• rexa

    Ahoj, prosím o radu. Kámoš mi sdělil, že mu přestala pružit RST Gila TnL. V servisu mu řekli, že je v pytli olejová patrona, že je potřeba vyměnit a že cena by byla cca 1000 Kč. Vzhledem k ceně a kvalitě vidlice by bylo by lepší koupit rovnou novou nebo nějakou „lepší“ jetou vidlu. Problém je, že je rekreačním svátečním jezdcem a nechce do toho vrazit pokud možno ani korunu navíc. Napadlo mne – bylo by možné nějak původní patronu vyřadit/odstranit tak aby vidlice dál pružila? Pouze by kvůli absenci funkce patrony nefungoval lock-out, to mu ale nevadí. Pochybuji že by patrona ve vidlici zajišťovala nějaké tlumení zpětného kroku, ta vidlice kope jak koza. Tak se domnívám, že je tam patrona zbytečná, pokud není třeba lock-out. Nevíte někdo prosím jak by to šlo vyřešit? Ještě jsem tu Gilu neměl rozdělanou tak na to nemám názor. Díky!

    0 0
    • Quik  

      Já bych z ní vyndal uplně všechno a prostor po těch dílech bych vylil betonem :)

      0 0
    • Smazaný účet  

      seš si jistý, že v té gile opravdu nějaká tlumící patrona je? Asi by to ale chtělo rozebrat a hned by se vidělo…

      0 0
      • JakeF  

        V Gile je, ale je mizerná.

        Za mě vyměnit celou vidli, Gila nemá smysl, funkčnost minimální, váha neuvěřitelná (tušim jí tu někdo navážil přes 2700g).

        0 0
        • blacks1  

          jedna se mi tu vali,tak jsem ji kuchnul , RST GILA TNL a jak koukam tak koukam,

          olejova patrona, a jedine co pujde vyndat je ona a elastomer,

          maximalne ho nahradit necim jinym a udelat z toho pevnou

          0 0
          • Quik  

            Ona je pevná sama o sobě … xD … Aspon mi to tak na kamaradovo kole připadalo ( citlivost na pultunovýho slona idelani )

            0 0
          • rexa  

            V té patroně bude zřejmě problém s průtokem oleje. Vnitřní nohy jsou maximálně vysunutý a nejdou zatlačit. Podle obrázku co jsi přiložil to vypadá, že by mělo být možný patronu prostě odstranit a pružení by mělo být zachováno. Problémem ale je, že ta patrona asi zajišťuje i spojení vnějších a vnitřních nohou na pravé stran vidlice. Po jejím odstranění by toto spojení zůstalo pouze na levé pružinové straně a nevím jestli by to stačilo. Můžeš to prosím odhadnout? Bojím se, že to bude o hubu :/

            Jo a je prosímtě na té patroně nějak vidět, že by šla demontovat a rozchodit? Vím, že se udává, že je nerozebiratelná, ale třeba…

            Hledám prostě nejméně nákladné řešení. Dle kámošova sdělení – je švorc a hledá nejlevnější cestu. Jiná vidlice bude časem,až bude mít volný prostředky.

            Díky za užitečný obrázek a rady :)

            0 0
            • palkac  

              Válí se mi doma pevná vidle z aganga. Klidně přenechám, pokud by to nevyšlo. ale asi bude nižší a rozhodí geometrii.

              0 0
        • Mr.Duck  

          Pohodová váha, myslim že muj dirt jumper má podobně ;P Akorát teda nutno říct, že ten DJ je ve srovnání naprosto špičková žehlička

          0 0
          • blacks1  

            patrona je zalisovana a rozebrat bez hrubeho nasili nepujde,

            je olejova a nechat vse jen na pruzine se mi zda dost ale dost o hubu, osobne jsem ji vymenil za pevnou MRX a mam klid,

            0 0
    • rexa  

      OK, díky zasvěceným za rady a přípomínky a „zasvěceným“ za „rady“ :) Asi to půjde cestou nějaké nové či jeté low-endové vidlice.(Asi SR XCR)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.