http://www.service-shop.mercedes-benz.com/…ika/CNX-Bike
Co na to říkáte ?
http://www.service-shop.mercedes-benz.com/…ika/CNX-Bike
Co na to říkáte ?
nejlepší je v popisu : " Sada koleček DT Swiss X1800" :-)
aktivní zadní montáž bez pohonů, brzdy páčkové… kdo to psal :D
google translator?
Luxus, někde jsem viděl MTB od mercedesu a mělo kola v podobě jejich „zaměřovače“ parádní věcička
Od MB bych nechtěl ani auto a kolo tím spíš ne…nehledě na to, že rádobyfitness na X.5 s noname vidlí za 30 papouchů, to je trochu fci-fi…
No,ale teď čtu : Kotoučová brzda Topeak – mechanická kotoučová brzda s nainstalovaným imobilizérem.
Co že ? imobilizérem ?
Musíš to brát tak, že bereš značku, ne produkt ;)
Mercedes nemůže být levnej, to už by to nebyl mercedes.
A právě z těchto důvodů mi Mercedes do garáže nesmí…stejně jako BMW…;)
to chápu.
Cena je jedním z faktorů, které ho odlišují od jiných aut
a kol
Nesmí … Kdybys ho měl dostat, tak bys jim ještě děkoval :D
Tak bych ho prodal a koupil si auto dle svých představ. Ale máš pravdu, že bych jim (komu?) poděkoval, bo jsem slušně vychovaný…;)
ja som myslel ze nesmu preto lebo na ne ani vzdialene nemas ale ked je to tym blbym imageom tak potom to je ok. robit image s polorozpadnutym F1 a presviedcat ze je to bike znacnej hodnoty(btw ten druhy je ktory?) je lepsie :-).
na jiném rámu) jezdím proto, protože mám rád oceláky…
ani tušení
peněz to rozhodně není, možná spíš žebříčkem priorit
svojí dráhovky Štěrba s osazením Campa Pista a přítulčiny silničky Gragorad – malosériová výroba z profilovaných trubek Oria
nebud taky upejpany, to si o takytyo post pytalo :-)
To je relativní. To že nemám auto za 2mega neznamená, že nemůžu mít svůj názor na drahá auta. Osobně si myslím, že za prachy, které stojí BMW nebo Mercedes, se dají pořídit mnohem exklusivnější kousky… a spojovat toto s tím, na jakém jezdím kole je už úplně mimo. Když se podíváš na kola uživatele omar, tak bys taky mohl říct, že sbírá šrot. Zasvědcení ale vědí, že jeho kola jsou povětšinou už skoro muzejní unikáty těžko vyčíslitelné hodnoty. Vzít si úvěr a pořídit nějakou carbonovou šílenost za 100tis. ale může kdokoliv. O ekonomickém úspěchu dané osoby to zhola nic nevypovídá…
co je třeba exkluzivnější? :)
Pro mě je to smart, ale to je taky mercedes :)
Jen bohatí si můžou brát úvěry ;)
vec pohladu, priorit a nazoru. pre niekoho zabava nevycislitelnej hodnoty, pre niekoho nostalgia co vsetko na tom za 20 rokov odjazdil(to je asi najcastejsie preco ludia ofukuju veci ktore by sa inak dali strucne nazvat srot), pre mna ako nezasvateneho tak hodnota na kila kovoveho odpadu. o jazdnych vlastnostiach sa ani bavit nejdeme.
To je tvůj „konzumní“ přístup. Toho sem si ale všiml už při debatě o mazání lyží…
moze byt, kebych totizto mal odkaldat vsetky veci na ktorych som to co nazviem to odsportovla a popri tom znicil tak mam uz zapratany cely barak. dalsia vec je ze ma skusenost naucila ze ci to ofukujem a stracam tym more casu (navyse ma to nebavi) alebo tomu venujem len minimalnu nutnu udrbu zivotnost je rovnaka +/- 5%. som sa proste prisposobil tomu jak sa veci dnes robia. vsetky.
„Od MB bych nechtěl ani auto…“ to je dobrej vtip. Zrovna MB dneska má jedny z nejhezčích a nejlepších aut. Kam se hrabe BMW.. 100× raději MB nebo Audi, než BMW..
Stokrát raději Audi, Subaru nebo Volvo než BMW a Mercedes…;) A nebyl to vtip, ale můj osobní pohled na věc…;)
Nekoupil bych si ho, ale hrozně moc bych ho chtěl :)
Asi jako většina
cooo? nelíbí?
tohle nam před hodinou stalo před firmou!totalně nejkrasnejši auto na světe :D citil sem se špatně vedle něj i když sem zrovna seděl v clsku :D
hezčí je snad jedině původní verze ;)
Ty se cítíš špatně, když stojíš vedle drahého auta? Tak to tě lituju… a jak se cítíš vedle sexy ženské? Taky špatně? Já sem ráno parkoval vedle šéfova Bentley Coupe a nic to se mnou nedělalo…:D
Zřejmě dobrý oddíl :)
Nestěžuju si…:)
Nesmíš to tolik žrát ;)
kluk nema mb a je z toho špatny že nema ani nadhled :)
Myslim, že o nadhledu a taky o smyslu pro humor vypovídá právě tento tvůj post…;)
Musím uznat, že tohle je jeden z mála Mercedesů, které se mi na pohled líbí. Kdybych už ale měl ty prachy, tak bych spíš radši jeho dědečka … Šéf v bývalé práci měl SL500 AMG a musím říct, že jako spolujezdci se mi víc líbila jízda v jeho Impreze WRX STI…o spotřebě a nákladech na provoz nemluvě…
tak to je jina liga,ten novic je taky dobrej :)
2 nejhezčí M-B :-)
Mně se nejvíc líbí R a CLS.
Já bych nejhezčí M-B v současné produkci fakt nehledal. I když se mi líbí.
ten mražák vpravo je humus.
Mražák je echt teréňák, ne jak ty napodobeniny, které nesmí ani na louku.
+1 :-)
Do terénu mám kolo ;) Auto patří na silnici/okruh
To by me zajimalo, co bys rikal, kdybys projel treba takovej Bowler:)
že to žere na hodinu provozu víc než já ;)
Gcko je taky muj nejoblibenejsi mercedes, ale ta uzitkova verze, tahle „luxusni“ s tima chromovejma doplnkama je takova „divna“
je, vypadá to jako pro buzíky, nebo pro holky. Být to tak v matné černé
V černé je samozřejmě hezčí, ale společně s SLS na jedné fotce jsem černé G nenašel :-)
Cool, to se Ti povedlo:-)
„Všechno jsem vzdal, dejte mi volvo“… Tenhle citát z TG přesně vystihuje majitele – dědky co jim zbývá už jenom umřít. Navíc jakmile volvo koupili číňani tak šlo do kopru celý. Design je otřesnej, nová S60 – sportovnější sedan s plastama na náraznících jako má SUV? A ta bradavice adaptivního tempomatu? Audi to vyřešilo teda mnohem líp..
Subaru je taky otřes. Člověk už si celkem zvyknul na soudobou imprezu a příští rok bude vypadat uplně jinak, mnohem hůř. Prostě tyhle neustálé čachry s designem se mi nelíbí. Líbí se mi, když někdo nastolí jasnou, jednotnou linii a po ní se ubírá a brousí jí k dokonalosti – Audi, Porsche 911, Mercedes. Evoluce, nikoli revoluce. Revoluce se mají dít pod kapotou, nikoli v designu.
Co jsem viděl nějaké ty návrhy nové Imprezy, tak se mi líbí o poznání víc než současná. Je už někde vyfocená finální verze?
Já tedy nechci někomu cokoliv cpát, ale nepřijde ti, že udělali z celkem krásnýho hatchbacku otřesný poloMPV?
Líbí se mi ty ostré hrany. Ale beztak poslední Impreza jak jsem si ji vždycky představoval byla tahle verze http://www.auto.cz/…wrx-sti-1245 . Tou současné provedení je takové nijaké, ani velké ani malé, ani sportovní ani rodinné. Tu 2012 bych si dokázal představit i jako rodinné auto.
Jo impreza v odkazu je jiná káva, dneska už to prostě není ono. Tu novou generaci, se mi zdá, natáhli nahoru a udělali z toho MPV. A zase totálně překopali design, dle mého názoru k horšímu.
design je otřes, kam se poděl ten starý imprezionismus…
Nová subaru jsou už podle mě trošku zajímavější, už je nedělají tam prťavý.
Tak to prrr… Starou rakev od Volva bych stokrát raději než Mergla. Ty novější to je jiná otázka, ale i tady se začíná blýskat na lepší časy.
Však jo, stará volva měla svůj styl, švédské tanky, ty se mi líbily, ale dneska už to není ono. Ono obecně dneska už žádná značka není jako bývala.
to ale nemyslis starou rakev od volva VS stary pekac od mercedesu, ze?
stary pekac od mercedesu bych vymenil za vsechny volva. jediny spravny volva jsou 7×x a 9×x, protoze jsou to auta klasicky koncepce. vubec jezdeni v autech s motorem vepredu a prednim nahonem mi prijde divny.
Řídil jsem focuse ST a RS a to mi vyvrátilo že auto s motorem vpředu a náhonem na předek je v něčem horší.
Nejlepší předokolka, co jsem kdy řídil a viděl.
mno focus RS je rychlej, ale prujezd zatackou je takovej nooo hodne divnej, kdo je zvyklej na RWD tak se mu to vubec nezamlouva, nasmerujes auto k vyjezdu a slapnes podlahu, ten torsen se zamkne a hrne uz to auto rovne… jen ten turbomotor ma tolik sily ze i takhle divne projetou zatackou poseka kde co… me se to proste nelibi:)
právě že v zatáčkách to bylo to nejlepší, co jsem kdy řídil. AWD se proti tomu může zahrabat ;) a RDW taky ;)
noo ktery AWD/RWD auto ve srovnatelne tride.. tzn vykon kolem 300PS se muze jit proti tomuhle focusu zahrabat? bmw335i? impreza STI? lancer evo? focus rs je urcite rychly auto, co ja vim tak kdyz kluci zavodili tak byl na dost usecich kluk s RS rychlejsi nez druhej s E46 m3 .. ale ze by se proti tomu mohla jit m3 zahrabat… nevim…
Já myslím, že speciálně u Subaru je to hlavně o tom ho mít a tak vědět o čem tato auta jsou než řešit design a nějaké nesmyslné teorie..:-)
Tak impreza byla v jednu dobu v mém hledáčku právě kvůli designu. Ale pak jsem dospěl :)
Hlavně o tom „ho mít“? Co jako subaru nabízí tak super abych ho musel mít?
pro někoho je to srdcovka, to chápu
Každý má jiné priority a preference. Někdo je na německá auta, jiný na francouzská nebo italská, každý si zkrátka může vybrat, naštěstí..:-)
Já mám již druhé Subaru, jedno je Forester, druhé Outback a jsem s nimi zkrátka spokojený. Také mám třeba rád benzinové motory a ty Subaru celkem umí..:-) Jsem spokojený se spolehlivostí, s kvalitou zpracování, s tím že nemusím moc řešit terénní vlny pokud se ocitnu třeba na louce a tak. Uznávám, že design je naopak dost konzervativní a takový jiný..:-)
Pokud je však někdo zase spokojený třeba s německými vozy, tak mu nevnucuji, že Subaru je lepší. Stejně tak nejsou lepší ostatní značky..:-) Spíše je to kus od kusu..
Jakože Audi mám rád, ale třeba Q7 nebo A7, to je fakt hnus a to mi nevyvrátíš. Ale soudit Audi podle 2 modelů je stejný nesmysl jako soudit Subaru kvůli designu Imprezy. Třeba Forester nebo Legacy/Outback jsou generaci za generací hezčí a hezčí…
A7 je krasna :-)
Zepředu možná, zezadu a zboku je to fakt ekel…
Zepředu ty dětská světélka – dyť je to skoro směšný
Mě se ty zahnuté diody docela líbí. Asi i víc než „angel eyes“…a hlavně za tmy vypadají fakt supr…;)
Pěkný decentní světla má dnes jen VW, všechny ty „korejský“ obrovský neúčelný lampy viz: OctaviaII+, Peugeot jsou hnus.
ty audiny fakt vypadaji jako masinka tomas :-))
Zrovna MB bych do toho vyberu nezaradil.
Ty voe, dneska je to tady nějaký divný, všichni se hádaj, jdu jezdit :D
predpokladam ze mas kupu zkusenosti s vozy obou znacek :)
ad design, taky se mi libi vic novejsi MB nez bmw, ad technika porad mam vic sympatii k bmw prestoze od puvodnich zabavnejch aut pro ridice uz jsou nekde jinde. audi je vw v jine karoserie, navonenej prd, libivej design a perfektni interier a spousta udelatek co zabavi mene narocneho uzivatele.. ale dalsi technika je proste koncernovej standard az na par extremnich vyjimek(RS rady)
Nemám zkušenosti s žádnou ze značek, krom toho že jsem se jako spolujezdec vezl v 318i, 330d, 525d Touring, X5 4.4 V8. Nehodnotím jízdní vlastnosti, ale právě interiéry a design. VŠak jsem taky nenapsal nic jiného..
:) kdybys byl můj spolujezdec, tak hodnotíš kufr :)
Ale notak :0)
já to nemyslel zle ;)
omlouvám se :)
tak nejsi zakaznik pro bmw :) teda pro nove uz asi jo, kamarad ma trojkove kupe s nakym hodne drahym interierem (serie nic moc) a vypada to fakt dobre, to by se asi libilo i cloveku co ma rad audi.. a myslim ze i z venku je E92 hodne pekny auto…
kazdopadne pravoverni ocenuji u bmw neco uplne jineho, ikdyz doby se meni…
Z nových se mi líbí 5tka kombi v M paketu s 2.0 naftou, myslím že výkony tohodle motoru by byly na moje ježdění naprosto dostačující. A co víc, s cenou se dá dojít na celkem zajímavých 1,4 milionu se vším, co bych si mohl přát. Jenomže je otázka, jestli by mi podobné věci nenabídnul třeba Passat za 3/4 ceny.
Určitě nejsem nějaký BMW fanatik, který ocení ten prý famózní 3.2 R6 a jízdu dveřmi napřed.
zaléží na tom, co od auta očekáváš.
Pokud čekáš hezký uhlazený vzhled, prostor, dobrý design interiéru, tak ti passat splní potřeby. Ale jsou lidé, kteří od auta chtějí víc.
pokud te nezajima u bmw sestivalec a jizda dverma napred tak passat/superb bohate staci, u 520d nedostanes nic zvlastniho navic.. co se tyka prostoru tak konkurencni kombi jsou vetsi, co se tyka motoru.. je to proste jen ctyrvalec :) a navic te v tomto pripade pohon zadnich kol spis jen stvat v zime ..
Řekl bych, že s tebou musím výjimečně souhlasit. Tenhle tvůj názor popisuje přístup lidí, pro které není jízda autem smyslem života, ale pouze prostředkem k jeho usnadnění…
jo a v tom pripade je pak „drahe“ auto jako bmw spis jen poza, protoze to same dokaze mnohem levnejsi auto ktere ti ale sousede nebudou tolik zavidet…
ja osobne sem si koupil bmw kvuli atmosferickymu sestivalci a pohonu zadnich kol.. a nizke cene ojetiny ktera nova stala nesmyslne penize…
Tak a teď si vystihl, proč bych nikdy nechtěl BMW nebo MB. Nesmyslně vysoká pořizovací cena a auto, které cenově strašně rychle padá. Kolega z bývalé práce je do BMW blázen (Z4, X3 – předtím E46) a nedal by na něj dopustit, mě to ale příjde spíš jen jako taková póza… a živit velkej 6ti válec na běžné ježdění je imho nesmysl. 170km/h po dálnici jede i moje služební 1.2TSI a trávu kolem cesty u toho nežere…:) Ale je pravda, že dveřma napřed moc jezdit neumí…
no ja zas bych si kvuli tomu nekoupil nove bmw, ale zase starsi klidne znova, momentalne se mi hrozne libi jedna E36 m3 co je aktualne na prodej a premejslim kde na ni vzit:)
ad ziveni velkeho sestivalce… neni to tak zly a rozdily ve spotrebe s malym motorem se dost smazavaji pokud clovek jezdi svizneji… BTW kolik ti ta tsi zere kdyz jedes dalnici rychlosti kolem tech 170ti?? skoro bych se vsadil ze novejsi trilitrove bmw (tzn motor dobou vzniku podobnej tomu tsi) bude uz pri tech 170ti zrat min…
jinak myslim si ze jsem v tomhle dostatecne soudnej a chapu ze cloveku kterej proste jen jezdi je bawo k nicemu, ale ja sem s nim spokojenej, vyhovuje mi a menil bych jen za auto podobneho razeni…
Po dálnici jezdím každý den do práce, ale to je zrovna takový nepříliš referenční úsek (LBC – Turnov čili samá zatáčka a samej kopec). Rychlost je běžně 160 / 145 v zatáčkách (tachometrových) a průměr mám 7,2L. Na dlouhé trasy po silnicích I.třídy sem byl na 5,6L normální jízdy / 6,2L hrot. Turnov – Plzeň skoro pořád 160km/h (tacho) asi 7,5L (včetně 30 minut v zácpě v Motole). Těch 170 běžně moc nejezdim, protože nemám kde, ale spotřeba v rovinatém úseku by byla imho někde kolem 8L…
ja jezdim D5.. takze spis rovinatej usek a jelikoz nejezdim ve spicce tak i po docela prazdny dalnici.. obvykle v rozpeti 160–180 a jezdim nekde kolem 9,5/100 coz mi neprijde tak zly na trilitr z roku 95… (tech 9,5 mam dlouhodobej prumer podle tankovani, palubak nemam) kamos co ma evoluci tohodle motoru v E92 jezdi stejnym tempem o litr az dva min… pred devet mu to neleze ani kdyz jezdi stejnou trasu na tempomatovejch 180…
A jak mu to jezdí jedničkách na dlouhé trasy? Spotřeba bude imho pořád stejná. Já mám dlouhodobý průměr 7.2L a to na spotřebu nekoukám (tankuje firma) – čili jezdim dost rychle. Mám s tím TSI najeto 7,5tis. a zatím si nestěžuju. Do kopce bych sice snesl i tu silnější verzi, ale těch 63kW je celkem fajn…:)
Tak si někdy pusť stopky a stopni si to podle tabulek u cesty -ta rychlost asi nebude taková, jak tu píšeš.
No příjde mi, že dokážu vykouzlit celkem solidní průměry – např. Chrudim – Brno 115km/h (měřený čistý čas vs. google maps) nebo Brno – LBC za 2hod. 45minut (přes Pardubice tj. cca. 285km). Do práce to mám přesně 26km a jezdím to 15minut s tím, že se musím vymotat z LBC a to jezdím podle předpisů a poslední 3km po sjezdu z dálnice jedu tak 70, bo silnice je hrozný tankodrom…
PS: Při konstantní vyšší rychlosti je spotřeba nižší, než když pořád zrychluješ a zpomaluješ (což na R10 je bohužel skoro pořád), takže ty průměry vs. spotřeba stejně moc o ničem nevypovídají…:)
jeho tankovani netrapi, takze da se rict ze jede vzdy maximalni rychlosti co provoz a stav silnice dovoluje.. takze kolik se s tim da jet v klidu se moc nezkoumalo, co vim tak jel jednou na chatu s kamaradem co zas jezdi hodne klidne, s focusem a kdyz jel za nim tak mel prumer za cestu nekde kolem 7mi litru…
jako samo ze nebude trojkovy bawo s trilitrovym benzinem zrat min nez maly TSI ve fabii nebo kde.. ale zas je to min nez by clovek cekal..
BMW M5 touring.. tankovani kazde 2 hodiny :) (16/100)
A to se vyplatí… SL500 bývalého šéfa pod ním chodila za 25/100 a jedny gumy měsíčně…:D
To byl nějaký drifter, ne? Gumy za měsíc?
Hrabačky při každém rozjezdu (500hp to umí hravě), honičky s kolegou se Z4, drifty apod… Když si pak přikoupil Imprezu, tak zrovna napad sníh na parkovišti u firmy a oni lítali 3 hodiny v kuse dveřma napřed po parkovišti (a já seděl do 7 ******** v práci a koukal a poslouchal, jak si to venku užívají…:/ )…
SL500 v životě v sérii 500hp neměla ;0)
Btw. služebák stál 330tis. – kolik stojí V6 3L BMW?:D Za ten cenovej rozdíl s ním budu jezdit celou dobu životnosti…:D
PS: To byl fór. Jasně, že rozdíl v ceně je ukrytý někde jinde, ale z pragmatického hlediska je to tak…:)
no jasne to nikdo nepopira.. tak zas e36 328 co mam ja se dneska prodava i docela slusna kolem 50tis.. to by taky chvili trvalo projezdit tech 280tis na rozdilu spotreby…
Ale u 12ti letého BMW za 50tis. nikdy nevíš, co se ti kde vysype…
hehe to jako bys to u nove skodovky vedel :)
20let stary bmw je pomerne jednoduchy auto, v elektronice se serou dohromady asi 4 veci, na mechanickejch castech se zase nekolik komponentu celkem pravidelne meni.. silenty naprav, tlumice, hardy spojka apod…a nejsou nijak zavratne drahy, predni rameno s vnitrnim a vnejsim kloubem kolem 2tis apod…
nic zavratnyho ja na aktualnim jezdim treti rok a ted me teda cekaj ty silenty na podvozku a hydrostely…
co maj v mem okoli nekteri fungl nove skodovky tak je auto stoji vic jak me, ikdyz se nic neposere tak na garanckach, ja koupim olej v eshopu za par korun, vyleju, naleju nazdar, oni stejnej olej koupi za 4× takovou cenu.. prace zdarma:) jinak nemuzou, jinak neni zaznam do servisky, zaruka.. nebo tak neco…
a to jeste nezminujes tu vyhodu, ze kdyz nekde zaparkujes, nemusis hledat auto pul hodiny, aby jsi nasel skutecne sve :)
mam to podobne postaveny. 4 veci u benzinaka R6, co myslis? obe cidla otacek, lambada a ? :) pak vaha vzduchu vic me nenapada.
BMW 328 ventilátor chladiče klimy,zámky ve dveřích,spínací skříňka,kroužek ve volantu,ventily topení,rozsypaný display přístrojů,pokud to má kontrolu žárovek,tak ta nesmyslně hlásí chybu i když vše svítí,sem tam nějaká indukční cívka,ale jinak jsou to v podstatě čtyři véci :-))
Sice se ti líbí Q7, ale musím souhlasit. (:
Jinak ty stojánky jsou moc pěkné.
I když já bych to spíše formuloval tak, že MB radši než BMW a Audi. A BMW radši než Audi. Cokoli radši než Audi.
Tak audi je nejvic, to bych do zadnyho hodnoceni vubec nedaval…to je automaticky to nej a resi se jen zbytek…
Ty seš můj člověk :0)
obet marketingu:)
Nevim. A jesli jo tak klidne. Myslim ze jako jeden z mala sem si ty auta z velky casti fakt projel…mnoho aut…a audi je proste audi. A to i pres to ze mi prijde ze s premiovy trojky je to „nejsocialnejsi znacka“
z tech novejch aut asi ani moc nerozeznam rozdily mezi treba A5 vs 3er coupe.. hlavne v pujcenych autech jsem nikdy nejel na limitu nebo i jen proste tak jak sem zvyklej si auto „uzit“
jinak me mezi audi nic nenadchnulo, predokolky me neuchvatily, quattro sem nejel zadny tak silny aby to stalo za to.. 4WD uz musi mit aspon 300ps aby s tim byla legrace…
To je taky názor poněkud mimo…když vidím nemotornou Q7 nebo zadní partie A7, tak je mi na grc. Ani Audi nemá patent na hezká auta…
Q7 vypadá tak hnusně, bo export do Ameriky (amíci nemají vkus) Zajímavý taky je, že snad větší procento těchto hnusů (Q7, X6) jezdí tady u nás, než v Německu – tam se asi nevyplácí moc mlaskat, tady to nevadí.
Nemci asi nemají potřebu „zvětšovat si péro“. Tady po LBC jezdí tolik Q7 a X6 až hamba – nechápu, co na tom ty lidi viděj…
Hlavně nechápu, jak se ty velký péra nacpou do interiéru Q7. Q7 je vydatně pro malý péra. (:
Však oni se do toho pidiinteriéru cpou s malým pérem. Ta Q7 je jako takovej nástavec …;)
ac mi kategorie SUV prijde jako nesmyslna, tak x6 je pomerne elegantni kdyz ji porovnam s Q7 :)
Ja nerikam ze je audi hezky. Me se vetsina tech aut ani moc nelibi a urcite se mi vic libi GL a X5 nez Q7, A7 je hnusna (ale jinak bozi) 7er BMW je urcite hezci nez A8. 5er nez A6 (no ta nova je teda pekna) atd… ale na komfort pri jizde a pohodli pri rizeni..audi je proste audi.
Más recht BMW je BMW :-), s TIM to mám stejně jako ty s Audi, ale stejně nejlepší je DEFENDER !!!
Nejezdil si v mládí s kamionem? Pokud jo, tak rozumim názoru, že defender je best…:)
nejezdil ani nemam papiry ne velky auta , ale defendery uz 3 :-), to musiš zažít, už se těšim na pořadnou expedici
Máme doma '83 Pajero Wagon na ježdění do lesa, takže zhruba vím, o čem mluvíš…:)
pekny.. prej to dobre skace? :D
rodice ziji u lesa pod Varnhostem, toz jezdi Ford Explorer 4.5 1stG
ma to jednu vyhodu: kdyz to vzadu nezavres narves tam 3m dlouhy kusy dreva, klidne 1 tunu…
a kdyz chces do Cereniste, muzes jet zkratkou lesem (maji oficialni povolenku)
Však otec moc zadní sedačky nevozí. Místo silentbloků nacpe mezi rám a zadní listový péra 2 špalíky (čili udělá z fulla hardtail) a hurá nakládat…:D Vozili jsme v tom i štěrk na stavbu…:D
jo tyhle stary nakladni kravy se celkem rozmohly v okoli Ustecka. Kam se hnu vidim nejaky jeep, hodne i tech bez oken (uzitkac). Je fakt kdyz zijes na samote NENI varianta. Zvlast kdyz se jede na tuhy paliva.
No naši žijí uprostřed městečka, ale po polomech, které v r. 2008 zlikvidovaly velkou část okolních lesů, místní správa lesů tiše toleruje „mravenečky“, kteří jim pomáhají uklízet ten bordel, co v lese vznikl…:)
PS: Doma mají krb (spíš spalovnu), do které strčíš i 1,2m dlouhou kládu…:D
A tak to jsou keci on ho všem závidí. Když se ho zeptáš proč je špatný? řekne cena a to že se mu nelíbí. To nemá cenu se s ním hádat. Mercedes je pěkný kvalitní auto a nikdo mu ho nenutí.
Až v tom něco odjezdíš,tak mluv,do té doby nešiř bludy.
Tvarem rámu podobný kola dělalo i BMW.
a drandíte někdo Karla? :-)
klika s převodníky
Já bych chtěl 2
To je sranda jak se tu všichni hádáte o tom, kdo má a nemá peníze na mercedes :D Jeden tvrdí,že se mu nelibi, ale mohl by si ho koupit.Další zase začne o tom, že jezdi o třídu v nižší řade, aby se taky ukázal.Někteří mluví o autech jejich známých, chlubí se cizím peřím ? :D A tak dál a tak dál, ale ješte jsem tu nevidel reakci, aby někdo řekl, že na takový auto nemá, ani mít nebude, jezdí ve staré škodovce a je spokojenej.Takových by se tu našla určitě většina.
Je to tak, nejbohatším státem na světě ještě nejsme a asi ani nikdy nebudeme.
V druhé řadě se máte hádat o kolech a ne o autech :D
„…takový auto nemá, ani mít nebude“
Nikdy nevíš, co v budoucnosti bude. Stačí být svině a nebát se nebo se dobře přiženit… :-D
To jsi stručně shrnul důvody, proč se tu o tom vlastně bavíme. Ze stejného důvodu vycházejí motoristické časopisy. Gratulace k objevu. (:
Jiri: nebo vyhrál ve sportce.Tak to změnime na: Nema takový auto a jezdí ve stare skodovce :-)
Kubi..: takze motoristické casopisy vychází proto, aby se kazdej před každým vytahoval a všichni na tom byli ± stejne ? :-D
No ve výhra ve sportce momentálně nebude to pravé ořechové. Pomalu bych v ní teď pro jistotu ani nechtěl vyhrát :)
Jeda,já myslel něco na ten zpusob..Tak třeba ve stirani losů :-D
Ja na takovy auto nemam a nikdy mit nebudu,ale chtel bych ho, i Antos by chtel :-)
100