Zdar, chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koly Trek, sháním kolo na silnici do 30.000,–. Líbil se mi Trek 7.6 FX. Jak je to se servisem, s kvalitou atd. Případně nějaký jiný tip. Díky
Zdar, chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koly Trek, sháním kolo na silnici do 30.000,–. Líbil se mi Trek 7.6 FX. Jak je to se servisem, s kvalitou atd. Případně nějaký jiný tip. Díky
Letos jsem si koupil silničku, a stal se jím trek, testovací kousek přímo z brettonu, trek 1500 celokarbon na 105ce a klikama bontrager race lite. Naprostá spokojenost, perfektní přístup prodeje včetně garance, navíc přednostní servis pro kola, koupená na prodejně. Bez výhrad…prasknout mi můj full, půjdu do treku taky.
mam doma jednoho prastaryho treka (ještě alu) a za asi 5 let co ho mam s ramem nebyl žadnej problem co víc si přát…
Na treky si nebudes stezovat ;) si myslim
Moje řeč…
Myslíš, že dvě reklamace během jednoho měsíce jsou normální? Tak jo!
Celkove jsem mel 4 Treky a zatim zadna reklamace a jen spokojenost.. Takze ja mluvim za sebe.. v mem okoli maji tez Treky tez spokojenost
Taktéž hovořím sám za sebe. 1Trek 2reklamace do 1měsíce. Vyřízeno, vyreklamováno-vše v pořádku, ale video s reklamacema si přece jen nechám. Víš jak. :-)
ac os prosimtě reklamoval ?
Mám už druhého Treka sice bike a naprosta spokojenost. Problémek jsem měl jenom s komponentama Bontrager, protože se musely objednávat, ale jinak v poho.
Kola to jsou určitě moc pěkný a dobrý, mě osobně vadí , že minimálně z 20% ceny je za tu nálepku Trek
100% ceny je hodnota, ktorú je kupujúci ochotný zaplatiť. ;)
rám ani tak ne jako Bontrager který je na svojí váhu docela drahý
Nevidel jste nekdo na netu obrazky TREKu pro rok 2009? Ja je nikde jeste nenasel a touhle dobou uz vetsinou byvaly… Zajimaly by me jak silnicky, tak MTB, prichazi, doufam, cas na inovaci vozoveho parku :-)
Nemate nahodou nekdo nejake indicie, jak bude vypadat pro pristi rok cena Treku v Kc? Jestli nam nahoudou nezlevni, kdyz za posledni rok spadnul USD z 20 na 15 Kc… Stejne me prekvapuje, ze co pamatuju, tak TREK 8500 stoji cca 70 000 Kc a to v takovym roce 2005 byl USD za 25 Kc :-)
A VOTOM TO JE :-( !!!!
Na brettonskym webu si můžeš stáhnout info o „akci“, mají tam cos – údajně zlevněno.
Ač mám Treka (ale MTB), a neměl jsem s ním nikdty problém, přijdou mi drahý. I v tý „akci“.
Takovouhle akci maj, co pamatuju, kazdy rok, plati ale jen nejak do unora, nebo tak nejak.
http://www.bikeradar.com/…faster-17664?…
stačí guglit:).Kdyby někdo našel silničky,pleas:)
Diky, ja hledal hlavne 8500, protoze si chci koupit tenhle ram, a jsem zvedavejm, jak bude vypadat model 2009, jestli vzit letosni nebo pockat. Asi pujde hlavne o design, geometrie je uz leta stejna…
A ty silnicky by me taky zajimali, premyslim, ze bych si nejakou koupil a po letech si zase zkusil, jak je na asfaltu :-)
8500 – bude bílá..někde jsem viděl fotku.
K těm cenám viz tohle
„Oni rádi platí“
Tak to je dobry duvod, co jim taky zbyva, ze? Ja osobne na znacku nehledim a kupuju co nejlevnejc – hlavne obleceni, radsi si koupim pet neznackovych tricek po 80Kc nez platit nejaky Next za par set, to at si strci za klobouk. A elektroniku jedine pres net.
Mám tři, silniční 5200, a bajka 6500 a poslední jsem postavil na rámu ZR9000. Se všemi maximální spokojenost. Jen u toho ZR9000 se nepovedl lak, ale když jsem to reklamoval, bylo to do měsíce vyřešeno výměnou za nový rám. Ovšem kvalita laku zůstala zhruba stejná a to už jsem neřešil.
Tos měl teda smůlu. Mě ten lak, až na pár malinkatejch ďobek, drží fest :).
Mě se taky zdaj předražený, ale zase na něm jezdil velký Lance, takže co…
Mám dotaz na majitele kol Trek HT řada 8×xx model 2008 (nevím přesné označení) a zajímá mě to i u starších modelů:
O víkendu kamarád zrušil ložiska na XT 2007 klikách, ložiska byla kompletně rezavá-vznikla vůle, praskání.....kolo nejde na vapkou ani do potoka, na rámu ve spodní části pod středem není otvor kudy by voda vytekla. Po bližším pátrání kudy by se voda mohla dostat jsme zjistili, že na zadních vzpěrách jak spodních tak horních jsou příliš velké otvory, kudy se voda bezpečně ke středu dostane a pak časem vleze do ložisek. Prohlížel jsem rámy jiných značek a tam ty otvory v trubkách zadní stavby jsou malinké a ještě schované proti umývání kola. Pro upřesnění jde o otvory do trubek zadní stavby kde je upnut zadní náboj.
Měl někdo již stejný problém?
jestli tam má těsnící trubičku,tak by to vnitřkem nemnělo(věším kolo za přední a z těch direk to kdyžtak vyteče)spíš než tam tudy se voda do rámu dostane okolo sedlovky:).
přesně tak pokud je tam ten plast mezi miskama středového složení voda k ložiskům nemůže
chlapi, má tam plastový tubus i obě gumičky(na každé straně tubusu)…a ta voda se tam dostane časem, ne hned. Od středu do spodní rámové trubky jsou ty otvory dost malé…určitě se mu tam ta voda nedostane okolo hlavového složení, ani okolo sedlovky ani okolo kliky…jediné místo je jak jsem psal. A něříkejte mi, že se to ještě nikomu nestalo:-)
jinak jsem to montoval osobně až teď … ale při rozdělávání byl tubus i gumičky ok a bylo to i namazané vazelínou.
tak je aspoň vidět že se tam dostala z vnějšku:),tam je to těsnění nejhorší:(.
Značky Trek se nemusíš bát, jedna z nejstarších značek u silniček a některých biku dobrej poměr cena výkon, na příští rok maj pěkný designy u fullu. Jinak na rám je doživotní záruka, která funguje 5 let normální způsebem a pak akorát hradíš náklady na dopravu. Osobně bych do Treku klidně šel, ale je fakt, že se dá třeba sehnat i něco levněji, ale zase tady je fajn přistup dovozce k reklamacím.
Využijem toto vlákno nech nemusím zakladať nové. Nemá niekto zainteresovaný info o dostupnosti samotného rámu Trek Fuel 2016. Nejako sa neviem dopátrať ani k dostupnosti ani k cene.
Ahoj Tino. Před pár dny jsem na fuel ex objednával kit na pevnou osu dozadu od Kola Víšek, mají velice solidní jednání, myslím, že by stálo za to je ohledně toho rámu kontaktovat. Nechci jim tímto dělat reklamu, jsem z opačného konce republiky než oni…
Kruci pardon, taky jsem se sek s tím datem…
Ahoj, mám Treka horáka, Marlin 5, a taky už musel po 2 měsících do reklamace /středová osa, zadní náboj/, se servisem žádný problém /čas a vyřízení přesně jak řekli/. Jinak kromě pláště /rychle se sjely/ a brzd /koupě jiných/ si nemůžu stěžovat…
Dátum…
Čau, za mě bych bral X Caliber 8. Jezdím na něm rok a jsem s ním spokojen. Je to TREK z roku 2015, takže téměř nový. Já jsem ho bral jako novinku z obchdou Eurobike Praha za 20 000,– cca, servis maj špičkovej, takže kdyby se něco pos*alo tak můžeš v pohodě využít servisu tam.
Já bych spíše volil CrossRip Comp 2015, jelikož má dlouhou životnost a hlavně se jen tak nepoškodí a nemusíš s ním do servisu. Skvělej servis po Praze má bud Atombike nebo zmíněnej Eurobike, ale asi bych volil ten Eurobike, protože se na ty opravy více specializuje.
Taky bych šel do toho CrossRipu, určitě se vyplatí ve všech směrech víc než X Caliber. Co od známých vím, tak servis využívali minimálně, takže na tom něco bude :)
Ty jsi nejake jeho alter ego?
Nerikam, ze to bude zly kolo, ale poradit nekomu, kdo se pta na horaka, nejaky gravel bike, mi prijde trochu mimo.
LOL
Trek 7.6 není špatnej, já mám Cali S Disc a nechával jsem ho servisovat v pražským eurobiku a jsem spokojen, jezdí jak má
Já jezdím na Superfly a taky nemám žádnej problém se servisem v pražským eurobiku, odvádí tam poctivou práci
ty jsi fakt blbeček :D
Ahoj trošku to tady oživím zjimá mene jak je to slitina hliník u kola Checkpoint ALR 4 píši jen Hliník Alpha Aluminum řady 300 to je jaka řada? Díky .
Ahoj, mám silničku v profilu, 9 let. Najeto min 10k. Kupoval jsem ji,že má geometrii „hobby friendly“. Je super. Měnil jsem řetěz. Servisuje mi ji Velointest.
Kdybych musel něco kupovat, koupím Emondu, třeba nejlevnější karbonovou.
Sepiš zda jeto 6000 nebo 7000 řada .
V inej téme riešim výber bicykla, ale toto je špecifickejšia otázka – má nejaké plusy, či mínusy to ich riešenie integrovanej sedlovky pri cestných bicykloch s použitím sedlového nadstavca? Kôli čomu to majú takto riešené?
mělo by to líp pružit a být pohodlnější
podle me snaha se odlišit a hlavně prodat navíc svoji sedlovku. Nevidím v tom rozdíl. Měl jsem emondu S bez toho, ted mám SL s nástavcem a rozdíl necítím.
Preto som sa pýtal, jedna vec je, čo napíšu, druhá je reálne ako to funguje, dík. Pokiaľ to nemá mínusy nejaké, tak mi to nevadí.
minusy to má takové, že na S a M rámy dávají tu krátkou na L a XL delší. Pokud ti pak na menším rámu nestačí ta krátká, jdeš si koupit za 2800kč tu delší.
Pokud ti jako mě nestačí ani ta delší, necháš si za 5+tisíc prodloužit tu delší :/
Pozeral som ten tvoj trek (mimochodom pekný), takou disproporciou zas nedisponujem, rám cca 52 by mi bol, takže tá kratšia. Žiaľ.
mě to na Kuotě fungovalo asi líp než klasika
Plus – mam baterii uvnitr ramu(dle meho dost podstatne),plati v pripade Di2.
Takže pre mňa nepodstatné. Ale predsa len, tie rámy sú kompatibilné s elektronikou? Keby náhodou raz v budúcnosti (šanca 0,01%, ale predsa)…
Jsou, elektronika se dá nacpat téměř všude a Trek by highend rám bez možnoati elektriky asi sotva dělal.
Na současných silničních kolech Trek mi vadi to, jak vypadají a obecně pak ten nápis Trek. To druhé také proto, že na samotné firmě Trek mi dlouhodobě vadí (ač dobře vím, že takovéto hledisko naprosto postrádá v dnešním světě jakoukoli relevanci) vysoce pragmatická politika jejího vedení, od chladnokrevného cynismu mnohdy stěží rozeznatelná.
Hele ona většina firem, který jsou globálně úspěšný, je řízena zcela pragmaticky až cynicky. Přeci nebudeš mít citový vztah s korporací, ne?
Tak – upřímně řečeno, slova jako „citový vztah s korporací“ by mne asi teda nenapadla. :) Ale mít jistou distanci od výrobků firmy, jejiž politika je mi z konkrétních důvodů velmi nesympatická, nepovažuji za nic až tak nepochopitelného. A tedy – pokud by bylo lépe namísto korporace personifikovat, prostě považuji Johna Burka za poněkud jiný typ člověka, než jsou třeba Mike Sinyard, Vroomem s Whitem nebo než byl Gary Klein.
Hele mě když napadne něco takovýho, tak si zkusím na nějakém kopci zlepšit osobák. A v tu ránu je po problémech a na tyhle nuance zapomenu :-)
Ovšem. :) Tohle se však mne už dávno netýká…
Ne většina, ale všechny. A ne jen globálně, ale i lokálně. Veškerý úspěšný byznys je pragmatický a racionální. Pokud nějaká firma působí jako srdcovka, je to jen kvalitní PR, které to používá jako marketingový nástroj.
Tak třeba dříve fungovaly takto Masi, Trecia, De Rosa, Klein, Kalawinka, Pegoretti, do roku 2012 Cervelo, do nynějška třeba Dean, Moots, Crumpton, English, Legend, Sarto a plno jiných. A tohle všechno nebyly a nejsou ( některé ano, ale rozhodně ne všechny) jen firmy, které vyrobí na koleně jenom pár rámů za rok, jako Sachs a Weigle nebo Saša White. A pokud se opravdových velkovýrobců týče, každej velmi úspěšnej se nemusí nutně chovat jako Trek – příkladem je třeba i ten tak totálně provařenej Specialized.
Jak se Trek chová? Fakt nevím, na co narážíš.
Myslím, že je to všechno dobře známé, ale tak jo – jen stručně a namátkou. Trek byla na počátku devadesátých let v Evropě nezajímavá, a nepříliš známá nudná americká firma (i když jejich první černej karbon do maskovaných hliníkovych mufen byl nádhernej). Silničkám Trek dopomohl k obrovské popularitě (tak jako Cannondalu Saeco a Cipollini) prakticky jen Lance Armstrong a vydělal jim neuvěřitelný prachy. Na Armstrongův popud taky vyhodil následně Trek Lemonda, který u nich vyráběl svá kola a kterej pak na tom opravdu nějakou dobu dobře nebyl. Když začali po Lanceovi pak jít muži v černém, tak za něj Trek výrazně loboval – třeba v kongresu na jeho obranu ohnivě vystoupil kongresman, shodou okolností zvolený zrovna za ten okrsek ve Wisconsinu, kde má Trek fabriku. Nicméně, jak USADA zveřejnila tu svou osmisetstránkovou zprávu o Lanceovi, Trek jej ještě s dvěma dalšími velkými sponzory (Nike a Anh. Bush okamžitě týž den pragmaticky vyfakoval. (Chápu, věřili mu jistě do poslední chvíle). Tohle například neudělal ani šéf Oakley, kterej suše řekl, že stojí za lidmi, které sponzoruje a že počká na závěr soudu nebo UCI. No, a pro mne je největší ******* to, jak Trek opravdu hodně sprostě zařízl Kleina – značku, které žádnej Trek nesahal ani po ráfek.
Tak nikdo tě nenutí s nima kamarádit. Ale když kupuju nějaký produkt, věc tak mě zajímají vlastnosti té věci, kvalita, vhodnost pro mé potřeby a cena. A pokud nějaký produkt vyjde pro mě nejlépe vlastnostmi a poměrem k ceně tak, ho koupím, konkrétní osoby stojící za tím mi sou fakt jedno.
Máš právo na svůj pohled, pro tebe to asi hraje roli, ale mně to přijde jako úplná blbost. Sportovní divize značek nemají s jejich běžnou produkcí nic společného a upřímně považuji za dost hloupé, nechat se na to nachytat. Je to jako by se člověk při výběru auta orientoval podle toho, kdo momentálně vede ve WRC.
Mě víc zajímá, jak se která značka chová ke mě jako spotřebiteli a co produkuje. V silničkách se nevyznám, ale v MTB je Trek takový nenápadný inovátor. Hodně lidí si bude myslet, že 29er rozjel Specialized, ale on to byl spíš právě Trek ještě tehdy Gary Fischer. Celkově mi přijde, že v CZ je Trek hodně nenápadný. Paradoxně, ačkoliv kolem něho není hype, zejména lepší jezdci si k němu často najdou při výběru cestu.
Přijde mi, že do korporátu moc nevidíš. Nepochybuj o tom, že šéf Oakley (z personifikace vyovzuju, že tam moc nevidíš) o ničem sám nerozhodl. U všech značek makaly celé týmy na tom, jak se k situaci postavit. Pragmaticky zvažovaly všechny možné scénáře. Třeba jen u Oakley věděli, že ostatní se otočí zády, tak z toho chtěli vymlátit marketingový kapitál.
V podstatě za nějak obecně relevantní považuju z tvého textu námitku o zaříznutí Kleina nebo to udělal u GF. To může mnohé mrzet. Na druhou stranu ale objektivně viděno, je lepší, když jedna korporace jde s kůži na trh a produkuje vše pod vlastní značkou, nebo sice drží portfolio značek, ale fakticky mají ty značky stejný vývoj a velmi omezenou autonomii, pokud vůbec? Je férovější jít na trh se svojí značkou, nebo se schovávat za historii koupených. leč fakticky již neexistujících značek?
Já mám MTB od Treka, ale i od české garážovky. Obojí má něco do sebe, ale i negativa.
Hele, já už psal, že tohle beru taky trochu jako prdel i jako provokaci, a navíc výběr v nudných bakelitových kolech velkovýrobců je dnes takový, že kdybych o něco z této kategorie stál, opravdu si mohu lehce vzít kolo od firmy, která mi není protivná. Koneckonců, proč by tomu mělo být jinak, že. A pokud se týče Oakley – nejsem si jist, kolik toho víš o Jimu Jannardovi, jeho chování už za studií, jeho mnoha dalších aktivitách a zájmech (z nichž některé ořímo souvisí s tím názvem firmy) a o jeho způsobu rozhodování. Není to nezajímavej člověk.
Uplne nechci zacinat flame, ale zajima me to.
Chapu-li to, nekoupis ani sport. boty od vyrobce, co sponzoroval nekoho kdo dopoval?
Ale ne, kdepak – ostatně, kteráže firma sponzoravala v cyklistice ty, co nedopovali? Ale myslím, žes trochu neporozuměl tomu, co jsem tam psal – mne do jisté míry imponovalo to, že firma Oakley, podporovavši léta někoho, který právě padal z lopatky a kdo jí zajistil slušnou reklamu jej okamžitě, jakmile to bylo výhodné, nevyfakovala jako Trek. A vůbec mi v tomto případě nezáleží ma tom, že to byl zrovna nectný Lance. A několik Oakley mám – byly vždycky předražené, ale dříve také podstatně lepší, než většina konkurence.
V pohodě … :) Díky. Na jednu stranu tvuj postoj chapu …
Jen sem byl zvedav.
Klein se zaříz sám ne?
Trek ho koupil prakticky v krachu.
Klein měl snad nějaké obtíže – ale ty se netýkaly ani v nejmenším invence v navrhování rámů a ve kvalitě samotných kol, naopak. Gary to prodal v roce 1995 proto, aby měl volné ruce a nemusel se starat o finanční zabezpečení. Dostal od Treka garanci zcela volného vedení a rozhodování. Značka prosperovala a kola Klein byla v té době považována i v poměru pevnost/hmotnost za prakticky bezkonkurenční. (Viz např ročenka Tour o rámech z roku 1995). Cena silničního rámu Quantum Pro také byla skoro dvojnásobná, než u většiny konkurence. Takhle to fungovalo jak ještě oalr let v Chehalis, tak poté ve Wisconsinu, Waterloo. Ještě v roce 2002 Klein vymyslel a nechal vyrobit Al slitinu legovanou zirkoniem, která měla zajistit podstatně delší životnost rámů v odpovídající kvalitě. ******* nastal až s všeobecným nástupem karbonových rámu, divize Kleina začala být prodělečná a Trek ji (po jakémsi směšném pseudokleinovském bakelitovém intermezzu) chladnokrevně zlikvidoval.
při zběžném hledání to spíš vypadá, že kdyby ho Trek nekoupil tak by to byla otázka měsíců a celý by se to složilo – což koresponduje s tím co mám v hlavě já.
Narazil jsem i na info, že Gary se na to vysral krátce po prodeji a přestalo ho to zajímat.
ve finále je mi to fuk, jen bych nerad, aby se to tady prodávalo jako že to Trek killnul.
Naprosto nevysral – stačí si přečíst třeba manual z roku 2002 (zkusím jej najít). A nic se tady „neprodává“ – to, že Trek ve finále Kleina sprostě zařiz, není žádné zboží, ale historie.
Dotyčný manuál 2002: http://www.vintage-trek.com/…ualKlein.pdf
Pokud začala bejt prodělečná, tak co s tím jinýho ?! Je to byznys a ne čaje o páte :-D
Z dnešního pohledu to vypadá, že to moh být spíš krátkozrakej a nepřesnej odhad. I pokud se toho byznysu týče.
Myslíš, jako že z dnešního pohledu mělo smysl udržovat něco co bylo prodělečný? Možná jo, ale zřejmě se nenašel nikdo kdo by byl ochotnej to cálovat ;-)
Myslel jsem to – vzhledem k přetrvávajicím reakcím na kola Klein na všemožných cyklistických fórech po celém světě – trochu jinak. Myslím, že vymezující se reakce na mainstreamová karbonová kola velkovýrobců má již řadu let vzrůstajíci tendenci, která je největší a nejlépe zjevná právé ve Spojených Státech. Lidé hledají proti jejich uniformní počítačové nudě alternativu a nelze se jim tak úplně divit. Dále soudím, že známky jakési renesance rámů z hliníkovych slitin (Alan, Cannondale, Specialized i mnoha jiných) je rovněž patrná – dokladem je i prezentace (pravda, trochu legrační) hliníkového Spešlu v závodech. A staré Kleiny všechna ta dnešní silniční kola dodnes v mnoha ukazatelích v technice předčí nebo se jim alespoň vyrovnají´a esteticky jsou oproti nim kdesi ve stratosféře. Myslím, že by se možná našlo dost lidí, kteří by byli dnes ochotni za Kleiny “cálovat”. Nepřipadá mi to ani nějak zvlášť romantické, spíše realistické. Bůhví, co si o tom tehdejším rozhodnutí hodit Garyho Kleina přes palubu myslí lidi od Treka dnes.
A to je vše – resp. konec mých řečí o ničem. :)
Prodeje nedělají lidí na fórech hledající něco mimo mainstream.
Osvědčená strategie je začít jako TOP luxusní znacky a s nádechem luxusu oslovovat mainstream. Viz SC. Takže dost možná by z Kleina byl dnes už mainstream na úrovni Cannondale, ne butiková značka.
Značku Klein Trek nejspíš pořád vlastní i když fabriku zavřel, takže pokud by to dávalo smysl, nemá problém ji obnovit.
Problém by to však byl a zásadní. Moh by dnes dělat hliníky jako ten (kdysi kopista Kleina) Cannondale. Nebo jako Spešl. Protože už nikdy nebude mít Garyho.
Na světě neexistuje člověk, který by ve své práci nebyl nahraditelný. Dokonce nechybělo moc i Albert Einstein přišel s teorií relativity jako druhý. Ve finále soupeře předběhl o pár týdnů. O několik měsíců zpět byli další tuším 3 vědci. Na Garym to opravdu, ale opravdu nestojí.
To, že dneska by se podle tebe našlo dost lidí, kteří by byli ochotný za Kleiny cálovat, ale pořád nic nemění na tom, že zkrátka tenkrát nikdo ochotnej evidentně nebyl ;-) Možná smutný, ale to je život a byznys obvzlášť :-)
Takhle umrela spousta znacek. Ukazalo se, ze prodavat po kusech proste neni cesta. Je rozdil chtit s zaplatit Klein dneska a funglovku tenkrat. Dneska taky 15+ eur kolo koupi malokdo, podobne na tom byl tenkrat klein.
BTW pamatujete jeste na ceny Kleinu na zacatku devadesatek? Byly to sileny rakety, jak dnes kolo za 400k. Pomer cena/vykon hodne spatnej … a to pisu jako velky obdivovatel a milovnik Kleina.
IMHO je to proste kultovka a zajimave (obchodne) je to spis dneska do muzea nez kdyz se na tom melo jezdit :-)
Pamatuju v Ostrave- Porube za vykladem 2 kleiny mozna tak v 90–91tem a cena 15tisic korun. To byly snad prvni horske kola co sem v Cesku videl.
Spešl má nejdražší marketing z cyklo značek a je to dokonalá studie brand buildingu ;)
Srovnej například s Giantem, který ač daleko globálnější firma a kvalitativně mnohdy lepší, v tomhle úplně zklamal.
Ano, s tim naprosto souhlasím, marketing má Spešl dokonalej. Avšak cokoli udělaj, bylo a je vždycky dost dobrý – od rukavic až po nejvyššího Tarmaca. (Že se mi jejich kola nelíbí, je druhá věc, ale fungujou skvěle). A Sinyard se jako chladnej vypočítavej hajzlík na rozdíl od Burka pokud vím nikdy nechoval.
Já ti nevím, ale v MTB bych řekl, že Trek dělá soustavně lepší věci než Specialized ;)
Podle mně kola bez Brainu jsou OK. Jinak tu popularitu Spešlu chápu, je fakt super zajít do jejich obchodu a moci si vyzkoušet ceklem kompletní sortiment, který není vůbec špatný. Třeba u nás v Ostravě, když chcu nějaký vyšší model treter Treku(Bontr.), Scottu, tak nemám šanci…
Souhlas…
o kvalitě bych diskutoval. Vyrobili mraky věcí co pak radši stáhli, nebo reklamovali dokola.
Asi jako každej v tomhle odvětví
Překvapující zrovna spesl je prostě masírka na lidí přes produkty a jejich showroomy..že jim to lidí basti je jiná…pro mě je srdcovka eddie merckx…ale každý to má jinak
Merckx dávno svou fabriku prodal a jeho karbonová kola nevycházela nikdy při testování ani před tím moc dobře. Dnes je to podle mého názoru jen standardní nuda. Zlatou éru kol Eddy Merckx představovaly v devadesátých letech ocelové rámy z Columbusu SLX a Max., (dělané hodně podle De Rosy, kterého Eddy považoval za svého učitele), nádherný jsou zvláště ty v barvách Motoroly.
Můžeš si udělat project one černej nápis na černym rámu. :)
To jakože třeba na už tak dost hnusné a slizké současné Madoně? Pánbů před takovým nápadem chraň! :))
Snažíš sa mi znechutiť Trek? To sa Ti nepodarí ! :D Našťastie tieto veci o firmách nepoznám… To by som si potom snáď ten bicykel musel postaviť sám, vrátane rámu…
Však to buď rád. Já ti je teda, v rámci ne-znechucení vykládat teda nebudu. A s tím gesamtkunstwerk rámem – no, není to špatnej nápad, ale trochu pracná realizace té věci. A chvilku taky trvá, než se to člověk naučí (jak řikal jistej Maďar, co dělal pět let u Pegorettiho). A myslím, že to zas není ta úplně jediná možnost… :)
Ja úplne chápem, ako to myslíš (alebo si to myslím?). Ale obyčajný človek má iné veci v rebríčku pred cyklistikou a pravdou je, že ak by sa chcel vyhnúť korporátnym výrobkom, tak by v podstate mal jednu vec. Viac by si nedovolil :D A to platí všade, v každom odvetví, kým to robíš v malom, tak to nejak funguje. Ak to začneš rozširovať, musí sa prístup meniť. Tak to je a bude. Pre mňa bude dôležité, aby to fungovalo ako ja potrebujem, politika nad tým ide mimo mňa. Jasné, Michelangelo z toho holt nebude ;)
Jasně. Však já tak trochu jenom provokuju… :)
Tak nějak se mi vytrácí kola jen samé žvásty o ničem. ..
Však můžeš o kolech něco, bez tady těch žvástů o ničem, napsat případně sám. A ty taky máš aji nějaký kola?
Jo zajímalo mne z jaké slitiny jsou a místo toho x příspěvku o ničem
B-F no :)
No, zhruba po padesáti přispěvcích o něčem jinám se dostal zpátky ke svý otázce ;-) a odpověď pořád nikde :-O Na druhou stranu se aspoň dozvěděl něco o romantice :-D
:)))))
.
No dneska sem se byl podívat na gravel kola na nádražní u Yogy a nic vše jen na objednávku, jedna silnice velké zklamaní . Prodavač sice ochotny.