• zgol

    Mám docela nový bike s galuskáčema (které jsem nikdy předtím neměla) a nejdou mi nafoukat! Vím, že se musí povolit ten závitek, ale kdykoliv se toho pak jen dotknu, začne to strašně unikat. Takže jakmile přiložím pumpu, sssssssssssssssss a prostě to nepřefoukám. Zkoušela jsem to povolovat různě daleko, nasazovat pumpu všelijak, ale výsledek: zadní kolo úplně prázdné, přední už má namále. Prosím poraďte, jsem z toho na nervy!!

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kamikaze 591  

      Klasickou starou pumpou to nafoukat bez přechodky nejde, jinak u těch novějších pořádně tu koncovku nasaď, zaaretuj, a mělo by to jít bez problémů. Ještě je dobré, když je kolo delší dobu nafoukané, tak jak to povolíš do toho „ventilu“ drbnout ať se povolí, ale to asi není tvůj případ.

      0 0
      • zgol  

        Vím jistě, že mám pumpičku se správnou koncovkou. Dělala jsem všechno, jaks říkal. Už jak jsem ji tam nasadila, unikalo to a zaaretováním se nic nezměnilo:-(

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Kamikaze 591  

          Přesně jak píše depresy, jinak to není možné že by to nešlo. Začátky jsem měl ale s galuskovýma ventilkama taky těžké :-D no nicméně teď si to němůžu vynachválit, ale na bezduše to nemá…

          0 0
          • HarryTP  

            Tak já sem taky ted asi zjistil ze mam galuskovej ventilek takovej ouzkej.No po zimě sem vytáh kolo a přední uplně prazdny sundám tu čepičku a v ní byl ten kovovej bazmek co by mel bejt nejspís nasroubovanej v tom ventilku?:D co stim predpokladam ze ten druhej protikus sem bud ztratil nebo je nekde v tý duši nebo nevim

            0 0
          • Rychlej turista  

            S některými pumpami v kombinaci s kratšími ventilky je problém tam něco dostat ze začátku. Jak už v duši ale nějaký tlak je, tak už to zpravidla nafouknout jde. Jestli je to tento případ, tak to vyřeší redukce a foukat jako autoventilek.

            0 0
        • kankrlicek  

          Pumpu musíš narvat na ventilek docela vysoko. Máš-li na ventilku ten kroužek, jde to dobře, ne-li musíš mít skoro prázdnou duši, a přes pneu ten ventilek podržet proti pumpě a nastrčit ji pořádně. Ten těsnicí gumový kroužek v pumpě musí být co nejblíže k ráfku.

          Celou dobu pumpování si drž pumpu ve stejné poloze, ať ventilek neutrhneš.

          Po napumpování povol na pumpě (máš-li) aretaci a lehce, ale rozhodně, volnou rukou prašť do pumpičky, abys pumpu uvolnila z ventilku. Když s tou pumpou budeš kvedlat a snažit se ji uvolnit ,,nenásilně", máš velkou naději, že buď ti ujde vzduch, nebo v horším případě ten ventilek utrhneš.

          :)

          Držím palce.

          0 0
        • tommyD  

          nebo mužete jít někdo slečne v nesnázích pomoci. Bylo by blbé aby se s tim mordovala a pak by se ukazalo ze má netěsnící ventilky :D

          0 0
          • Copernicus  

            ja to mam do Ostravy daleko, ale byt nekde pobliz, nabidl bych vyuku . ve vsi pocestnosti

            0 0
    • kyl  

      Kup si tento nebo podobnej adaptér a nafoukat ti to půjde.

      0 0
      • t29  

        tento mám a buď je krátký, nebo volný. Osvědčil se mi jiný

        0 0
        • xshreck  

          já ho mám a přijde mi v poho…

          0 0
        • kyl  

          Ten jiný je kratší a navíc pokud se použije velká pumpa s koncovkou jak je na fotce tak blbě těstí,páčka to chytá až někde za závitem.

          0 0
      • zgol  

        Vím určitě, že ta pumpička na to pasuje, tak jak je. Takže ještě na to bych si jako měla nasadit ten adaptér?

        0 0
        • jonti  

          Ne, proste nasadit pumpicku jak to jen jde a pumpovat. Zadna veda v tom neni. Nebo si nechat od nekoho pomoct.

          0 0
        • Rychlej turista  

          Musíš v pumpě otočit tu gumu. Pokud je teda dělaná i na autoventilek. Jestli je ale jen na galuskový, tak ti ta redukce nepomůže.

          0 0
    • nox159  

      nechci at to vyzni blbe ale nemohla by si sem dat fotku toho ventilu jak ho mas oddelany (pripraveny na foukani) + fotku te pumpy tak at jde videt otvor do ktereho ten ventil cpeš?

      proste podle toho co ti tady lidi radi to jit musi… ( neberu v uvahu zemas blbou ( nefunkcni pumpu… )

      prijde mi ze foukas galuskovy ventil a mas na pumpe konec pro auto – vsechno tomu nasvědčuje ale ty tvrdis ze ne…

      nebo zkus najit nekoho kdo nafoukat kolo umi ( myslim ze takovych lidi bude dost ) a nech si to ukazat ;-)

      0 0
    • Gorgov  

      Určitě bude někde po ruce nějakej chlap. Přenechal bych mu to a koukal se :)

      0 0
    • Ricci  

      Miesto pisania utekaj za chlapom :-)

      0 0
    • Joseph de Sax  

      tak to máš úplně povolenou tu část ventilu, co se šroubuje do té trubky, co je v duši…to jsou ti prodejci kol, co neví o světě vůbec nic…vem kleště a zatáhni tu část do závitu…avotomtoje.

      0 0
      • Gorgov  

        Josko, vyměnitelnej ventilek je dneska tak na 1% duší, takže tady bych si nebyl uplně jistej :)

        0 0
    • zgol  

      tak jsem musela potupně poprosit známého, aby se mi na to podíval. docela dlouho s tím vergloval a pak mu to nakonec najednou šlo. nechápu!!

      každopádně děkuju všem za tipy v diskuzi!!:-) a btw. nemyslete si, že jsem takový neschopný idiot! tohle byla výjimečná situace;-)

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Tohle se nám stává maximálně jednou za 5 let…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • nox159  

        celkem by me zajimalo v cem byl ten problem… :)

        0 0
    • Madone 5.2  

      Asi píšu trochu pozdě, ale přece. Galuskový ventilek povolíš, hlavičku ventilku promáčkeš až uslyšíš únik vzduchu. Potom si kolo (přední nebo zadní) otočíš ventilkem na 12 hodinu, nasadíš pumpu s úzkým průměrem (cca 4mm) na ventilek a začneš pumpovat. POZOR, je zapotřebí, aby jsi pumpičku po celou dobu nafukování tlačila proti ventilku. S tím ti pomůže palec, kterým budeš tlačit přes pláště proti pumpě. Přitom ti nesmí unikat vzduch kolem ventilku anebo se ti vracet vzduch zpět do pístu pumpičky. Pumpičku musíš držet kolmo na ventilek. Snad ti to nějak pomůže a happy biking

      0 0
    • Petr.T.M  

      Taky jsem si koupil začátkem března nový kolo s galuskovýma ventilkama (předtím jsem měl autoventilky). Dnes po obědě jsem ho chtěl nafoukat a taky mi to nešlo. Napřed jsem během čtvrthodiny marnými pokusy vypustil všecek vzduch. Ta pumpa ale měla být podle prodejce univerzální!! Nakonec jsem přišel na to, že se konec pumpičky musí rozdělat, takový ten blbec pod tou gumičkou otočit a ta gumička zpátky nasadit užším otvorem směrem ven. A najednou to šlo jako po másle – vyšroubovat takový ten cimprlik na ventilku, nasadit pumpičku, pohrát si s aretací a foukat a foukat. Pak jen vytáhnout pumpičku a cimprlik zase zašroubovat. Jenže ten fígl s tou pumpičkou mi prodejce zatajil!!!!

      0 0
      • bochov  

        Take jsem se na tom foukaní vyučil ,ale ted bych již neměnil.

        0 0
        • kyl  

          Vám to nejde nafoukat ale mě nejde zadní kolo vypustit,nafoukat jo,galuskovej ventilek je brnkačka s adaptérem.Vyš­roubuju váleček na doraz,zamáčknu dolů,a nic nesyčí ale nafoukat jde normálně.Trošku jsem kolo přefoukl a teď musím počkat dokut to časem neujde samo

          0 0
          • Láďa57  

            jo, taky jsem měl přesně tenhle problém,už nikdy nechci galuskovej ventilek, hrozně snadno se ohnou nebo utrhnou, prostě zlatý autoventilky, s nima jsem nikdy žádnej problém neměl. Jo a taky mi v jednom obchodu poradili, když jsem jim řekl, že teď se tam ten pitomej galuskovej ventilek v otvoru ráfku kvedlá a jebe protože je úzkej – tak prej ať si koupím novej ráfek s menším otvorem pro galuskový ventilek-těm asi jeblo, ne ?! Galusk.ventilky jsou jeden velkej omyl, nikdy se k nim už nevrátím

            0 0
            • Vilém  

              Tak kolik vlaken se ti jeste povede vyhrabat? Asi to bylo trauma, z ktereho se potrebujes vymluvit.

              0 0
            • novas752  

              Pán je archeolog? :)

              S umytejma rukama a použitelnou pumpičkou nemůžeš mít s galuskovym ventilkem problém. Lepší ráfky se s dírou na autoventilek ani nedělaj a musí se to prasácky převrtávat. Což se = ztráta záruky.

              Na galuskovej ventilek v AV ráfku jsou plastový redukce.

              0 0
        • kyl  

          Vám to nejde nafoukat ale mě nejde zadní kolo vypustit,nafoukat jo,galuskovej ventilek je brnkačka s adaptérem.Vyš­roubuju váleček na doraz,zamáčknu dolů,a nic nesyčí ale nafoukat jde normálně.Trošku jsem kolo přefoukl a teď musím počkat dokut to časem neujde samo

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.