• pee.tr

    Ahoj. Chystám se nechat si přeplést kola z důvodu poškození předního, jehož ráfek již neseženu a nechci mít každé kolo jiné. Jezdím lehčí terén, většinou zpevněné cesty a nějaké maratony, mám 80kg. Doporučíte mi nějaké lehké ráfky 29" s 28 dírami? Jde mi především o to, do jaké jít šířky. Měl jsem tam Black Jack Ready23 (vnitřní šířka cca 23mm). Jezdím duše a pláště Tufo XC12 šířky 2,25, které se mi zdály, že ve stávajícím ráfku dobře držely, ale zároveň z mně doposud neznámých příčin kolo hlavně na štěrku dost plavalo, daleko víc než na starém kole 26×2,0. Tak když už jdu do změny, nechám si poradit, zda jít do širších ráfků, jestli to něco řeší. Děkuji.

    0 2
    • mirorek2  

      Dnes je na XC standard 25–30 mm vnitřní šířky. Volil bych dle obutí. Hliník DT Swiss, karbon třeba toto https://www.eiecarbon.com/…ls/S29C27D22

      mám s nimi vynikající zkušenosti.

      Taky bych být tebou pouvažoval nad bezdušovým řešením, má hodně benefitů

      0 0
    • Tomcat  

      Doba se posunula , dnes je XC i 29×2,4 pneu.

      Pokud to plavalo nejčastěji je nevhodná šířka pláště vs vnitřní šířka ráfku. Vhodné nafouknutí beru jako samozřejmost.

      Black Jack Ready23 je hlína za pětikilo. Okolik je lepší ten zbytek? Přední osa to přežila? Ložiska nechtějí už repas? Proč řešit přeplétání a nekoupit komplet set přední zadní ?

      0 0
      • pee.tr  

        Kolo a jeho komponenty mají najeto cca 300km. Jedná se o stavbu. Osy a náboje jsou OK. Mám vepředu neboost Rebu a vzadu boost. Takže hotová kola těžko seženu v potřebné konfiguraci. Náboje Javax.

        0 0
    • skype  

      Ahoj, sháním ráfek na xc/maraton. Vyplatí se levný čínský karbon, cca 4 tisíce za kus? Nebo je to riziko? Na ali jsou pozitivní reakce, ale ty se nemusí zakládat na dlouhodobých zkušenostech. Chtěla bych se dostat pod 450g, ideálně i pod 400g. S hliníkem jsem téměř bez šance. Nechám si poradit i s případnou alternativou z alu.

      Cenový strop do 5 tisíc za rafek. Měla bych se bát čínských ráfků s mojí váhou 55kg?

      0 0
    • Johny_r  

      Ahoj, dívám se po širším ráfku, kam by dobře sedly 2.4 WT gumy, tzn. tak 30mm vnitřní šířku. Teď mám nějaké základní Mach1 ráfky, takže cokoli bude lepší. Jsem dost těžký (s výbavou a kolem to bude kolem 120 kg), ale zase nejezdím nějakou divočinu (XC a lehčí traily). Můžete mi něco doporučit? Našel jsem DT Swiss E532 nebo H552, ale klidně se podívám po čemkoli jiném. Cenově bych se rád pohyboval tak do 1500, ale pokud to bude mít smysl, tak není problém něco přihodit. Budu to používat bez duší. Výška ráfku by měla být do 20mm (zrovna jsou koupil krátké ventilky do těch starých ráfků a nerad bych kupoval jiné :-)).

      Díky

      0 0
      • mirorek2  

        Ventilky za kilo se budeš zabývat u nových kol? :-)))

        DT červená řada bude v pohodě cokoli, pro sichr dej 32 děr

        0 0
        • Johny_r  

          Nemám zrovna ventilky za kilo, ale logiku chápu. Dík

          Ještě úplně blbej dotaz, ale nikdy jsem nový kola nekupoval a zaplétání neřešil. Předpokládám, že bude potřeba i nový dráty a jak jsem zjistil, spočítat ty správný nebude jednoduchý, když v tom hraje roli náboj, jeho přesný rozměry apod. Když to hodím do servisu na vypletení, tak si, předpokládám poradí. Nebo se pletu a měl bych koupit i dráty?

          Díky

          0 0
          • Esi  

            No servis si samozřejmě s dráty poradí, domluví se s Tebou jestli tušíš jaké dráty chceš něco ti nabídnou, jen bych to dal někam kde vědí co dělají, aby jsi potom nebyl z nových kol zklamán

            0 0
            • Johny_r  

              Nějaký tip v Praze (Praha 4 ideálně)?

              0 0
              • Esi  

                Já mám kola z BikePart a spokojenej, bral jsem to teda komplet od nich, ráfky náboje i dráty, ale je to v Motole :-)

                0 0
          • mirorek2  

            Anebo se na to vyse… a koupíš celá kola dt v akci za půl peněz https://www.bike-discount.de/…e/components?…

            0 0
      • scota  

        DT Swiss XM 481

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.