• sosak

    menil jsem desticky u vyse uvdenych brzd a mam velky rozdil mezi krokem (odstupem desticek pri odbrzdeni) mezi predni a zadni celisti. vzadu mam 100%, ale vepredu jen ca 60%.

    mate nekdo tuseni cim to muze byt, resp. jak to odstranit!? paky mam serizene stejne …

    0 0
    • Sobi  

      Zkus dřevěným kolíčkem roztáhnout pístky od sebe ( vyndej destičky a pístek prostříkni silikalem nebo nějakým čistým silikonem ) vrať destičky a pak usaď kolo a několikrát za sebou mačkej páku brzdy… mělo by se to samo seřídit, alespoň u mých J7 to tak funguje ( J5 jsou stejný jen nemají štelování mrtvého chodu páky )

      0 0
    • JSt  

      pohraj si s cervikama na pakacha u pistu az budou mit obe krok, co ti vyhovuje.

      0 0
      • sosak  

        to si ale nastavim jen pozici paky vuci riditkum. ja mam problem, ze zadni desticky se pekne vraceji, tim padem kotouc neskrta, necinka atp … kdezto predni ma skoro o 1/2 mensi rozestup desticek pri nestisknute pace … a tak to vrze, permanetne cinka a dre atp :o)

        zavzdusnenim to nebude taky …

        0 0
        • Ruprt2  

          už je to rok, a zajímalo by mě řešení tvého problému. stalo se mi totéž. Zavzdušněná brzda Avid 7. Vyměnil jsem kapalinu, ale šustil mi kotouč, tak sjem shodil destičky a roztáhl pístky, nahodil destičky a kolo. Povolil jsem třmen několikrát zmáčkl brzdu přivázal k řidítkům a utáhl třmen. Výsledek je, že destičky se dotýkají kotouče prakticky pořád :-( při roztočení se zadní kolo neustále přibržďuje. Teď to vypadá, že se pístky skoro nevrací

          0 0
        • iX.tlan  

          Ahoj, u Avid J7 i pres nekolikrat opakovanou proceduru povysunuti pistku (do vybrani pro kotouc ve trmenu vlozen plochy klic jako doraz), ocisteni, striknuti silikonem a zatlaceni zpet, se zacne pistek vysouvat az tehdy, kdyz se protilehly pistek dotkne kotouce (nebo umele vlozene zarazky). Nasledne se mu samozrejme nechce zpatky, takze po uvolneni paky zustane na kotouci a zpet do trmenu zaleze pouze ten protilehly. Pokud v teto chvili znovu seridim trmen, kolo se toci bez drhnuti pouze do prvniho zabrzdeni. Krome toho se mi zda vzdalenost mezi destickami pri serizovani trmene mensi nez u druheho kola.

          Mohla by byt pricina zavzdusneni? Nebo pri cisteni vysouvam pistek malo? Jak moc se da vysunout? Celkem bych nerad, abych to prehnal. Dik za odpoved, pokud s timhle problemem nekdo uspesne bojoval.

           
          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Ruprt2  

            To, že jde jeden krapet hůř než druhý je naprosto normální a vlastně i těžko to půjde jinak minimálně dlouhodobě. Pístek se vrací podtlakem, ale hlavně ho tlačí deska, kterou odstrkuje kotouč.

            Podle mé zkušenosti to jde vždy trochu ke straně. Já dělám spartakiádu pístek ven namazat a dovnitř několikrát. Za chvíli to jde znatelně lépe. Rozdíl je zpravidla výrazný.

            Dále mě zaujalo, že centruješ třmen a brzda neškrtá a při zabrždění zase začne. Třmen se přeci centruje, při zmáčklých pákách. Aby jsi právě centroval na střed jak desky chodí a ne jak se to od oka zdá.

            Jinak moje další zkušenost je, že doma ve sklepě slyším skrtání i po vycentrování, ale jak se projedu, tak jízdou se ty desky prostě odtlačí.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • pitos  

              jen k poslední větě…to se mi běžně stává že doma při seřizování kotouč třeba škrtá a po projetí zvuk zmizí.

              Tedy nejlépe seřizovat venku, kde to mohu hnedka i projet.

              0 0
              • iX.tlan  

                Dik za nazory a zkusenosti. Necham to odvzdusnit, abych mel jistotu s primarni funkcnosti a uvidim dal.

                Centrovani trmenu se zmacklou a zajistenou pakou mi samozrejme pripada logicke, procetl jsem tu uz co se dalo, ale prave proto, ze se mi to timto zpusobem zatim nepovedlo, tak chybka nemusi byt v me sikovnosti, ale prave nekde jinde. Takze me „unikatni J7“ zatim serizuju tak, ze povolim trmen, nekolikrat zmacknu paku, uvolnim paku a pote serizuju trmen od oka (pripadne s pouzitim pruhledne folie mezi kotouc a desky – vizitky tam nevlezou), aby byl kotouc uprostred.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Hlavně je třeba mít zatížené kolo, pokud seřizuješ na střed.

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • Mamut  

            Toto mi zacali robit po 1000 najazdenych km (a to nie v zime), takze momentalne su uz skoro mesiac na druhej reklamacii. 1. reklamacia trvala zitnemu 5 tyzdnov a hovno s tym spravili. Takze po navrate som to namontoval na bike, zabrzdil, zmontoval a poslal na 2. Zadna brzi a vracia sa uplne ok. Predna po zabrzdeni sa uz nevrati a krok paky sa skrati. Predpokladam, ze si nasaje kvapalinu z expanzky namiesto toho, aby ju tahala z hadice.

            0 0
    • přejetá_veverka  

      zdravím, mám Avid J5 + G3 CLEAN SWEEP Avid 185 kotouč + redukci Přední adaptér kot. brzdy a2z, ISPM-180/185 a vypadá to takto:

      0 0
      • přejetá_veverka  

        mám všechny podložky před třmenem a stejně se mně zdá že to brzdí moc u vnitřku (až na těch paprscích) je to v pořádku?

        0 0
        • jIrI___  

          Přidej obyčejnou podložku mezi třmen a adaptér a bude to ok. Adaptér bude dělaný nejspíš na 180 mm kotouč.

          0 0
          • přejetá_veverka  

            takže ideálně by to mělo brousit kotouč až úplně u vnějšku přes ty nejvyšší výstupky jo?

            0 0
            • Ricci  

              Vrch kotuca by mal licovat s vrchom brzdnej vstvy dosticiek

              0 0
        • Vilém  

          Avid ma jiny trmen nez ostatni vyrobci. Je potreba dat delsi srouby + vypodlozit pod trmenem a idealne dat i pulkulate podlozky pod hlavu sroubu.

          0 0
          • přejetá_veverka  

            tak jsem tam dal ještě jednu podložku z té staré redukce a už to brzdí až ke kraji kotouče (měl jsem to natřený modrou lihovkou ten kus)… ještě koupit o 5mm delší šrouby pač teď to tam je zašroubovaný cca do 3/4 závitu 8)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.