• Pitr333

    Ahoj máte podobnou zkušenost…proliná mi olej na lefty noha je mastná zespodu kapky je to model 2019 někde v minulosti už jsem zalechl ze je to výrobní vada že snad pomůže nejaky jiný olej a těsnění,nevíte prosím přesněji kolo je ještě v záruce.

    0 0
    • nooski  

      Kdy ta vidle viděla servis? Kolik máš najeto? Olej se mění za vazelínu v rámci ročního resp. 100hodinového servisu. Servis gufera, drah atd. může následovat.

      0 0
    • Pitr333  

      Má to najeto necelých 800km servis tam nebyl…

      0 0
      • jonti  

        U doporuceneho pravidelneho servisu vidlice po najezdu xyz hodin, ale minimalne jednou rocne, jde taky o starnuti vsech tesneni, ktere starnou bez ohledu na najezd. Prvni servis vidlice se doporucuje udelat spis driv nez pozdeji.

        0 0
        • hadžos  

          První servis po 50hodinách,pak tekla.Reklamace , výměna spodní nohy a předěláno na vazelinu či co.Ze začátku to bylo tuhý,pak se to zlepšilo.

          0 0
    • kubad  

      Reklamace / ale spis to bude placeny servis

      0 0
    • Pitr333  

      Achjo

      0 0
    • mantis  

      U tech Ocho je to pry dost casta vec, je tam prave nejaka vada.. Je to holt levna vidle, co bys cekal :D

      0 0
    • Pitr333  

      A jaká vada ?

      0 0
      • kubad  

        neřeš to – reklamuj a uvidíš co bude, max si zaplatíš výměnu těsnění a servids

        0 0
    • Pitr333  

      A nevíš kolik to vyjde cca ta výměna servis ?

      0 0
      • kubad  

        to dost zaleží kdo to dělá – zvedni telefon a zeptej se u prodejce

        0 0
    • romachain  

      Hlavně to neodkládej, hodně rychle se umí odřít ta spodní noha jak to netěsní a to pak nechceš měnit, stojí to randál…

      0 0
    • gemini  

      Přiřadím to sem: manželka si pořídila letošního Scalpela s vidlicí ocho a při první vyjížďce jsme zjistili, že vidlici nelze uzamknout ( páčka by měla zavírat současně vidlici a tlumič – tlumič zamkne, vidlici nikoliv ). Než s tím vyrazím k prodejci, chtěl bych se poptat, zda není problém v nějaké prkotině jako třeba špatně upevněné lanko v locku, nebo tak něco…:-)

      0 0
      • André Vebr  

        Blbě nastavené zamykání, prkotina

        0 0
      • DaD  

        Na bovdenu k vidli (locku) má být stavitelný segment předpětí lanka. Zkus to trochu přitáhnout. Občas stačí dvě otáčky a už to maká jak má.

        0 0
        • gemini  

          ten tam právě není, ale jak to rozdělám, fiknu bowden a hodím ho tam dodatečně – myslím, že mám nějakýho jagwira v šuplíku

          0 0
    • Lindros22  

      Ahoj ,hele já jsem od toho utekl ,řadu let jsem jezdil céčko s lefty a jako asi jeden z prvních si koupil nové FSI měl jsem ho dezmala tři roky ,čtyřikrát na servisu ,olej protékal ,potom klepání při zanořování a nakonec vydřená noha ,jsem z těch co se o kolo fakt starají ,po každé jízdě silikonový olej a tak ,,,ale obrovské zkládání …nechal jsem vše udělat a kolo prodal …děkuji Bohu že to tak dopadlo …skoro rok mám klasiku a jsem naprosto spokojený,servis vidle si dělám sám za drobné oproti lefty …

      0 0
    • Lindros22  

      Ahoj ,hele já jsem od toho utekl ,řadu let jsem jezdil céčko s lefty a jako asi jeden z prvních si koupil nové FSI měl jsem ho dezmala tři roky ,čtyřikrát na servisu ,olej protékal ,potom klepání při zanořování a nakonec vydřená noha ,jsem z těch co se o kolo fakt starají ,po každé jízdě silikonový olej a tak ,,,ale obrovské zkládání …nechal jsem vše udělat a kolo prodal …děkuji Bohu že to tak dopadlo …skoro rok mám klasiku a jsem naprosto spokojený,servis vidle si dělám sám za drobné oproti lefty …

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.