• mt.cook

    Zdravím,

    vlastním crossové kolo, Author Zenith (špalkový brzdy), a jelikož často jezdím POUZE po silnicích, žádný lesík, rád bych si kolo upravil trošku do „silničky“. Myslíte si, že kola Mavic Cosmic Elite by v kombinaci s mojím Authorem vytvořily dobrou dvojici? nebo je to totální nesmysl? Velice děkuji za radu či tipy!

    Lukáš

    0 0
    • Vilém  

      Tak fungovat to bude, ale davat kola v cene 3/4 celeho kola, mi prijde divny:)

      0 0
      • mt.cook  

        Tak měl bych ně slevičku ;-)

        0 0
        • Fidži_CZ  

          I tak je to je nesmyslně drahý.

          Nahoď silničnější šlupky a zbytek ušetři na nové kolo.

          0 0
          • mt.cook  

            Tak já bych je mohl mít za 4000,– (uplnej komplet). Což mi přijde dobrá cena. Ale pravda, moc se v tom nevyznám…

            0 0
            • jecnak  

              Jestli cekas nejak zavazne zrychleni, tak te musim zklamat. Vic poznas kvalitni plaste (GP4000s, ProRace4 apod) a latex duse. Pokud jezdis jen silnici, stavajiciho krose prodej a kup si silnicku. Na bazaru je slusnych silnicek hodne.

              0 0
              • mt.cook  

                Mě se právě krose prodávat nechce. On se využije. Spíš mi šlo o pohodlnější jízdu na silnici, abych se tolik nenadřel. O rychlost, třeba maximální mi nejde. Na druhou stranu o bazarový silnici přemejšlím ještě déle :-)

                0 0
                • Fidži_CZ  

                  Já vím z vlastní zkušenosti, že je jednodušší koupit lepší komponenty a myslet si, že se méně nadřu. Ale realita je taková, že je to vždy hodně peněz, málo muziky. Kup dobré gumy a zlepši si kondičku(čímž si zároveň sám sobě promlouvám do duše :D ). Bude to stát méně a efekt bude větší. TOP výbava ještě z nikoho lepšího jezdce neudělala.

                  0 0
            • Dejv94  

              Myslím že zbytečný, jak píše Fidži, kup silniční pláště a zbytek pošetři.

              0 0
              • mt.cook  

                A nějaký tip, doporučení? Mě v jednom e-shopu doporučovaly pláště (stály asi 300,–), který ale vypadaly skoro uplne stejně jak ty, co tam mám ted. Plus byly jen o pár mm tenčí…

                0 0
                • jecnak  

                  Znova si precti muj prispevek trochu vys.

                  0 0
                  • mt.cook  

                    pravda… ;-) Tak ten GP už vypadá daloko silničněji než to, co mi bylo doporučováno… Cena 1000,– je samo sebou příznivější než 4000 za mě nabízený komplet. Jen se chci zeptat, je jistota, že to na ty současný kola narvu a nespadne to?

                    0 0
                • Dejv94  

                  Být po mým, tak tam dám třeba Rubena Syrinx (cca 150kč/ks) a silniční duše (cca 70kč/ks). Zbytek bych radši investoval třeba do oblečení na kolo.

                  0 0
                  • Lada,s  

                    Syrinx mám teď na zimákovi tak su zvědavý co vydrží

                    0 0
                    • Dejv94  

                      Nevím kolik vydrží, měl jsem je na oldskůl silničce na které jsem najel tak 600km a pak jsem ji poslal do sveta (přední plášť měl pořád na středu místy otřepky, zadní měl už otřepky sjeté do hladka ale bez plošky). Ted mám jeden doma ale obouvám ho pouze na trenažér na full-hard kolo.

                      0 0
                      • Lada,s  

                        Když přežijí aspoň do jara tak za ty prachy super :-D

                        0 0
                  • mt.cook  

                    Tak cena je více než příznivá! A hlavně fakt vypadají trochu jinak, než to, co mi bylo nabízeno na nejmenovaném e-shopu…

                    0 0
                    • Lada,s  

                      Akorát jsou trošku težší. Píšou 400g ale nevážil jsem je

                      0 0
                      • maajkee  

                        400g na silniční plášť je děsně moc :/

                        0 0
                        • Lada,s  

                          je, ale na zimákovi je to jedno. Na letňáka bych to samosebou nedal ani zadarmo

                          0 0
                          • destr  

                            Přesně tak, na váhu kašlu, pokud jsou odolný, lepší než někde ve dvou stupních měnit duši.

                            0 0
                            • McBlacky  

                              taky ale pozor na to, aby za mokra alespon trochu držely

                              0 0
                              • jecnak  

                                Jo sveho casu jsem mel jedny takovy Kendy za par korun. Na mokru se s predni bloklou brzdou dalo jet naprosto bez problemu dal. Na skidovani asi dobry, ale jinak spis na zabiti.

                                0 0
                              • Lada,s  

                                Na mokru drží v poho (nejsem teda žádný střelec v zimě), ale horší je takový ten prachový „sliz“ na silnici když je těsně nad nulou, mlha atd. Na tom ale asi nedrží nic

                                0 0
                  • gerrard  

                    pro me nejhorsi silnicni plast z tech co jsem zatim jezdil. Kdyz jsem pak na stejne kolo nahodil Continental Ultra Sport 2 v kevlaru, ktere nestaly ani 400 za jeden. Tak jsem se tloukl do hlavy, ze jsem to neudelal uz davno. Za par penez navic nesrovnatelne lepsi jizni vlastnosti. Teda aspo n pro me.

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Ultra sporty vozí přítelkyně, jak je lehoučká, tak už je má dvě sezony a zatím fajn a nejsou moc ojeté, když jsem na nich jel tak se přiznám, že jsem rozdíl o proti GP nepoznal, možná je lepší odolnost.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Ultra Sporty v kevlaru jsou lehoučký, zase mně se brzy udělala vzadu ploška, tuším teď je měli na kupkole za 299,– Kč, tedy naprosto fajnová cena.

                        Hmotnost cca 210g

                        0 0
            • Maato  

              Pokud je nebudeš brát, můžeš mi hodit info o kolech na mail? Díky

              0 0
    • Singlespeed  

      Totální nesmysl to není. Silniční kola na krosu v kombinaci se silničními plášti docela dost změní pocit z jízdy. Navíc ušetříš v porovnání s běžnými koly (pár s obutím cca 3400 gr, cosmicy s obyč dušema a levnými lehkými plášti Tufo Calibra cca 2370gr). Zadní stavba krosu je o 5mm širší než u silničních kol, takže není od věci dát vzadu na každou stranu podložku.

      0 0
      • Singlespeed  

        Vypadlo mi tam: ušetříš cca 1 kg hmotnosti.

        0 0
        • Fidži_CZ  

          Nesmysl to není, ale v jeho případě(kolo hodnoty cca. 5000) je to hodně diskutabilní.

          0 0
          • mt.cook  

            Tak nevím, jakou má hodnotu ted, ale pořizovací byla 12 000,–

            Každopádně můj původní plán bylo si koupit jen pláště/duše „alá“ silnice, ale nepřijde mi, že budou, vhledem k šíři kola, až o tolik tenčí.

            0 0
            • Fidži_CZ  

              Šířka je jedna z mnoha věcí, která hraje na valivý odpor vliv. Takhle bych vůbec nepřemýšlel.

              0 0
        • Honzis  

          jestli má odpruž vidli, tak pevnou by se ušetřilo možná i víc než kg a za tisícovku – pevná Forcka, k tomu dát třebas ty Ultrasporty, … ale upřímně, na crossu brzdí hlavně ne-aero posed, na 60cm rodlech to nepofrčí nikdy :-)

          0 0
          • mt.cook  

            ..a to tohle všechno mě snad donutí koupit si bazarovou silnici :-)

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Tak to si vezmi rovnou i ta kola, na bazaru asi lepší nebudou a ruku na srdce, za ty prachy… Pokud tedy nejsou ve stavu šrotu.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.