Momentálně mám na sezónu připravené Hutchinson Equinox 2 a zajímá mne co doporučíte až budu kupovat nové?
Díval jsem setřeba na tyto:
https://www.kupkolo.cz/…lar_z102482/
Cenu tak do těch 1000,–
Díky
Momentálně mám na sezónu připravené Hutchinson Equinox 2 a zajímá mne co doporučíte až budu kupovat nové?
Díval jsem setřeba na tyto:
https://www.kupkolo.cz/…lar_z102482/
Cenu tak do těch 1000,–
Díky
Já vozím Tufo Calibra Plus (622–25), celkem v pohodě na suchu i na mokru. Chci zkusit Contíky, jen co vyřeším trombózu.
Zkus 25–27 mm, co nejvalivější (vyšší TPI, měkčí směs), nižší tlaky, latex duše… budeš překvapenej, jak to jede i jak je to pohodlnější.
Já teď nazul bezduše SCHWALBE PRO ONE 28mm a po dnešní vyjížďce jsem nadšen. Pohodlí oproti giant pneu 25mm je někde úplně jinde, super.
Continental GP 4000 SII. Stačí 25mm jsou širší než ostatní 25mm. V součtu všech vlastností cena, životnost, pohodlí a rychlost nic lepšího není. Konkurence Spešl Turbo, Vittorka Corsa, Mavic Yksion a asi i další jsou hodně blízko a záleží co má kdo rád. Conti GP 4000 je pro mě etalon silničních plášťů.
Teď jsem na Kanárech zničil Mavic plášť, bylo mi líto platit za GP4000, vzal jsem Continental GrandSport v 25mm, jede a drží v zatáčkách taky super a bude odolnější.
Mam je 28mm a jsem s nima spokojeny.
Já chtěl bezdušový a tady je výběr dost omezen. Původně jsem měl vybráno taky GP 40000 ale 28mm
Jaktože širší plášť (25mm, 28mm) má větší rychlost? Nemělo by to být snad naopak?
Teoreticky ano prakticky ne.
Dej si staré zteřené Rubeny a něco slušného nového a uvidíš ten rozdíl.
Proč bych si měl dávat staré zteřelé Rubeny?? :-D
Jako ze sirsi plaste mohou jet lip jak uzsi :-) Za mne uz leta doporucuji Michelin Pro Race (2,3,4, …)
Ano mohou, samozřejmě pokud nejde jinak o stejnou verzi pláště.
A i v některých případech je stejný tlustší rychlejší. Jde o to jak se pod jezdcem zdeformuje
No vždyť. Ale taky je do toho potřeba zahrnout, že s 23 nebo 25mm pláštěm nebudeš foukat tak málo jako s 28.
Já do 28mm UltraSportů foukám okolo 60–70psi , do 23mm GP4000s jsem foukal okolo 80–90. Když by to byly stejný pláště, odpor by byl cca stejný, akorát ty 28mm o dost pohodlnější, přilnavější.
To je měřeno jen pro jedno zatížení (42,5 kg na gumu). Při odlišném zatížení budou křivky odporu posunuté nahoru (větší zatížení) nebo dolů (menší zatížení) . Posun může být pro každou křivku jiný, takže to obecně může, ale nemusí platit.
Nemám staré zteřené Rubeny a nemám čas zkoušet voloviny. Mám pláště které mi vyhovují ve všem a víc neřešim.
Používám v současné době mj. Conti Ultrasport II ve dvou šířkách, 23 mm a 32 mm. 23 mm jede nesrovnatelně lépe po hladkých površích po rovině i do kopce. 32 mm se nesmí moc nafoukat (dávám +/- 4 bary dopředu i míň), pak jede pěkně po rozbitém asfaltu, po kostkách doslova letí v porovnání s 23 mm. Ovšem po pěkném asfaltu do kopce i po rovině je to lenoch, „lepidlo“. Pokud 32 mm pořádně nabouchám, je skoro nepoužitelný, odskakuje jako míč na každé nerovnosti.
Mám srovnání jen Continental 25mm vs 28mm, je to podobné jako popisuješ, ale ten rozdíl není takový, i ten 28mm docela jede.
Googluj contact patch
Btw: sam o sobe to platit nemusi. Ale sirsi muzes zaroven foukat na nizsi tlak, coz udela ty rozdily.
Pořídil jsem je teď po Specialized S-Works Turbo a pocitově bych řekl, že GP 4000 SII drží lépe. Ale mám na nich najeto jen asi 300 km za sucha.
Mně S-Works Turbo přišly vždy jako dobře držící pláště, to je to takový rozdíl ještě k lepšímu? To abych to tedy vyzkoušel.
Už vozíte někdo ty Pirelli?
S-Works Turbo držely skvěle (i na vodě), ale mám pocit, že tohle je ještě o kousek dál. Ale samozřejmě, že to je subjektivní záležitost a nevím, jaký to bude na mokru (dneska jsem fakt neměl čas to jet otestovat).
Michelin Pro Race
Co nazor to jiny plast a co jsi cekal
vredestein fortezza tricomp
Mohl bys trochu rozvest sve zkusenosti s temito plasti?
jestli jde o pohodli, tak galdy ;)
O galdách bych mohl vyprávět. Na normální ježdění je to nesmysl, ale krásnej :-) .
jsme hobici a tam se naklady nepocitaji :-)
Další do pranice: Schwalbe Lugano.
Specialized Espoir 25 -:)…jevi se dobře a slibuje velký amatérský nájezd.
Jsou hlavne neprustrelny :-)
To rád slyším :-)
Měl jsem Continental Grand Prix 4000S II, 28, ale nedávno jsem je z boku prořízl. Teďˇjsme pořídil Vittoria Rubino Pro G+, 28. Zatím jen 150 km takže není moc co hodnotit, ale jeví se dobře.
tydle jedou
Zdarec,
Doba nazrála a moje současné Veloflex Corsa 25mm potřebují vyměnit. Na to, jak jsou lehké a s minimální ochranou, vydržel dost a defekty sem měl jen 2. Váha 80Kg, silnice třetí třídy na Vysočině. Od března do října. Hledám nástupce, který slušně pojede, nebude to kostitřas jako Conti nebo Tufo a něco vydrží. Vozím latex duše, maximální šířka musí být 25mm, víc se nevejde.
Uvítal bych nějaké reálné zkušenosti. Cena ideálně 1000kč za kus
Aktualne mam nejlepsi zkusenosti s Pirelli, ale do 1k uz asi nebudou :-/ … 25 je proste malo, ja uz kvuli tomu zvazuju i upgrade kola.
Na výměnu kola nemám peníze. Navíc mám CX kde mám 32mm galusky. Pirelli ale dělat Hutchinson ne?
Ano, Hutchinson.
Asi tě tím urazím, ale měl jsem rád tyhle pláště: Vitoria Rubino Pro, nevynikají vlastně v ničem, ale jsou podle mě hrozně univerzální, prostě takový pracanti…
Tak to je Ultra Sport III kevlar taky a stojí 470kč :)
Ultra Sporty vozím a u mě spoko, ale nemám vysoké požadavky, stejně jako nájezdy :-)
Klidně bych si je koupil. Dřív sem je 5 let vozil a nebyl s nimi problém. Je se mi nechce vracet na méně pohodlnou a pomalejší gumu no :(
To není vůbec špatný…
Me se na tom libi ta sirka 26. Nektery 28 plaste jsou uz pro muj ram hranicni…
Těch 26mm je pro mě velký lákadlo. Já bych právě potřeboval max 27mm.
Zdarec,
Máte prosím nějaké zkušenosti s pneumatickou Pirelli P Zero Road? Pokukuji po 26mm, ale ráfky mám C17
https://www.kupkolo.cz/…oad_z112483/?…
A případně s Hutchinson Fusion 5 Allseason?
Hutchinsony mám teď na zimáku v bezdušové verzi, pěkně jede, velmi dobrý grip, včetně mokré silnice, za mě spokojenost. K výdrži zatím nic zásadního říct nemůžu, jezdím je krátce…
Jestli neco univerzalniho i na zimu, tak mrkni na kontiky 4 season.
Něco na provoz na silnicích 2 a třetí třídy od března do října s latex dušemi. 25–27mn
Asi mám smůlu, ale letos jsem 4season na starý kolena pro klid v zimě pořídil, mám na nich necelý 2tis a 4 defekty. Tolik defektů jsem v zimě na gp4000 a 5000 neměl. Tak nevím, jestli kromě lepšího vzorku na zimu mají i lepší ochranu proti defektu.
Presne opacna zkusenost, uz tak celkem 20 000 km u kluka na kole a zatim jeden defekt a to jeste cvakanec. Byly nahrada GP 4000, ktere byly po kazde zime dosekane od takoveho toho sekaneho sutru na posyp a defektu bylo nekolik. 4season bez problemu. Pak se v tom ma clovek vyznat. :)
Možná ostřejší posyp. Defekty okolo Prahy. Ale i tak mám lepší pocit. Mají aspoň nějaký vzorek, já se už v zimě na GP4000/5000 necítil komfortně.
Jak si se nakonec rozhod?
Teď to taky řeším.
Za mne Tufo Calibra Plus 25 mm. Dříve jsme jezdil Continental Ultra Sport Kevlar 25 mm a rozdíl je opravdu znát.
Tufo nechci. Navíc Ultra Sport Kevlar je lepší plast než Calibra.
Ahoj,
oživím téma… pořídil jsem nějakou základní silničku a jelikož je z bazaru, rád bych tam hodil nové obutí. Nějaký tip, ověřený plášť?
Požadavky:
Ideálně 28mm (víc do rámu nedám)
Cenově do 1000,– /ks
Hlavně ať to jede :-)
Počítá se s provozem na suchu, za pěkného počasí (v hnusu tahám gravel).
TLE není potřeba
Díval jsem se třeba na Tufa Comtura, Continental Ultra sport iii, popř. ve slevě VITTORIA Zaffiro Pro Slick II
Vůbec tomu nerozumím a budu rád za radu. Všude se chválí GP5000, ale to je přes budget…Obecně mám dobré zkušenosti s Tufem, jejich MTB i gravel gumy jsou jedny určitě z těch rychlejších, nevím jak silnic…
Díky
Pozor na šířku. Třeba Tufo Comtura 4TR 25mm mají na 19mm ráfku 27mm, 28čky mají dokonce 30.5mm.
Viděl jsem fotky na bazaru, kde ve stejném rámu Tufa 28mm jsou, tak snad. Ráfek mám 17mm, tedy by se mi do šířky rozlézt neměly. Aktuálně jsou tam 25mm pláště a cca 3–4mm na každou stranu mám.
Pokud chceš, aby to jelo, nenechal bych se omezit psychologickou hranicí 1.000 Kč. Prémiový plášť má zásadní význam pro rychlost a jízdní vlastnosti.
V kategorii do 1.100Kč :-) např: https://www.bikesportul.cz/…turbo-t2-t5/
Rozmyslí se, jestli to má jet nebo setris. IMHO ten litr navíc je jedna z nej „investic“ co můžeš udělat.
https://www.bike24.de/p1305164.html?…
za tech par korun navic to stoji
Zdar kluci, jaké jsou teď nejlepší pláště na silničku? Potřebuji nové. Ráfky mám 20ky, používám ale duši.Pláště chci 25mm, nejlépe takové co se budou dobre i nasazovat. Díky za radu
Continental 5000 / Pirelli P Zero
Ahoj, vloni jsem si pořídil první silničku a vybírám pláště. Teď tam mám conti ultrasport 28 mm. Hledám něco odolnějšího, použití s duší, pro kvalitní jízdu i na špatných cestách a jemném štěrku, papírovou šířku 32–33 mm, stejně se asi většinou roztáhnou o fous víc, tak ať se vlezou. Nechci kolo vyloženě gravelizovat, nejvíc najezdím na xc ht, ale ocením víc univerzalitu na horších cestách a jemném štěrku a klidně obětuju trochu rychlosti. Nějaké nápady? Zatím jsem rozkročený od drahých Continental Grand Prix 4-season po levné Pirelli P7 sport.
Díky za tip, o conti gatorskin jsem často četl, že jsou extrémně tuhé a nepohodlné, takže z nich mám trochu respekt, aby ze mě nevytřásly duši. Ale ta odolnost je lákavá.
Ja pred chvili na podobne uziti objednal na zkousku Gravelking Slick 35mm. Vaha skvela, valivy odpor dle testu taky a k tomu i fajn cena. Ale jestli delaji i dusove verze nevim.
Nevim, jestli se neco nezlepsilo, ale u tech slicku bula tragicka odolnost. Mel jsem defekty na prednim kole na asfaltu od drobnych kaminuku… o grevl cestach vubec nemluvim.
To me nestras:) Budou to teda bezduse, tak doufam, ze tenhle typ defektu proste nebudu resit…
Skvěl váha a nízký valivý odpor ti mohli napovědět něco o odolnosti :)
Musim verit, ze zazraky se deji:) Kazdopadne jsem za dva dal jako za jeden Conti, takze to nebude bolet.
Já je koupil na zkoušku v rozměru 32 protože byly fakt asi za 550 kus a musím říct že jedou skvěle zvládnou i štěrk a zatim 2000 km a žádný defekt ale asi jen štěstí.. Nevim jak jsou teda rychlý v porovnání s fakt silničním pláštěm ale proti gravel gumám v rozměru 40 jsou o dost rychlejší
Ve větším objemu s nižším tlakem by to nemuselo být tak hrozný :-)
Mně se osvědčily pancéřové specialized. Na Espoir jsem najezdila 12 tisíc a pořád jsem nevěděla, jaká je tam duše. Teď mám prý ty nejdokonalejší z nejdokonalejších Armadillo, za loňský rok najely 5 tisíc bez defektu, zatím spokojenost.
Když je potřeba, jede to i po šotolině a po asfaltu to utíká taky pěkně.
Moc díky za tip, ty armadillo mě zaujaly. Jeden uživatel v recenzi uvádí, že na nich dojel z Berlína do Ghany. Tak to by mi mohly stačit :)
Co vybrat ekonomického 28mm, vydrží to jeden rok. Řetěz vydržel celou životnost kola a pláště tak 10 roků. Fialo odstup!
Jinak zdravíčko slouží?
Sbírám palečky od nevzdělané soldatesky :)
Množí se ‚cyklostezky‘ s nekvalitním povrchem, tam by to mělo mít výdrž přes válcovaný štěrk. Na asfaltu potřebuju grip ve vyšší rychlosti, ne aby to ustřelilo při vyhýbání se díře nebo mistrovi volantu. 28mm je max. Těžké něco najít.
S těma Triban Protect jsem projel i 2/3 téhle cesty, pak mi „ušla“ TPU v zadním kole. Butylová duše v předním kole problém neměla. Kdybych ji měl i vzadu, tak to projedu celé, ale už tudy jet nikdy nehodlám :-)
Defekty mám jenom chybou jezdce :) Slušný nájezd všude i grip na asfaltu, to bych potřeboval.
tam to musí být hnus i s celopérem :-D, ale zase nejsou tam trny, je to jen o pohodlí ;-)
Tak to byla velká odvaha, zvlášť když kousek vedle vede paralelní silnice s krásným asfaltem :)
S těma spešlama uvedenýma výše jezdím válcovanou prosívku na naší Strade Bianche a Route Noir, jede to i po polňačkce a šotce, zatím mě nezklamaly. V blátě s tím nejezdím, tam by to asi klouzalo.
To je přesně ono, tam nechci ničit kvalitní silniční pláště, ale trvám na dobrém gripu na asfaltu.
Giant gavia course 1, pouzivam je na zimu a sou znacne neprustrelne a hlavne najedou nesmysl