Kola na zavody - aktualni situace na trhu

20 nepřečtených
  • jonti

    Chci novou sadu kol s tim ze soucasne crossmaxy sl bych si nechal na treninky a taky jako druhe kola na zavody. Docela se uz kazi a taky si chci udelat radost.

    Prvni moznost jsou kola XTR 975. Jsou relativne lehke a cena 13kKc se taky da. Velke plus je UST.

    Druha moznost je koupit zapletene DT1450. Cena je 15000, kvalita dobra a hmotnost se taky da. Jenom nechapu jak dosahli tak nizkou hmotnost, jestli je realne tak nizka.

    Treti moznost je poskladat si kola: Rafky ZTR Olympic, draty DT Revolution a naby DT 240 nebo XTR. Otazka je jestli jsou hmotnost u XTR – 145 a 270g realni. Zatim bych kvuli cene bral radsi XTR. S XTR i 240 budu tesne nad 1400g a cenove nad 10000 nebo nad 15000Kc.

    Ctvrta moznost je uplne se zblaznit a koupit si DT190,aerolite a olympiky za 920Euro. Naby jsou super ale cena je :((

     
    0 0
    • McBlacky  

      rozhodně bych vzal Olympiky – já je prostě miluju :) ale teda počítat s tím, že to jsou jen závodní kola a po cca 3000–4000km závodních je zahodit, což jsou u nás 2 sezony cca.

      náby to je podle peněženky. Já mám lehoučký a levný rivaly, ale zadní už šla ***** :( a díky řešení ložisek to je téměř neopravitelný, takže budu kupovat 240, abych měl klid a jistotu, snadná rozborka a vše se dá vyměnit.

      Pokud bys chtěl gramařit a nevadí ti mít každou nábu jinou tak dopředu american classic, s tím, že jednou za sezonu vyměníš ložiska – i se servisem otázka 400kč. Zadní levná varianta XTR, drahá 240. Pak máš na výběr Kinga, Tune, industry nine /myslím/ ale to je všechno dost drahý. Zadní American, A2Z, rotaz a podobný tomu bych se radši vyhnul, sice lehký a levný, ale sere se to.

      0 0
      • McBlacky  

        jo a dráty 2–1,5–2 revo. Plochý mi přijdou zbytečný, reálně se to projeví až při vyšších rychlostech, a na bajku se závodí hlavně do kopce

        0 0
        • pižmoň  

          a nepremyslel si i o jinem rafku nez je olympic??je dost lehky,ale zauvazoval bych i o nejake jine verzi.

           
          0 0
          • jonti  

            Myslis 355? O tolik levnejsi neni a poradnou ranu asi nevydrzi taky. Tu vlastne nevydrzi nic, ani crossmaxy.

            0 0
    • petebike  

      doporucuju vyhnout se shimano nabojum ! :-)

       

      na podzim/pres zimu budu resit podobny veci, a do meho hledacku jsou jeste nj Fulcra a Crossmaxi…

      0 0
    • Pavel100  

      váha výpletů DT Swiss 1450 je 1450g za pár bez upínáků:-) když vezmeš tato kola (DT 240s + XR4.2disc + Revolutiony) tak DT1450 mají 28drátů + DT Aerolite takže jim to určitě sohlasí;-)

      V případě ráfků No Tubes ZTR Olympic jsi zase trochu jinde hlavně u obvodové hmotnosti

      0 0
    • kubad  

      závodní lehké kola pro mě asi

      AC + DT revolution + NoTubes ZTR Olympic po sezoně vyhodit.

      Váha bude skvělá kolem 1300g a při troše péče budou šlapat sezonu dobře

      0 0
      • jonti  

        Problem je ze AC vetsine lidi co znam nevydrzeli bez vymeny lozisek zadni naby ani jednu sezonu. Stacilo nekolik sto km za mokra. Ty XTR jsou skoro stejne lehke jako DT240 a levnejsi nez AC. Kdyz uz to davam na tak drahe rafky tak mi je lito to dat na AC :(

        0 0
        • kubad  

          chtěls lehkou závodní variantu – tak sem ti ji nabídl :-)

          cena ložisek na AC je celkem nízká v tom bych problém neviděl :-)

           
          0 0
        • kubad  

          u XTR je problém váha kotoučů – pokud teda řešíš váhu :-(

           
          0 0
        • petebike  

          mam ty kola 3 rok – je pravda ze toho moc nanich uz nenajezdim ale tech 8 tisc budou mit urcite, a to i dost v bahne, zatim jen vymena prednich lozisek, zadni je hodne v pohode, jen po kazdym bahne je to dobry rozebrat a namazat – zabere to tak 30 minut…drzej a tocej se dobre…

          0 0
    • tulda  

      ahoj, koukni na tohle http://www.bikestore.cc/…id/1979.html

      XR 4.2 + 240 + revo + ALU niple, vzhledem k tomu jak je silna koruna si pod 10 tis. Kc a kola myslim super

      0 0
      • jonti  

        To je pekne, ale realne to bude vazit 1600g, a to je prilis :( Ja bych to chtel kolem 1400g. A to bez AC nab asi nepujde, co mi docela vadi :(

        0 0
    • RedAce  

      Supr pomer hmotnost/cena je u AC MTB disc. Za 7k lehci kola nesezenes. A ty rafky sou urcite hezci, nez ty od NoTUbes :-)

      0 0
      • kubad  

        váha: 1520 gramů u těch AC

        u té kombinace s ráfkama NoTubes jsi skoro o 200g lehčí a navíc UST !!!

        0 0
    • jonti  

      Zatim vede moznost AC+revo+notubes. Hmotnost a verim naby ze neco vydrzi :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.