobe zkusenosti, pak muzete chlacholit pripadne zajemce. Do te doby jsou majitele toho motoru jen pokusni kralici.

          0 1
          • Kuba78  

            vždycky musí být někdo první. říká se tomu „early adopter“ a velmi často si vyžere „dětské nemoci“ produktu.

            Lídl je dost nákladově orientovaná společnost, tak předpokládám mají nějaká data k tomu, aby při ceně toho kola a ziskovosti nezahučeli do červených při následném záručním servisu..

            0 0
            • pm74  

              Jasne, ale tohle neni novy inovativni produkt ze zapadniho startupu, ale cinska odpoved na korporatni tlak na snizovani nakladu. Jaky z toho vznikne produkt, neni slozite domyslet. Jen naivove a parkside ultras veri pribehum o srovnatelne kvalite za nesrovnatelne nizkou cenu.

              Cilovka je jasna. Zakaznici, kteri jezdi jen obcas a vetsine z nich to ty dva roky vydrzi. Otazka je, co bude potom.

              1 1
              • VojtaXY  

                Lidl/kaufland je dost velky hrac na to, aby si poresil zarucni servis a reklamace na vyrobci. Hadam, ze pokud vyrobce nezkrachuje a bude vysoky pocet reklamaci, tak vyrobce bude platit za reklamace.

                1 1
                • Kuba78  

                  tak předpokládám, že skopčáci na tom škodní nebudou a čínani si budou muset dát trochu záležet když jde o jejich prachy :-) ale to se uvidí až časem.

                  Jinak to kolo nevypadá tak špatně. jasně, je tam spousta kompromisů, ale polesný to shrnul asi rozumně, takový nenáročný kolo na pohodlnější ježdění, asi těžko někdo bude čekat že s tím zákazníci lidlu budou brousit traily. spíš to ověsí blatníčky, brašničkami, držáky.. a nejhorší co se bude stávat bude trhání řetězu z výše zmíněných důvodů – že prostě lidi díky tomu krouťáku budou líní řadit. Nevím jestli si to lidi uvědomují, ale pokud ten motor má až 100Nm, tak to má stejný krouťák jako měl favorit.. škoda favorit. ne favorit rokycany.

                  taky ten dojezd „až 100km“ s takovou kapacitou baterky značí, že motor asi dost papá (proto se taky vypíná, protože se asi dost hřeje)

                  1 1
                  • Markony  

                    No s tím řazení to máš jedno spousta lidí neřadí a da větší přípomoc, zrovna včera paní vzadu nejméně a do kopečka si to švihal tak 20 .

                    0 0
                  • Esi  

                    Jo ty výkony těch elektromotorů které dá dávají do těch kol jsou naprosto úchylné, úplně bohatě by stačil motor který by dával kolem 100W 30Nm kroutak na to aby to lidem pomohlo do kopečka, po rovině muže většina populace jet za své a na oplátku by to kolo nemuselo mít 25kg při stejném dojezdu jako mají ta kola teď by tomu stačila poloviční baterka možná i menší

                    1 1
                    • Kurt  

                      Může, ale nechce. Oni to mají proto, aby je to někam vyvezlo, ne aby jezdili za své. Kdyby to mělo slabší motory, byly by pořád mrtvý.

                      0 2
                      • Esi  

                        Nebylo by to mrtvé, jen by to muselo v levnějších verzích mít větší display na kterém by to psalo podřaď ****** nebo zaber, u tech dražších by to mohlo podřazovat samo, pokud budeš mit déle než 20s kadenci pod 70 tak to podřadí o jeden stupeň, jeste by se elektrojezdci naučili správně šlapat :-)

                        1 1
                    • Lišák  

                      100W? To by to byl kolo s pomocným motorkem… Moment! Ono je to vlastně prezentováno jako „kolo s pomocným motorkem“!

                      0 3
                  • jirkous3  

                    Já myslím, že jsi to vystihl přesně. Nakupující v Lidlu si z toho udělají výletové kolo. Nepohrnou se nikde do terénu, maximálně nějakou na pěknou polňačku a cyklostezky. Pěkně od zahradní restaurace po zahradní restauraci. Ta kola to úplně v pohodě dva roky přežijí i bez servisu. A co bude za dva roky? Koho to teď zajímá? Většina těchto jezdců zjistí, že už je stejně to jezdění stále stejných tras nebaví a budou s tím jezdit jen občas. A když to zkusí dát do opravny, řekne jim servisák za to několik let neservisované kolo takovou částku, že si rovnou koupí – třeba zase v Lidlu – kolo nové.

                    1 2
                    • Kuba78  

                      dle mého názoru je největší devizou tohoto kola proti jiným levným kolům to, že díky vnitřnímu vedení kabelů a „učesanému“ kokpitu kde netrčí nic ven vypadá napohled dobře – podobně, jako podstatně dražší (a taky lepší) Grand Canyon:ON.

                      Kdybych už neměl elektriku a třeba teď vybíral, tak bych to jako kolo na dojíždění, občasné vyjíždky a dojíždění v zimě klidně zvažoval (za těch 40 nebo ještě lépe jestli bude další sleva).

                      1 1
                      • pm74  

                        To je kostrbata ironie, ne? Myslim, ze by se za to srovnani v Canyonu malinko mracili. :D

                        0 1
                        • Markony  

                          Není on to myslí vážné .

                          0 0
                          • Kuba78  

                            Myslím. nikde sem nenapsal, že to kolo je srovnatelné technicky s Canyonem (ani omylem), ale že trochu VYPADÁ jako ten canyon v podobné barvě. Vypadá na pohled – na pohled nikoliv na parametry, ale na pohled okem ze dvou metrů z boku.

                            Ten, kdo si jde koupit do lídlu rohlíky, salám a přihodí si do košíku takovéto elektrokolo, neřeší, že to má pružinovou vidli, nemá pevné osy a brzdy budou dost měkký a že to má čínský motor, který vzhledem k parametrům velkého krouťáku a podezřele nízkého dojezdu na tak velkou baterii dává tušit, že soudruzi moc neoptimalizovali a proto se tak nějak musí motor vypnout, když se „trochu“ přehřeje. Ani neřeší nic jako servis.

                            Buď je smířen s tím, že za málo peněž bude dostatek muziky na „to jeho tancování“ nebo o tom ví úplný prd a vidí jen cenovku a vidí, že to kolo prostě opticky vypadá dobře – nikde nic nečouhá, nemá to žádné divoké barvy, uklizená řidítka, nemá to vícepřevodník takže je to „moderní“ (ten kdo tomu nerozumí tohle bere jako argument) a vypadá to trochu jako ten Canyon, protože je mu prostě vizuálně podoben – nebo třeba Cube. Ten, kdo koupí tohle kolo, pokud se oprostím od těch, kdo po něm jdou cíleně, prostě nemá kapacitu hledat mezi stovkami jiných, porovnávat parametry, hlídat ceny.. prostě vidí vizuálně pěkné kolo pod 40 tisíc a v lídlu, takže to není žádný podezřelý eshop někde z hlubin číny (nebo dokonce z brna).

                            A vizuál prodává. proto si myslím, že tohle kolo může mít úspěch – protože vypadá líp, než většina kol z mountfieldu a má daleko větší číslo napsané u kapacity baterie, než kola z decathlonu.

                            5 0
                            • LTZ1000  

                              Podle mě Lidl Crivit Peak 709 má pevné osy.

                              0 0
                              • Kuba78  

                                je to možné. v popise jsem to neviděl nebo možná přehlédl. pokud by měl pevné osy za tyto peníze, tak to není tak špatný.

                                0 1
                              • RadanK  

                                Má pevné osy. A dojezd je mnohem větší než 100, to je nad s nákupem.. Jako strojař mohu říct, že kvalita svárů předčí renomované značky. Přehazovačka cues u 6000 se taky dává na lepší kola.

                                0 1
                                • Kuba78  

                                  tak potom to vůbec nevypadá špatně. Pokud by byla možnost vyměnit ten ovladač za ten s displejem tak ještě zajímavější.

                                  co ta baterie – to je 36 nebo 48V systém? na stránkách co maj uvedeno tak jak jsem pochopil motor zvládá oboje

                                  https://mivice.com/…-drive-unit/

                                  0 1
                                • pm74  

                                  Ta nekoncici adorace je nejaka verze Stockholmskeho syndromu, nebo placena spoluprace? :D

                                  Jako strojar asi vis, ze to, jak svar vypada, nemusi nic vypovidat o jeho kvalite, zejmena kdyz ho spachal kreativni Cinan.

                                  5 1
                                  • RadanK  

                                    To samozřejmě vím. Třeba Scott má určitě kvalitní sváry, ale jinak je to hnus, že by jeden brečel.

                                    0 2
                                  • va-bo  

                                    Valná většina rámu je z Thaiwanu, ale to je asi jedno.

                                    0 1
                                  • cibi  

                                    A všiml jsi si že nám jeden diskutující chybí? R3D?

                                    0 1
                              • Majsher  

                                0 0
    • Majsher  

      nakonec stejně rozhodne celkový dojem. Potřebuji presedlat na elektrokolo kvuli koleni a rozhodujici bude pohodlny posez, bo mam netypickou postavu, a jisté chovani pri jízdě. Kolo jsem objednal, vyzkousim a případně vrátím nebi si ho nechám.

      1 0
      • roman 3D  

        To jsi neshlédnul tu recenzi od traihuntera na YouTube?, jà bych nechtěl teda dobíjet že baterku musím pŕi každém dobíjení vyndávat z rámu, a vzduchovku by to chtělo

        1 0
        • hnizdo  

          někde se ta cena projevit musí

          0 1
        • Majsher  

          To jsou podruznosti. navic pruzinovku davaji i do kol za 70 tisic. Me zabtu cenu zajima pohodlnost, ovladatelnost a moznost servisu motoru, to je největší neznámá. Ale zase kdyz to tu bude mít vic lidí, servisy se přizpůsobí.

          0 2
        • Majsher  

          To jsou podruznosti. navic pruzinovku davaji i do kol za 70 tisic. Me zabtu cenu zajima pohodlnost, ovladatelnost a moznost servisu motoru, to je největší neznámá. Ale zase kdyz to tu bude mít vic lidí, servisy se přizpůsobí.

          0 3
          • roman 3D  

            Přesně proč si kupovat dobře vybavené kolo když můžu za stejně peníze mít okresní přebor

            1 0
            • Majsher  

              treba proto, ze je pohodlné a sedi mi.. A není to 5–6 starý ležák, co prodává ten tvuj propagovany Bradsky, ktery každý email na různá kola končí otázkou : chcete si toto kolo s nejlepsim poměrem cena/ vykon objednat? ????

              0 0
          • Tatut  

            Evidentně jsi se už rozhodl. Zkušenosti jiných tě nezajímají. Jestli chceš koupit krám aby jsi ho pak odložil do kolárny tak si ho kup. Možná na kole vlastně ani jezdit nechceš.

            4 0
    • Majsher  

      První dojmy jsou dobré, geometrie je hodně pohodlná, ale stále sportovní, dobře ovladetelené. Vydlice je slabší. Zato elektropohon je na jedničku, ten velký krouťák je při rozjezdech opravdu znát, to je návykový. Hlučnost je průměrná, čekal jsem to o dost horší. Prehazovani 10 rychlostní Cues, snad tedy prostřední řada. Baterka vyrobena tento rok, vzhledem ke kapacitě poměrně těžká, vydávání je v pohodě. Za mě spokojenost vzhledem k poměru cena vykon. Kolo si tedy nechávám a budu jezdit..

      2 1
      • Kurt  

        Ta „vydlice“ mi trhá oči.

        „Baterka vyrobena tento rok, vzhledem ke kapacitě poměrně těžká“ – tak hmotnost asi bude mít nějaký důvod. To „vzhledem ke kapacitě“ je myšleno ke kapacitě udávané výrobcem, nebo reálné výdrži v provozu?

        1 0
    • LTZ1000  

      Má teda Lidl Crivit Peak 709 tapered vidlici?? Podle fotek to vypadá, že spíše ne.

      0 0
    • LTZ1000  

      Pozáruční servis na motory Mivice v ČR už někdo našel??? Nebo je to jenom někde v Německu? Narychlo jsem taky nenašel nic.

      0 0
    • LTZ1000  

      https://www.lidl.cz/…100388033903?…

      Prý je tam

      „Přední vidlice: SR Suntour XCM34“

      což je dle obrázků s tapered krkem…

      https://www.koloshop.cz/…dlice/134487

      „Hmotnost 3420 g“

      https://www.srsuntour.com/…st-7775.html

      Váha nic moc, ale aspoň tam půjde snad dát lepší vidlice…

      0 0
      • pm74  

        Jasne, klasicka polevka ze sekerky. Nakonec zbyde jen ram a ten zahadny, asfaltrvouci motor.

        Me zaujala jeste jedna vec. Uvedena maximalni nosnost 93kg. Kdepak je asi slaby clanek toho uzasneho stroje?

        0 0
        • Esi  

          93kg? To když odečteš váhu toho stroje tak cyklista 65kg ve slipech a to se potom nesmí moc obléknout a pit bude jen v kiosku?

          0 0
          • Kurt  

            Žádnou váhu stroje neodečítáš, je to nosnost – tedy kolik kolo „unese“. Ve výtahu máš tayk napsanou maximální nosnost 250kg a neodečítáš od toho váhu kabiny. ;)

            1 0
            • roman 3D  

              Nícméně 93 je sakra málo

              0 0
              • Kurt  

                To nepochybně.

                Vyplývá to z maximálního možného zatížení komponent (typicky mají ráfky 120 kg) a hmotnosti kola.

                0 0
              • Kuba78  

                doložnost 93 znamená, že to na lehký terén a cyklostezku do hospody celkem bez problémů unese 120–150g živé váhy což je bych řekl poměrně velká část cílové skupiny toho kola..

                0 0
                • roman 3D  

                  Tak doložnost jako parametr kola je zajímavá veličinu, inu člověk se stále má co učit

                  0 0
                  • Kuba78  

                    je tam napsáno nosnost, ale já to nazval doložnost protože se domnívám, že ten údaj 93 znamená v zásadě „doložnost“ tedy kolik kolo uveze nad svoji vlastní váhu.

                    pokud by to byla celková nepřekročitelná hmotnost, tak samotná váha jezdce by byla velice limitující a tomu tak úplně nevěřím, že by to bylo tak málo.

                    0 0
              • Majsher  

                93 není, někteří výrobci i renomovaných elektrokol uvádějí celkově třeba 120 Kg, tj. kola i jezdce. Když odpočítáš těch 26 kg, vyjde ti stejná hodnota..

                0 1
                • pm74  

                  Tak ne, ze by to nebylo jedno, ale vzhledem k odpozorovane telesne konstituci jezdcu sedlajici tuhle kategorii kol, je to malo. Kdyz odectu jejich vystroj a vyzbroj, ktera byva zpravidla poctiva, jsi na 80–85kg zive vahy.

                  0 0
            • Esi  

              Ja jen ze u kol se běžně do nosnosti počítá i hmotnost kola, ale je fakt ze tohle neni kolo tak je to asi jinak.

              0 0
            • Majsher  

              přesně tak :)

              0 0
    • Kuba78  

      Dekáč kontruje kolem pod 30k

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-370639?…

      sice menší baterie (ale dojezd ne o tolik menší), ale zase o 10nm více než lídl. 110Nm je víc, než měla Felicie s motorem 1,3.. a má to displej.

      zvedne béda trávníček hozenou rukavici? slyším „slevaaa, elektrokolo za 19999“ ? :-)

      0 1
      • Vilém  

        Microshift, rychloupinaky. Ja ti nevim zda toto je konkurence.

        No a Beda, ten by to samozrejme mel bez baterky, jak je zvykem.

        2 0
        • Kuba78  

          "na to ti kálí bílej tesák, má to displej a je to o desítku levnější :-)) musíš se přizpůsobit většinovému zákazníkovi a jeho myšlení. Ti neřeší, zda je Cues o tolik lepší než microshift, ti většinou ani neví, co to je a spokojí se s tím, co jim řekne prodavač. notabene aby řešili rozdíl mezi RU a pevnou osou, když RU je pravděpodobně to, co mají teď doma na svém běžném kole.

          Tady bych viděl jako nezanedbatelnou výhodu i to, že kolo lze na prodejně vyzkoušet. Což u toho lídlu jaksi není, jak jsem pochopil.

          Berte to takhle. pokud tihle masoví výrobci zahájí cenovou válku levných kol s rozumně velkou baterkou a středovým pohonem, co sice nejsou žádná špička, ale „za ty prachy dobrý“.. tak zákazník z toho může jen profitovat i ve vyšším bosh/shimano segmentu.

          ano, negativem je to, že kdejaký pepik s máňou se teď budou pokoušet na tomhle jezdit na sněžku a bude jaksi přelidněno. ale takový je holt život.

          0 1
          • pm74  

            Tak to je hodne odvazna teorie chovani trhu. Ty cenovy skupiny nemaji zadny prekryv, proc by se to melo ovlivnovat? Podle me to dopadne tak, ze ty levny kola budou cim dal vetsi ojeb, protoze korporat svoje marze rozhodne neponizi a nekde se usetrit musi. Ten Dekac to uz realne dela.

            0 1
            • Esi  

              tak ono potom tak trochu záleží k čemu to kolo kdo bude používat, pokud si to koupí důchodce 75+ který to používá na ježdění po výletech po rovině na asfaltových cyklostezkách, max nějaká prašná cyklostezka tak tam kolo které má rychloupínáky a MT200 brzdy bohatě stačí.

              0 1
              • Tatut  

                Nejspíš si to koupí někdo kdo měl doteď krosové kolo tak za 10t Kč na V-brake.

                1 1
                • Esi  

                  přesně tak a bude to využívat úplně stejně, tohle si nekupují ti co s tím potom budou jezdit někde mimo zpevněné cesty.

                  0 1
            • Kuba78  

              neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde :-)

              tyhle „o fous lepší levná kola“ pokryjí dost možná i část trhu, který obsluhovaly „velké značky“ očesanějšími a z jejich pohledu levnějšími, ale reálne dražšími než ten lidl verzemi svých kol. Proč by někdo kupoval nějakýho gianta, spešla apod který je „levný“ ale dražší než ten lídl nebo dekáč při podobné výbavě jen proto, že je na něm napsáno spešl?

              Takže se budou muset soustředit na vyšší střední a vyšší segment, kde bude trochu přehuštěno v boji o solventnějšího zákazníka a mohlo by se tlačit na inovace a cenový boj.

              to, že to bude do určité míty čím dál větší ojeb je přirozený vývoj a bude to tak asi v obou segmentech, protože tlak na cenu bude vždy. Ale i ten ojeb má hranici, pokud to firmu požene do červenejch třeba kvůli hroznýmu servisu během záruky. Takže se bude muset inovovat a optimalizovat ve všech segmentech. Ostatně, Polesný to ve svém videu ukázal – nějaký loňský Zundapp lídl kolo vypadal a jezdil příšerně, ale tohle elektrokolo se v zásadě vlastně docela dalo.

              Nejsem si jist, jestli v elektrokolech existuje něco jako „rolls royce“ kde zákazník zaplatí bez reptání jakoukoliv cenu, kterou si ten výrobce za ten výrobek řekne.

              každopádně, nechme se překvapit. více možností a více konkurence je pro zákazníka vždy lepší.

              2 1
            • DDDD  

              Tak já už pomáhal nějakýmu random dědovi, co píchnul éčko s pevnou osou a nevěděl jak to kolo sundat. Pro tuhle skupinu RU výhra

              4 1
          • miki  

            jenom ať sem do vlákna nevleze marabu,ten to zkritizuje vše

            0 0
        • Lišák  

          MicroSHIFT Advent X má žena na tom éčku z Dekáče, co jsem jí koupil. Projížděl jsem to a neměl jsem s řazením nejmenší problém. Ty RU si myslím, že cílovou skupinu ani neodradí a ani nebudou příliš vadit. Jen při vyndání a nandání kola.

          0 1
    • Majsher  

      mě tady v té diskuzi zaujala míra dehonestace tohoto kola a jeho případných majitelů.. Proč asi taková kampaň????? Že by se čeští preprodejci předražených elektrokol báli nového velkeho hráče na trhu? Jinak by to všem mohlo byt volnější, nemyslíte? Může mi někdo smysluplně vysvětlit, co přesně je na tom kole a za tu cenu tak hrozné?

      2 5
      • jirkous3  

        Co je na tom kole špatné se tady stále probírá. Otázkou spíše je, jestli jsou to věci, které cílové skupině uživatelů budou vadit.

        1 0
        • va-bo  

          To neřeš, to je ztráta času. Všichni to hodnotí podle obrázku z katalogu :-)

          1 0
      • Lišák  

        Myslíš, že B-F je fórum „českých přeprodejců elektrokol“?

        2 2
        • Majsher  

          stejně jako jinde i na jiných fórech, i zde mají své zaintersované přispěvovatele.

          0 0
          • Lišák  

            Za ta léta, co tady jsem, tak zhruba vím, kdo (ze starých pardálů) je kdo. A přeprodejci elektrokol tady v tomhle vláknu fakt nejsou. Ale možná se pletu a Ty máš lepší vědomosti / informace.

            Protože je tohle fórum, druhdy, cyklistické, tak se tady hodnotí kolo jako celek. Pokud má vozidlo za pade motor a baterku, tak je logické, že ten základ je fakt ořezaný, a to tady hodnotí bezbaterkoví cyklisti.

            0 2
            • Majsher  

              treba zde uzivatel roman 3D kope za Bradskyho, staci se podívat na jeho profil a. příspěvky..

              2 0
              • roman 3D  

                Nekopu za nic. táta si ho v 78 koupil jako první éčko a poměr cena výkon dle mě nemá konkurenci

                0 0
              • Vilém  

                Ale to je mistni kasparek.

                0 1
      • Vilém  

        To je pouhopouha zavist, ver tomu.

        0 0
      • wolfdog  

        Ahoj, na tomto fóru je to poměrně běžná záležitost. Ono někdy stačí že napíšeš „ekolo“ a už je z tazatele dělán jeliman, no a když tomu přidáš Lidl, nebo MTF, tak jsi jasně na odpis.

        Ale tak nějak to je asi dobou a lidi mají potřebu urážet a napadat, namísto toho normálně se bavit.

        Já jsem toto ekolo osobně neviděl, ale podle testů, osazení mě nepřijde špatně za tu cenu co se nabízí.

        Diskuze o pružinové vidlici a o pevné ose nebo rychloupínáku a podobných detailů, jsou u této kategorie kol zbytečné.

        Jezdit se dá na čemkoliv a cílová skupina tyto věci řešit vůbec nebude. Silnici, polňačku i lesní cestu plnou kořenů přejede turistickým tempem úplně cokoliv.

        Z mého pohledu bych měl jen otazník nad dostupností dílů na motor a časem možnost výměny baterie, ale jinak se mě tohle ekolo za ty peníze líbí.

        A pokud dělá svému majiteli radost, tak je to skvělé a ať dlouho slouží, mít možnost, tak bych si ho rád prohlédl a projel – ať mám vlastní zkušenost.

        5 5
        • Vilém  

          To neni zadnou dobou, to je tim, ze toto forum bylo cyklisticke, ne elektromopedis­ticke, jak si jejich majitele mysli.

          1 4
          • pm74  

            K tomu, ze si tohle nekdo mysli si dosel jak? Me tohle vymezovani prijde smesny. A jestli to mela byt reakce na tu jeho treti vetu, tak na ni neco je. Agresivita nejen v online prostredi narusta, na to existuji docela spolehliva data.

            edit:…ebajk nemam

            4 1
          • wolfdog  

            Vidíš a ty jsi typický představitel konfliktního člověka.

            Moped, nebo emoped je něco jiného než ekolo – což evidentně nechápeš.

            Vlastník těchto stránek je MTBIKER s.r.o. a název tohoto vlákna je „Elektrokola“. Evidentně to majiteli nevadí.

            Do tohoto vlákna píšou převážně lidé, které ekola zajímají. Klasická kola mají svá vlákna.

            Podsouvat svůj názor co si kdo myslí je v podstatě vyjádřením tvé vlastní myšlenky – tzn. bereš za své to, že sem smí psát jen majitel klasického kola.

            4 3
            • Vilém  

              Nemuzu za ti, ze to tu koupili nejaci slovaci a samozrejme musi jit s dobou, protozw protoze z mopedu momentalne nejvic kape.

              0 2
              • wolfdog  

                Řekl bych, že toto je běžné tržní chování a pokud v něčem podnikáš, dělá se to sice pro radost, ale také kvůli zisku.

                Pro mopedy musíš na www.motorkari.cz

                1 2
          • Majsher  

            promiń, ale třeba já byl dříve celkem aktivní biker, mám doma ještě závodní KHSko dovezené z jůesej, ale bohužel sport se mi podepsal na koleni. Kopce už prostě nedávám. Proto dnes už jen elektrokolo, abych se dostal alespoň ven s rodinou z domu.

            3 0
        • pm74  

          Ja myslim, ze to ma jednoduche vysvetleni. Jsi na cyklistickem foru, tak maji lidi vetsi naroky. Kdyz se zaregistrujes na Svarforum, aby ses pochlubil skvelou a levnou Einhellkou, dostanes stejnou bidu. A cast lehce paranoidnich uzivatelu, jako treba ja, si bude myslet, ze ji delas promo.

          Vetsina lidi tady chape, ze i levne kolo muze delat radost, ale i jeho nadseny majitel by mohl pochopit, ze jeho technicke parametry nejsou uplne legitimni tema a ze se resi vlastne jen to, jestli vydrzi a co delat, az nevydrzi.

          A potom je tu ta nejdesivejsi okolnost. Parkside ultras a jejich presvedceni, ze je cely znackovy prumysl ozebracuje a Lidl je misionar srovnatelne kvality za nizke ceny. :)

          1 0
          • wolfdog  

            To já beru, ale pokud je to všechno ve slušné úrovni. Kromě jiného, na Svarfóru také jsem. :)

            Levné kolo, levná svářečka – pokud to není úplná tragédie, udělá to svoje a majiteli radost – pokud od toho nečeká více, než to může nabídnout.

            Je mě jasné, že pokud tu bude někdo tvrdit, že toto Lidl kolo se vyrovná špičkovým kolům X a Y, tak je to popisovaný fanatismus. Ale pokud má někdo radost že mu to pěkně jezdí a je to běžný turista, výletník a je si vědom limitů kola, tak pak v pořádku.

            Extrém na každou stranu je špatný.

            Předevčírem jsem jel přes vysočinu na starším 26 horáku s V brzdami, pružinovkou, rychloupínáky, bral jsem to lesem přes kořeny a tak nějak mě bylo jedno že to někdo vidí jako nepoužitelný šrot – má to svoje limity, ale jede to a projedu všude, závodník nejsem.

            2 1
            • LTZ1000  

              Levná svářečka bude stát třeba 5000 Kč a né 39990 Kč.

              0 1
      • LTZ1000  

        -------------Může mi někdo smysluplně vysvětlit, co přesně je na tom kole a za tu cenu tak hrozné?---------------

        Pozáruční servis na elektrickou část může být blbě dostupný. Servis na motor Mivice jsem zatím v ČR nenašel. Může být také těžký sehnat novej akumulátor nebo nabíječku. Prodej Lidl Crivit Peak 709 může klidně skončit a v ČR jich ani moc jezdit nebude, takže servis na motory Mivice tu nikdy moc nebude. Kdežto motorů Bafang je v ČR velmi mnoho, takže si s tím kdejakej servisák poradí.

        Nosnost cca 93 kg je asi dostatečná, ačkoliv u elektrokol z Mountfieldu bývá nosnost 120kg.

        Mechanické části Lidl Crivit Peak 709 nějak fungovat asi budou a hlavně se dají namontovat třeba lepší brzdy nebo vidlice. Jinej, lepší motor asi namontovat nelze.

        0 0
        • roman 3D  

          Za 39 se dá koupit Bosch 4 se vzduchovkou Raidon, brzdy Sh, řazení deore s baterkou 630, pusť si na Yt trail huntera a pocopíť že je to jenom průměrná Lidl šunka

          0 0
      • RadanK  

        Jezdím na něm denně. Ve čtvrtek Krkonoše. Blbé na něm je jen to logo. Původně jsme chtěl Scott (mám 3). Nevidím důvod proč by mělo být Lidl kolo horší. Navíc vám ho nikdo nešlohne, vybere si sousedovo.

        0 4
        • jirkous3  

          Přelepit logo je to nejjednodušší, v každé reklamce ti vytisknou na venkovní samolepku s UV laminací třeba tvé vlastní logo a budeš mít naprostý originál.

          1 1
        • pm74  

          To je krutej argument, ale neco na tom bude!

          1 1
    • va-bo  

      Zda se, že zájemci o koupi elektrokol jsou zcela nepoučitelní. Kdyby si přečetli alespoň část diskusí na toto téma, bez ohledu na značku a cenu, zjistili by že: špatná vidlice, špatné brzdy, špatný rám, špatná geometrie, těžká kola, málo převodů, zbytečně moc převodů, úzké pneumatiky, zbytečně široké pneumatiky, popřípadě kombinace všeho. Největší nevýhodou žádaného produktu je to, že se jedná o elektrokolo. Zbytečně tak svými dotazy okrádají o čas ostatní uživatele BF, kteří namísto času stráveného nad mobilním telefonem a psaním negativních reakcí, mohli se věnovat tréninku a vlastnímu zdokonalování, aby následujících 30 až 50 let elektrokolo vůbec nepotřebovali.

      4 7
      • miki  

        Jsi moc zaujatej. Když napíšeš Někteří zájemci o koupi elektrokol bylo by to lepší. Je spousty lidí kteří tomu rozumí a E-kolo nemají . Když se odhodlají ke koupi tak si věci dál zjistí a koupí i pro ostatní ,,Drahé kolo" protože třeba ví že XT je lepší než Cues. A někteří co koukají jen na peněženku tak koupí podle peněženky.

        0 0
        • va-bo  

          Myslel jsem zájemci inzerujíci svůj zájem na BF.

          0 1
        • Majsher  

          koulat na peněženku není žádná nectnost. Už Rašín měl heslo „pracovat a šetřit“ . Jinak, je to o využití, na max. pár stovek km za rok po nenáročném terenu nemá cenu investovat do kola ranec peněz. Ona ta přehazovačka cues přehodí podobně jako xt ????

          1 2
    • kubatura  

      Toto kolo má Lidl teď za 39999kč. Dá se v této ceně pořídit něco lepšího než zmíněné kolo z Lidlu?

      0 0
    • LTZ1000  

      Dá se tam stáhnout leccos. https://www.lidl.cz/…100388033903?…

      Třeba návod. Je docela propracovaný. https://manuals.sit-connect.com/…48b071a7.pdf

      Píšou tam:

      Opotřebitelné díly Vezměte prosím na vědomí, že velké množství opotřebitelných dílů a příslušenství lze doobjednat na následující adrese: https://lds-service.com

      2 0
      • LTZ1000  

        Různě jsem to prohledával. https://lds-service.com/…ivit-ebikes/

        https://lds-service.com/…vit-e-bikes/

        „Weitere Ersatzteile werden in 2025 verfügbar sein.“

        Zatím jsem tam žádné náhradní díly k prodeji na model Lidl Crivit Peak 709 nenašel teda.

        Počkal bych tak jeden rok. Možná se elektrokola z Lidlu trochu rozšíří po Česku a začnou se dodávat náhradní díly. Třeba i každej druhej cykloservis bude opravovat motory Mivice.

        Dnes bych ale elektrokolo z Lidlu rozhodně nekupoval. Nářadí Parkside za 2000 Kč lze po dvou letech třeba zahodit. Elektrokolo za 40 000 Kč zahazovat nechci. Chudák si ho nekoupí a boháč taky né.

        2 1
        • pm74  

          Autorizovany servis toho cinskeho motoru v Cesku nikdy nebude. Je tady snad servis na ty Parkside kramy? A jak dlouho se tu prodavaji. Mivice neni globalni vyrobce, ktery ruci svou povesti, ale pseudobrand a Lidl tohle resit fakt nepotrebuje.

          0 0
          • Vilém  

            Servis na parkside kramy zrejme je. Uz dost dlouho neni pravidlem, ze meni kus za kus.

            0 0
            • pm74  

              Je, ale vozi to do Nemecka. Tady je tak maximalne 800 infolinka.

              0 0
          • Majsher  

            Parkside ti opraví každý znalejší kutil v garáži, není potřeba mít na každou značku značkový servis.

            0 0
    • Majsher  

      Dost se tady probírá možnost/nemožnost servisu tohoto motoru, Tak se chci zeptat rekreačních majitelů elektrokol, ( tj. těch, co to používají víkendově, dovolenkově, ne pro práci), jak často jste na svém elektrokole potřebovali servisovat elektromotor za posledních např. 5 let let? Díky

      1 0
      • Jurawood  

        nebude to teda dovolenkové ježdění, ale táta teď servisuje svůj hlavní bafang BBSHD. Začalo mu lehounce bzučet primární ozubení, normálně by to člověk neřešil a jezdil dál, ale táta to musel rozebrat, koupil u nás komplet značkový všechny ložiska misto čajny a primární hřídel s šikmým ozubením na aliku za 140,– (u nás 600,–)

        Má najeto 18 000 km, baterka mu vydržela silná 6 let, pak rychlá smrt…teď má už jen nějakých 60% kapacity.

        2 1
        • Majsher  

          pokud ten motor Mivice bude něco jako Bafang, tak koukam není co řešit.. A pokud nahodou by byla nějaká vyrobni vada, melo by se to projevit do 2 let, a to je v záruce.

          0 1
      • Kuba78  

        Bosch Performance CX, 250W, 75Nm, 2018. nikdy. ale je pravda, že nájezdy jsou malé, pár stovek km ročně. už si říkám, že aspoň preventivně bych to měl nechat zkontrolovat.

        Baterka stále drží, ale odhadem bude mít dost nižší kapacitu, zatím jsem neměřil. repase vyjde skoro to samý, co nová.. Bosch PowerPack 500 Wh

        0 1
        • Tatut  

          2× Bosch podobný ročník. Přes 10t km bez závady.

          0 0
      • va-bo  

        Mám Brose od 2019, nájezd asi 20 tis., zatím bez servisu a bez problémů.

        0 1
    • LTZ1000  

      V návodu na Crivit PEAK 709 jsem našel:


      Rychlostní stupně

      Rychlostní stupně ovládejte tlačítkem minus (29)

      nebo plus (30). Po zapnutí motoru se rychlostní

      stupně zobrazují barevnými proužky.

      Upozornění: Výrobek se vždy spouští v rychlostním

      stupni ZERO (NULA).

      • Rychlostní stupeň ZERO (NULA) (bílý proužek):

      Motor v tomto rychlostním stupni neposkytuje

      žádnou podporu.

      • Rychlostní stupeň ECO (zelený proužek):

      V tomto rychlostním stupni motor poskytuje nízkou

      podporu (pro dlouhý dojezd až 100 km (za

      optimálních podmínek) na dlouhých a rovných

      úsecích).

      • Rychlostní stupeň TOUR (modrý proužek):

      V tomto rychlostním stupni nabízí motor střední

      podporu (pro dobrou rovnováhu mezi dojezdem

      a podporou).

      • Rychlostní stupeň RACE (fialový proužek):

      V tomto rychlostním stupni motor poskytuje

      maximální podporu (např. při náročných

      stoupáních).

      • Funkce boost (červený proužek):

      Stisknutím a podržením tlačítka plus po dobu

      přibližně 2 sekund (bez ohledu na to, v jakém

      režimu jízdy se nacházíte) získáte dodatečnou

      podporu, a to na dobu maximálně 20 sekund.

      Upozornění: Funkce boost funguje pouze při

      trvale stisknutém tlačítku plus. Uvolněním tlačítka

      se vrátíte do původně zvoleného rychlostního

      stupně.

      Upozornění: Pokud je funkce boost aktivována

      příliš často po sobě, zapne se tepelná

      pojistka, dokud motor opět nevychladne.


      0 0
      • LTZ1000  

        Teda moc by se mi nechtělo pamatovat si ty barvy. Každej normální výrobce by tam dal 5 LED diod… A nebo přímo malej levnej LCD displej na úrovni levnýho digitálního budíku. (Fotky vybrány jen tak náhodně.)

        No a z návodu už je mi jasné, že 100Nm to dodá asi jenom 20 sekund. Trvale to dodá nevímco. No lepší, jak Bosch to očividně není.

        0 1
    • LTZ1000  

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.youtube.com/watch?…

      Objevily se další recenze… Až se objeví dostupnej servis, náhradní díly a především možnost zakoupit náhradní akumulátor, tak se uvidí!!

      0 0
      • StuntJ  

        No jako limitní váha 93kg ve mě nevzbuzuje moc důvěru …

        0 0
        • LTZ1000  

          Jako třeba se ty kola z Lidlu rozšíří jako nářadí Parkside. Potenciál to má. Ale nejprve prosím, abych si mohl aspoň koupit novej akumulátor a nabíječku… Hodí se to občas.

          https://www.lidl.cz/…100388033903?…

          Momentálně to stojí 44999 Kč. To není vrtačka za 1000 Kč, kterou klidně za půl roku někdo hodí do popelnice.

          (Mám teda z Lidlu akorát gravírovací přístroj na 230V ve slevě za 50 Kč. Zakoupen nevím kdy, asi roku 2012. Je docela dobrej. Klidně si ho kupte. Dnes se jmenuje PGG 15 G6. https://www.lidl.cz/…6/p100365051)

          0 0
        • LTZ1000  

          Ten rám nemusí bejt zlej. Rámy zas tak moc nepraskají, spíše jsou moc těžké. Ono to kolo z Lidlu se zase pokazí tak, aby se u toho zákazník nezabil. Zdechne motor prostě. Brzdy jsou docela normální, pevný osy to má.

          0 1
        • Majsher  

          Mám 85 kg, vozim na tomto kole detskou sedacku s dítětem, tj. plus dašich 20 kg, a vše v pohodě.. ????

          0 0
      • pm74  

        Chapu, ze nekdo kupuje v lidlu prumyslovy zbozi. Tu chybu jsem udelal opakovane a stejne obcas neodolam. Ale vysvetlete mi potrebu verejne obhajoby toho rozhodnuti v podobe „recenze“ na yt, nebo na foru. Me to prijde fakt jako varianta Stockholmskeho syndromu. Nejde o to, ze nekdo neco koupil, ale ten absurdni zpusob manipulativni argumentace s potrebou si to obhajit. A to je nikdo nekonfrontuje, delaji to dobrovolne. Vsichni argumentuji podobne a nakonec vzdy prijde nejaky moment, kdy ze sebe udelaji hlupaky. Je tu nejaky psycholog, ktery to dokaze vysvetlit?

        0 0
        • LTZ1000  

          Já se na tu recenzi podívám rád, a dozvím se, že dokud to kolo je nový a funguje, tak jede moc hezky a daleko. To i ta vrtačka z Lidlu může v běžné domácnosti vydržet 2 roky.

          Teda, já mám příklepovou vrtačku Narex z roku 1999 a vrtací kladivo Metabo z roku 2021.

          Asi mě ovlivnil zážitek z dětství… Matka mi koupila ve výprodeji (1995?) šroubovák, kterej šel ohnout mýma dětskýma rukama… Asi neproběhlo zakalení… Od té doby mám averzi k levnýmu nářadí. Ale občas v Lidlu očumuju nějaké kuriozity. Třeba jsem se tam dozvěděl, že existuje plazmová řezačka na plech. https://www.lidl.cz/…3/p100342928

          0 0
          • pm74  

            S postojem „koupil jsem si v lidlu tuhle levnou vec, neni to nic moc, ale nejak to funguje a mozna to prezije zaruku“ nemam zadny problem. Ale to je veta, co svet neslysel.

            0 0
            • Lišák  

              Koupil jsem si v Lidlu tuhle levnou věc. Je to naprosto normálně použitelná sada, žádný blato. Záruku už to přežilo už minimálně dvakrát. Je to moje nejpoužívanější sada vercajku.

              2 0
              • Lišák  

                Ještě foto originálu.

                0 0
              • pm74  

                Tak ji dej obcas zabrat 5*8h, nebo ji prover na hodne zatuhlych sroubech. Uvidime jak to neni blato. Prvni pujde racna.

                jeste edit: jakekoliv bity z lidlu = blato

                0 3
                • Lišák  

                  Až si budu kupovat vercajk na profi živnost, tak půjdu jinam. Na domácí opravy a údržbu kol nemám problém.

                  3 0
                  • pm74  

                    ok, az budes nekdy povolovat zatuhly pedaly, nebo oldschool kliky, vem si na to prosim tuhle sadu a dej vedet, jo?

                    0 3
                    • enjoy  

                      Hele já bych to tolik nehejtoval..

                      V práci máme velkou gola sadu King Tony, Sonic, a právě takovou(větší) z Lidlu.

                      Nemáme zatím zničené žádné ráčny, ani bity u toho Powerfixu(Lidl) a používáme jí asi nejvíc.

                      Jako jasně, obecně vzato, velká gola sada za 2,5 tisíce by měla být zákonitě bláto, o to asi jde.

                      Jinak elektrické nářadí Bosch a Milwaukee. Pravda, v tomhle do lidlu pro nářadí zatím nechodíme:-)

                      1 0
                      • pm74  

                        Nedavno jsem omylem kliknul na video z lidl outletu a rozhovor se spokojenymi remeslniky s parkside meganakupem. Kdyby ke me prisel takovy, byl bych hodne na vazkach mu zamavat, resp vedet to, urcite ho nenasmlouvam. Motivaci k nakupu levnyho naradi nechapu ani pro domaci potrebu. Je to vec, ktera ma obecne potencial vydrzet desetileti a muze ji klidne zdedit potomek, tak proc setrit stokoruny s tim, ze za ty penize dobry? Jasne, taky jsem si ted koupil momentak, ale to je jednou za rok, to se nepocita :D

                        0 3
                        • Peterson88  

                          Řemeslník si to pořídí na projekt, pokud vydrží tak ho má do dalšího. Pokud ne, tak holt koupí novej. Takových znám spoustu, Makity, DeWalt atd. mají taky.

                          0 0
                          • pm74  

                            Nejde jen o to, jestli vydrzi. To pouzivani je jeden velkej kompromis a improvizace a podle toho taky vypada vysledek jeho snazeni. Evidentne uz neplati, ze naradi je vizitka remeslnika.

                            0 3
                            • Peterson88  

                              Naopak to funguje prostě stejně, takže není důvod dávat 2×-3× tolik. Jen to vydrží většinou méně.

                              0 0
                              • pm74  

                                Co funguje stejne? Ty elektricky Parkside jebky? :D

                                0 3
                                • Peterson88  

                                  Ano ty jebky.

                                  0 0
                                  • pm74  

                                    radsi koncim, to by nedopadlo dobre :)

                                    1 1
                                    • DDDD  

                                      Nejdřív se pozastavuješ nad tím, jak tu někdo do nebes vynáší věci z Lidlu, ale ty tu děláš to samé, jen naopak.

                                      Nikdo tady netvrdí, že ty věci jsou nějak zásadně kvalitní, ale na určitý druhy použití pro spoustu lidí dostačující. Ja bych si pro obživu Parkside nekoupil, na domácí použití nemám problém, zvlášť když máš několik baterek a kupuješ to doslova za pár stovek.

                                      A mimochodem, ráčna (a je jedno od koho) se na povolování zatuhlých závitů nepoužívá. Skoro bych se vsadil, že moje Berner sada s jemnou 1/2 ráčnou odejde při tomhle nesmyslu dřív, než nějaká 1/2 Parkside, kde bude hrubá zubatka :) Touhle logikou je teda Parkside lepší?

                                      1 0
                            • MatS  

                              Mám od Parkside jak nějaké zelené nářadí, tak i černou Professional. Jediný, co je skvělý je černý aku šroubovák ještě první generace na ty původní aku se Samsung clankama. Ty novější věci jsou buď na úrovni dětské hračky nebo to funguje ale není to úplně přesné, anebo se to časem vysere, protože bezuhlikovej motor je uložen přímo v plastu a pridrhava. Má to spousty nedostatku, které díky nízké ceně jsou ochotni lidi na občasné použití odpustit. Řemeslníci to kupují proto, protože jim to odejde v záruce a dostanou nový kus. Lepší nářadí mám modré profi od Bosch, ale taky už to není co bývalo.

                              0 0
                    • Lišák  

                      Zatuhlý pedály jsem povoloval minulý týden. Bez ráčny, vratidlem. Nedal jsem to. Možná s nějakou trubkou, jako prodloužením. Tu jsem neměl. Zkusil jsem na vratidlo bouchnout kladivem. Pružilo. Naštěstí to byly Sh 520, takže stranová patnáctka a bouchnutí kladivem slavili úspěch.

                      0 0
                    • Peterson88  

                      Mám podobnou sadu z Decathlonu asi pět let, stála kolem 1000KČ. Zatím funguje, tolik asi ke kvalitě…

                      0 0
          • Majsher  

            dřív se šroubováky taky nekalily, není důvod, byly trochu zohybane, ale vydržely staletí. Jinak tu rezacku jsem měl a prozizla 8 mm zelezo jak malinu. Pro malé využití jsem ji prodal i se ziskem dál..

            0 0
      • Kuba78  

        Jakože ten polák na tom stihl už natočit 10tkm??

        No a ten první říká, že za to dal 35. To je něco jinýho než 49 co stojí teď..

        0 0
      • RadanK  

        Všechny díly už jsou, teď jsem koupil nabíječku do práce.

        https://lds-service.com/…lo-peak-709/

        0 0
    • Milan9879  

      Zrušenie obmedzenia pomoci motora pri rýchlosti 25km/hod za facku. Prestavba je vratná do pôvodného stavu bez poškodenia a míňania dukátov za zbytočné emulátory, určite to pôjde na väčšinu ebikov.

      Odmontujeme snímač otáčok zadného kolesa, ktorý je prichytený jednou skrutkou pri oske zadného kolesa. Pred tým treba samozrejme zhodiť zadné koleso. Snímač upevníme sťahovačkami na rám bicykla pri ľavej kľuke. Vo vhodnom mieste je zrovna privarená úchytka káblika ku snímaču, cez ktorú prejdú sťahovačky. Káblik ku snímaču je dostatočne dlhý, aby sa mohol vrátiť so snímačom späť smerom k ľavej kľuke. Na ľavú kľuku oproti snímaču pripevníme opäť sťahovačkami silný magnet (treba zohnať, napríklad z držiaku baterky). Dôležité je správne umiestnenie magnetu na kľuke oproti snímaču. Snímač teraz bude snímať otáčky kľuky, ktoré sú pri najťažšom prevode asi 2,7 krát menšie oproti otáčkam kolesa. Teraz je obmedzenie pomoci motorom pri rýchlosti približne 69 km/hod (2.7 × 25 km/hod). Pri nesprávnom umiestnení magnetu oproti snímaču vypne dopomoc motorom. Vtedy treba vypnúť riadiacu jednotku na riadidlách (vyhodnocuje to ako chybu), upraviť polohu magnetu a zapnúť riadiacu jednotku. Správne nastavenie magnetu poteší nekončiacim ťahom motora, bez obmedzenia rýchlosti pri 25km/hod. Taká malá raketa :-) V reále je po rovine bežná rýchlosť s malou námahou 40–45 km/hod. Do mierneho kopca 33 km/hod, namerané aj radarom pri vstupe do obce. Predsa, veľa robí odpor vzduchu, široké pneu. A motor má len 250 wattov. Dolu kopcom si držte klobúky, nepite veľa piva, lebo bude kuca-paca.

      Pripájam názorné foto garážovej úpravy. Za 10–15 min je z ebiku skoro babeta.

      Nezabudnúť sťahovačkami pripevniť o rám bicykla káblik ku snímaču, aby voľne neplantal a nedostal sa do kolesa.

      Prajem veľa šťastných kilometrov a vždy nabitú baterku.

      1 4
      • LTZ1000  

        Displej bude blbě ukazovat rychlost asi. Pokud nějakej displej máte. Můžete si pořídit nezávislej cyklopočítač… Jsem zvědav na životnost motoru. Je to nelegální, takže se tím moc nechlubte kolegům v hospodě… Po nehodě můžou prudit policajti a pojišťovna. Pořiďte si aspoň pořádné brzdy. Ačkoliv jasně, 45 km/h ještě asi je konstrukční rychlost jízdního kola. Na silnici teda. Na cyklostezce mohou být prudké zatáčky apod.

        0 0
        • enjoy  

          Ale proč to lidi dělají ?

          Protože omezení na 25km/h k tomu vyloženě vybízí. Vždyť to je jako omezit M3 na 100km/h. Každej to pak bude chtít obejít.

          Takhle rychlost vůbec nedává smysl, je to jak za trest.

          PS: nesnáším ebiky, to jen pro pořádek :-))

          0 0
          • Lišák  

            Na silničce / gravelu možná jo. Na MTB když někdo udrží průměrku 25 (což na motorovém kole jde), tak motorové kolo nepotřebuje :-)

            Nepotřebuju ho taky a to mám průměrky v terénu kolem 10 km/h.

            0 1
          • Kuba78  

            Rekneme, teoreticky, ze bych mel zkusenosti s odblokovanym bosch performance. Rekneme, teoreticky, ze bych ty zkusenosti mel rekneme stovky ci tisice kilometru. Pak bych, rekneme, teoreticky, asi mohl vedet o cem mluvim kdyz reknu, ze ten limit smysl rozhodne dava.

            Pokud by nebyla umele omezeni, respektive rozdeleni na kolo s umele omezenym elektromotorem a to, ktere neni blokovane ale musi splnit legislativu jako moped, pak by se mohlo stat, ze by se po zaplnenych cyklostezkach prohanely bandy lidi, co by si koupili takove kolo a na maximalni pripomoc ficeli klidne 40–50kmph nez toho aby to kolo umeli poradne ovladat a brzdit. Coz se uz ted deje na horach kuprikladu a jsou z toho osklive urazy. A to asi fakt nikdo nechce, aby se srazili dva idioti jedouci proti sobe ctyricitkou.. nebo nedejboze takovy kreten srazil treba dite nebo kocarek.

            Soucasny stav povazuji za vyvazeny. Kdo chce mit legalne odblokovano, tak at to ma jako moped se vsim vsudy, tedy s odpovednosti a s tim, ze muze jen tam kde muze moped. A kdo to ma jako kolo s pripomoci, tak ma benefit toho ze s tim muze jezdit vsude jako s kolem, ale vyhladi mu to kopce a stoupani a zaroven je aspon trochu zajisteno, ze kdyz se zrakvi bude to alespon v relativne prijatelne rychlosti. A ten kdo ma “ocipovano” tak holt jezdi ilegalne a musi tomu prizpusobit to, jak jezdi a moc dobre vi, jak to potom ma s pripadnou odpovednosti, kdyz nastane pruser.

            Ps – rozslapat precipovane kolo nad 60kmph je sice moze teoreticky, ale v praxi tomu vetsinou brani prevody. Ale jet s elektrokolem treba 80 z prudkeho kopce neni problem, vzhledem k vaze a energii celku, obzvlaste pokud je velocipedista rekneme korpulentnejsi postavy. A tohle pak skladat do zatacek uz zacina byt o hubu nehlede na to, ze pokud se jede treba v pytli za autem, kolo na silnici brzdi vyrazne hure nez auto.

            7 0
            • Majsher  

              je bych dodal, ze kolo ve vetsich rychlostech vetsinou brzdi hůř než auto.

              1 0
      • pm74  

        To by nebylo poradne Lidl vlakno, kdyby se nakonec nezacalo kutit a vylepsovat :D

        1 0
    • Majsher  

      Pro ty , co vahají, dnes akce v Lidlu na elektrokola – 20 % dolů, tj. cena tohoto modelu nejakych 36 tisic ????????‍♂️????

      0 0
      • pm74  

        Nechcete si tu reklamu normalne zaplatit? Guerilla marketing u startupu chapu, ale Lidl na tom zase tak spatne neni..

        0 5
      • Kuba78  

        Ja pockam az nastavi zrcadlo. 29 999 ;-)

        1 0
    • daweking  

      Tak jsem ho dnes objednal za 31500 Kč. To už není špatná cena snad za takový ebike ne?

      Nemám od toho nějaká přehnaná očekávání. Snad jen to že mě to bude motivovat občas zase vyrazit na kole. Osobně jsem s Lidlem vlastně nikdy neměl problém. Objednávám od tama nářadí, nábytek, občas hadry a domácí potřeba a nikdy nebyl problém dostat peníze zpět když se něco rozbilo. Většina věcí ale funguje dobře, hlavně to nářadí. Tak uvidíme jaké budu mít štěstí tentokrát. Doufám že pokud se něco rozbije, bude to aspoň ještě v záruční době.

      3 0
      • Charles2k  

        Jak to že 31500? To bych z legrace snad taky vzal. Ale z 45 tisíc 20% sleva byla 36 tisíc, ne?

        0 0
        • daweking  

          Měl jsem ještě v aplikaci kupon, slevu 10% na celý nákup v lidl shop. Kupodivu to šlo zkombinovat, takže celkem sleva 30%. Asi nějaká odměna za moje nákupy, utratil jsem tam poslední dobou docela dost, i na prodejně často nakupuju.

          2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse