Jaké pláště, díl dvěstěšedesátýpátý:-)

77 nepřečtených
  • lodyh

    A máme tu další pokračování neoblíbenýho threadu a nikdy bych nevěřil že ho založim já:-), ale sem nějakej bezradnej…

    Za 14 dní valim na 2 měsíce do schwyzu a potřebuju něco, s čim by se daly zdolávat místní kopce (převážně velký šutry, šotolina). Odvalování je asi jedno, ale vyloženě by se to lepit nemuselo, nevyhnu se dlouhejm betonovejm stoupáním. Nechci do toho dávat moc peněz, max litr, takže asi drátová patka, pokud nebude nějaká ultravýhodná nabídka. Šířka je asi taky jedno, 2,5 se mi ale nelíběj, tak rozumně:-)

    Líbí se mi Crossmark v drátu za 350 ale čet sem že si moc neruzumí s malejma kamínkama, prej se zabodávaj (nejsou to babský povídačky?:-)). Dále MountainKing v podobný ceně. NN už je asi drahý. Doteď sem v Alpách jezdil na Jonesech, ale chci změnu. Díky za tipy!

    P.S. v historii je jsou toho hrozný kvanta a já nemam moc času to pročítat, tak to prosím nekomentujte o:-)

    0 0
    • jIrI___  

      Zrovna Crossmarky jsem chtěl doporučit. Ostré kamínky se jemně zabodávají a pak odstřelují, to je pravda. Ale to dělá snad každý plášť se špuntama :-)

      0 0
      • nobody  

        crossmarky jsou spíš na suchý tvrdý XC povrch než na kameny nebo ne?

        0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      nebo třeba MAXXIS HIGH ROLLER 2.1"  KEVRAL 60TPI  teď ho krátce jezdím a není to úplně zlý

      0 0
      • IGIsoft  

        Já jsem plně spokojen s Hutchinson Python MRC High kevlarová patka 2.0, mám je druhou sezónu, jezdím lesní cesty, štěrk atd. někdy i silnice a pořád jsou jako nový. Skvělý, rychlý plášť. !640,–/kus (kupkolo.cz)!-doprodej

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Myslím, že chtěl pořídit oba pláště do 1000 Kč.

          NN by byl ideální, ale to bys musel fakt připlatit :) Ale co taková oblíbená univerzální Kenda Karma? Do suchých kamenů by mohla jít…

          0 0
        • lodyh  

          Pythony mi byly taky doporučeny, že projedou všechno. Chystam se na ně na příští sezonu v UST verzi, tak za ně teďka ty prachy dávat nebudu…

          0 0
      • jIrI___  

        HighRoller byl nejpomalejší a nejhlučnější plášť co jsem kdy měl, ale na enduro možná dobrý. Na XC nikdy víc :-)

        0 0
        • R-A-D-I-U-S  

          no je fakt že preferuju terének a nikam se moc neženu, ale hlučný mi nepříjdou, ani mi nerezonuje kotouč…

          0 0
    • Luma  

      WTB Wolverine 2,2 cena 590,– v kevlaru,jsou výborné na šutrech a kamenech,jentak je necvakneš,já je vozím nafoukané na 2atm předek a 2,2 atm zadek ,pohodlné a váha taky není špatná cca 610g.

      0 0
    • lodyh  

      Jinak Karmy mě napadly, ale je to slušnej univerzál, tak se bojim abych si třeba netrh bok, prostě aby byl i do šutrů ideál. Vlastně asi stejně jako Crossmark.

      To WTBčko vypadá hodně slušně.

      Co ještě nějaký bytelnější tipy? jen pro orientaci. Jaký je ten ten Conti?

      0 0
      • Luma  

        Contiky MK jsou pecka gumy které drží snad na všem,ale asi pouze verze Supersonic jinou jsem nezkoušel,jsou měkčí takže celkem brzo odcházejí,vyloženě do kamení bych je nedával.Možná drátová verze bude odolnější.

        0 0
      • Splinter  

        Kup si Karmu dopředu a dozadu hoď Nanoraptora.. Je to celkem rychlá a ovladatelná kombinace:)

        0 0
        • DaSnail  

          Súhlas. Dozadu Nanoraptor. Zvláda toho o hooodne viac jak len suchý tvrdý povrch. A v predu mám teraz Conti MK 2.2 – slušne ide, slušne drží. Akurát že je o 2mm užší jak Nano 2.1 Cena 290Sk

          0 0
          • lodyh  

            Bojím se toho Nanoraptora, potřebuju něco co hodně vydží a neprorazí se/neprořízne se bok. Není to rychlej XC speciál?

            0 0
            • Zerocool  

              nanoraptora se teda určitě neboj, odolnější pláště jsme ještě nevozili, druhá sezóna i závodně 2 kola…a měnit určitě nebudeme

              0 0
              • lodyh  

                Fajn, přemluvil ste mne, díky:-) Bude to teda si kombinace MK/Nanoraptor.

                0 0
                • Zerocool  

                  proč to proboha kombinuješ?? dopředu i dozadu!

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A proč ne? Nanoraptor je rozhodně slušný plášť, ale na velký šutry nebo jiný pořádnější terén bych si ho na přední určitě nedal. A ta kombinace, co chce použít mi přijde jako slušná.

                    0 0
                    • Zerocool  

                      Beskidy Trophy, Beskyd Tour – myslíš, že tam jsou malé šutry????

                      0 0
                      • karliner  

                        já přejel beskidy trophy 2007 na racing ralphech a taky se dalo :-)

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        To netuším, nikdy jsem to nejel, ale nepředpokládám, že by na masovou akci někdo dal pořádný technický terén.

                        A prostě preferuju pořádný držák, na předním kole to moc rychlosti neubere. Spousta věcí se dá teoreticky s perfektní technikou jet v podstatě na čemkoliv, ale proč to dělat, když nejde o závody (a o ty tu nejde)?

                        A samozřejmě je otázkou čemu kdo říká pořádné šutry. Pro mě je to pro příklad červená z Černé Studnice do Tanvadlu, zvlášť druhá půlka a závěrečný sjezd. A nebo to co je na té druhé mapě.

                         
                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A k tomu by ten plášť na pořádné šutry měl být i odolnější. I u NN/RR UST mám docela strach (takové šlupky jako klasika to sice nejsou + navíc tmel, ale i tak…), u Albert/SS v alpencross verzi to docela šlo.

                          0 0
                        • Zerocool  

                          hele Mloku, to si teď děláš předpokládám srandu když tvrdíš ve spojení s Beskidy Trophy tohle: „ale nepředpokládám, že by na masovou akci někdo dal pořádný technický terén.“ – když jsi to nejel, tak k tomu radši nic netvrď, je to extrémní terén PLNÝ šutrů (velkých) ostatně jako samy Beskydy

                          0 0
                          • karliner  

                            řekl bych že vloni (letos jsem nebyl) byl na beskidy mtb trophy docela dost technický terén, tedy alespoň z mého pohledu, ale nejsem žádnej vostrej endurař

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            To by chtělo nějaké fotky, aby se dalo srovnat, co si kdo představuje pod extrémní terén plný velkých šutrů. Prostě si nedokážu představit, jak by to ten dav lidí projel nebo snad tam půlka lidí několik kilometrů tlačí?

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Jestli máte někdo odkaz na nějakou technickou pasáš z Beskid Trophy, tak sem s nimi. Já na jejich stránkách nenašel jedinou fotku technické terénu, tady jedna fotka z náznaku trošky terénu, ale to samozřejmě nemá nic společného s extrémním terénem plným velkých šutrů. Tím neříkám, že tam není (pokud jsou někde fotky, sem prosím s nimi, zajímalo by mě to), ale nějak příliš ho tam taky dle fotek nebude (prošel jsem všechny fotky z těch 10 etap, co tam jsou).

                              0 0
                              • Zerocool  

                                hele objíždíme toho hodně (i v zahraničí) abych mohl srovnávat, takže věř tomu, že Beskidy Trophy je jeden z nejtěžších etapových závodů vůbec a to právě kvůli povrchu a technice, protože Beskydy nic neodpouštějí a jsou spojovány práve s velkými šutry…

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Vůbec netvrdím, že je to lehký závod, v tom ti plně věřím. To ale stále nic neříká o tom, zda tam je těžký technický terén.

                                  Na Beskydy jsem moc zvědav, v sobotu tam vyrážíme na 14 dní a je to jediné místo v ČR, které mi z našich hor chybí a vím, že tam bude spousta technických terénu nad moje možnosti (dle fotek a popisů, co tu místní z Beskyd jezdí některé sjezdy).

                                  Možná máme každý hodně odlišnou představu o tom, co to je těžký technický terén. Pro mě těžký technický terén znamená, že já už celkem dost tlačím, protože techniku excelentní rozhodně nemám. Tedy na závodech budou lidi s lepší technikou než já, ale rozhodně i někteří s horší technikou. Být na závodě více těžkého technického terénu, tak ti, co jsou na tom hůře než já budou mít pěší výlet a opravdu si moc nezajezdí.

                                  Zajímavé by bylo třeba právě srovnání s těmi úseky co jsem zmiňoval (a tím samozřejmě myslím ty nejtěžší pasáže z těch úseků, ty lehčí jsou pohodička).

                                  0 0
                                  • Zerocool  

                                    nejde ani tak o to, jestli tlačíš nebo netlačíš, jde o ostré velké šutry ve sjezdech apod, tedy pokud se bavíme ve vztahu k defektům,

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Částečně souhlas, čistě u říznutí jde hlavně o to jak jsou šutry ostré. Jenže pokud to je lehčí sjezd, tak můžeš přizpůsobit rychlost, vybírat stopu, kde se těm ostřejším nejhorším vyhneš a tedy hodně ovlivnit sám šanci na defekt.

                                      Pokud to je těžký technický úsek, tak i když volíš nejsnažší stopu, tak jsou prostě velké šutry všude, rychlost musíš jet takovou, abys to vůbec projel (tedy není možné ani příliš zpomalit), věci jestli daný šutr ve stopě je zrovna ostřejší nebo ne jdou v tu chvíli zcela ztranou.

                                      A pak je tu samozřejmě rozdíl full x HT. Ne že by někoho full zachránil a dal toho mnohem více na něm (i když jistě pomůže), ale můžeš to ve velkých šutrech mnohem snadněji prostě pustit (jak bys na HT nikdy nemohl) a riziko defektu v tu chvíli ohromně narůstá.

                                      0 0
                                      • lodyh  

                                        Tak abych trošku ujasnil, tohle bylo asi nejtěžší co sem tam sjížděl.

                                        Při tom procházení fotek sem zjistil že fotim jen samý uhlazený singlíky, takže si odmyslete toho chlapa se sekačkou, co tam prudil:-) Musel sem si ho vyfotit a teď sem rád že tu fotku mam. Horší terén už určitě nepojedu:-)

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Tohle z hlediska defektů nevypadá nijak hrozně. Žádná hromada větších ostrých šutrů, které mohou hlavně z boku říznout plášť.

                                          0 0
                                          • lodyh  

                                            Jojo, ale fakt to chce něco bytelnýho, protože.

                                            Tu fotku ber s rezervou, tohle sme nejeli, radši tlačili, je to tak pro ilustraci, co se tam dá najít.

                                            Myslím že na pořádnym boku mi záleží víc než na vzorku-drapáku.

                                            0 0
                                            • MlokCZ  

                                              Já osobně bych určitě něco odolnějšího vzal. Lepší jistota (i když ta stejně nebude nikdy) a pohoda i na úkor mírného nárůstu váhy a trošičku pomalejšího pláště. I když i třeba na méně odolném by to mohlo být ok.

                                              Já bych volil něco ve stylu Albert/SS, oboje v alpencross odolnější verzi. Oboje má hustší vzorek + odolnější provedení, dohromady je to odolnost velmi dobrá a přitom to ještě není žádný extrém v tom, že by to vůbec nejelo třeba na asfaltu.

                                              0 0
                                              • lodyh  

                                                nj, ale v alpencrossu už dám litr za každej, to už je trošku mimo…

                                                budu mít ty gumy jen na tam, nechci do toho dávat tolik

                                                rozmyslím se jak s tím wtb a conti, ale asi to jsou finalisti. za ty prachy…

                                                0 0
                                                • MlokCZ  

                                                  Ale vůbec ne, tak hrozné to rozhodně s cenou není: Albert alpencross 21euro + SS alpencross 21euro + poštovné 6 euro = 48 euro = 1152 Kč za oba včetně dopravy. A pokud náhodou vezmeš něco navíc pro někoho, tak se zlevní poštovné (rozpočítáním na více věcí).

                                                  0 0
                                                  • Nainen  

                                                    Tady je mají taky za velmi příznivou cenu… Už po nich delší dobu pokukuju a těším se až konečně odejdou stávající pneu…

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    To je ale jen snake skin verze. Tím neříkám, že nutně musí být alpencross verze na ježdění u nás. SS je celkem odolný i ve snakskin verzi díky hustému vzorku. Na ostřejší šutry bych bral raději Alpencross verzi.

                                                    0 0
                                                  • lodyh  

                                                    jo tak to já koukal jen po čeckých luzích hájích, takže teda další hráč do party:-)

                                                    na tom koloshopu je snake skin verze, ta se liší? koukam že ve hmotnosti určitě, v čem je lepší/horší?

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Snake skin má oproti obyč verzi zesílené boky. Alpencross je snake skin + zesílený běhoun. Určitě bych šel rovnou do alpencross verze, i když je to pár gramů navíc.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    A od letoška se Smart Sam bez snake skinu vůbec nedělá (loni ještě ano). Albert byl vždy pouze ve snake skin verzi. Vše platí pro kevlarovou verze.

                                                    0 0
                                          • DaSnail  

                                            To je fakt brutál. Ale jedine že si to dával na Lemondovi…   peace :-)

                                            0 0
                  • lodyh  

                    tyjo, to je přímo nátlak na mě:-))

                    ale asi máš pravdu:-)

                    0 0
                  • Splinter  

                    nějak mi uniká důvod proč by měl mít vpředu/vzadu stejnej plášť?

                    Osobně teda cpu dopředu něco, co aji zatáčí, a v tom je karma imho mnohem lepší než nanoraptor (a hlavně je čitelnější). Nanoraptor drží drží a pak ustřelí.. Karma dá vedět, že už se jí to nelíbí. Dozadu dávám nr proto, že i v kevlaru vydrží strašně moc.. Karma mizí před očima.

                     
                    0 0
              • DaSnail  

                Nemám zrovna xc raketu a jazdím aj po „kamienkoch“ Je vzadu, hardtail, ja 92 kg bez batoha. Drži a opotrebovanie zatial nič,

                0 0
            • Luma  

              než Nanoraptor tak vem raději ten Wolverine,ten rozhodně na kamenech neprořízneš,mám na něm najeto něco přes 300km a na volných šutrech je bezkokurenční,lepší než conti MK.

              0 0
              • Luma  

                a ještě na asfaltu jsou docela rychlé

                0 0
                • Luma  

                  a ještě jedna :-)

                  0 0
                  • lodyh  

                    krásný balony! bod plus, líbí se mi vzhledově:-)

                    0 0
                    • civetta  

                      Souhlas, vypadaj libove, ale bacha, na mokrejch kamenech (a to by moh bejt pripad Alp :-)) pekelne klouzou – ja jsem velkej WTB fanda, ale tady jsem zatim (pravda – po jedny vyjizdce) dost rozpacitej. Skoro mam chut Ti nabidnout ze ti je pujcim a Ty si je pak v pripade spokojenosti odkoupis, ale mam strach ze mi je tam riznes… Jinak NR bych nebral, vyborna guma, ale na riznuti taky hakliva.

                      0 0
                      • lodyh  

                        Jsem tam dyl, moc by ti toho z nich nezbylo a ja bych je musel stejne odkoupit:-)

                        Ale ty mokrý šutry – to je hodně blbý, když zaprší, to abych nevystrčil nos…:-)

                        0 0
                        • civetta  

                          8-)))

                          jeste jim dam sanci ted o wkndu a dam echo, mozna jsem je moc nafouk – nemel jsem ssebou pumpu a bal jsem se defektu… Ale na volny sutry vypadaj skvele.

                          0 0
                          • Luma  

                            je sice pravda,že na mokrých kamenech a kořenech kloužou,ale na suchých volných šutrech jsou jak doma a říznutí bych se nebál ani když jsou podhuštěný,vážím 70kg a vozím je na min.tlak to je 2atm vpředu a 2,2atm vzadu.Balon to je pěkný na ráfku 17mm má přes boky bez vzorku 53mm a je super pohodlný .Myslím že je to idealní plášť do Beskyd-takový enduro.

                            0 0
                          • civetta  

                            Ahoj, tak tady je update: dal jsem tam vepredu minimum - tusim ze 2,4, vazim 84 kg, nejsem Luma… - a dozadu 3 a situace se dost vyrazne zlepsila, nicmene presto zustaly na mym testovacim okruhu v Labskejch pyskovcich (nebo pisskovcich? :-)) dve mista (jedno nahoru a jedno dolu), kde jsem potupne slez (coz s fullem a temahle balonama muselo vypadat opravdu smesne – nastesti tam nikdo nechodi :-)), a to se mi nestava ani pri kombinaci nano/nano, takze u mne maj obrovsky minus a hotovo. Na druhou stranu chvalim naprosto excelentni trakci v lesnich vyjezdech a rychly sjezdy po sotoline jsou taky parada. Na asfaltu jsou pocitove rychly a maj krasnej zvuk :-) takze nezbyva nez doufat ze verze 2009 bude treba z jiny smesi nebo tak neco.

                            0 0
                            • Luma  

                              naprosto s tebou souhlasím,včera na mokru jse taky málem hodil držku,myslím tím mokré kameny a kořeny ,jinak na lesní půde šotolině a suchu jedou svižně.No zatím pro mě zustávají favorité contíky mountainking 2,2 supersonic,vý­drž nic moc ale ty drží snad na všem.

                              0 0
                              • civetta  

                                Mozna je nekdy prubnu, zni to lakave, ale u mne zatim zustava na spici WTB ExiWolf. I toho blativyho Krale predloni jsem s nima dal bez problemu vcetne toho brutalniho sjezdu potokem tusim z Prenetu (kterej nesel sejit pesky, takze jsem ho radsi jel), a jako bonus – ladi mi barevne k biku 8-)))

                                0 0
                                • Luma  

                                  Červená s rafkem,modrá s kolem a Foxkou tam není co řešit:-)

                                  0 0
                        • Luma  

                          MountainKing drží na mokrých kamenech a kořenech jak přibitý,jezdím ale verzi supersonic takže nevím jak se chová MK v drátu,bohužel MK 2,2 supersonic je trochu náchylnější na proříznutí sice se mi to nestalo,ale jsou pěkně tenké boky.

                          0 0
    • lodyh  

      Začínam se v tom ztrácet, necham to uležet…

      0 0
    • makak  

      Tak to tu pročítám. Mám v plánu vyrazit s Nanoraptorama do Dolomit.  Jenom to strašení s proříznutím … počítám že ± se řízne všechno, když dojde k chybě jezdce.

      0 0
      • ememem  

        kua chlapi co vsetci stale mate s tou jazdeckou chybou pri prerezani plasta? to mam a­koze kluckovat na su­ti medzi kami­enkami alebo po­zorovat

        ktory je ostry a­lebo jak? o a­ku konkretnu jaz­decku chybu sa jed­na?

        neni to nahodou­ len take kli­se?

        0 0
        • Luma  

          na suti je nejlepší to pustit,musí to pozbírat vidle a pláště:-)

          0 0
        • kovar  

          No s takovýma pláštěma jako Python a podobně je nutno kličkovat mezi kamínkama, střepama a ostružinovými a šípkovými a trnkovými ostny, nejlépe vždy sesednout s kola a pěšky s lupou jít vyhledat optimální stopu, aby se člověk náhodou nedopstil jezdecké chyby.

          0 0
        • makak  

          klííd, zapomněl jsem tam dát smajlíka.

           

          jinak když mi prasknul rám tak mi taky bylo sděleno že jsem bez citu pro stroj :-)

          0 0
          • ememem  

            sak ja sa nerozculujem len uz som tu par krat cital ze prerezanie plasta a cvaknutie je jazdecka chyba tak som chcel vediet ze aka, akurat si bol po ruke tak si si to zlizol…:-), podla mna je to totizto klise-blbost. a inak byt tebou tak bych radsej bral na alpsky teren nieco ako pisal mlok (Albert+SS Alpencross) ako Crossmarky alebo Pythony – teda ak nechce­s jazdit ako pi­se kovar.

            k ostatnym (na­noraptor a pod. )sa nevyjadrujem - nejazdil som.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Dá se jezdit tak, abys neřezal a ani necvakal. Pokud se ti  to stane, pak je to jezdecká chyba. Jiná věc je, že někdo tohle neřeší - pak to chyba není, ale na takovou jízdu si musí pořídit pláště, které to snesou. Problém je, když někdo jezdí stylem „cvakat a řezat“, ale přitom jezdí na pláštích, které k tomu nejsou určeny.

              0 0
              • MlokCZ  

                Cvakání se dá celkem vyhýbat přiměřenou rychlostí k typu a nahuštění pláště.

                Ale jak se chceš v těžké technické pasáži plné ostrých šutrů vyhýbat říznutí? Můžeš jet stopu jakou chceš, ostré šutry jsou všude a ani nejlepší vybraná stopa nic neřeší. Tedy samozřejmě nepočítám metody slezu z kola a celé to přenesu.

                0 0
                • kovar  

                  a ať turista ještě poradí, jak se vyhnout propíchnutí od neviditelných trnů a střípků? Toto a tebou jmenované příčiny byly moje nejčastější defekty s pythonama při turistických vyjížďkách. Vjížďky, kdy jsem neměl defekt byly vzácností, teď když jsem pythony zatratil defekty výše popsaným způsobem neznám.

                  0 0
                  • ulda  

                    a co teda jezdíš?

                    0 0
                    • kovar  

                      teď zrovna wtb motoraptor (ale jsem z nich nějak rozpačitý co se týká adheze jak v mokru tak v suchu)

                      předtím maxxis ignitor, swampthing

                      continental vertical

                      hutchinson python, mosquito, aligator

                      a ještě další nějaké

                       

                      taky hledám nějaké jiné alternativy a nevím co

                      0 0
                  • MlokCZ  

                    Jasně, s trny také neuděláš nic, ale na začátku byla řeč jen o říznutí a pak ještě cvaknutí. Proto jsem trny nezmiňoval.

                    Na klasický RR jsem za 5,5tis. km stihnul trnů přes 10, což bylo na muj vkus už tedy moc.

                    Poté na Albert/SS alpencross jediný defekt za 3,5tis. km (proražení a to v tomto případě zcela jasně mojí chybou, to jsem fakt přehnal) a na UST NN/RR zatím necelé 2tis. bez defektu (jak jsou silnější než klasika + tmel, tak pohoda).

                    0 0
                  • Rychlej turista  

                    Já mám právě jen takové pomalé defekty, proti nimž nic neuděláš. Ale za celou dobu, co jezdím, jem nerozkrojil plášť ani jednou a když cvaknu, tak vím, že to byla moje chyba. Třeba na Bystřičce jsem cvaknul 2×. Poprvé, když jsem na makadamu ze sjezdu pžředjížděl a vyjel kvůli tomu ze stopy a podruhé to bylo taky na tom samém makadamu, ale v noci, kdy jsem to pustil bez brzd, aniž bych viděl jako ve dne. Obojí byla jezdecká chyba.

                    0 0
    • rossi001  

      ja jezdim na dratovych 2.1 maxiss ignitor a jsem dost spokojeny :-)

      0 0
    • lodyh  

      tak jelikoz sem odjel na vysocinu a na bf se dostanu jen pres mobil a wifi v sousedni vesnici (jak prave delam:-)), neni to moc pohodlny, proto v dalsi diskuzi nepokracuju. Diky za rady, rozhodnu se mezi schwalbe a wtb/mk. Thready nezamykam, treba se v budoucnu jeste pouzije. Howgh

      0 0
    • Scully  

      Jelikož se nám asi už vážně blíží špatnější počasí a sním i nové typy povrchu po kterých budeme muset jezdit, je našase oživyt toto tema. :-) Abych nezakládal nové vlákno tak tady to trochu využiji, snad si toho někdo všimne.

      Otázka zdá se být lehká. Jaké pláště do přicházejícího mokra, bahna… Ale zároveň nějak se k tomu lesu musím dostat tak aby vydrželi tak 50% silnice a 50% terénu. Nejde mi vubec o valívý odpor ani o rychlost, hlavně aby se mi nesjeli jen co zahlídnou asfalt. Ale zároveň nechci tahat duše o 700g.

      Zatím se mi zdají optimální Z-maxi ať už PRO nebo WSC. Je fajn že je mají na koloshopu za stejnou cenu, ale ty WSCka se mi zdají nějaký prořídlý. :-(

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.