• morgan2  

      nejlepší je v popisu : " Sada koleček DT Swiss X1800" :-)

      0 0
    • noviisek  

      Luxus, někde jsem viděl MTB od mercedesu a mělo kola v podobě jejich „zaměřovače“ parádní věcička

      0 0
    • alinceb  

      Od MB bych nechtěl ani auto a kolo tím spíš ne…nehledě na to, že rádobyfitness na X.5 s noname vidlí za 30 papouchů, to je trochu fci-fi…

      0 0
      • morgan2  

        No,ale teď čtu : Kotoučová brzda Topeak – mechanická kotoučová brzda s nainstalovaným imobilizérem.

        Co že ? imobilizérem ?

        0 0
      • noviisek  

        Musíš to brát tak, že bereš značku, ne produkt ;)

        Mercedes nemůže být levnej, to už by to nebyl mercedes.

        0 0
        • alinceb  

          A právě z těchto důvodů mi Mercedes do garáže nesmí…stejně jako BMW…;)

          0 0
          • noviisek  

            to chápu.

            Cena je jedním z faktorů, které ho odlišují od jiných aut

            a kol

            0 0
          • Quik  

            Nesmí … Kdybys ho měl dostat, tak bys jim ještě děkoval :D

            0 0
            • alinceb  

              Tak bych ho prodal a koupil si auto dle svých představ. Ale máš pravdu, že bych jim (komu?) poděkoval, bo jsem slušně vychovaný…;)

              0 0
          • ememem  

            ja som myslel ze nesmu preto lebo na ne ani vzdialene nemas ale ked je to tym blbym imageom tak potom to je ok. robit image s polorozpadnutym F1 a presviedcat ze je to bike znacnej hodnoty(btw ten druhy je ktory?) je lepsie :-).

            0 0
            • alinceb  
              1. Na F1 (i když momentálně po nehodě mimo provoz a tudíž přestavěné

              na jiném rámu) jezdím proto, protože mám rád oceláky…

              1. O tom, na co momentálně vzdáleně mám a nemám, ty nemáš

              ani tušení

              1. Proč jezdím kola jaká jezdím je moje věc a moje volba – nedostatkem

              peněz to rozhodně není, možná spíš žebříčkem priorit

              1. Ani jedním z těch kol nebyla myšlena moje F1. Víc než jí si vážím

              svojí dráhovky Štěrba s osazením Campa Pista a přítulčiny silničky Gragorad – malosériová výroba z profilovaných trubek Oria

              1. Starej se laskavě o sebe a neser se do ostatních
              0 0
              • ememem  

                nebud taky upejpany, to si o takytyo post pytalo :-)

                0 0
                • alinceb  

                  To je relativní. To že nemám auto za 2mega neznamená, že nemůžu mít svůj názor na drahá auta. Osobně si myslím, že za prachy, které stojí BMW nebo Mercedes, se dají pořídit mnohem exklusivnější kousky… a spojovat toto s tím, na jakém jezdím kole je už úplně mimo. Když se podíváš na kola uživatele omar, tak bys taky mohl říct, že sbírá šrot. Zasvědcení ale vědí, že jeho kola jsou povětšinou už skoro muzejní unikáty těžko vyčíslitelné hodnoty. Vzít si úvěr a pořídit nějakou carbonovou šílenost za 100tis. ale může kdokoliv. O ekonomickém úspěchu dané osoby to zhola nic nevypovídá…

                  0 0
                  • noviisek  

                    co je třeba exkluzivnější? :)

                    Pro mě je to smart, ale to je taky mercedes :)

                    0 0
                  • noviisek  

                    Jen bohatí si můžou brát úvěry ;)

                    0 0
                  • ememem  

                    vec pohladu, priorit a nazoru. pre niekoho zabava nevycislitelnej hodnoty, pre niekoho nostalgia co vsetko na tom za 20 rokov odjazdil(to je asi najcastejsie preco ludia ofukuju veci ktore by sa inak dali strucne nazvat srot), pre mna ako nezasvateneho tak hodnota na kila kovoveho odpadu. o jazdnych vlastnostiach sa ani bavit nejdeme.

                    0 0
                    • alinceb  

                      To je tvůj „konzumní“ přístup. Toho sem si ale všiml už při debatě o mazání lyží…

                      0 0
                      • ememem  

                        moze byt, kebych totizto mal odkaldat vsetky veci na ktorych som to co nazviem to odsportovla a popri tom znicil tak mam uz zapratany cely barak. dalsia vec je ze ma skusenost naucila ze ci to ofukujem a stracam tym more casu (navyse ma to nebavi) alebo tomu venujem len minimalnu nutnu udrbu zivotnost je rovnaka +/- 5%. som sa proste prisposobil tomu jak sa veci dnes robia. vsetky.

                        0 0
      • Smazaný účet  

        „Od MB bych nechtěl ani auto…“ to je dobrej vtip. Zrovna MB dneska má jedny z nejhezčích a nejlepších aut. Kam se hrabe BMW.. 100× raději MB nebo Audi, než BMW..

        0 0
        • alinceb  

          Stokrát raději Audi, Subaru nebo Volvo než BMW a Mercedes…;) A nebyl to vtip, ale můj osobní pohled na věc…;)

          0 0
          • noviisek  

            Nekoupil bych si ho, ale hrozně moc bych ho chtěl :)

            Asi jako většina

            0 0
          • noviisek  

            http://www.youtube.com/watch…

            cooo? nelíbí?

            0 0
            • onik  

              tohle nam před hodinou stalo před firmou!totalně nejkrasnejši auto na světe :D citil sem se špatně vedle něj i když sem zrovna seděl v clsku :D

              0 0
              • noviisek  

                hezčí je snad jedině původní verze ;)

                0 0
              • alinceb  

                Ty se cítíš špatně, když stojíš vedle drahého auta? Tak to tě lituju… a jak se cítíš vedle sexy ženské? Taky špatně? Já sem ráno parkoval vedle šéfova Bentley Coupe a nic to se mnou nedělalo…:D

                0 0
            • alinceb  

              Musím uznat, že tohle je jeden z mála Mercedesů, které se mi na pohled líbí. Kdybych už ale měl ty prachy, tak bych spíš radši jeho dědečka … Šéf v bývalé práci měl SL500 AMG a musím říct, že jako spolujezdci se mi víc líbila jízda v jeho Impreze WRX STI…o spotřebě a nákladech na provoz nemluvě…

              0 0
            • felix.org  

              2 nejhezčí M-B :-)

              0 0
              • jIrI___  

                Mně se nejvíc líbí R a CLS.

                0 0
              • Kubiczech  

                Já bych nejhezčí M-B v současné produkci fakt nehledal. I když se mi líbí.

                0 0
              • noviisek  

                ten mražák vpravo je humus.

                0 0
              • assassin  

                Gcko je taky muj nejoblibenejsi mercedes, ale ta uzitkova verze, tahle „luxusni“ s tima chromovejma doplnkama je takova „divna“

                0 0
                • noviisek  

                  je, vypadá to jako pro buzíky, nebo pro holky. Být to tak v matné černé

                  0 0
                  • felix.org  

                    V černé je samozřejmě hezčí, ale společně s SLS na jedné fotce jsem černé G nenašel :-)

                    0 0
            • zralok  

              Cool, to se Ti povedlo:-)

              0 0
          • Smazaný účet  

            „Všechno jsem vzdal, dejte mi volvo“… Tenhle citát z TG přesně vystihuje majitele – dědky co jim zbývá už jenom umřít. Navíc jakmile volvo koupili číňani tak šlo do kopru celý. Design je otřesnej, nová S60 – sportovnější sedan s plastama na náraznících jako má SUV? A ta bradavice adaptivního tempomatu? Audi to vyřešilo teda mnohem líp..

            Subaru je taky otřes. Člověk už si celkem zvyknul na soudobou imprezu a příští rok bude vypadat uplně jinak, mnohem hůř. Prostě tyhle neustálé čachry s designem se mi nelíbí. Líbí se mi, když někdo nastolí jasnou, jednotnou linii a po ní se ubírá a brousí jí k dokonalosti – Audi, Porsche 911, Mercedes. Evoluce, nikoli revoluce. Revoluce se mají dít pod kapotou, nikoli v designu.

            0 0
            • jIrI___  

              Co jsem viděl nějaké ty návrhy nové Imprezy, tak se mi líbí o poznání víc než současná. Je už někde vyfocená finální verze?

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tu jsou ofic fotky

                Já tedy nechci někomu cokoliv cpát, ale nepřijde ti, že udělali z celkem krásnýho hatchbacku otřesný poloMPV?

                0 0
                • jIrI___  

                  Líbí se mi ty ostré hrany. Ale beztak poslední Impreza jak jsem si ji vždycky představoval byla tahle verze http://www.auto.cz/…wrx-sti-1245 . Tou současné provedení je takové nijaké, ani velké ani malé, ani sportovní ani rodinné. Tu 2012 bych si dokázal představit i jako rodinné auto.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jo impreza v odkazu je jiná káva, dneska už to prostě není ono. Tu novou generaci, se mi zdá, natáhli nahoru a udělali z toho MPV. A zase totálně překopali design, dle mého názoru k horšímu.

                    0 0
            • noviisek  

              design je otřes, kam se poděl ten starý imprezionismus…

              Nová subaru jsou už podle mě trošku zajímavější, už je nedělají tam prťavý.

              0 0
            • Kubiczech  

              Tak to prrr… Starou rakev od Volva bych stokrát raději než Mergla. Ty novější to je jiná otázka, ale i tady se začíná blýskat na lepší časy.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Však jo, stará volva měla svůj styl, švédské tanky, ty se mi líbily, ale dneska už to není ono. Ono obecně dneska už žádná značka není jako bývala.

                0 0
              • kali222  

                to ale nemyslis starou rakev od volva VS stary pekac od mercedesu, ze?

                stary pekac od mercedesu bych vymenil za vsechny volva. jediny spravny volva jsou 7×x a 9×x, protoze jsou to auta klasicky koncepce. vubec jezdeni v autech s motorem vepredu a prednim nahonem mi prijde divny.

                0 0
                • noviisek  

                  Řídil jsem focuse ST a RS a to mi vyvrátilo že auto s motorem vpředu a náhonem na předek je v něčem horší.

                  Nejlepší předokolka, co jsem kdy řídil a viděl.

                  0 0
                  • assassin  

                    mno focus RS je rychlej, ale prujezd zatackou je takovej nooo hodne divnej, kdo je zvyklej na RWD tak se mu to vubec nezamlouva, nasmerujes auto k vyjezdu a slapnes podlahu, ten torsen se zamkne a hrne uz to auto rovne… jen ten turbomotor ma tolik sily ze i takhle divne projetou zatackou poseka kde co… me se to proste nelibi:)

                    0 0
                    • noviisek  

                      právě že v zatáčkách to bylo to nejlepší, co jsem kdy řídil. AWD se proti tomu může zahrabat ;) a RDW taky ;)

                      0 0
                      • assassin  

                        noo ktery AWD/RWD auto ve srovnatelne tride.. tzn vykon kolem 300PS se muze jit proti tomuhle focusu zahrabat? bmw335i? impreza STI? lancer evo? focus rs je urcite rychly auto, co ja vim tak kdyz kluci zavodili tak byl na dost usecich kluk s RS rychlejsi nez druhej s E46 m3 .. ale ze by se proti tomu mohla jit m3 zahrabat… nevim…

                        0 0
            • VeVe  

              Já myslím, že speciálně u Subaru je to hlavně o tom ho mít a tak vědět o čem tato auta jsou než řešit design a nějaké nesmyslné teorie..:-)

              0 0
              • noviisek  

                Tak impreza byla v jednu dobu v mém hledáčku právě kvůli designu. Ale pak jsem dospěl :)

                0 0
              • Smazaný účet  

                Hlavně o tom „ho mít“? Co jako subaru nabízí tak super abych ho musel mít?

                0 0
                • noviisek  

                  pro někoho je to srdcovka, to chápu

                  0 0
                • VeVe  

                  Každý má jiné priority a preference. Někdo je na německá auta, jiný na francouzská nebo italská, každý si zkrátka může vybrat, naštěstí..:-)

                  Já mám již druhé Subaru, jedno je Forester, druhé Outback a jsem s nimi zkrátka spokojený. Také mám třeba rád benzinové motory a ty Subaru celkem umí..:-) Jsem spokojený se spolehlivostí, s kvalitou zpracování, s tím že nemusím moc řešit terénní vlny pokud se ocitnu třeba na louce a tak. Uznávám, že design je naopak dost konzervativní a takový jiný..:-)

                  Pokud je však někdo zase spokojený třeba s německými vozy, tak mu nevnucuji, že Subaru je lepší. Stejně tak nejsou lepší ostatní značky..:-) Spíše je to kus od kusu..

                  0 0
            • alinceb  

              Jakože Audi mám rád, ale třeba Q7 nebo A7, to je fakt hnus a to mi nevyvrátíš. Ale soudit Audi podle 2 modelů je stejný nesmysl jako soudit Subaru kvůli designu Imprezy. Třeba Forester nebo Legacy/Outback jsou generaci za generací hezčí a hezčí…

              0 0
              • přišlapávač  

                A7 je krasna :-)

                0 0
                • alinceb  

                  Zepředu možná, zezadu a zboku je to fakt ekel…

                  0 0
                  • pepek  

                    Zepředu ty dětská světélka – dyť je to skoro směšný

                    0 0
                    • alinceb  

                      Mě se ty zahnuté diody docela líbí. Asi i víc než „angel eyes“…a hlavně za tmy vypadají fakt supr…;)

                      0 0
                      • pepek  

                        Pěkný decentní světla má dnes jen VW, všechny ty „korejský“ obrovský neúčelný lampy viz: OctaviaII+, Peugeot jsou hnus.

                        0 0
                      • JSt  

                        ty audiny fakt vypadaji jako masinka tomas :-))

                        0 0
            • cat  

              Zrovna MB bych do toho vyberu nezaradil.

              0 0
          • maajkee  

            Ty voe, dneska je to tady nějaký divný, všichni se hádaj, jdu jezdit :D

            0 0
        • assassin  

          predpokladam ze mas kupu zkusenosti s vozy obou znacek :)

          ad design, taky se mi libi vic novejsi MB nez bmw, ad technika porad mam vic sympatii k bmw prestoze od puvodnich zabavnejch aut pro ridice uz jsou nekde jinde. audi je vw v jine karoserie, navonenej prd, libivej design a perfektni interier a spousta udelatek co zabavi mene narocneho uzivatele.. ale dalsi technika je proste koncernovej standard az na par extremnich vyjimek(RS rady)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nemám zkušenosti s žádnou ze značek, krom toho že jsem se jako spolujezdec vezl v 318i, 330d, 525d Touring, X5 4.4 V8. Nehodnotím jízdní vlastnosti, ale právě interiéry a design. VŠak jsem taky nenapsal nic jiného..

            0 0
            • noviisek  

              :) kdybys byl můj spolujezdec, tak hodnotíš kufr :)

              0 0
            • assassin  

              tak nejsi zakaznik pro bmw :) teda pro nove uz asi jo, kamarad ma trojkove kupe s nakym hodne drahym interierem (serie nic moc) a vypada to fakt dobre, to by se asi libilo i cloveku co ma rad audi.. a myslim ze i z venku je E92 hodne pekny auto…

              kazdopadne pravoverni ocenuji u bmw neco uplne jineho, ikdyz doby se meni…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Z nových se mi líbí 5tka kombi v M paketu s 2.0 naftou, myslím že výkony tohodle motoru by byly na moje ježdění naprosto dostačující. A co víc, s cenou se dá dojít na celkem zajímavých 1,4 milionu se vším, co bych si mohl přát. Jenomže je otázka, jestli by mi podobné věci nenabídnul třeba Passat za 3/4 ceny.

                Určitě nejsem nějaký BMW fanatik, který ocení ten prý famózní 3.2 R6 a jízdu dveřmi napřed.

                0 0
                • noviisek  

                  zaléží na tom, co od auta očekáváš.

                  Pokud čekáš hezký uhlazený vzhled, prostor, dobrý design interiéru, tak ti passat splní potřeby. Ale jsou lidé, kteří od auta chtějí víc.

                  0 0
                • assassin  

                  pokud te nezajima u bmw sestivalec a jizda dverma napred tak passat/superb bohate staci, u 520d nedostanes nic zvlastniho navic.. co se tyka prostoru tak konkurencni kombi jsou vetsi, co se tyka motoru.. je to proste jen ctyrvalec :) a navic te v tomto pripade pohon zadnich kol spis jen stvat v zime ..

                  0 0
                  • alinceb  

                    Řekl bych, že s tebou musím výjimečně souhlasit. Tenhle tvůj názor popisuje přístup lidí, pro které není jízda autem smyslem života, ale pouze prostředkem k jeho usnadnění…

                    0 0
                    • assassin  

                      jo a v tom pripade je pak „drahe“ auto jako bmw spis jen poza, protoze to same dokaze mnohem levnejsi auto ktere ti ale sousede nebudou tolik zavidet…

                      ja osobne sem si koupil bmw kvuli atmosferickymu sestivalci a pohonu zadnich kol.. a nizke cene ojetiny ktera nova stala nesmyslne penize…

                      0 0
                      • alinceb  

                        Tak a teď si vystihl, proč bych nikdy nechtěl BMW nebo MB. Nesmyslně vysoká pořizovací cena a auto, které cenově strašně rychle padá. Kolega z bývalé práce je do BMW blázen (Z4, X3 – předtím E46) a nedal by na něj dopustit, mě to ale příjde spíš jen jako taková póza… a živit velkej 6ti válec na běžné ježdění je imho nesmysl. 170km/h po dálnici jede i moje služební 1.2TSI a trávu kolem cesty u toho nežere…:) Ale je pravda, že dveřma napřed moc jezdit neumí…

                        0 0
                        • assassin  

                          no ja zas bych si kvuli tomu nekoupil nove bmw, ale zase starsi klidne znova, momentalne se mi hrozne libi jedna E36 m3 co je aktualne na prodej a premejslim kde na ni vzit:)

                          ad ziveni velkeho sestivalce… neni to tak zly a rozdily ve spotrebe s malym motorem se dost smazavaji pokud clovek jezdi svizneji… BTW kolik ti ta tsi zere kdyz jedes dalnici rychlosti kolem tech 170ti?? skoro bych se vsadil ze novejsi trilitrove bmw (tzn motor dobou vzniku podobnej tomu tsi) bude uz pri tech 170ti zrat min…

                          jinak myslim si ze jsem v tomhle dostatecne soudnej a chapu ze cloveku kterej proste jen jezdi je bawo k nicemu, ale ja sem s nim spokojenej, vyhovuje mi a menil bych jen za auto podobneho razeni…

                          0 0
                          • alinceb  

                            Po dálnici jezdím každý den do práce, ale to je zrovna takový nepříliš referenční úsek (LBC – Turnov čili samá zatáčka a samej kopec). Rychlost je běžně 160 / 145 v zatáčkách (tachometrových) a průměr mám 7,2L. Na dlouhé trasy po silnicích I.třídy sem byl na 5,6L normální jízdy / 6,2L hrot. Turnov – Plzeň skoro pořád 160km/h (tacho) asi 7,5L (včetně 30 minut v zácpě v Motole). Těch 170 běžně moc nejezdim, protože nemám kde, ale spotřeba v rovinatém úseku by byla imho někde kolem 8L…

                            0 0
                            • assassin  

                              ja jezdim D5.. takze spis rovinatej usek a jelikoz nejezdim ve spicce tak i po docela prazdny dalnici.. obvykle v rozpeti 160–180 a jezdim nekde kolem 9,5/100 coz mi neprijde tak zly na trilitr z roku 95… (tech 9,5 mam dlouhodobej prumer podle tankovani, palubak nemam) kamos co ma evoluci tohodle motoru v E92 jezdi stejnym tempem o litr az dva min… pred devet mu to neleze ani kdyz jezdi stejnou trasu na tempomatovejch 180…

                              0 0
                              • alinceb  

                                A jak mu to jezdí jedničkách na dlouhé trasy? Spotřeba bude imho pořád stejná. Já mám dlouhodobý průměr 7.2L a to na spotřebu nekoukám (tankuje firma) – čili jezdim dost rychle. Mám s tím TSI najeto 7,5tis. a zatím si nestěžuju. Do kopce bych sice snesl i tu silnější verzi, ale těch 63kW je celkem fajn…:)

                                0 0
                                • pepek  

                                  Tak si někdy pusť stopky a stopni si to podle tabulek u cesty -ta rychlost asi nebude taková, jak tu píšeš.

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    No příjde mi, že dokážu vykouzlit celkem solidní průměry – např. Chrudim – Brno 115km/h (měřený čistý čas vs. google maps) nebo Brno – LBC za 2hod. 45minut (přes Pardubice tj. cca. 285km). Do práce to mám přesně 26km a jezdím to 15minut s tím, že se musím vymotat z LBC a to jezdím podle předpisů a poslední 3km po sjezdu z dálnice jedu tak 70, bo silnice je hrozný tankodrom…

                                    PS: Při konstantní vyšší rychlosti je spotřeba nižší, než když pořád zrychluješ a zpomaluješ (což na R10 je bohužel skoro pořád), takže ty průměry vs. spotřeba stejně moc o ničem nevypovídají…:)

                                    0 0
                                • assassin  

                                  jeho tankovani netrapi, takze da se rict ze jede vzdy maximalni rychlosti co provoz a stav silnice dovoluje.. takze kolik se s tim da jet v klidu se moc nezkoumalo, co vim tak jel jednou na chatu s kamaradem co zas jezdi hodne klidne, s focusem a kdyz jel za nim tak mel prumer za cestu nekde kolem 7mi litru…

                                  jako samo ze nebude trojkovy bawo s trilitrovym benzinem zrat min nez maly TSI ve fabii nebo kde.. ale zas je to min nez by clovek cekal..

                                  0 0
                                  • PjSky  

                                    BMW M5 touring.. tankovani kazde 2 hodiny :) (16/100)

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      A to se vyplatí… SL500 bývalého šéfa pod ním chodila za 25/100 a jedny gumy měsíčně…:D

                                      0 0
                                      • noviisek  

                                        To byl nějaký drifter, ne? Gumy za měsíc?

                                        0 0
                                        • alinceb  

                                          Hrabačky při každém rozjezdu (500hp to umí hravě), honičky s kolegou se Z4, drifty apod… Když si pak přikoupil Imprezu, tak zrovna napad sníh na parkovišti u firmy a oni lítali 3 hodiny v kuse dveřma napřed po parkovišti (a já seděl do 7 ******** v práci a koukal a poslouchal, jak si to venku užívají…:/ )…

                                          0 0
                          • alinceb  

                            Btw. služebák stál 330tis. – kolik stojí V6 3L BMW?:D Za ten cenovej rozdíl s ním budu jezdit celou dobu životnosti…:D

                            PS: To byl fór. Jasně, že rozdíl v ceně je ukrytý někde jinde, ale z pragmatického hlediska je to tak…:)

                            0 0
                            • assassin  

                              no jasne to nikdo nepopira.. tak zas e36 328 co mam ja se dneska prodava i docela slusna kolem 50tis.. to by taky chvili trvalo projezdit tech 280tis na rozdilu spotreby…

                              0 0
                              • alinceb  

                                Ale u 12ti letého BMW za 50tis. nikdy nevíš, co se ti kde vysype…

                                0 0
                                • assassin  

                                  hehe to jako bys to u nove skodovky vedel :)

                                  20let stary bmw je pomerne jednoduchy auto, v elektronice se serou dohromady asi 4 veci, na mechanickejch castech se zase nekolik komponentu celkem pravidelne meni.. silenty naprav, tlumice, hardy spojka apod…a nejsou nijak zavratne drahy, predni rameno s vnitrnim a vnejsim kloubem kolem 2tis apod…

                                  nic zavratnyho ja na aktualnim jezdim treti rok a ted me teda cekaj ty silenty na podvozku a hydrostely…

                                  co maj v mem okoli nekteri fungl nove skodovky tak je auto stoji vic jak me, ikdyz se nic neposere tak na garanckach, ja koupim olej v eshopu za par korun, vyleju, naleju nazdar, oni stejnej olej koupi za 4× takovou cenu.. prace zdarma:) jinak nemuzou, jinak neni zaznam do servisky, zaruka.. nebo tak neco…

                                  0 0
                                  • kali222  

                                    a to jeste nezminujes tu vyhodu, ze kdyz nekde zaparkujes, nemusis hledat auto pul hodiny, aby jsi nasel skutecne sve :)

                                    mam to podobne postaveny. 4 veci u benzinaka R6, co myslis? obe cidla otacek, lambada a ? :) pak vaha vzduchu vic me nenapada.

                                    0 0
                                  • tomfree  

                                    BMW 328 ventilátor chladiče klimy,zámky ve dveřích,spínací skříňka,kroužek ve volantu,ventily topení,rozsypaný display přístrojů,pokud to má kontrolu žárovek,tak ta nesmyslně hlásí chybu i když vše svítí,sem tam nějaká indukční cívka,ale jinak jsou to v podstatě čtyři véci :-))

                                    0 0
        • Kubiczech  

          Sice se ti líbí Q7, ale musím souhlasit. (:

          Jinak ty stojánky jsou moc pěkné.

          0 0
          • Kubiczech  

            I když já bych to spíše formuloval tak, že MB radši než BMW a Audi. A BMW radši než Audi. Cokoli radši než Audi.

            0 0
        • JMT  

          Tak audi je nejvic, to bych do zadnyho hodnoceni vubec nedaval…to je automaticky to nej a resi se jen zbytek…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ty seš můj člověk :0)

            0 0
            • assassin  

              obet marketingu:)

              0 0
              • JMT  

                Nevim. A jesli jo tak klidne. Myslim ze jako jeden z mala sem si ty auta z velky casti fakt projel…mnoho aut…a audi je proste audi. A to i pres to ze mi prijde ze s premiovy trojky je to „nejsocialnejsi znacka“

                0 0
                • assassin  

                  z tech novejch aut asi ani moc nerozeznam rozdily mezi treba A5 vs 3er coupe.. hlavne v pujcenych autech jsem nikdy nejel na limitu nebo i jen proste tak jak sem zvyklej si auto „uzit“

                  jinak me mezi audi nic nenadchnulo, predokolky me neuchvatily, quattro sem nejel zadny tak silny aby to stalo za to.. 4WD uz musi mit aspon 300ps aby s tim byla legrace…

                  0 0
          • alinceb  

            To je taky názor poněkud mimo…když vidím nemotornou Q7 nebo zadní partie A7, tak je mi na grc. Ani Audi nemá patent na hezká auta…

            0 0
            • pepek  

              Q7 vypadá tak hnusně, bo export do Ameriky (amíci nemají vkus) Zajímavý taky je, že snad větší procento těchto hnusů (Q7, X6) jezdí tady u nás, než v Německu – tam se asi nevyplácí moc mlaskat, tady to nevadí.

              0 0
              • alinceb  

                Nemci asi nemají potřebu „zvětšovat si péro“. Tady po LBC jezdí tolik Q7 a X6 až hamba – nechápu, co na tom ty lidi viděj…

                0 0
                • Kubiczech  

                  Hlavně nechápu, jak se ty velký péra nacpou do interiéru Q7. Q7 je vydatně pro malý péra. (:

                  0 0
                • assassin  

                  ac mi kategorie SUV prijde jako nesmyslna, tak x6 je pomerne elegantni kdyz ji porovnam s Q7 :)

                  0 0
            • JMT  

              Ja nerikam ze je audi hezky. Me se vetsina tech aut ani moc nelibi a urcite se mi vic libi GL a X5 nez Q7, A7 je hnusna (ale jinak bozi) 7er BMW je urcite hezci nez A8. 5er nez A6 (no ta nova je teda pekna) atd… ale na komfort pri jizde a pohodli pri rizeni..audi je proste audi.

              0 0
              • omar  

                Más recht BMW je BMW :-), s TIM to mám stejně jako ty s Audi, ale stejně nejlepší je DEFENDER !!!

                0 0
                • alinceb  

                  Nejezdil si v mládí s kamionem? Pokud jo, tak rozumim názoru, že defender je best…:)

                  0 0
                  • omar  

                    nejezdil ani nemam papiry ne velky auta , ale defendery uz 3 :-), to musiš zažít, už se těšim na pořadnou expedici

                    0 0
                    • alinceb  

                      Máme doma '83 Pajero Wagon na ježdění do lesa, takže zhruba vím, o čem mluvíš…:)

                      0 0
                      • PjSky  

                        pekny.. prej to dobre skace? :D

                        rodice ziji u lesa pod Varnhostem, toz jezdi Ford Explorer 4.5 1stG

                        ma to jednu vyhodu: kdyz to vzadu nezavres narves tam 3m dlouhy kusy dreva, klidne 1 tunu…

                        a kdyz chces do Cereniste, muzes jet zkratkou lesem (maji oficialni povolenku)

                        0 0
                        • alinceb  

                          Však otec moc zadní sedačky nevozí. Místo silentbloků nacpe mezi rám a zadní listový péra 2 špalíky (čili udělá z fulla hardtail) a hurá nakládat…:D Vozili jsme v tom i štěrk na stavbu…:D

                          0 0
                          • PjSky  

                            jo tyhle stary nakladni kravy se celkem rozmohly v okoli Ustecka. Kam se hnu vidim nejaky jeep, hodne i tech bez oken (uzitkac). Je fakt kdyz zijes na samote NENI varianta. Zvlast kdyz se jede na tuhy paliva.

                            0 0
                            • alinceb  

                              No naši žijí uprostřed městečka, ale po polomech, které v r. 2008 zlikvidovaly velkou část okolních lesů, místní správa lesů tiše toleruje „mravenečky“, kteří jim pomáhají uklízet ten bordel, co v lese vznikl…:)

                              PS: Doma mají krb (spíš spalovnu), do které strčíš i 1,2m dlouhou kládu…:D

                              0 0
        • jachymk  

          A tak to jsou keci on ho všem závidí. Když se ho zeptáš proč je špatný? řekne cena a to že se mu nelíbí. To nemá cenu se s ním hádat. Mercedes je pěkný kvalitní auto a nikdo mu ho nenutí.

          0 0
        • tomfree  

          Až v tom něco odjezdíš,tak mluv,do té doby nešiř bludy.

          0 0
    • pee.tr  

      Tvarem rámu podobný kola dělalo i BMW.

      0 0
    • Martin  

      a drandíte někdo Karla? :-)

      0 0
    • prvniodkonce  

      klika s převodníky

      Já bych chtěl 2

      0 0
    • Kami  

      To je sranda jak se tu všichni hádáte o tom, kdo má a nemá peníze na mercedes :D Jeden tvrdí,že se mu nelibi, ale mohl by si ho koupit.Další zase začne o tom, že jezdi o třídu v nižší řade, aby se taky ukázal.Někteří mluví o autech jejich známých, chlubí se cizím peřím ? :D A tak dál a tak dál, ale ješte jsem tu nevidel reakci, aby někdo řekl, že na takový auto nemá, ani mít nebude, jezdí ve staré škodovce a je spokojenej.Takových by se tu našla určitě většina.

      Je to tak, nejbohatším státem na světě ještě nejsme a asi ani nikdy nebudeme.

      V druhé řadě se máte hádat o kolech a ne o autech :D

      0 0
      • jIrI___  

        „…takový auto nemá, ani mít nebude“

        Nikdy nevíš, co v budoucnosti bude. Stačí být svině a nebát se nebo se dobře přiženit… :-D

        0 0
      • Kubiczech  

        To jsi stručně shrnul důvody, proč se tu o tom vlastně bavíme. Ze stejného důvodu vycházejí motoristické časopisy. Gratulace k objevu. (:

        0 0
        • Kami  

          Jiri: nebo vyhrál ve sportce.Tak to změnime na: Nema takový auto a jezdí ve stare skodovce :-)

          Kubi..: takze motoristické casopisy vychází proto, aby se kazdej před každým vytahoval a všichni na tom byli ± stejne ? :-D

          0 0
          • jIrI___  

            No ve výhra ve sportce momentálně nebude to pravé ořechové. Pomalu bych v ní teď pro jistotu ani nechtěl vyhrát :)

            0 0
            • Kami  

              Jeda,já myslel něco na ten zpusob..Tak třeba ve stirani losů :-D

              0 0
      • Lance  

        Ja na takovy auto nemam a nikdy mit nebudu,ale chtel bych ho, i Antos by chtel :-)

        0 0
    • Ruprt2  

      100

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.