může se někdo podělit o radu, kdo již letos kupoval, děkuji
může se někdo podělit o radu, kdo již letos kupoval, děkuji
Lenonky, ne?
můžete se zde pochlubit jaké máte nové brýle
V práci mám teď nový tyhle, starý už byly poškrábaný.
tyhle
Nesvařuju, jen občas brousím/řežu flexou … mladí flexí, já flexuju :-D
Na grevla jsou nějaký speciální brýle?
nevím jsem laik, možná půjdou i ty na lyže
na grevla je potřeba být speciální.
kupoval jsem vloni, takze nic.
Možná ti to uzná :-)
nene, ukol znel jasne, bohuzel nemohu slouzit.
Ber POC, nebo óčka, s čímkoliv jiným budeš dělat ostudu.
Jedině Okula Nýrsko.
ok, když budu objednávat z webu existuje nějaká velikost? nebo raději vyzkoušet v kam.obchodě?
Samozřejmě vyzkoušet v obchodě a vzít si s sebou helmu.
Objednat z webu, doma v klidu bez nervózního p®odavače za zadkem vyzkoušet v kombinaci s helmou a pokud nebudou sedět, tak do 14 dnů vrátit.
vypadas jak corkar, nebo proc jsou prodavaci nervozni, zrovna u brejli jsem to nikdy neresil
Kdyz to na kramu nechces koupit, protoze jdou o 1/3 drazsi, tak z toho zkouseni prodavaci moc nejsou nadseny.
Vetsinou jsem se na cene dohodnul, spousta tech kramu maji shop, a uplne nevidim reseni, si koupit 10 brejle a pak je vratit, ted jsem si tak kupoval botky, vyskousel na prodejne a cena z webu
Nákup botek před několika lety byl poslední nákup, který jsem udělal v kameňáku. Kotníkové outdoorové boty potřebují pořádně vyzkoušet, za 10 min opravdu člověk nezjistí, jestli jsou mé noze komfortní či ne. Když jsem prodavačovi řekl, že v těch botách budu na prodejně sedět 3–4 h, tak to bral asi jako vtip, ale po hodině a kousek začal být značně protivný a takřka mě až vyháněl z krámu. Tak holt kšeft za několik tisíc Kč jsem udělal u konkurence. Od té doby raději vše zkouším v pohodlí domova.
Mi staci tech 10min, nejvic stejne udelaj kvalitni ponozky, nekdy jsou potreba dvoje, pokud budes v botkach dlouho