• .:Dave:.3

    Zdravím přátelé cyklistiky. Přiznám se, já si žádné kolo zatím stále nekoupil. Tedy byl jsem rozhodnut koupit na jaře, ale narazil jsem mezitím na něco nového – již mám tedy alespoň vyhlédnutou značku, do které jsem rozhodnut jít. Co si o ní myslíte – viz. www.canyon.de? Rozhoduji mezi dvěma modely v anketě (obojí v černé).

    Myslíte, že se vyplatí připlatit, že bude rozdíl hodně znatelný (v kvalitě komponent, v jízdních vlastnostech..)? Napište, copak si o tom myslíte. Jaký je váš názor na bílá kola? Díky

    0 0
    • KubaBajk  

      Sákra…nedávej odkazy do ankety…teď jsem hlasoval a ani jsem nechtěl. Chtěl jsem se podívat.

      0 0
    • nitraq  

      Odkazy lépe. Taky jsem omylem hlasoval a to jsem se jen chtěl na ty kola podívat.

      Grand Canyon AL 6.0

      Grand Canyon AL 7.0

      0 0
      • .:Dave:.3  

        Já vím, jsem to špatně pochopil ten systém zadání odkazů, tak se omlouvám.. chtěl jsem to editovat, ale nějak jsem tu tu možnost nenašel:-/.. jinak dík za opravu;-)

        0 0
      • marek_K2  

        Anketu ani nemusis pozerat…No ked tych 300€ naviac za 7.0 rozhodim tak to bude asi cca v pomere 110€ za XT kluky, 120€ za fox vidlicu a 70€ za lepsie radenie,presmyk,ka­zetu a brzdy.

        Za 1000/1300 je este moznost

        http://www.bike-discount.de/…ace-7–1.html?…

        http://www.bike-discount.de/…ace-6–0.html?…

        V podstate na chlp to iste co oba canyony, mozno o chlp lepsie brzdy zr race 7.1 vs grand 6.0. Cisto individualne – radony su krajsie, 1300€ za bajk a mat dnes na rame navarok na spevnenie hlavovej trubky, to sa uz vidi dnes na bikoch tak do 700.

        Co si nenapisal je na aky ucel bude bike, nejake preteky maratony alebo skor pohodove jazdenie po horach cestou necestou. Lebo za tu cenu uz sa da kupit od canyonu sluny full ktory by bol dnes pre mna jasna volba v pripade ze by mi neslo o umiestnenie na zavodoch.

        0 0
        • marek_K2  

          No a ci tych 300€ naviac bude zasadne citit na hmotnosti a jazdnych vlastnostiach – asi nie. Ale XT radenie je lepsie ako SLX, kluky su o nieco lahsie a hlavne bike s nimi vyzera 5× lepsie. Fox sa berie ako top vidlica , kdezto reba sa radi az pod nu, ale vobec to neznamena ze reba nieje dobra, niektori ludia ju dokonca preferuju. Co mi na tych Canyonoch vadi su brzdy, jak elixir 1 tak 3 su velmi daleko v zadu za novymi shimano 2012 deore a vyssie.

          Moja „volba s rozumom“ by bol asi kupit 6.0 a supnut nan este SLX brzdy. Rozumna pisem preto lebo si myslim ze kupovat dnes HT za 1300 na pohodove jazdenie je hlupost, takze zalezi od toho na co ho chces…

          0 0
          • .:Dave:.3  

            Koukal jsem na to a ten rozdíl v hmotnosti činil nějakých 300g, takže to asi opravdu cítit nebude. To navaření u hlavové trubky, to mi nějak nevadí, vlastně jsem si ho ani nevšiml. Pokud to má nějaký pozitivní účinek na pevnost rámu, tak jedině dobře. Jinak jsem si všiml, že Radony a Canyony mají rámy hodně podobné, ale třeba se mi to jen zdá..

            Nepomýšlím na závodění, i když uznávám, že by mne lákalo se nějakého závodu zúčastnit, na druhou stranu musím přiznat, že jsem hodně soutěživý a jet tam s vědomím toho, že se jen zúčastním, to by mne tak trošku mrzelo.. ale pokud bych chtěl pomýšlet někam výše, je mi jasné, že by to muselo být kolo o desítky tisíc korun dražší.

            Za sebe musím říci, že mám rád rychlejší jízdu po lesních cestách s kořeny, kameny… Zkrátka terén. Bohužel silnicím se nevyhnu a domnívám se, že tvoří větší část tras, po kterých se pohybuji. A i mí přátelé mají HT a jezdí převážně po silnicích, bez toho, aniž by vyhledávali nějaký terén, což jim asi příliš nevadí a trochu mě to mrzí. Chtěl jsem Radona, ale asi bych tím jednoho svého kamaráda nepotěšil, protože si to kolo objednával s tím, že ho nemá kdekdo. Já takové kolo také hledal.. tak nakonec jsem skončil tady u té značky, která mi přijde docela fajn.

            Po tom fullu jsem také pokukoval, ale bojím se toho, že bych na to nadával vzhledem k výše zmíněnému. Totiž na silnice to asi není moc vhodné, že? A ten RL je pouze u přední vidlice či se dá zamknout i ten tlumič? Dále se obávám nákladů na údržbu toho fullu. Raději bych něco, o čeho bych nemusel moc investovat..

            0 0
            • tonik666  

              Náklady na údržbu u fullu je jednou za dva roky repase tlumiče asi za 1000kč. Pokud to zvládneš, tak vzduchová komora jde čistit doma.

              Ložiska odchází jen tu a tam, zkontolovat můžeš doma, záleží, jak moc jezdíš v marastu. Taky je lze docela účinně chránit, u nejvíce namáhaných ložisek mám udělaný plastový blatníček, aby na ně nešel bordel.

              0 0
            • MirosPikos  

              Jestli jsi ochotný dát do toho k 50.000,– tak bych uvažoval spíš o tom FULLu. Vím o čem mluvím, taky jsem pořídil HT se který jsem spokojen a sjedu s ním hodně, ale když jedu pak s někým, kdo má FULLa, neužiju si to tolik. Člověk to nemůže pustit naplno (kořeny, uvolněné kameny…) a cítí, že zdržuje.

              Teď se hodně rozmýšlím, jestli pořídit FULLa, když mi tu stojí zachovalé HT, které se mi nevyplatí prodávat. Už mi takhle utekla jedna bazarovka, minulý týden rám právě od Radonu (Slide ED). Kdyby neměl CRR, tak už se vesele houpu :) Takhle to tolik nehoří a já stále nad něčím váhám. Teď to třeba vypadá tak, že pokud se vyloženě nezamiluju do Reign 2, tak budu čekat, s čím v létě vyrukují RB (tam doufám, že se trochu vrátí v čase a udělají nějaký slušný enduro ve stylu Monstera) s přepákováním a robustním zevnějškem.

              Když máš doma celopéro, a baví tě kořeny/kameny, tak tyhle terény budeš vyhledávat a objevíš v okolí takový trasy, o kterých si předtím netušil, že tam jsou a těch silnic pak nakonec bude ubývat. Ale ani ty silnice nejsou problém, pokud umíš šlapat + uzamykání taky pomůže.

              A pokud přesto vybírat mezi výše zmíněnými, vzal bych to, co se ti víc líbí. Ideálně pak to, co ti lépe sedne. Radon možná vyzkoušíš u toho kamaráda a Canyon na nějakém TestFestu.

              0 0
    • tonik666  

      Spíš bych za ty prachy šel do Nerve AL 6.0. Ten je taky bezproblémově osazený a je to větší universál, pokud nejezdíš 30% šotolinu a 70% silnici. A to bych pak šel radši do cyklokrosky:P

      0 0
      • marek_K2  

        Tam so ho chcel presne nasmerovat aj ja, ale chcel som pockat ci na nas nevyrukuje ze mu ide v prvom rade o kazdu desiatinku sekundy na zavode v prvom rade… keby to bolo aj obcas na zavody ale len sa zucastnit, aj tak je al 6.0 jasna volba do 1300.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.