• Velomiwookie

    Prave jsem absolvoval servis od kolofixu, dojedou kamkoliv po CR s vybavenym nakladakem ve kterym maj dilnu, da se to objednat pres appku, clovek vidi predem kolik to bude stat, celkem fajnovy oproti klasickejm servisum kde se clovek obejedna za 2 tejdny, pak to tam tyden lezi a pak ceka prekavapeni kolik to bude stat..

    A objednaci doba je pomerne kratka, na fyzickej servis v Praze braniku jeste kratsi. Tak kdyby nekdo potreboval tak to sem davam jen jako tip :) Neni to reklama, jen se mi to libi a mel jsem voucher od banky na hodku servisu a dopravu zdarma tak jsem to musel zkusit :)

    0 0
    • lazy commuter  

      „Vyjezdi Prymulu z hlavy“ aneb servis zdarma

      0 0
    • doubleingram  

      Objednavals pres app? Ja tam dal montaz brzd, vybral po dopo jako zacatek a dalo mi to vyzvednuti az v pa. Coz mi prislo dost. Tak sem sel jinam.

      0 0
      • lazy commuter  

        Objednával jsem se včera osobně (měl jsem cestu kolem). Kolo jsem dovezl dnes ráno (s vyzvednutím zítra odpoledne) a už přišla SMS, že je to hotové.

        Je ale možné, že se jim tam mezi tím „nahrnuli lidi“.

        0 0
      • Pikaču  

        Musim říct ze rychlost objednání byla super. Servis jako servis. 50% opraví a 50% podělá.

        Jako nouzovka fajn. Ta maringotka nebudí zrovna dojem důvěry nechávat tam kolo za 150 litrů.

        Zůstanu u svého zkušeného garažníka.

        0 0
    • rsm  

      Ja vyuzil uz 2× a zatim absolutni spokojenost. Rychle, kvalitne a na pohodu. Snad se to nezkazi 

      1 0
    • tatakona  

      Přidám aktuální zkušenost z Braníka. Večer přes aplikaci objednána výměna hydr. brzd, ráno jsem kolo dovezl a předal, odpoledne obdržel SMS o dokončení a večer vyzvedl. Cena vzhledem ke slevě za objednání přes appku více než OK, ale i bez slevy by byla v pořádku. Komunikace naprosto fajn, prostředí super.

      Nákup v prodejně pivovaru Moucha v areálu mi opravu mírně prodražil, pivo můžu ale vřele doporučit.

      0 0
      • xtonda  

        A kolik je to ta OK cena?

        0 0
      • Uzdichcal  

        Taky prosím o cenu. Protahovali zadní rámem + odvzdušnění?

        0 0
        • tatakona  

          Platil jsem 780 Kč za výměnu setu přední a zadní hydr. brzdy, zadní s vnitřním vedením (na mojí Koně je to celkem debilně udělaný, sám bych to protahovat nechtěl a asi ani neuměl), odvzdušnění. Kolo zdarma umyli a mázli některé části.

          0 0
        • Velomiwookie  

          maji cenik na webu i v appce

          0 0
    • pumpy  

      Nevite, kde tam u nich najdu seznam nahradnich dilu? Potreboval bych vymenil na kole hl slozeni. Na web vidim jen ukon, ale pak uz nikde ve vyberu co tam daji a za kolik. Nebo si nahr dily musim dovest svoje ?

      Dik Radek

      0 0
      • karf  

        Poslední roky chodím jen k nim. Když přivezu vlastní díl, namontují ten. Když ne, navrhnou, že se mrknou a pak volají jednak kvůli ceně a jednak co tam teda chci z navržené nabídky. Za mě nejvíc super, že se tam vždy bavím nad kolem se servisákem a ne se slečnou na recepci !!!

        0 0
    • Lachtis  

      Musim taky ocenit kvalitu servisu Kolofix. Potreboval jsem udelat kompletni repas sve vidlice na ht, RS Sid Rl 100mm. Vidlici jsem privezl do Branika, typek super pristup, vse na pohodu, takove domaci prostredi tam. Nespechal jsem na to, ale rika mi, ze to zitra bude. Dle dohody bylo. Puvodni naceneni 2,7 tkc. Nakonec jsem platil 2,1 tkc.

      Vim, delat to sam, tak usetrim, ale do pruzeni se ne.eru, to si nechavam delat. Nicmene, pristup, rychlost, ochota, i cena mi prijde jako zatim nejlepsi. Po sezone jim dam asi i pruzeni fox a uz kaslu na svece.

      2 0
      • seatik  

        Taky mi dělali kluci z Kolofixu servis na Rebě na HT a jsem spokojený, pak sem jim svěřil z Top Fuela Fox středový tlumič i vidlici a jeví se to dobře. Jen u Foxky počítej s vyšší cenou.

        0 0
    • Kubiczech  

      Byl jsem na centrále a vsechno nad poměry dobre. Prostredi, jednani, odvedena prace, rychlost, cena, proste vsechno na jedničku.

      Nedavno pobočka, a servisak zpruzlej, buňka stísněna, rikam si ok, asi nema den, v takovy boude bych asi taky nebyl porad vysmatej. Pri prebrani kola vse v nejlepsim poradku, probrali jsme úkony, pokecali o kolech, cena vyssi, ale za tu praci, proc ne.

      Problem nastal, kdyz jsem potreboval poprve od servisu sundat kolo a opravit defekt. Predni osa pretazena tak, ze to multiklicem povolit neslo, takze SOS a domu autem. Zadni to same. Ok, stane se.

      Dneska jsem sundaval kazetu. Opet pretazena jako prase, orech a snad i jednotlivé pastorky namazaný nejaky sračem, jehož jediným účelem bylo špinit a drzet bordel. Dlouho jsem nic takovýho nevidel.

      Ve vysledku trochu zklamani. Snad to v jinych regionech funguje lepe a umi používat momentak.

      0 0
      • doubleingram  

        Kdes to měl? Jaká pobočka ?

        0 0
      • andy97  

        Měl sem to stejný. Zadní osa a kliky byli přetaženy jak prase.

        0 0
      • Chlebovnik  

        Tak když některé pevné osy/rámy mají předepsáno třeba 14 – 15 Nm, tak to těžko povolíš prťavým multiklíčem. Ano, záleží na klíči, ale já se v terénu spíš rovnou koukám po nějakém klacku, který mi zvětší páku. Multiklíč mám ten malý SWAT od Spešlu pod košíkem a všechno si jinak utahuju momenťákem. Vím, že bez toho klacku by to bylo bez šance.

        0 0
        • doubleingram  

          15 mi to nepřijde zas tolik abys to nepovolil multiklíčem

          0 0
          • novas752  

            Vtip je v tom že 15 utažení neni ani náhodou 15 na povolení ale daleko víc. Zvlášť pokud závit neni dostatečně namazaný nebo je v něm bordel.

            3 0
            • doubleingram  

              To je možný, v kolik to tak může být navíc, tušíš?

              0 0
              • novas752  

                He he he. To je vždycky jiné. Záleží na tom jak je to obrobené, namazané, čim to bylo prolitý. Když je to fakt dost tak to může na povolení potřebovat řekl bych klidně přes 40.

                0 0
                • doubleingram  

                  Jako skoro třikrát tolik jo, to už mi přijde trošku overkill teda

                  0 0
                  • Jáchym 1  

                    By ses divil.

                    0 0
                  • novas752  

                    Když se při pokusu o povolení začne viditelně ohýbat i 6mm Wera inbus tak to nebude jen tak nějakej momentíček. Ale to mluvim o situaci kdy je to prostě celé dotažené na sucho a prostě srostlé. Bývá to podobnej závit jako v na pedálech utahovanej na podobný moment, to taky umí být velmi dobře kouslé když jsou na sucho.

                    0 0
                • matbiker  

                  To uz je moc. To je povolovani zhavicu na tdi a ne sroubecku na kole.....

                  0 0
                • oddie  

                  Klidně přes 40 ten šroub, který je určen na 15, leda tak klidně ukroutí, místo povolení.

                  0 0
                  • novas752  

                    Stává se. Pokud to někdo povoluje nářadim z bláta nebo neumí pořádně zasunout. Pak nastupuje na scénu pan vytahovák. Ale s kvalitnim nářadim se mi ještě nestalo že bych protočil hlavu, že bych ukroutil osu už vůbec ne. Musí se s citem. Když nezafunguje prostý statický tlak tak pomůže tlačit o něco míň a ťuknout do toho. Nebo horkovzduch když to neni karbonový.

                    0 0
                • jIrI___  

                  40 Nm? :O Kolik závitů ti už zůstalo ukroucených v díře?

                  1 0
                  • novas752  

                    Nevím kolik, neměřil jsem to. Ale 25 to nebude. Když při povolování začne viditelně pružit i tenhle inbus 7mm průřez mimi konce…

                    A závit mi nezůstal ukroucenej žádnej. Ani hlava pokud už nebyla dost dojebaná majitelem.

                    0 0
              • MichalOld  

                Tak si to i momenťákem povol, začni na nižší hodnotě a přidávej. Tak to zjistíš přesně ;)

                0 0
                • zirecek  

                  A k čemu to bude? Ta hodnota je dobrá akorát do b-f diskuze, jiný význam nemá, :-).

                  0 0
        • rejdy  

          Přesně tak, mám taky ten SWAT (u tlumiče) a zadní pevnou osu dotaženou momenťákem k 15 Nm s tím jde povolit hodně špatně a kor bez rukavice, to byla dlaň dost pomačkaná. Takže vozím v podsedlovce o něco delší imbus, kde už je páka na povolení dostatečná. Navíc teda dotahuju už jen cca 13 Nm, stačí to. Přední Maxle (dotažená na 10–11) jde i s multiklíčem v pohodě.

          0 0
          • kycis  

            U Swatu je dulezity otevrit si vzdycky i imbusy na druhy strane nez zrovna pouzivas, hodne to zvetsi paku.

            0 0
          • novas752  

            A přitom stačí osu utáhnout o něco míň a jednou za čas zkontrolovat.

            0 0
    • honzabike  

      U nás v Jihlavě Kolofix OK. Maník tomu fakt rozumí.

      V létě mě zbavil lupání v zadní stavbě, ukázalo se že to bylo ložisko v náboji.

      Teď v zimě sem dělal větší servis asi za osmičku, tak na jaře uvidím.

      Oceňuji že i v sezoně se dá vpohodě objednat, přístup příjemnej.

      Úlně jiná liga než nervózní prodavači, kteří už při otevření dveří dávaj najevo, že nějaký opravy pro ně nejsou kor v sezoně žádná priorita.

      0 0
      • tomo_111  

        pripadne nie si priorita lebo si tam nekupil kolo a komplet hadry aj do poslednej odrazky :)

        0 0
        • honzabike  

          Poprvé sem se dokonce už dopředu omlouval v servisu Kellys, že si du dát Kellys kolo na servis, ale koupil sem si ho jinde :-)

          1 0
    • seatik  

      Kolofix v Plzni na Lopatě taky fajn, příjemní, vysvětli , ukáží, komunikace fajn. Ale taky nikdo není neomylný. Kola po sezoně na dovycentrování, jen já jako neznalý sem nezmínil, že dráty jsou napnuté na povolený max. Takže po jednom pražském poháru vytrhnutý dva niple… Jinak momeňták a měrky používají, tak ke zbytku nemám výhrad.

      0 0
    • diablo311  

      Ma prosim nekdo zkusenosti s Bike Fitting u Kolofixu? Diky za info.

      0 0
      • doubleingram  

        Taky by mě zajímalo, hlavně jaká je odbornost fitera, co ví o fyziologii, jaké má odborné vzdělání, u toho je to dost důležité

        Klidně zaplatím třeba 5000 ale musí to opravdu bejt člověk který ví přesně co dělá, protože už jsem si neco prošel a všechno bída

        0 0
        • Hanys1922  

          A paní učtelka českého jazyka si právě hodila uzel.

          5 0
          • doubleingram  

            Grammar nazi už nefrci, najdi něco nového

            Mimochodem, dělá to diktování, už jsem přestal datlovat většinu věcí na telefonu ručně, tak holt nějaký typa sou

            0 2
        • keymaker  

          Zkusil bych spis 3D fitting v Harfa sprtu. Az prijde kolo, objednavam.

          0 0
    • Kratter  

      Je tu ještě někdo, kdo má zkušenosti se servisem Fox tlumení v kolofixu? Je zajímavé, že je to oproti Cyklošveci tak levné

      0 0
      • snas89  

        Teď na podzim mi dělali komplet servis tlumiče i vidle (kashima).

        Chodí to v pohodě..nepoznám, že je nějakej problém…

        A úplně levný jsem to teda neměl:)

        0 0
      • novas752  

        Spíš že je oproti tomu CykloŠvec tak drahý. Komplet repase malého tkumiče zabere 15–20minut, velkého 20–30 a vidlice stejně tak…

        0 0
    • Martin Ch.  

      Zdravím vespolek, nedávno jsem navštívil pobočku v Brně-Pisárkách, tak přidávám též svůj poznatek.

      Ať dlouho nenapínám – zklamání.

      Můj domovský servis už přechází na zimní lyžařský provoz, a tak jsem si s příslibem rychlé týdenní akce oservisování pružení vyhlédl zdejší unimobuňku Kolofixu. Původní telefonická domluva nevypadala špatně, vstupní rozmluva se servisákem s naplánováním prací taktéž.

      Horší to bylo s realizací. Už mě mělo varovat, když začal servisák před mým odchodem seřizovat odskok přehazovačky bez jakéhokoliv předchozího vyzkoušení. Vždyť je na to adaptér a bez něj se to neseřídí dobře prakticky nikdy!

      Servis jsem opustil a čekal na zavolání za týden.

      To se nakonec protáhlo skoro o další týden, páč po rozdělání tlumiče po týdnu zjistili, že je odlomený šroub regulace odskoku, o kterém jsem jim říkal už při předání. Samozřejmě nebyl skladem…

      Při navracení kola si servisák uvědomil, že den předem pršelo a nebyl ho ani projet…

      Některé domluvené úkony neudělal, teleskopická sedlovka mu nešla vyndat, tak ji neodvzdušnil.

      Celkem za servis tlumiče, vidlice, výměnu kotoučů, destiček, středu, 2 čepů zadní stavby a 1 lanka jsem zaplatil skoro 17 tisíc.

      Doma jsem pak musel povolit lanko špatně fungující přehazky a znovu ji seřídit včetně použití adaptéru na odskok přehazovačky a nastavit správné tlaky v tlumiči a vidlici, abych využil vlastnosti fullu a nejezdil na tvrdo.

      Teleskopku půjdu vyřešit jinam, do Kolofixu už ale nikdy nevkročím.

      0 2
      • kocers  

        Skoro 17 tisíc??? Trochu moc ne? By mě docela zajímal rozpis práci a jednotlivé ceny.

        0 0
        • theedge  

          A proto si servisuju vsechno sám mimo tlumících patron.

          2 0
        • tomxxx  

          Tak jestli to byl brain, jsi kolem 10 jen za tlumič a vidlici :)

          0 0
          • Martin Ch.  

            Vpředu mám vidlici Fox 32, vzadu tlumič téže značky.

            0 0
            • Velomiwookie  

              Tak asi jsi dopredu dostal odhad kolik to bude stat a na konci fakturu s rozpisem polozek tomu odpovidajici. Pochybuju, ze by Ti dali odhad na 5tis a pak fakturu na 17…

              0 0
        • Martin Ch.  

          Rozpis prací byl jak za značkového auto servisu ve stylu demontáž/montáž at­d.

          Konkrétně to bylo 16730Kč.

          0 0
        • Martin Ch.  

          Rozpis prací byl jak za značkového auto servisu ve stylu demontáž/montáž at­d.

          Konkrétně to bylo 16730Kč.

          0 0
          • Velomiwookie  

            Posli to sem, to je fakt bizar pokud je to ciste za praci a ne vcetne nejakejch drazsich dilu

            0 0
          • zirecek  

            To je opravdu mazec ve vztahu se zkušenostmi, které si popsal.

            Není potřeba dělat negativní závěry nad Kolofixem nad jednotlivými horšími případy.

            O to lépe ukázat vše, ať se to vyjasní, třeba to bude adekvátní a normální, srovnatelné s ostatními top servisy.

            0 0
        • Martin Ch.  

          Přidávám doklad.

          1 0
          • Pikaču  

            Hele nechce se mi prochazet položku po položce, ale trochu tu z nas delas blbce. V kolofixu jsem za velky servis ( ktery posílají do centrální tlumičárny a i ostatni servisy dokonce) platil cca 10–12 tisic. Kdyz to sečteš tak te to vyjde podobne. Pak tam mas náhradní dily jako kotouče, střed a dalsi.

            Co ti prijde divný na te cene?

            Příště si výměn kotouče doma at tu nebrečíš. Mam porovnani i s dalšími značkovými servisy, a ceny jsou stejne.

            U garážnika je to levnější ale ten se tu s pulkou veci sr@t nebude.

            A nerikej e jsi nevěděl dopredu rozpis kolik to bude stat. A jestli se neco delalo mimo to tak te zavolaji a zeptaji.

            Ja jsem letos u kolofixu za velkyservis tlumicu a novy naboj a prepleteni platil 17 litru taky.

            1 2
          • kejda  

            Mechanik jel podle ceníku, který si můžeš na netu prohlédnout. Nevidím v té ceně problém, pokud udělali vše, co jsi po nich chtěl…

            0 1
          • lazza  

            Jeste tam chybi pouzity papirovy uterky na ruce a vyprani zastery od oleje.

            Kdyz vidim ten rozpis, kde za minutovy ukony leti cena po stovkach nahoru, sem rad, ze do servisu lezu jen v krajnich pripadech.

            3 0
            • novas752  

              Nechvástá se náhodou kolofix tím, že nedělají servisní balíčky, ale jen potřebné jednotlivé úkony? No tak pak to tak vypadá no, spousta úkonů, které mohou mít diskutabilní překrytí.

              3 0
              • jonti  

                Me tam jeste chybi sundani plaste pred centrovanim a nandani po centrovani :D. Nebo se bezne centruje i s plastem?

                Celkove je ale fajn, ze uz servis dokaze fungovat i nezavisle od prodejny kol.

                0 0
                • orm  

                  Za me je centrovani s plastem nafoukanym na provozni tlak lepsi.

                  0 0
                • novas752  

                  Pro docentrování se plášť sundavá málokdy, většinou stačí jen vyfouknout. Nutný je to jen při centrování na výšku, což se dělá málokdy.

                  0 0
            • Jenda  

              Ukážu doma manželce, aby viděla, že moje patlani se po večerech v kole j v podstatě vysoce výdělečná činnost :D

              2 0
          • tomxxx  

            Jediný co je mi divný, že je tam tolik servisních sad na fox, to jako fox nemá jednu sadu se stíráky i sadou na tlumení a pružení?

            Jinak to tak prostě je. Servis kola není žádná věda a může si to člověk dělat sám, pak už je jen otázka, jakou má hodinovku svého času a jestli na to má vůbec čas.

            0 0
            • ToMášMarný  

              Tak tohle zrovna je ok. Do tlumiče jdou obvykle 2 sady (vzduch a olej), do vidlice 3 (vzduch, patrona a gufera).

              0 0
              • tomxxx  

                Jo, já se jen ptal, fox tak neznám. Celkem hustý, proti Rockshoxu

                0 0
            • jonti  

              Me to pripada trochu nastreleny a nektere ukony byvaji uz zahrnute v jinych. Treba bezne servisy kdyz se odvzdusnuji brzdy, neuctuji navic praci za vymenu desek ktere se pro odvzdusneni musi stejne vyndat. Nebo nastaveni lockoutu byva soucasti velkeho servisu tlumice/vidlice. Vycisteni zadni stavby za 987 Kc je taky docela dost.

              Lepsi predstavu o cene servisu by ale dala cena servisu bez materialu.

              0 0
              • tomxxx  

                Jenže odvzdušní s výměnou desek a olejem by nestálo 250 korun. Jako klidně to mohli dát do jedné položky za pětikilo, ale proč? Čištění zadní stavby je servis čepů a to mi přijde teda běžná cena – litr za celou zadní stavbu, lisování lozisek je pak už levné a mají pokryt i případ, kdy jen promažou, což je nejvíc práce.

                Hele, neříkám, že je ten servis levnej, ale rozhodně to není nějaký přepal proti ostatním. Týpek si prostě nechal dělat nejdražší věci co může – vidlice, tlumič, zadní stavba, brzdy…

                Já nechci kolofix hájit, ale tak nějak mi přijde, že si lidi neuvědomují cenu lidské práce, kolik se na tom kole stráví času a kolik stojí jenom materiál.

                10 0
                • jonti  

                  Taky pisu, ze to neni zadny extrem. Ja si z toho delam vetsinou vsechno krome tlumicu a vidlic a centrovani kol sam, tak jsem takovou fakturu jeste nemel. Taky vetsinou nechavam delat jen maly servis, pred velkym servisem spis kolo prodam :)

                  1 0
                • MatS  

                  Navíc si koupí drahé kolo a pak se diví, že servis je drahý. Kdo chce mít opičku, musí mít na banány.

                  Pokud chce ušetřit, musí si některé věci dělat sám, nebo si najít malý servis někde v horních dolních s malou režií, kde jsou levnější.

                  3 0
          • zirecek  

            Chtěl si jen tlumiče nebo kompletní rozborku/zborku kola? Dle soupisu chápu to, že si chtěl kompletní a důkladnou kontrolu celého kola včetně seřízení prakticky všeho včetně brzd, centrování kol, k tomu výměna nových dílů jako kotouče, střed, atd. V tom soupisu už snad chybí jen montáž řidítek, :⁠-⁠).

            0 0
          • wilda81  

            Co je to „promazání laku“?

            0 0
          • Bumblebeee  

            Takže suma sumárum vidlici a tlumič Fox do Kolofixu nebo ke Švecovi. Finančně to vyjde oboje na komplet servis vidlice cca 3500,– a tlumič 2500,– a kvalita bude stejně Top.

            Je tomu tak?

            0 0
            • enjoy  

              Když se podíváš ke Švecovi, tak tam tvrdí, že kolofix je jimi vyškolený k servisu Fox.

              0 0
              • Bumblebeee  

                Narazil jsem na povedený návod na servis Foxky viz https://www.foxracing.cz/…ene-vidlice/

                Docela mě láká to zkusit sám. Nemám narazec na gufera a oříšek na povolení matek. Servisní kit i olej koupím.

                Dle výše zmíněného návodu tam není nic, co by se snad dalo pohnojit. Otázkou je, zda to nepohnojim já.

                0 0
                • enjoy  

                  Hele, když se podívám na fakturu, tak je tam „práce“ necelých 1000,–.

                  Mně to za to stojí, aby to udělal někdo, kdo už měl aspoň jednou takovou vidlici rozebranou:-)

                  0 0
                  • Bumblebeee  

                    Chápu no. Alek když člověk závodí, tak se myslím vyplatí naučit „malý servis“ a dopřát ho vidlici třeba 3× za rok

                    0 0
                    • Breakpain  

                      Tak malej je shodit nohy, vymenit olej a molitany, ne :). To zvladne kazdy ;). Jen neznicit plastove tesneni /podlozky pod srouby spodnich nohou.

                      0 0
                      • novas752  

                        Ty se dají koupit zvlášť, stejně jako molitany.

                        0 0
                      • Bumblebeee  

                        Jo, chci aby vidlice byla v top stavu. Kolo mám od léta. Dal jsem na něm 3 závody a par set km.

                        Příští sezónu na něm odjezdim tak 6 závodu (celkem do 2500 km), proto bych teď během zimy udělal asi jen malý servis. Příští podzim pak před prodejem velkej s komplet výměnou gufer, těsnění atd.

                        0 0
                        • orm  

                          Neni lepsi nechat velkej servis na noveho vlastnika :)? U auta take nedelas velkej servis kdyz to chces prodat :).

                          0 0
                • Slavik  

                  Naražeč je dobrej, ale obejdeš se i bez něj. Oříšek je tady myšlen ořech z gola sady…

                  0 0
                • tomxxx  

                  Návod na servis všeho má fox normálně na stránkách, stejně jako rockshox

                  0 0
                • Breakpain  

                  Se stav se spodnima nohama a gufera naklepneme

                  0 0
                • TommyP3  

                  Narazit gufera jsem viděl v nějakém videu tuším jenom staryma guferama. Borec stare seriznul dal na nové a vklepnul do vidle.

                  0 0
                  • novas752  

                    Vždyť pohodička, když tam budou šejdrem nebo se kovová vložka při natloukání šroubovákem ohne tak se přece nic nemůže stát žejo. Protože naražeč stojí skoro 2 stovky a to je moc peněz žejo.

                    1 0
      • tomxxx  

        Co to bylo za kolo?

        Přehazovačka se dá seřídit bez té plastové kraviny. Není na tom nic zvláštního.

        Jestli jsi měl zarostlou sedlovku, tak se nedivím, že jí neřešil.

        Tlaky nemáš šanci trefit, pokud mu ty hodnoty co jezdíš neřekneš a i tak to je klidně ±10PSI (každá hustilka hustí jinak a zrovna může mít zákazník doma blbou a tou svojí fouká úplně jinak než tou v servisu, byť servis má přesnou). Když jsem dělal klukům servis tlumení, myslel jsem, že jim rozbiju hlavu, když mi pak říkali, že to bylo moc nafučený – no jasný, jak jinak ty lenochy donutíš, aby si to nastavili, jezdili by na měkký.

        0 1
        • Martin Ch.  

          Mám Mondrakera F-podium karbon.

          Přehazka SRAM se bez plastového adaptéru sešteluje dobře spíše náhodně, to mám vyzkoušené. Ne nadarmo ji výrobce doporučuje.

          Stran tlaků mou váhu věděl, na kolo mě neposadil, aby aspoň nastavil základ. Doladění dle osobní potřeby bikera je věc jiná.

          0 1
          • kejda  

            Šaltr seřídíš úplně v pohodě i bez těch adaptérů. Stačí změřit mezeru mezi kladkou a kazetou, není to žádná atomová věda…

            0 0
          • tomxxx  

            Tu plastovou ptákovinu dávají u Eagla proto, že lidi neuměli seřizovat u 11sp vzdálenost kladek a pak jim to řadilo špatně. U Eagla se sram poučil. Odecně jde o to, že čím dál je kladka, tím to řadí pomaleji, a když je moc blízko, tak chytá kladka zboku o pastorky. Dobrej servisák to seřídí bez toho v klidu.

            Tím ho neobhajuju, protože píšeš, že to řadilo blbě, jen bych nesoudil obecně podle toho, jestli to použil nebo nepoužil.

            0 0
          • novas752  

            Když jich seřídíš 10 týdně tak na to fakt měrku nepotřebuješ, když to děláš jednou za půl roku tak jí fakt potřebuješ.

            Servis ti odpružení asi sotva bude nějak nastavovat, to se na parkálu před kontejnerem dělá dost blbě, to si musíš poladit sám někde kde to chceš mít naladěný.

            0 1
            • kycis  

              No me vrati servis vidlici i tlumic vzdycky nafucenou na presne stejnej tlak jako kdyz jsem to tam vezl, a naklikane stejne odskoky. Je to fajn ze jen sednes a jedes, takovej detail co potesi.

              0 0
              • Breakpain  

                Ano, ale musis tomu verit ????, ale to zase chapu, ze je moje “vada” (vzdy to kontroluju).

                0 0
              • novas752  

                No to jo, to samozřejmě, ale Martin Ch. výše píše, že mu to přece měli nějak základně nastavit, což je přesný opak zachování původního tlaku a nastavení před servisem.

                Nehledě na to že nějaké „nastavení“ jen podle váhy je od základu nesmysl.

                0 0
                • kycis  

                  Tak to jsme si neporozumneli :) Kazdpoadne kamosovi prave v plzenskym kolofixu vratili bike se skoro prazdnym tlumicem a na beton nafucenou vidli. Svet se nezbori, jasne, ale je to drobnost co servis nic nestoji a zakaznika potesi.

                  0 0
                • adam320  

                  Tak ono.proste staci jim rict kolik tam chces pokud to vubec vis;))

                  Ten servis samozrejme nemuze tusit, zda to co tam bylo je to co tam chces, kor kdyz to vezes na servis.

                  Na tohle bych si taky nestezoval, to mi prijde dost prehnany az skoro pozadavek na jasnovidectvi toho mechanika

                  Edit: spatne zarazeno

                  0 0
                  • novas752  

                    Jo, jenže to ti řekne tak jeden z 10 zákazníků. Zbytek ti řekne že mají 86 kilo a že mu to nastavili když to 3 roky zpátky kupoval. Navíc jak už tu někdo zmínil, úchylky mezi různýma pumpama na tlumiče (i stejného modelu) jsou dost velké, 200 psi na tvé pumpě může být klidně 185 na jiné a 205 na další jiné.

                    0 0
                    • AussigBiker  

                      To s téma pumpama jsem netusil.

                      Ale jinak potvrzuju. Bejvalel kolega z praci rikal, ze si vidlici necha na zacatku sezony v servisu nabouchat a jezdi tak celou sezonu. Takze na zacatku pevna vidlice, nekdy v prubehu tak jak to ma byt a na konci blato :) Vubec to neresil, prislo mu to zbytecny.

                      0 0
                    • adam320  

                      Jo jo, vsak proto to rikam.

                      Normalni je si nastavit tlumeni i tlaky sam. Vubec nechapu, jak bych to nekomu nastavoval…

                      Respektive nastavoval jsem zakaznikum na pujcovne v bikeparku akorat sagy aby nam to nerozlamali a zbytek byl takovej tupej setup(ty lidi stejnak nechapou co s tim maji delat v 90%)

                      0 0
      • milan.v  

        17 tisíc za toto? :-o

        0 0
        • snas89  

          Kolofix znam jeste z dob, kdy to delal pavel sam na dilne a on je fskt super mechanik.

          Ale jak to rozsirili, tsk neni mozny uhlidat jeho level znalosti a dovednosti v cely siti. On je proste top.

          Takze ackoliv mu byznys preju, protoze je fskt pracovitej a poctivej, tak uz tam taky nechodim a resim, kde fulĺa servisovat.

          Naposledy me tam stal servis cca 15.

          Velky servis vidle a tlumice (kashima), rozebrani ramu, kontrola a vymena vetsiny lozisek.

          I tak mi to prislo uz dost.

          0 0
      • pumpy  

        Celkem ti rozumim, ja do Pisarek daval na jare gravela na odvzdusneni brzd. A v servisu me nenapadlo to zkontrolovat. Byly dle meho malo odvzdusnene. No pri predani me rekli , ze prehazku dostelovali, ze pry nechodila uplne v pohode. No spis rozstelovali a pak jsem si to doma musel doladit. Co se tyce odvzdusneni brzd, tak jsem tam jel znovu na reklamaci (hlavne problem byl ze jsem ztratil s cestou Tam a zpet spoustu casu).

        0 0
      • kolofix  

        Dobrý den, Martine,

        je nám líto, že jste se servisem u nás nebyl spokojen. Chápeme, že servis neproběhl v tomto případě tak, jak měl a jak je naším standardem.

        Co se týká servisu vidlice a tlumiče, tak problém se zpožděním zde byl způsoben potřebou výměny vnitřního shaftu odskoku ve vidlici, což je věc, která je při příjmu kola na pobočce nezjistitelná. To se následně ukázalo, až při rozebrání vidlice. Pokud by s vidlicí tento problém nebyl, zpoždění by nenastalo.

        Cenový odhad byl daný a ve výsledku byla cena i nižší, protože nebylo možné provést servis teleskopické sedlovky. Sedlovka byla zcela zarostlá v rámu a nebylo možné s ní hnout. Naše chyba byla, že jsme vás o tomto s předstihem neinformovali.

        Co se týká seřízení přehazovačky a neprovedeného projetí kola před předáním, tak toto je jasně chyba mechanika a za to se vám omlouváme. Zároveň vám zasíláme kompenzaci a jako dodatečnou omluvu zároveň i voucher na servis. Oboje vám bude doručeno emailem na vaši adresu.

        Ještě jednou se omlouváme za komplikace s tímto servisem spojené. Váš kolofix

        24 0
        • nomecz  

          wow palec hore

          BTW jeden nejmenovaný autorizovaný servis Foxu by se mohl učit o tom co je to korektní přístup k zákazníkovi a schopnost sebereflexe

          5 0
    • Winux  

      Já mám zkušenost s pobočkou v Lounech. Dával jsem tam kolo v loňském roce před sezónou a letos už teď na podzim znovu, protože v zimě nejezdím ať to je na příští rok rovnou přípravený. V obou případech komplet servis tlumení včetně toho že jsem tam nesl jednou novou patronu a jednou novej shaft. Pokaždé jsem byl max. spokojený jak co se týče komunikace tak co se týče kvality služeb. Teď dokonce jezdí i 2× týdně v rámci té služby „Kolofix Point“ do Mostu, takže jsem si ani pro kolo nemusel znovu do Loun. Nosím si i vlastní díly o kterých vím, že je budu chtít vyměnit a povedlo se mi je v průběhu času sehnat levně jinde.

      2 0
      • Milan  

        Již několikrát jsem opravoval biky po návštěvě známých v kolofixu někde v Praze. Např nevycentrovaný třmen po odvzdušnéní brzd, neutažená přední osa kdy si dotycnej uzivatel lama sam nezkontroloval a malem se zabil a dojebal kotouc…sedlovka roztřepený lanko a nenastavený chod zábéru…za mne nic moc. Ale nikdy jsem u nich sám nebyl.

        0 0
    • Cyklofanatic  

      Asi se nedá paušalizovat. V Plzni jsem s Kolofixem docela spokojenej, kluci jsou tam šikovní a ochotní. Nějaký drobný nedostatky taky byly, ale vždy hned na počkání problém vyřešili. Vezmou tě klidně i do dílny…..Celkově je to prijemne transparentní. Nemusíš se doprošovat (Kolofix je jen servis, bez obchodu), proste se objednaš a prijedes. Takovej ten celkový servis je u nich ale dražší, řekl bych. Naopak je dobry, ze lze domluvit pouze konkrétní úkon (na který si netroufám nebo nemám nářadí) a člověk už zhruba ví za kolik to bude, takhle to využíván já.

      0 0
    • enjoy  

      Vy mě zlobíte.

      Chci dát příští týden mojí foxku na generálku do Kolofixu v Bráníku.. :-)

      0 0
      • Pikaču  

        Taky to udelej. Kam si myslis ze ostatni servisy z okolí davaji tlumiče.

        1 0
      • Lachtis  

        Dej to k dlouhanovi. Dlouhanworks.cz. Ja u nej mel ted fox vidlu a tlumak a sida. Kompletni servis a cele 8,9 tkc a super prace a servis. Ja uz chodim jen tam.

        3 0
        • elfik  

          Přesně tak, Dlouhán je lety prověřená jistota.

          0 0
          • Lachtis  

            No a ja v.l to k nemu dal az letos a predtim posilal foxe ke Svecovi a nebo zkousel ruzne servisy :-(.

            Souhlas, jednak super lidskej pristup tam a moc pekne zazemi a hlavne jsem tam s nima mohl hovorit o ruznych problemech nesouvisejicich s vidli a tak mi dali i nejake rady a zkusenosti napr ohledne lozisek apod. Zkratka jsou tam kluci, co to delaji s laskou a neni to pristup jako u velkych servisu, tady mam opravdu pocit, ze to delaji na 100%, jako by to delali pro sebe, coz u jinych servisu nebyva.

            1 0
      • enjoy  

        Tak servis vidlice (Fox Vanilla RLC 2004) proběhl a proběhl dobře:-)

        V pátek odevzdáno, v pondělí hotovo.

        Výměna SKF prachovek, velký servis, olej = 2200,–. Což mi upřímně přišlo fér.

        0 0
        • jonti  

          Zaráží mě, že si tady většina lidí nechává velmi často dělat velký servis vidlice a tlumiče. Kolik dáte malých servisů před velkým? U mě to je poměr asi 4:1 nebo i víc. Ten malý servis často když je půl roku po předchozím není třeba ani novou servisní sadu.

          0 0
          • enjoy  

            Moje vidlice nebyla na servisu nikdy (což je 16 let)

            A už v ní nebyl žádný olej, protože hodně tekl přes stíráky. Takže v mém případě, byl velký servis na místě :-D

            1 0
          • Lachtis  

            Ja delam velky servis kazdy rok. Maly servis nikdy. Ale mam tri kola, takze je to rozlozene a vylozene v zime a extra bahnu jezdi fatbike bez pruzeni, cili primarni biky dostavaji zahul jen pri vyjizdkach a pak zavodech, tedy i blativych apod. Kluzaty osetruji po kazde jizde, jen pro doplneni.

            0 0
    • Pikaču  

      Tady mate Black Friday at nefnukate na drahotu:

      0 0
    • Cvacht  

      Ahoj máte někdo zkušenost s členstvím individual? Můžu tam dávat všechny kola v rodině bez toho pekelneho poplatku za ty balíčky?

      0 0
    • Donuts  

      Mají v Kolofixu problém, když si donesu vlastní díly?

      0 0
      • rimuln  

        Minimálně v Ostravě ne. Dělám to běžně.

        0 0
      • enjoy  

        Kolofix není klasický shop ne? Takže by na donosu vlastních dílů měli být víceméně založení.

        Možná, když si doneseš vlastní opravný kit na vidlici, tak možná…

        0 0
    • doubleingram  

      V pondělí jsem tam dával kolo na servis elektro motoru, prý v úterý se na to kolega podívá, ve středu píšu odpoledne mail jak to s tím vypadá, přijde mi odpověď ve čtvrtek ráno že to bude nejspíš příští týden protože nějaký jediný kolega který to dělá onemocněl

      Bylo domluveno že to bude v řádu jednotek dnů a že se v pro to v pátek stavím.

      Tak tam volám, každý mi řekne že onemocněl v jiný den, rozporuplné odpovědi, velké zklamání, kdyby dali vědět hned v úterý že onemocněl tak bych se zařídil jinak.

      1 1
      • bathed  

        God Luck!!

        Synátor vloni čekal na Metu 5 týdnů. A po vyzvednutí nedoatažené šrouby na zadní stabě, půlka objednaných věcí nedodělaná..... Pravda: vrátili všechny peníze za „práci“ a nechali si jenom za díly, ale i tak… Přeju jim hodně štěstí a spokojených zákazníků, leč my to určitě nebudeme.

        1 0
        • doubleingram  

          5 týdnů? Na to bych fakt neměl nervy

          Tak potom co jsem byl dnes na telefonu dost nepříjemnej, oprávněně, tak to během asi hodiny někdo u nich udělal prý

          Zajímavý, asi si člověk musí pořádně zařvat :)

          0 0
          • theedge  

            A to je konec ledna … nechci to tam videt v takovym dubnu.

            0 0
            • oddie  

              Jo, vždycky když čtu tyhle příhody, říkám si, jak je dobře, že si servis dělám sám. Když v sezóně něco rupne, holt to v nejhorším zabere dlouhej večer, ale nemusím obíhat servisy, jestli to vůbec nějakej vezme a pak stejně čekat kdovíjak dlouho…

              7 0
              • theedge  

                jo když člověk často jezdí tak si musí servis dělat sám. Sice to stojí nějakou investici do nářadí a různých přípravků a olejů, ale člověk se pak uprostřed sezóny nikoho doprošovat a týdny na něco čekat.

                0 0
                • keymaker  

                  Anebo mit dobry vztah se servismanem a pak i v sezone jdou veci rychle ;-)

                  1 0
                  • theedge  

                    Tak nečekaný průšvihy se většinou snaží vyjít dřív, ale i tak je lepší si to dělat sám.

                    0 0
              • doubleingram  

                To já taky, ale jsou věci které prostě doma neuděláš

                0 0
                • Markony  

                  Které například ?

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Při aktualizaci softwaru na motoru Shimano jsem udělal chybu a celé jsem to dodrbal takže to nešlo ani zapnout, na to je potřeba jednotka se za 5000 a musíš vědět jak to udělat

                    Servis tlumiče si taky nebudu dělat protože ho nemám jak naplnit dusíkem a neumím to a rozhodně na to nemám ani nářadí, prostě něco nejde

                    0 0
                • oddie  

                  Asi holt nemám tak speciální kola, ale doma dělám všechno, ani nepamatuju, kdy jsem dal něco do nějakého servisu… naposledy asi svařit rám u Dahona, to je pravda, sváření hliníku doma nemám :)

                  0 0
                • theedge  

                  Tak rozebrat tlumici patrony jako dela Concorde uz je vyssi divci. Vytahovat loziska z ramu nebo dobre vyplest kolo. Jinak nevim co by doma bezne neslo. Mozna na to jenom nemas naradi. Na 90% servisu zase tak specialni naradi nepotrebujes.

                  Furt mi prijde lepsi investovat do par specialnich toolu, momentaku a maziv nez se furt doprosovat nejakyho servisu, casto zjistit ze to stejne udelali napul a pak to draze platit.

                  0 0
                  • keymaker  

                    Anebo je proste levnejsi to dat servismanovi :-) je potreba zapocitat i cenu sveho casu. A jelikoz chci, aby servisak nezasel na oubyte, davam mu tam kolo pravidelne :-)

                    0 0
                    • oddie  

                      Tak cenu svého času můžu počítat jak chci, když pak v sezóně není dva tejdny na čem jezdit, protože servis nemá čas :D A neho holt mít náhradní kolo, což zase leze do peněz… past vedle pasti.

                      0 0
          • bathed  

            Tak jemu to zas až tak nevadilo. Živí se hokejem, hrálo se playoff… Stejně na to kolo nemohl. Ale když pak prdli ve finále se zlínem, tak ten poslední týden čekání, když se dostal z opice, tak to už pak kousal fakt těžko :-)))

            0 1
      • doubleingram  

        Tak jsem pro kolo dnes byl, nechtěli po mě ani korunu, to je zase nice, ale samozřejmě se tvářili dotčeně, a něco jako omluva nebo podobně jsem neslyšel

        0 1
        • lazy commuter  

          Takže bys byl raději, kdyby se omluvili, ale chtěli po tobě peníze?

          0 0
          • doubleingram  

            omluvu bych chtěl vždy, ale to že ten problém vyřešili jsem byl ochoten i zaplatit, ale proč bych jim dával peníze jen tak, když je nechtěli

            0 3
            • doubleingram  

              Tak pokračování příběhu s kolofiixem, dnes jsem s kolem poprvé vyjel, a po pár kilometrech se motor začal vypínat, takže soudruzi v kolo fixu to udělali opravdu skvěle.

              Nějak jsem to nakonec dojel, ale vyplo se to během jízdy pár kilometrů asi desetkrát, pak už jsem naštěstí byl nahoře na kopci a sjel jsem jenom dolů, fakt tragédie.

              Takže teď budu hledat další servis, kde to doufám definitivně vyřeší, otázka jaký….

              0 2
              • novas752  

                Nebo hodit ebike do příkopy a šlapat za svý…

                17 4
                • doubleingram  

                  Díky za velmi přínosný příspěvek, je vidět že máš co říct

                  4 4
                  • Grifter  

                    nech ho, jakozto servisak s averzi vuci eckum to ma holt slozity :)

                    2 4
                    • vaclaw  

                      Nicméně to je validní řešení problému s motorem…

                      1 0
                      • VojtaXY  

                        Zbytecne.Staci vytahnout motor a jezdit na ebiku bez motoru. A pokud je gramar, tak muze jezdit jeste bez baterky. :)

                        3 1
                        • doubleingram  

                          Trapné kecy na úrovni mateřské školy, sorry jako

                          3 7
                          • snas89  

                            Tvl…kdybys rekl, ze to mas ze zdravotnich duvodu, coz je navic u tebe pravda, tak mas klid:)

                            0 0
                            • doubleingram  

                              Tvl, ty taky sledujes všechno :)

                              Trošku jsem čekal že to třeba místní hatery napadne, ale evidentně ne.

                              0 3
                              • vaclaw  

                                Zase nebuď tolik přecitlivělý, zase nic tak hroznýho tu nepadlo, jiní tu za ekolo dostávají jinačí čočku ;)

                                5 0
                                • doubleingram  

                                  To není o přecitlivělosti, ale zbytečných ohraných trapných komentech pořád dokola, kor když nevíte o co jde pořádně.

                                  A hlavně nejsou vůbec k tématu, které se tu řeší, takže plevel.

                                  3 4
                                  • theedge  

                                    Tak nejtrapnejsi komemny jsi tu zatim mel ty – s prupovidkama typu ze vek nezastavis.

                                    Tak bud napis hele mam problemy a nebo se pak nediv. Nikdo tu nema kristalovou kouli a lemplu je plnej net.

                                    Zatim se teda chvas jako typickej eckar …

                                    3 3
                  • novas752  

                    No, evidentně nejsem sám tohoto názoru.

                    Každopádně z hlediska servisu jsou ebiky prostě nevděčný. Je s tim daleko víc práce, neni do toho pořádně „vidět“, aktualizace zalepující chyby často generují jiný chyby, spousta softwarových a softwarem detekovaných chyb je doporučeno řešit stylem „smaž to a uvidíme jestli se to vyskytne znovu, do tý doby to považuj za vyřešený“, množství reklamací u některých značek motorů a spol. je ve srovnání s normálníma kolama obrovský, novinky jsou často takový nedodělaný a konstrukce se tiše vylepšuje za pochodu stejně jako ty softwary…

                    4 0
              • mech1  

                Už jsi to nějak vyřešil? Sám dělám diagnostiku ale vše přes kabel do PC a Shimano docela udělat chybu nedovolí . Ty jsi to asi dělal přes aplikaci v telefonu. Co se prosím stalo, že jsi to jak píšeš „dodrbal“. Díky všem možným školením mám tip a chtěl bych vědět, jestli si to myslím správně. To vypínání ti dělalo kolo už před tvojí diagnostikou? Nemáš to náhodou přečipovaný?

                0 0
                • doubleingram  

                  Nesmis pripojit napajeni pri updatu SW, brickes to.

                  Vypinani zaclo az po servisu Kolofix, pak sem jim hned hodil a reklamoval servis, a pry to byl problem s komunikaci displeje nebo tak neco.

                  Snazili se to hodil na me, ze jsem spadnul nebo to nejak udelal sam…

                  Ne, zaclo to az hned po jejich servisu, bez padu nebo jakehokoli poskozeni.

                  Pred jejich servisem 10 mesicu bez jedineho vypnuti…

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.