• MilkyBoy

    Dobrý den, řeším problém ohledně kotoučových brzd. Rozhoduji se mezi LX – M585 a H-Elite USAGI.  Jestli máte nějaké zkušenosti s kteroukoli z těch brzdy, budu vděčný za poznatky. Díky

     
    0 0
    • Vilém  

      Z techto dvou bych bral radsi Shimano. Precijen ma s brzdama pomerne dlouhou zkusenost, coz o tom druhem vyrobci rict nemuzu. Nerikam ze jsou spatny, nebo poruchovy, ale moc zkusenosti sa nima neni. Tu je nekdo taky ma, takze zkus vyhledavani v nasich bajcich a kdyztak kontaktovat majitele.

      0 0
    • Vilém  

      Tak jsem to nasel v nasich bajcich je ma na kole Antuch.

      0 0
    • Zerocool  

      lx jsou naprosto v klidu

      0 0
    • kubus  

      A co takhle brzdy Shimano SLX? Třeba tady: http://www.cykloworld.eu/…zadni-brzda/ je to jen o nějakou tu stovku víc než LX ale mají už protiběžný pístky v páce, mimochodem je to vlastně ta stejná páka jako XT. Oproti LX mají taky větší tu středovou pevnou část kotouče, takže by se měl o něco míň kroutit.

      Každopádně ať už budeš kupovat co chceš tak rozhodně radši Shimano, jsou s nimi už roky zkušeností a jsou jednoduše servisovatelný.

      0 0
      • Honzyn  

        Rozhodne Avid,pokud nemas na Magury.Shimano byly dobre jen prvni XT,ale ty stejne delala Grimeca v Italii.Nove Shimana pocinaje XT nestoji za nic,mel jsem a nakonec jsem prodal radsi cely bike s nimi a koupil bike s vecky.Juicy carbon celkem usly,ale po roce se stale zavzdusnovaly­.Osobne jsem se po zkusenostech s 5 typy a znackami kotoucovek(celkem asi 45 000 bikovych kilometru!) vratil k veckum.Ale je to jen nazor.

         
        0 0
        • Jogador  

          „XT nestoji za nic, mel jsem a nakonec jsem prodal radsi cely bike“ Tak toto mě pobavilo:)

          0 0
          • Honzyn  

            To jsem rad,neni nad smich,ale je to horka pravda.Prodal jsem cely bike,pac nemel cepy na vecka na ramu ani vidlici.

            0 0
            • jIrI___  

              do takového stadia bych se chtěl někdy dopracovat. Abych měnil kvůli brzdám celé kolo :-)).

              0 0
        • MilkyBoy  

          Na Maguru bych měl leda na Magura Julie. Ale moc nevěřím plastovému tělu páky a třmen vypadá taky nějak " plastově ". Na živo jsem je neviděl tak nevím.

          0 0
          • misak.kadlec  

            Julie nebrat, sice jsem je nikdy nejel, ale je to lowend od magury, takže to zřejmě nebude nic moc, ostatně je toho tady o nich napsáno dost. Mám louise bat 180/180 sice brzdí fantasticky aale už se mi jednou zavdušnily, asi se fakt nevyplatí otášet kolo s magurama vzhůru nohama (kolama).

            Kup XT, nebo jestli chceš ještě trochu ušetřit klidně slx. Je to skoro to samý. Jsou to v pohodě brzdy.

            0 0
            • jan 2  

              Kecy, Julie jsou velmi dobré a spolehlivé brzdy, moje první kotoučovky – přechod na Juicy 7 nebyl nijak závratný.

              0 0
            • jose  

              Nevím, jak jsou natom julie teď, ale snima jsem před 5lety začínal, pak luisy, marty, atd…(ted shimana)a jen naně jsem nemusel šáhnout, luisy se zavzdušnovali, u mart byla hrozně náchylná na vakl ta páčka a pak začal „chcat olej“, u mart sl díky karbonové páčce už to bylo ok…

              0 0
            • Phoebe  

              Jak píše Jan2, Julie byly úplně v pohodě. Měl jsem je dva roky, byly to ročník 2006 a po technické stránce žádný problém. Nevím co s tím děláte ale nikdy se mi nezavzdušnily, pro rejpali – také jsem měl bike vzhůru kolama. Mezi jejich nevýhodu patří škrtání a brzdný účiněk po delším brždění. Strašně rychle vadnou. Na konci trochu delšího sjezdu jsem už prakticky nebrzdil a jen cítíl spálené obložení.

              XT v pohodě rozhodně nejsou – jsou to brzdy na léto. Pokud budeš jezdit i v zimě resp. pod 5 stupňů, tak viz historie – zamrzají. Pokud něco spolehlivého tak Avid J7 nebo Magury Luisy.

              0 0
              • Jogador  

                To je docela závažný problem u brzd, že nebrzdili ne?:)

                0 0
                • Phoebe  

                  Koukám, že jsi z Prahy. Nevím, jestli znáš sjezd do Staňkovky – Radotín, Praha 5. Převýšení cca 130metrů na 1km. Tady (mýslím okolí Prahy) se ukazuje, co brzdí a co ne. Pokud to jedeš v kuse, tak na začátku vše v pohodě, krásně si brzdíš, občas zablokuješ zadní kolo…, ale jakmile se dostaneš níž, resp. na konec sjezdu, tak z přední brzdy se kouří a její účinek je o 70% nižší a se zadní zablokovanou brzdou to prostě neubrzdíš (vážím 90+). Ale spousta lidí tady na BF říká, že ten kdo brzdí nevyhrává, tak nevím :-)))

                  Na J7 jsem tento sjezd ještě nezkoušel, teď tam budou zbytky sněhu a také trochu blátíčka, takže si to sjedu až za lepších podmínek.

                  0 0
              • Honzyn  

                Avid J7 nebo Magura Louise,jak pises,je nejlepsi volba.Magura je ale lepsi,bez debat,ale drazsi.Julie jsem osobne nejezdil,ale nebranil bych se jim.Pokud Avid,tak neni skoro rozdil mezi J7,J5 nebo J3(jezdil jsem je vsechny a paradoxne s typem J7 carbon jsem mel problemy se zavzdusnovanim-co mesic v servise)a J3 byly v pohode nejvice,vyborne.

                Jezdim ale i v-brzdy,nevim proc ted vsichni nad nimi ohrnuji nos,kdyz nahradily cantilevery,tak jsme si mruceli nadsenim! :-)Ale kazdy nebikuje od r.95 :-)

                 
                0 0
    • batafak  

      Pokud máte (měl jste) někdo ty H-Elity, hoďte sem, prosím, nějaký poznatky. Docela by mě to zajímalo (a možná nejen mě). Tady se to omezuje na „jsou dobrý“ a „jsou špatný“, ale nikdo už neřeší proč. V historii jsem našel jen, že na 160 kotouči asi nebudou nic extra, ale jinak nic. Díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.