• waters

    Rád bych znal názory lidí, kteří jezdí na silničkách, co si myslí o koupi – GT Corsa 1.0/cena 20tis. Na silničce nejezdím, ale chtěl bych začít. Jedná se mi hlavně o amatérské najížděni km, abych měl na mtb slušný fond.. Na corse mě samozřejmě zaujal retro design, ale v osazení se nevyznám. Rád bych, aby to něco vydrželo a nemusel jsem se v tom stále hrabat. Jako velké mínus vidím, že tohle kolo není určené pro evropský trh, takže případná pošta něco sežere.

    Díky

    http://www.bikeshopliquidators.com/…13-blue.aspx

    0 0
    • Spící kníže :-)  

      No retro to je. A kam že je to určeno?

      0 0
    • Krejca  

      Asi bych kouknul po cyklobazarech.

      0 0
    • standoslav  

      Pokud se Ti líbí GT kup něco tady, poblíže bydliště; na siln. kole jezdec tráví dost hodin a kupovat kolo na nettu,bez jeho osahání, bez proměření jaký rám, je podle mne nesmysl.

      0 0
    • tfk  

      No mně teda ten GT trojúhelník moc retro nepřijde. :) Ale tak to je věc osobního vkusu. A 20 tis. za kolo na Tiagře bych nedal. :)

      Pokud ti jde fakt o retro vzhled, tak bych koupil starou libertu nebo favorita F1, nechal ho stříknout a hodil na něj starší řady Veloce (http://www.koloasport.cz/…-veloce-9×2/ ) – to má dostatečně klasickej design. Větší klasiku si já už představit ani nedovedu.

      Jako alternativu, která už není sice retro, ale jinak je to dobrej kup bych doporučil za 20 tis. Šírer na Veloce (http://www.koloasport.cz/…veloce-2012/ ) případně Šírer na Centauru za 25 tis. (http://www.koloasport.cz/…-black-2012/ ). Případný reklamace, servis apod. se budou určitě řešit i poznání líp.

      0 0
      • waters  

        to je dobrý nápad podívat se po něčem starším a udělat z toho vlastní vintage silničku. pokud by to gt bylo někde poblíž na krámě, tak bych do toho asi šel, ale takhle je to loterie…

        omrknu bazary, kdyžtak se ještě nějaké dotazy hodím:)

        sada veloce je dobrá koupě?

        0 0
        • nooski  

          Ten Šírer na Veloce je mnohem lepší než GT.

          0 0
        • tfk  

          Já jezdim Campagnolo Mirage a jsem naprosto spokojenej, Veloce je o ligu výš. Nechci srovnávat Veloce se 105 od Shimana, protože to by se tu zase rozjela vášnivá diskuze a navíc jsem 105 dlouhodobě nikdy nezkoušel. Každopádně si myslím, že Veloce je jednoznačně lepší než Tiagra. Ta starší sada 9×2, co jsem tady pastoval, má navíc ještě řazení ultragrip, který u novějších Veloce sad už není. Za mě jednoznačně Veloce a pokud chceš retro, tak radši stavět.

          0 0
          • waters  

            díky za názor;) budu hledat vhodný rám. gtčko by bylo sice bez práce, ale ten atlantik mě odrazuje :) uvidim..

            0 0
    • šimlos  

      Hezký kolo,moc se mi líbí.Zajímalo by mě,kolik to tak váží ale snad by se to dalo někde vygůglit.Tiagra v pohodě stačí,ostatní taky,všechno solidní komponenty.Prav­děpodobně to bude určený pro trh v USA,tak aby doprava nestála majlant,jinak bych do toho šel.

      0 0
      • waters  

        našel jsem ho na usa stránkách a v australii :)

        z usa by mi ho poslal kamarád. pošta k němu 15dolarů a od něho ke mě nevím, ale kolem 1 000,– určo.

        design je povedený a trojuhelnik u GT už povazuji za retro:)

        0 0
      • standoslav  

        Je to ale ocel.

        0 0
        • waters  

          ocel mi u silničky nevadí, začínám jezdit, tak at si máknu. výrobce váhu tradičně neuvádí.

          0 0
          • tfk  

            já bych tu ocel taky nebral jako mínus… osobně bych klidně do ocelovýho rámu šel… do vidlice už ne, ale rám bych bral všema deseti. :)

            0 0
            • nooski  

              A co si od ocelového rámu v téhle cenové kategori slibuješ?

              0 0
              • waters  

                Psal jsem na co silničku chci, s tím, že mě zaujal vzhled gt.

                co bych si mohl slibovat, respekt. od takového kola čekat?

                0 0
                • nooski  

                  V této cenové kategorii jsou kola na hliníkovém rámu, který bude tužší při záběru a lehčí. Ocel bude pravděpodobně pohodlnější.

                  0 0
                  • waters  

                    nějaký typ kolik může corsa vážit?

                    0 0
                    • waters  

                      vygoogleno 11,4. čekal jsem méně

                      0 0
                      • šimlos  

                        To je trochu moc,nějaký ten bidon a podsedlovka a jsi na 12 kg :-).To ale výrobci vůbec nevadí,poněvadž je to kolo určený pro lidi,,co chtějí ocel a nemají 4000 dolarů na nějaký na zakázku postavený ocelový rám i když v USA je spousta rámařů a ceny můžou být mírnější..Musím uznat,že se mi to kolo líbí čím dál víc,ta ocel v tradičním GT střihu má šmrnc.

                        0 0
                        • waters  

                          také se mi moc líbí:)

                          porovnával jsem s GTR3-váha 9,8 stejná cena

                          0 0
                          • šimlos  

                            Jo,ty jsi prostě GTčkář a nedáš si pokoj,Hans Rey by měl z Tebe radost:-).Tohle kolo je taky v pohodě a hlavně lehčí,Tiagra je druhá,vlastně třetí řada Shimana,bude v pohodě sloužit.Koukal jsem,že ho mají třeba tady a nemusíš řešit dopravný : http://www.axitbikes.eu/index.php…

                            0 0
                            • waters  

                              rád bych GTčko:) corsa je taková srdcovka, ale to gtr bude efektivnější na trénink. dík za podporu;)

                              0 0
    • bleach  

      retro v CR koupitelny je i tohle http://www.kona.cz/kolo/honky_tonk

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.