kolo za 50 000 problém s výběrem

19 nepřečtených
  • danny.key

    Zdravím,

    když tu to tak pročítám, stejně nevím co mám vybrat. Hlavní problém je jestli fuel nebo pevnej rám.Jezdím po horších cestách lesem na horách a taky často okolo brna. Hledám pohodový kolo na vyjížďky okolo 80km(jinak měřím 178cm vážím 72kg). Můžete mi poradit?

    Dole sem hodil fotky celopér co by se mi zamlouvaly.Jinak z pevnejch vybírám z treka 8500(nebo sehnat loňskej model vyšší řady),cube reaction GTC Pro a pak sem tam našel garyho viz. dole.

    Díky za všechny rady :)

    0 0
    • cragsman  

      yeti… 50, ale za rám…:)))

      0 0
    • nox159  

      člověk se zna nejlip sám a pokud nevíš jestli chceš full nebo HT tak s tim ti nikdo asi moc neporadi.

      pokud se zeptas konkretne jak se bude chovat ta nebo ta zadni stavda tak si myslim ze od zdejších odborníku odpověd dostaneš ale nikdo ti asi neporadi co bude pro tebe nejlepší když te asi odsud moc lidi znat nebude…

      mi se libi ten yeti :)

      0 0
    • Rudyn  

      Ahoj, já tohle řeším momentálně taky. Chtěl bych fulla, protože na to mám kromě peněz taky věk :-), chci si šetřit kostru.Jezdím asi stejně jako Ty. Trošku u tebe nechápu, proč chceš fulla, jsi podstatně mladší a za 50 litrů koupíš kolo jak víno,…no ale o.k., nepřemlouvám.

      Já vybírám mezi GT Force 2, a Merida HTS 3000 D. Zkus na ně mrknout. Loňské modely těchto kol jsou taky k mání.

      Zítra budu mít testovací GT a příští týden tu Meridu.

      Napíšu Ti dojmy.

      Zdar.

      0 0
      • marapara  

        Tu Meridu jsi myslel HFS, ne? Jinak srovnávat Force a HFS 150/120 mm zdvihu asi není moc dobré. Merida bude lehčí, ale spíš chrt, Force je hodně pohodlný a žehlivý bajk s větším zdvihem. Ale zase těžší. Pokud bys chtěl rovnat podobný zdvih, tak spíš si vem od GT Senzor. Ten má zdvih 120 mm a je lehčí.

        0 0
        • Rudyn  

          Nenapsal jsem to přesně, omlouvám se. Mám na mysli Merida Ninety six HFS 3000 D.

          Ty fully už řeším od zimy a mám v tom někdy hokej.

          S Tvým názorem souhlas, chci zkusit trochu rozdílný kola.

          Vzhledem k tomu,že budu přesedlávat z Authora (1995) a na fullu jsem v životě neseděl (pokud nepočítám svoje auto), tak to bude asi fakt zážitek…

          0 0
          • marapara  

            Pokud Ti jde především o pohodlí a pohodové ježdění, tak Force bude o dost pohodlnější než Merida, ale do kopců pomalejší. Merida 69 má tuším jen 100 mm zdvihu a Force 150, tak tam bude dost velký rozdíl.

            Na Forcovi jsou standartně poměrně pomalé pláště Kendy Nevegal. Mám předchůdce Force I-Drive 5 a taky tam byly. Na tvrdém povrchu byly dost pomalé, ale v náročnějším terénu drží velmi dobře.

            Když jsem ho koupil 3 roky zpět, tak první co bylo, tak šly dolů pláště a dal jsem jezdivější. Teď mám kombinaci Nobby Nic 2.25" vepředu a Crossmark 2,1" vzadu a s tímto celkem spokojenost. Možná až sjedu vzadu CM, dám Karmu 2.0" kevlar.

            0 0
            • Rudyn  

              Jo,jo. Díky za info.

              Ta Merida je Ninety six,což je 96, tj. zadní zdvih.

              69 jak píšeš,to taky něco je,nevzpomínám si už co…

              Na ty pláště se musím víc zaměřit. Dík.

              0 0
            • Rudyn  

              Ahoj, včera jsem vrátil testovací GT do prodejny. Nakonec to byl GT Force 1, dvojku na test nemají. Cenově je ta jednička o dost výš.

              Tvůj popis byl naprosto přesný. Hned první úchop širokých vlaštovek přináší přesvědčivý pocit snadné ovladatelnosti kola. Ostré brzdy Shimano to jenom potvrdí,takže člověk hned začne při jízdě brzdit až na poslední chvíli…Projeli jsme město, na kostkách vrní vidlice, díval jsem se pod sebe,jestli tam ty kostky jsou taky…zadek na sedle v absolutním klidu. Na rovině je to kolo znatelně pomalejší, výjezd do kopce tomu odpovídá taky (KENDA Nevegal).Trochu lepší je to po uzamčení tlumiče. V terénu je GT ve svém živlu, neměl jsem s ničím problém a pořád mě to nutilo jet ještě rychleji. Moc pěkný zážitek.

              Můj závěr: Do terénu špičkový kolo. Na turistiku to moc nebude. Jezdím cca 25% terén a zbytek cyklostezky a tak, a dlouhé celodenní trasy. Teď si zkusím půjčit toho Senzora s kratším zdvihem, dáme pláště, které máš Ty a uvidíme. Ahoj.

              PS: Ještě možná větu o designu GT Force 1. Nepřeplácaný nápisama a barevnýma šroubama, sváry rovné, velmi elegantní kolo v černým matu, no zkrátka neodtrhneš oko…Jen jsem se bál jít si do hospody pro G10, a to je myslím taky dost zásadní věc!

              0 0
      • novcze  

        dojmy napiš, ta Merida mě taky zajímá, přesně tenhle model, dík.

        0 0
    • jIrI___  

      Jestli chceš fulla na pohodové jezdění kolem Brna, tak bych se podíval raději po zdvizích kolem 120–130 mm.

      0 0
    • rasto  

      na b-f zaznelo, ze nemecky casopis hodnotil celopera pro maratony a xc. vyhrala stavba a la trek – 1. v Tve nabidce.

      vic Ti k tomu nereknu, zatim vozim ht. ale full me ceka taky, az budu ± ve veku Rudyna.

      0 0
    • marapara  

      Treka

      0 0
    • Smazaný účet  

      další typy:

      RB IQ, Scott Spark,

      0 0
    • jrk  

      Haibike TrailStar RC 2009

      http://www.kubicasport.eu/…tar-RC-2009/

      0 0
      • danny.key  

        tak tohle je slušnej kousek za slušnou cenu,jaký máš zkušenosti s tim tvym haibikem?

        0 0
        • jrk  

          Zatím spokojenost, najezdil jsem už 2800 km, z toho polovinu na sněhu a kolo je zatím bez problému. Na vidlici a tlumiči FOX je to neskutečná žehlička.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.