• Tom23

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jaký byste doporučili pláště na Author Basic. Priority jsou aby trošku dýl vydržely, něco užšího a rychlejšího. Protože jezdim tak 60% terén a 40% silnici měl jsem si vybrat asi crossové kolo, ale MTB se mě líbilo víc no. Prostě potřebuju nový pláště za rozumnou cenu a né aby to byly nějaký drapáky obří :D. Dík všem. Na případné dotazy rád odepíšu.

    0 0
    • vasek80  

      Já jsem z rychlejších plášťů jezdil schvalbe Huricane a Sammy Slick. Druhý jmenovaný si dobře poradí i v terénu a navíc má anti defekt ochranu. Je tu o něm vlákno co jsem zakládal a nechválil jsem si ho sám.

      Osobně bych ale volil spíš plášť Race King ve verzi supersonic, ale je otázka jaký máš rozpočet.

      0 0
      • Tom23  

        No co se týče financí to si nedokážu odhadnout jak na tom ježíšek je. Ale když řeknu kolem 1000 za dva pláště. Je to reálný? Protože k Vanocům si na bike budu přát víc věcí tak si to musím nějak rozplánovat. Jak finančně tak i prioritně co potřebuju nejvíc. Bike mě poslední dobou chytil a já na něj v podstatě nic nemám krom helmy. A ty pláště už mám docela sjetý tak si myslim že by potřebovaly vyměnit. Pak by se šiklo pořídit kratší představec a vyměnit ty rovný řidítka za vlaštovky. Taky hadry, tretry, SPD, ale je toho hodně moc a všechno to ježíšek nezvládne to už vim na 100%.

        0 0
        • McBlacky  

          představce a řidítka se daj dobře sehnat na bazaru.

          0 0
        • pstasek  

          Hele jezdi, co to dá. Osobně jsem právě Basica tunil a za ty prachy to mohlo být mnohem lepší kolo.

          Nejvíc byla znát vidlice (tenkrát místo RST byla Marzocchi MX comp air) a zapletený kola Mavic Crossride. Od tý doby to bylo úplně jiný kolo.

          0 0
    • Ricci  

      Schwalbe SMART SAM je univerzal

      http://www.kupkolo.cz/…at_5426.html

      0 0
      • Tom23  

        Hele akorát mě ještě napište jakou verzi zvolit. Protože koukám že jich je víc tady zrovna nějakej drát nebo co.

        0 0
        • Ricci  

          Zalezi na prachoch, ber kevlar,ked mas prachy,je lahsi a ked prachy nemas,ber drat

          0 0
          • Tom23  

            Aha takže to zaleží na penězích. Já myslel že to zaléží třeba na typu kola…

            0 0
            • vanderpoel  

              jelikoz jsem na smart samu letos hodil dve slusny drzky :-) tak jsem k nemu moc neprilnul ale faktem je ze celkove je to fakt hodne slusnej univerzal a docela dost i vydrzi. vzhledem k tomu ze mas author basic tak bych to vubec neresil a vzal tu nejlevnejsi variantu na kterou narazis. na tom odkazu je jeden za 339, coz mi pride dost slusna cena. oba dva tak jezuch poridi pod 700 takze mu jeste zbude treba na pulku novych rukavic nebo tak :-) … akorat teda mam ted trochu hokej mezi performance line a sport line protoze tam pisou performance a na fotce je sport. ale rek bych ze to je ve vysledku stejne docela jedno.

              0 0
              • xshreck  

                Tys na něm taky hodil tlamu? … Na blátě bo kde

                0 0
                • vanderpoel  

                  na blate si to v mym veku uz poradne hlidam :-). obe situace jako pres kopirak: levotociva pravouhla zatacka na mokrym asfaltu. proste to normalne naklopim a najednou koukam ze lezim. nastesti ani v jednom pripade nebyl siroko daleko nikdo. jinak ale oba pripady zhavy kandidati na silvestrovsky branky body vteriny: namistrovanej borecek se na kole vyseka na rovny silnici. kdyby me po druhym padu nebolely pres mesic narazeny zebra tak bych rek ze snad i humor :-)

                  0 0
                  • Kupko  

                    Na mokrem podkladu ti to ujede na kazdem plasti.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      ale notak;)

                      0 0
                    • vasek80  

                      Já mám vždy husí kůži když sleduju TDF a mokré sjezdy. Já jsem se také před 10 lety vymáznul na mokrém asfaltě a dodnes mám vyskakovací rameno.

                      0 0
                      • Rychlej turista  

                        Oni tam ale jezdí na silničních pláštích :-)

                        0 0
                        • vasek80  

                          No jo, ale jak širokejch. I kdyby to byla nejlepivější směs světa, já bych si na ty užovky z horské prémie dolů na mokru nesjel ani kdyby mi to kolo dali odměnou.

                          0 0
                    • vanderpoel  

                      no nevim cece, v nejakym jinym foru se tu do me pustili co ze sem to za blbce, ale predtim sem jezdil larsseny tt od maxxisu a ty na pevnym podkladu drzely jak pribity … zima nezima, dest nedest …

                      0 0
                  • pstasek  

                    Pravda, na mokrým asfaltu je Smart Sam potvora. Hodil jsem držku přesně jak říkáš. Měl jsem však jen jeden a tak putoval dozadu, kde je výbornej.

                    0 0
                    • vanderpoel  

                      no mne prave dycky zradil prave zadni :-) … minimalne teda v prvnim pripade, ten druhej se prihodil tak rychle ze si nesem uplne jistej ktery kolo mi podklouzlo ale vsadil taky spis na zadni :-) …

                      0 0
                      • pstasek  

                        Jenže když ujede zadní, dá se to ještě s trochou kliky ustát. Když ujede přední, tak většinou ležíš.

                        Vzadu to jde. Slušně odvaluje a to, že nedrží až tak perfektně, to celkem kompenzuje.

                        0 0
      • Kupko  

        Jsou to dobre plaste jezdil jem na nich 2 sezony a mam je znovu hozene na kolo.

        0 0
        • teepeex  

          smes dratovy verze(pokud se od predloni neco nezmenilo) je tragicka a nedrzi na nicem, navic treba na sotoline tancuje a nedrzi stopu

          Pendolino vozi Smarty USTcka a jsou prej dobry

          ale mezi nama, vidim ho casto, jak mu to prokluzuje a ustreluje a pak ho karam:)) ale on si neda rict halama;)

          0 0
    • oddie  

      Jako levnou variantu jsem měl Schwalbe Land Cruiser v 26×1,75. Mají souvislý středový běhoun, takže na silnici v pohodě. Nejsou sice nejlehčí, ale to je zase otázka ceny. Pokud chceš, zbyly mi dva nové, přešel jsem na 29"…

      0 0
      • pelhrimov  

        Tyto 750g těžítka šířky 1,75 jsem sundal z holčičího kola a teď jeden hobluji při cestách do práce, po silnici a na šotolinách to s nimi jde, nájezd bych tipoval na 10 tis. km Na roky 2010 a 2012 mám ještě jeden v zásobě :) Ty moje mají po obvodu reflexní proužek :) Na předek jsem si ho nedal, tam mám širší zubatějši, kdybych potřeboval o víkendech zatáčet v terénu :)

        0 0
        • oddie  

          Jo, vydržej hodně, a nikdy jsem ho nepích. Holt něco za něco…

          0 0
      • Tom23  

        No nevim no, musim se zeptat rodičů. Kdyžtak pošli fotky na email a cenu.

        0 0
        • oddie  

          Fotky si najdi na netu, jak ten vzorek vypadá, stačí to zadat do googlu. Cena 300 za oba, cca polovička krámské ceny.

          0 0
    • Charlie_R  

      co tenhle

      0 0
    • Kubas.1  

      Když chceš rozumnou cenu, tak co třeba Michelin XC Dry? Osobní zkušenost ale nemám

      0 0
    • pavelr  

      Kdysi jsem byl spokojený s wtb nano raptor v drátu. Tobě bych doporučil z kupkolo.cz pláště ritchey speedmax nebo z-max v drátu, který pořídíš do 3 stovek za kus.

      0 0
      • jIrI___  

        NanoRaptor nebo Crossmark, oboje se dá v drátu pořídit do 400,–

        0 0
        • Tom23  

          Ještě prosím, vysvětlete mi co znamená to že je v drátu?

          0 0
          • sYs  

            V drátu – plášť s drátěnou patkou – nedá se skládat

            V kevlaru – plášť s kevlarovou patkou – dá se skládat

            Pláště v kevlaru jsou obecně lehčí než jejich drátové verze a jsou i dražší :o)

            0 0
            • Tom23  

              Ok díky moc za vysvětlení. A ještě taková doplňující otázečka. K čemu to je dobré, že se dá skládat?

              0 0
              • oddie  

                Pokud s sebou nechceš vozit náhradní, tak k ničemu.

                0 0
                • Tom23  

                  jj jasný…

                  0 0
                  • Ricci  

                    Ale hlavne je kevlar lahsi ako drat a dobre sa nahadzuju plaste na rafky v pripade defektu,vacsinou to ide bez pouzitia naradia

                    0 0
              • jIrI___  

                Údajně se nasazují na ráfek líp než drátěné, ale mě to připadá přesně naopak :). A ještě jedna podstatná věc je to, že kevlarové pláště bývají lehčí a většinou i vyrobené z měkčí směsi (=lepší grip, ale rychleji se sjíždějí) než jejich drátové ekvivalenty.

                0 0
                • Chiron  

                  Ja bych řekl, že s tím nasazováním je to u každého pláště jinak. Třeba teď co mám Conti RK v kevlaru, tak toho nasadím i sundám bez potíží rukou. Ale MK v kevlaru když sem ho nasazoval a sundával, tak sem málem zlámal montpáku. Ale obecně se mi s nima dělá líp jak s dráty.

                  0 0
                • Flegmatik  

                  Já když nasazuju nové zmuchlané kevlarové pláště, tak jako nasazování nic moc :-) Spíš u toho lítají sprostá slova. Drát aspoň drží tvar, kevlar ne.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Přesně z tohodle důvodu se mi nasazují dráty líp. Jsem rád, že nejsem jediný :)

                    0 0
                  • Kupko  

                    Asi budu vypadat jako sto let pred opicemi ale proc utracet za kevlarovou patku kdyz se pak blbe nasazuji je to pakarna to raci o plovinu levnejsi :-)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Podle mě se většině lidí nasazuje líp kevlar :). Alespoň já se s dráťákama většinou pral montpákou, většina kevlarů jde rukama…

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Psal jsem to výš, kevlary jsou lehčí a mají většinou i lepší směs. Lepší/horší nasazování je až druhořadá věc.

                      0 0
                    • Flegmatik  

                      Tak pokud pláště na kolech nestřídáš jako ponožky, tak o to nasazování až tak nejde. Prvotní nasazení (ze složeného stavu) není nic moc, později už to chytne tvar kola a jde to líp. Ale hlavně v drátu se vyrábějí jen ty nejobyčenější verze, všechny lepší už jsou s kevlarem. Takže pokud chceš lepší verzi, tak ti holt nezbyde než koupit tu skládací mrchu :-)

                      0 0
    • znk  

      tady si něco vyber:

      http://www.tandem-bike.cz/…-26×1–7–2–2/?…

      0 0
    • Luk02  

      Osobně bych doporučil třeba Kendu Karma. Dlouhá životnost, dobrá váha a perfektně jede a v drátu moc nestojí…cca 350 Kč

      0 0
    • souky junior  

      Kenda Karma v drátu (cca 350Kč, 550gramů) dlouho vydrží, je rychlá a pěkně tlumí. Nebo zmiňovaný Raceking.

      0 0
      • Kupko  

        Kenda karma neni spatna ale je docela hlucna Smart sam mi osobne pripadaji lepsi.

        0 0
        • Flegmatik  

          A drobný hluk na hladkém asfaltu něčemu vadí? :-) Obyč Smart Sam bude v té obyč verzi těžší, než Karma (taky v obyč).

          0 0
          • Kupko  

            Hluk no vadi jak komu mi treba jo a co se tyce vahy tak si myslim ze SS nebudou tezsi.

            0 0
            • nox159  

              budou o cca 100g :)

              (pokud u karmy nekecaji s vahou na strankach)

              0 0
          • Kupko  

            Uznavam mas pravdu Karma-540g Smart Sam-615g :-))

            0 0
            • Flegmatik  

              Ta Karma má o něco víc, kolem 580 g, SS budou mít taky víc, než 615 g.

              0 0
              • nox159  

                u SS 660g nebo neco takoveho jsem dneska navazil – ale tyhle tezke vahy si moc nepomatuju.

                ale v 2,25 ma 795g to vim

                0 0
    • Tom23  

      No tak já nevim no, nápadů ste my sem hodili několik. Samozřejmě každej sem hodí to co měl možnost jezdit, nebo jezdí. Každopádně asi pudu do toho drátu. Ta Kenda je zajimavá, nebo ten NanoRaptor. Podle mě je to jedno všechno mě to připadá na jedno brdo. A službu splní každej, takže asi zbytečně založené téma :D

      0 0
      • nox159  

        stejne casem sam prijdes na to co vyhovuje tobe :)

        jde o to co jezdis – univerzal neexistuje ;-)

        i kdyz roud by ti rekl ze vsechno se da sjet na FF a ze RK staci na jakykoliv teren v ČR :D

        0 0
        • Tom23  

          Vis co asi takhle. Snazim se jezdit takovej nenarocnej teren. To znamena lesy atd…, ale vetsinou valim dost po silnici nez neco najdu a nebo naopak se dostanu do totalnich sracek kde by zapadnul i traktor:D. Takže asi 50na50 teren silnice.

          0 0
          • nox159  

            v totalnich sračkach jak pises se se slickem jet neda, ale na asfaltu to s hrubym vzorkem jde ;-)

            0 0
            • JakeF  

              S úplnym slickem ne, ale možná by ses divil, že i FF v pořádným bahně při nízkym tlaku vcelku obstojně zabírá.

              Podle mě je to hodně o tlaku, o vzorku až v druhý řadě.

              0 0
              • nox159  

                i nabušeny NN 2,4" pojede v bahne lip než podhuštěny FF :)

                0 0
                • JakeF  

                  O tom nespekuluju, ale odpověz si sám, jak to asi bude v 99% zbylejch případů :).

                  0 0
                  • nox159  

                    nebo taky ve zbylych 30% pripadu a pak uz to celkem meni pohled na vec ;-)

                    0 0
                    • JakeF  

                      70%, kdy je FF pomalejší? To mi vylučovací metodou vychází jedině DH trať.

                      0 0
                      • nox159  

                        ee staci jezdit v beznem terenu ;-)

                        0 0
                        • JakeF  

                          Leda když počítáš i čas potřebnej na opravu defektů.

                          0 0
                          • nox159  

                            tak z toho co jsem jel dneska bych 60% vyjezdu na FF vubec nevyjel a 90% sjezdu nesjel tak rychle.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Už jsi ho zkoušel? Mě hodně překvapil, jak dobře drží, zvlášť při nižším tlaku.

                              0 0
                              • nox159  

                                pri nižšim tlaku si musis poradne zrasovat rafek kdyz je to takova nudle ne?

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Zatim vždycky, kdy šla rána až do ráfku, tak šlo o mojí chybu.

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    jasne pokazde je to chyba jezdce… ale co z toho ze je to tvoje chyba kdyz mam otluceny rafek a ZTRka vychazi jeden na cca 2k a to uz je podle me draha sranda a jeste kdo to ma furt preplitat – je to celkem otrava…

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Dovolím si citovat ofiko stránky Schwalbe.

                                      Is the track drying out? Can you risk a puncture? Is your technical riding skill excellent? OK – you are ready for Furious Fred.

                                      Na ježdění v těžkym terénu prostě ani nejsou určený. Jen říkám, že toho na nich jde vyjet opravdu hodně, protože drží víc, než by mohlo na první pohled vypadat.

                                      0 0
                              • vasek80  

                                Jakej je ten nižší tlak. Já jezdil na HT Sammy Slick a foukal jsem na 2 bar, což ještě není tak málo. Dalo to hodně práce s tím pláštěm při silovém šlapání na mokrém jehličí podhrábnout. Klouzal až na kamenech a kořenech, ale na trávě a jehličí byl minimálně srovnatelnej se vším „drapákovitým“ co jsem jezdil.

                                Jinak debata jestli FF nebo NN tu už dlouho nebyla:-)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Normálně jsem vozil lehce pod 3atm. myslim. Na tom závodě v bahně to bylo určitě míň, počítám lehce přes 2atm. A držely naprosto dostatečně, při ještě nižších tlacích mi u všech plášťů vadí ten pocit, jak v zatáčkách jakoby plavou. Jen je mi líto, že jsem se nedostal až na Kuchyňku. Mám jí docela najetou a věřím tomu, že i ten den by se na FF vyjet dala, to už byla vlastně jediná výzva, proč jsem to z toho 6. km neotočil rovnou zpátky na start :).

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Btw, že na tý fotce vypadám čistej je zapříčiněno dost tim, že předtim tam byla taková úzká cesta a já předjížděl spoustu lidí zleva, kde byly louže :).

                                    0 0
                                    • vikicek  

                                      Spíš na tý fotce vypadáš jak reklama na hlad :o)

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        Možná to bude taky důvod, proč dělám cyklistiku a ne wrestling, že ano :).

                                        0 0
              • Smazaný účet  

                jak daleko v terénu dojedeš s ff na nízkým tlaku? :-D

                0 0
                • JakeF  

                  To už je druhá věc :D. Konkrétně ten závod co jsem při něm na FF v bahně jel (Dobříš letos) jsem ho na 6.km rozříznul, že se tmel nechytal, nasadil duši a někde před 30.km jsem zadefektil znovu a zabalil to :).

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Potom to nesplňuje podmínku ekonomičnosti, když vysypeš necelých 900,– na 30 km jízdy :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      To bylo k Noxově připomínce, nikoliv jako návrh tazateli. FF v dušový verzi bych nedoporučil ani na asfalt :).

                      0 0
                  • nox159  

                    a to se vyplati – duse v haji, plast v haji, mliko v haji, a posrany zavod :D porad nechapu v čem je ten FF tak dobry :D

                    0 0
                    • JakeF  

                      V dušový verzi to fakt neni dobrá volba, já měl i připravený Ralphy, ale nějak jsem věřil, že už tolik pršet nebude a nechtělo se mi přezouvat a taky jsem si říkal, že třetí závod v řadě mě statisticky už prostě defekt potkat nemůže :). Ale tak těžko čekat odolnost při necelejch 300g váhy :). V UST verzi by to mohly bejt velmi slušný pláště.

                      0 0
                      • nox159  

                        mohly by byt dobre za sucha a pokud by se nejelo po kamenech – na bezne jezdeni je to podle me nepouzitelne a na zavody je to risk ( kdyz se nebudeme bavit o ust)

                        0 0
                        • JakeF  

                          To ale odbočuješ od tématu. Já napsal, že při nižším tlaku drží překvapivě dobře. Určitě to není nejvhodnější volba pro člověka, co jezdí v náročnějším terénu, ani dostatečně odolná pro univerzální použití… Ale ty jízdní vlastnosti prostě nejsou tak špatný, jak si myslíš.

                          0 0
                          • nox159  

                            drži překvapive dobre oproti jakemu plašti?

                            0 0
                            • JakeF  

                              Překvapivě proti tomu, jak by člověk podle vzorku soudil.

                              0 0
                              • nox159  

                                muzu se zeptat (kdyz ses me ptal jestli jsem jezdil FF) jezdil jsi ty nejake plaste ktere maji vic ne 2,1" palcu a hruby vzorek?

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Nejel. Na moje ježdění i v terénu (a že v Brdech by se i nějaký ten terén našel) mi stačí RaR/RoR/RK. Ve výjezdech na kamenech už to takový rozdíl není, sjezdy radši jedu pomaleji a i když vím, že na pohodový ježdění by třeba NN byly určitě lepší, tak je stejně nevezmu, protože na závodech bych pak tratil na tom, že bych nevěděl, co si na pláštích s menším gripem můžu dovolit. A navíc bych musel pořád přezouvat.

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    „Nejel“ tohle všechno vysvětluje a diskuzi myslím můžete ukončit, nox159 odchází jako vítěz.

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Neodchází, Nox FF taky nejel, pokud se nepletu :). A navíc napiš mi něco, kde jsem řek, že nejsou lepší. Jen jsem psal, že se toho na nich dá vyjet opravdu hodně a že to většinu lidí překvapí, na což moje zkušenosti s nima stačí.

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        mas pravdu ze nejel ale jel jsme treba RR, RK, crossmarky, SS, vredeštajna a dalsi plaste s nizkym vzorkem ktere drzi lip nez FF a i pritom je jejich grip nedostatečný :)

                                        0 0
                                  • nox159  

                                    dokud jsem je nejel ja tak jsem si taky rikal co ti lidi maji vzdyt RR drzi prece paradne proc jezdi sirší plaště s hrubým vzorkme… – pak jsem zkusil a zmenil nazor :)

                                    FF jsem popravde nejel ale na pristi sezonu jeden dozadu poridim at teda vim jak vam to vsem jede ale nepocitam s tim ze mi na kole vydrzi nejak dlouho.

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Já to i nahoře psal, já nepopírám, že NN drží líp. Tomu jsem docela ochotnej i věřit a kdybych stavěl kolo na pohodový ježdění v terénu, tak tam samozřejmě dám spíš NN, než FF :). Původní myšlenka byla ale v tom, že mě FF překvapily v tom, že i v bahně drží daleko líp, než jsem čekal a s největší pravděpodobností i než ty čekáš. Zárověň mi ale nepřišlo, že by třeba proti RaR byly o tolik rychlejší.

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        vsak v pohode ale tohle Zárověň mi ale nepřišlo, že by třeba proti RaR byly o tolik rychlejší. je dost zajimava informace – vsichni prezentujou jaky to neni rozdil…

                                        0 0
                                        • JakeF  

                                          Určitě o něco líp zrychluje, ale fakt mi nepřišlo, že by se až o tolik líp odvaloval, to jsem čekal větší zázrak.

                                          0 0
                                          • nox159  

                                            ja zas nepoznal temer zadny rozdil v akceleraci zmenou predniho plaste z RR na NN :) u NN 2,25" uz byla znat vaha navic ale i grip se zvysil. kdyby anthem a R7 zkousli NN 2,4" s dostatkem mista na bahno tak bych ani neuvazoval a jinem kole :)

                                            0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Kdyz jsme u tech drapaku. Docela dost jsem citil rozdil mezi Tioga Factory DH 2.5" nebo WTB Timberwolf 2.3" a vyse zminenym NN2.4". NN vali o poznani rychleji, WTB zase drzi lip na korenech, ale trochu hure se cistil v lepivem bahne-tam vede NN.

                                              Jestli plast jede v bahne se pozna tak, ze pokud najedes do 15cm blaticka, jses tocenim pedalu schopny uvest bicikl do pohybu sverem, kterym chces jet-tedy nikoli na zem(placnout s sebou). Na silnicni gume RK se mi povedlo s sebou akorat placnout:)

                                              0 0
            • jIrI___  

              Teď už jen čekám, kdy se ozve roud :)

              0 0
              • nox159  

                tež čekam, chci mu řict ze budu jezdit (pokud vsechno pujde tak jak ma ) Maxxis Mignion DHF 2.35" a budu s tim jezdit tady u nas v čr :D

                0 0
            • Tom23  

              Ale abych to teda uvedl na pravou miru. Do tech sracek se dostanu malokdy. Spis prevazuje to, ze bloudim po silnicich.

              0 0
              • JakeF  

                Pak za mě taky Smart Samy. Údajně i dost vydrží, což pro tebe může bejt vcelku přínos, když tu cenu tolik řešíš.

                Anebo drátový Race Kingy, pokud je tam směs stejná, jako u obyč kevlaru, tak vydrží rozumně a vlastnosti maj skvělý. Cena by tomu i odpovídala.

                0 0
                • Tom23  

                  Ok takže buď Smart Samy nebo Race Kingy. Nic jinýho už sem házet nemusíte. Zatím díky moc.

                  0 0
                  • Růža17  

                    Mám SS drát najeto 1500 na předku a skoro jako novej. Koupil jsem ho protože se všude psalo že je rychlej a dlouho vydrží. V podstatě ano, ale jako silniční plášť to rozhodně nejní docela hučí obvzláště v náklonu. Teď mam chvilku RK v základním kevlaru: nehučí a je rychlejší výdrž zatím hodnotit nemohu.

                    0 0
    • mamfpici  

      kenda karma, podla mna dobry plast za dobru cenu mozem ho odporucat, alebo michelin xc dry2 trochu menej hlucny ako karma ale zase absolutne nevhodny do mokreho terenu.

      0 0
    • vasek80  

      Tak já ti to ještě zamotám. Koukni na plášť Black Jack od Schvalbe. Není z nejlehčích, ale v terénu drží víc jak Smart Sam a po asfaltu upaluje snad ještě lépe.

      0 0
      • Kupko  

        Na Black Jack jsem letos najel 3000km a na asfaltu jsou opravdu rychle co se tyce drzeni v terenu tak zas tak dobre nejsou diky tomu ze maji stredovy behoun plny tak ustreluje.

        0 0
    • Hynas  

      nanoraptor

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hynase NEBRAT!!!!!!;)

        0 0
      • DaSnail  

        jo

        0 0
      • pepek  

        nanoraptor dozadu jo

        0 0
      • Smazaný účet  

        Jak je na tom nanoraptor s bočním vedením?

        0 0
        • pepek  

          Vzadu dobrý, vpředu v hlubokém bordelu nevyzpytatelný-ale dopředu se dá dát cokoliv državějšího. Výhodou je, že si piluješ trochu techniku jízdy-teď co jsem dal dozadu NN, tak všechno tady teď dávám tak nějak levou zadní-to už pak člověka ani nebaví.

          0 0
          • Smazaný účet  

            NN drží dobře, zvykl sem si. Když je teď všechno pod mazlavým listím, tak nemám chuť tříbit techniku :)

            Takže říkáš, že bych si pohoršil, nu dobrá. Díky.

            0 0
            • pepek  

              No teď bych je nenasazoval, zvlášť po NN určitě ne, mohlo by tě to překvapit :-) Možná tak v květnu.

              0 0
    • Tom23  

      Ještě mě napadlo když mudruju jestli SS nebo RK, tak vzít oba a jeden hodit dopředu třeba SS a jeden dozadu.

      0 0
      • JakeF  

        Když už, tak hodit dopředu RK a dozadu SS, pár výhod by to mělo, ale tahle kombinace by zrovna vypadala dost divně…

        0 0
        • Tom23  

          Ja tomu teda nerozumim, ale proc by to vypadalo blbe?

          0 0
          • Tom23  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • Tom23  

            A jeste bych poprosil teda o tvuj nazor. SS nebo RK?

            0 0
            • Rychlej turista  

              RK nebo NR, ten je v drátu za nějaké 3 stovky.

              0 0
              • pepek  

                Tak – a tím, jak NR dlouho vydrží, tak je vlastně zadarmo.

                0 0
            • vasek80  

              SS myslíš Smart sam předpokládám (oni to zamotali se Sammym). Ono pokud toho terénu moc nejezdíš v bahně, tak bych vůbec nevolil na předek odlišný plášť. Nevím, třeba kombinace předek RR a zadek Smart Sam resp. Black Jack by určitě jela a vešel by ses v pohodě do ceny, ale každej plášť má jinou grafiku.

              Pokud to myslíš s terénem trochu, ale jen trochu vážněji a nejezdíš jen za sucha a nevadí ti nepatrně vyšší valivej odpor, tak bych dal oba RR

              Pokud jezdíš hlavně za sucha a tak bych dal oba RK

              Já jsem třeba pro někoho dobytek, ale budu jezdit snad už jen RK i na fullu.

              0 0
              • MlokCZ  

                Nějak tenhle příspěvek moc nechápu.

                Nejdříve píšeš „třeba kombinace předek RR a zadek Smart Sam resp. Black Jack by určitě jela“

                a hned potom

                „Pokud to myslíš s terénem trochu, ale jen trochu vážněji a nejezdíš jen za sucha a nevadí ti nepatrně vyšší valivej odpor, tak bych dal oba RR“

                Smart Sam ale vůbec není rychlejší, je naopak znatelně pomalejší než RR (a to jak podle mojeho subjektivního dojmu s tím, že jsem na obou najel přes 5tis. km, tak i dle měření bike magazinu). Smart sam vůbec moc rychlý není, je jen o píď rychlejší než NN.

                Takže ano, ať klidně dá RR/RR, ale právě proto, že to i lépe pojede.

                0 0
                • vasek80  

                  Já to myslel vztažené k tomu, že nahoře přišel s tím že by si to takle představoval.

                  To SS vs RR je moje chyba ve vysvětlení, ale bylo to myšleno vzhledem k ceně, pokud by nechtěl kupovat oba kevlarové pláště. Psal strop 1000,–- proto jsem myslel předek RR cca 700,– a zadek SS cca 350,–

                  Ten vyšší valivej odpor nebyl SS vs. RR, ale RR vs. RK který jako druhou kombinaci doporučuji.

                  Myslel jsem ideálně RR+RR do trochu více terénu, ale větší odpor než RK+RK

                  No a teď jsem to možná zamotal ještě více

                  0 0
          • JakeF  

            Teď jsem myslel vzhledově. Když se to dá od stejný značky, tak mi to přijde v pohodě, ale kombinovat dva pláště různejch výrobců ještě s relativně podobnym vzorkem by vypadalo divně. Jinak většinou se dává dopředu plášť, co líp drží a dozadu ten, co líp jede a mezi těmahle je ten rozdíl v rychlosti tak malej, že kombinovat asi nemá smysl.

            Mojí volbou by byly RK. Mám jedny v tý nejnižší kevlarový verzi na druhym kole a příští rok nad nima vážně uvažuju ve verzi Supersonic i na závoďáka. SS pravděpodobně nebude rychlejší ani na asfaltu a jestli jo, tak naprosto nepatrně. V terénu bude líp držet RK. Hlavní výhoda SS by měla bejt větší výdrž, ale osobně odhaduju výdrž mejch RK na 4 až 5 tisíc km, když je nebudu dojíždět do hladka, což mi přijde pořád velmi slušný.

            0 0
            • nox159  

              V terénu bude líp držet RK – pri stejnem tlaku a šiřce pochybuju

              0 0
              • Tom23  

                Ok takže ste mi aspoň potvrdili moji volbu. Půjdu teda do Contiho. Díky všem, tímto považuji topic za VYŘEŠENO!

                0 0
                • Smazaný účet  

                  RK na Author Basic je podle mě dost odvaz :)

                  Ale co, já vozil kevlarový pythony air light na Meridě Dakar :)

                  0 0
                • vasek80  

                  To není tak jednoduché, tady se to ještě bude dlouho hádat :-)

                  0 0
                  • nox159  

                    co taky chces delat kdyz je venku zima a tma? :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Klidně bych jel do zimy a tmy, jenom kdybych moh :(.

                      0 0
                      • nox159  

                        a jak se ti to vlastne hoji? v pohode nebo nic moc?

                        0 0
                        • JakeF  

                          Hojí se to dobře, už ani ortézu nenosim, jen tu ruku nemůžu zvedat nahoru, abych neutrhnul tu fixaxi. Teoreticky by to do konce listopadu už mohlo bejt v pohodě, i když radši tomu stejně nechám dýl…

                          0 0
              • JakeF  

                Ty očekáváš, že základní verze Smart Sama s tvrdou směsí bude držet líp, než RK? Možná tak chvíli, než se sjedou ty výstupky na těch figurách.

                0 0
                • nox159  

                  SS ma na boku aspon vzorek RK nema :)

                  0 0
                  • JakeF  

                    Ty už chceš prostě jenom založit další flame :). Kdeže ho nemá?

                    0 0
                    • nox159  

                      nechci jen mam jiny nazor na vec nez ty , a na boku ho teda nema :)

                      0 0
                      • JakeF  

                        Vždyť má po stranách dvakrát tolik figur, co SS. Kdybys řek, že se RK bude víc zanášet bahnem, tak diskutovat můžem, ale tohle je fakt hloupost.

                        0 0
                        • nox159  

                          na asfaltu bude RK drzet lip, v terenu bude drzet lip SS

                          0 0
                          • JakeF  

                            A neshodnem se. Viděl bych to SS < RK < RaR. Ale diskutovat už o tom nebudu, stejně bychom se neshodli :).

                            0 0
                        • Tom23  

                          Přestaňte se kvůli mě hádat. Já už jsem si prostě vybral. Ještě bych se chtěl optat ohledně hadrů. Nějaký levnější dresy a cyklo kalhoty. Nebo jak byste to řešili vy, když nemáte moc peněz. V létě to ještě de, když na sebe hodim tričko a kraťasy, ale jak mile se ochladí tak to je konec. V ryflích a obyč bundě mě to nebaví. Člověk se potí jak sviňa atd…

                          0 0
                          • nox159  

                            nebud najivni nehadame se kvuli tobe ;-)

                            ja bych ti doporucil pro zacatek nejake funkcni pradlo (pokud resis tedka zimu )

                            0 0
                          • JakeF  

                            Já celou minulou zimu odjezdil v cyklo kraťasech, cyklo dresu, plátěnejch kalhotách, flaušovce a bundě :). Taky se to dá. Jen rukavice to chce nějaký lepší a návleky na tretry. Na celodeňáky to neni, ale do dvou hodin se takhle dá vydržet v pohodě. Když bylo těsně pod nulou, tak jsem dal i skoro 100km a přes 2km převýšení, ale to už byl vcelku extrém.

                            0 0
                          • ronin  

                            axon má teď slevy na vše 70% (často mají slevy 50%) např. tretry za 299kč

                            0 0
                          • Rychlej turista  

                            V Lidlu se dá občas narazit na šikovné věci za pár kaček.

                            0 0
                  • MlokCZ  

                    Jednosměsový SS nijak extra nedrží. Rozhodně znatelně hůře než RR. Oproti RK netuším, RK jsem nikdy nejezdil.

                    I dvousměsový SS drží pořád znatelně hůře než RR. Třísměsový se už RR blíží, ale pořád na něj nemá.

                    0 0
    • Tom23  

      No ten axon je dobrej, ma i prijatelny ceny. Dik moc.

      0 0
    • jaja.k1  

      Není rychlých plášťů – můžeš mít jen rychlé nohy !

      Jinak za mně Kenda Karma ve drátu a když se nemusí šetřit, tak v kevlaru.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.