Jezdíte doporučené tlaky výrobcem na bezduších?

37 nepřečtených
  • THORX

    Dnes jsem se dozvěděl, že bych se měl držet tlaku na pneu. Tedy na Aspenu 2,25 se držet mezi 2,5–4,1bar.

    Když jsem řekl že je to unreal že 2,5bar je jak beton i na asfalt. Bylo mi řečeno, že je to tlak nízký :) a když budu foukat míň tak plášť se opotřebí rychleji. Na to jsem mu řekl stím počítám daň za grip. I na nízkém tlaku musí guma vydržet cca 1500–2000km prostě 1–2 sezóny.

    Anketa: Dodržujete tlaky uvedené na pláštích?

    Ano
    2x
    4%
    Ne
    48x
    96%
    0 0
    • Smazaný účet  

      To je desna blbost s tim doporucenym tlakem. Plast predne odrbes brzdenim a ne ojetim…

      0 0
    • černápole  

      1500 je měsíční nájezd ne 2 sezony-)

      0 0
      • Nutribird  

        Asi tak nějak. Zadní jednu sezónu přes 4000 km a přední i dvě.

        0 0
    • THORX  

      Na Rekon + mám napsáno reálnější hodnoty 1,2–2,5bar já vozím 0.7/0.8bar

      0 0
      • kubad  

        voz si co chceš, je to jen a jen na tvoje triko – přepis výrobce je jasně daný

        0 0
      • MirosPikos  

        0.7–0.8? To jezdíš jen rovně a nebo máš 50kilo?

        0 0
        • Singlespeed  

          Má pokaženej manometr na pumpě, to dá rozum :-).

          0 0
        • kubad  

          dnešní atmosferický tlak vzduchu: 1.0203 bar, takže tam má buď podtlak nebo buh ví co měří

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ale ale:))

            0 0
            • kubad  

              Brno:

              Tlak vzduchu přepočtený na hladinu moře : 1017,2 hPa

              převést to bar už zvládneš :D

              0 0
              • Tommit  

                Ano. Tudíž absolutně tam má cca 1.7 baru a relativně 0.7 baru.

                0 0
          • FooBar  

            Jakoze kdyz vezmu pumpu, ucpu prstem slauch a ukazuje to 0, tak je v tom slauchu cca 1 bar podtlak? No nevim…

            0 0
            • kubad  

              tak atmsferický tlak tu prostě je s tím nic nenaděláš

              0 0
          • novas752  

            Jenže cyklopumpičky neměří absolutní tlak ale přetlak vůči tlaku v okolí.

            0 0
        • Esi  

          0,6 na předním kole s duší a 105kg na 19mm ráfku. Píchnul jsem v lese a po výměně jsem zvládnul nakupovat tento tlak a chcípla pumpička a jako naschvál nikde ani noha, domů 15km, Ikon byl moc rád, dalo se na tom jet opatrně rovně a velmi opatrně do mírně zatáčky, dojel jsem až domů, plášť vypadal viz foto, ještě že byl 4 sezóny starý tak ho nebyla škoda.

          0 0
          • jIrI___  

            Tohle bývala typický vlastnost bočnic starších plášťů od Conti. A to nikdy nechodím pod minimum doporučené výrobcem. Nicméně ten plášť pak sloužil bez problémů další stovky km.

            0 0
            • Esi  

              Já na tom taky ještě pár stovek km najezdil, nebyla na tom nikde žádná boule, ale ten plášť byl stejně už starý tak že na jaře jsem ho zahodil

              0 0
    • THORX  

      Ne, pumpa a manometr ukazují stejné hodnoty ;-) furt se mi to zdá tvrdé. Na šutrech

      0 0
    • JakeF  

      Když jezdíš jak s hnojem, tak je 0,7 atm v pohodě.

      0 0
    • Guxx  

      :-) když už řešíte tlaky – máte někdo (dílenskou) pumpu s manometrem, které by se dalo trochu věřit?.-) Hledám něco, co by umožnilo foukat opakovatelné hodnoty v rozmezí 0,5 – 2,5 :-) Aktuální pumpovadlo ukazuje hodnoty zcela náhodné – a nahradit to novou „stejně přesnou“ se mi nechce…takže bych rád sáhnul po něčem ověřeném.. PS: i těch cca 0,5 na sněhu použiju:-)

      0 0
      • THORX  

        Peak 5bar

        0 0
      • Mr.Duck  

        Lezyne s digitálním budíkem

        0 0
      • Smazaný účet  

        Samostatný certifikovaný měřák…

        0 0
      • Esi  

        Řekl bych že ty pumpy na tom budou všechny podobně, bude to chtít manometr zvlášť

        0 0
      • jIrI___  

        Měřák na pumpě bude vždycky ukazovat menší či větší bludy. Jak píše p@X, největší jistota je samostatný certifikovaný manometr.

        0 0
        • madhence  

          Je vlastně fuk, kolik to ve skutečnosti má, když člověk ví, co mu vyhovuje. Pak už fouká podle manometru vždy stejné hodnoty. Kolik je to reálně není důležité.

          Nedávno jsem zjistil, že jsem lama, a ač mám na pláštích doporučený tlak 2 bary, foukal jsem celou dobu 20 psi. A jak mi to vyhovovalo! Už u toho zůstanu.

          0 0
          • LM  

            Asi tak. Jen je třeba brát v ohled případný nárůst hmotnosti jezdce v čase (následky homeoffice) a zvýšení rychlosti ve sjezdech + větší polety (zlepšení skillu).

            Zvedal jsem teď tlak o 0.3 bar vepředu a 0.4 bar vzadu aby se to přestalo žvejkat + dával trochu rychlejší odskok na vidlici i tlumiči :-).

            0 0
      • MirosPikos  

        Mám topeak blowjoe a měří o 0.2 míň. Stejně ale foukám na pohmat. Nejlepší tlak mám za pár dní, když to trochu ujde. Ale ne moc. Ideální tlak je těsně před tím, než se to začne žvejkat.

        0 0
        • Lister  

          Asi tak. Furt to bylo tvrdý, tak jsem jezdil a jezdil a když to bylo ideál, tak byla vepředu cca 1 atmosféra ;-)

          0 0
      • scota  

        Topeak Joeblow Mountain

        0 0
    • MichaelSimek  

      Jeste bys mel rict kde ti tekli ze mas jezdit 2.5 baru at lidi vedi jakemu obchodu se vyhnout.

      0 0
    • Boby83  

      Koukám, že jsem nějak blbě hlasoval…

      Vyložené doporučené tlaky nevozim – na fullu cca 1,7 – 1,9 (bezduše)

      Na ht 2 – 2,2 (duše)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.