• robin!1

    Chci kupovat bike a stále váhám. Ideální představa bylo něco okolo 12kg, na SRAMu a nejlépe se světlým rámem (např. bílo-červený)

    Jelikož výber není až tak skvělý, tak uvažuju, zda jít například do:

    http://www.ghost-bikes.cz/…il/345/EBS-3

    http://www.kursport.cz/…okooekoo-09/

    http://www.mojekolo.cz/2176-razzer-x9

    http://www.mojekolo.cz/…rbon-elite-d

    Nebo máte někde nějaký lepší tip? Předem díky moc za rady a postřehy.

    0 0
    • Mobidyk1  

      ten Fischer je asi nejlepší. Známý má Merlina a vypadá fakt zajímavě. Osazení dobrý. Recon chodí hezky. Proč ne :)

      0 0
    • michal_t  

      A co treba toto ?

      Barva presne podle tebe a vybava myslim slusna.

      0 0
      • robin!1  

        Cena už je nad limit. Uvažovat o ceně okolo 30tis, tak bych šel raději do Ghost 9000 . Authory mi příjdou dost předražené: např. s výbavou Shimano XT je třeba dát okolo35tis u Ghoustu se dá vejít do 25tis.

        0 0
        • Volf  

          http://www.author.cz/…3&pid=625905

          Já bych se Authoru nevyhýbal a šel klidně do tohoto za předpokladu, že bych chtěl pryskyřici. A ve Velu 1 / 2010 má dost dobrej test a to Velo rozhodně Authora neprotlačuje. Tent tes je na HT do 25 000 CZK.

          0 0
    • Mobidyk1  

      poslyš jakou chceš velikost? Věděl bych možná o něčem zajímavém.

      0 0
      • robin!1  

        Mám 184cm, takže asi 48cm (19") to mi přišlo u Garyho ok. 20,5" Ghost už bylo moc.

        0 0
    • Cipísek  

      A co třeba tenhle SUP

      Cenově je to tvůj limit a výbavou hodně dobrý.

      0 0
    • Mobidyk1  

      Věděl bych o Wheeleru Eagl Race 2007 (novém) který stál původně 48 000Kč. Měl by si ho tak kolem 25 000. Je to jenom jedinej kus v republice! Přivezli jsme si ho se šéfem z brněnskýho veletrhu ale nějak se neprodal. Je to devatenáctka. Nemůžu najít ale žádné foto na netu. Tohle je jen rám co jsem někde našel. Vyhrábnu někde fotku z pc. Momentík. Má to Rebu race a shimano xt výbavu. Kola jsou wheelerácký.

      Jé tak rám nic. Počkej najdu foto.

      0 0
    • Mobidyk1  

      Tak tady jsou fota

      0 0
      • robin!1  

        Jedná se o podobné kolo tomuto teda jak se dívám, až na jinou vidlici. Velice zajímavá nabídka.

        0 0
        • Mobidyk1  

          každopádně platí :)

          0 0
          • robin!1  

            Tak už je doma a už se těším ať bude možnost se projet:-) Váha cca10kg bez pedálů,košíku a tachometru (a s Schwalbe fast fred), tak po doplnění se do 11kg asi vlezu :-)

            0 0
    • slavekRM  

      Mi by se líbilo tohle se světlým rámem. Ostatně barvu rámu si můžeš zvolit ze tří variant…

      0 0
      • robin!1  

        O výrobci rámů slyším poprvé.. takže nedokážu posoudit. Výbava na X9 je rozhodně velice dobrá. Má někdo zkušenosti s vidlicí ROCK SHOX TORA 302 AIR POP LOCK?

        0 0
        • slavekRM  

          K výrobci rámu ti nic neřeknu, bude to stejně asijská produkce. Dával jsem to sem protože ty kola naživo vypadají za tu cenu velice hezky a mají slušnou cenu. Vidlice Tora je solidní vidle v dané cenové relaci. Její zásadní nevýhodou je váha. Asi před 1,5 rokem jsem ji montoval kamarádovi na kolo a pokud si pamatuji měla cca 2,15kg v provedení na V brzdy.

          0 0
          • Hejdik  

            Kamarád tyto kola prodává,takže jsem měl možnost vidět na vlasní oči a musím říct,že jsou to velice pěkná kola,není to žádná masovka-zatím a myslím si,že kvalita rámů nebude horší než u kol jiných běžných značek.

            Jinak se divím,že tu ještě nikdo nezmínil hit loňského roku:-)

            http://www.super-nakup.cz/…t-line-2010/

            0 0
            • Rockman  

              Jsem spokojený majitel tohoto kola! Ale šel bych do té krásné bílé (mám jí a každý mi kolo chválí).

              0 0
            • Hrosik1  

              Hmmm, tak to v této výbavě při té ceně nemá zatím konkurenci.

              0 0
            • Prdik  

              Dole jsem ho zmínil, ale až potom jsem si tohle přečetl.

              ta bílá je hezčí, a je požadovaná.

              0 0
        • vikicek  

          No MRX není zas tak neznámá značka ;)

          0 0
        • Prdik  

          Ta Tora je úplně hrozná.

          0 0
        • Prdik  

          Ta Tora je hrozná.

          0 0
          • Evilcleaner  

            co to meleš? eh? :-D ta tora je konstrukčně stejná jako recon xc race (rozdíl je v lehčích materiálech oproti toře). je recon podle tebe taky hrozný?

            0 0
    • Mobidyk1  

      vyvaruj se ale té pitomé vidli Toře. Je to děsný závaží a chodí fakt sporadicky. Věř mi.

      0 0
      • MlokCZ  

        Co to znamená, že chodí sporadicky? A jaká vidlice nechodí sporadicky?

        0 0
        • Mobidyk1  

          No Recony jsou na tom mnohem lépe. Už třikrát jsem Toru zákazníkum posílal na reklamaci :( Neni to moc citlivá vidle, v pružinový verzi chodí snad jen půlku zdvihu. Neříkám že se na ní nedá jezdit, ale fat je nic moc.

          0 0
          • MlokCZ  

            V pružinový verzi chodí tolik jak vhodnou si tam kdo dá pružinu na svojí váhu a styl jízdy (a když kupuju pružinovou vidlici ať už jakékoliv značky, tak musím počítat s tím, že budu muset měnit pružinu).

            Problémy má s kvalitou RS u všech vidlic, třeba pomalu každá druhá Reba má vadná těsnění. Tohle ale není tak tragický problém, dají se nová a funguje se dál, jen je to otrvané to řešit.

            Citlivostí je na tom ± podobně jako jiné RS. Z moje pohledu co jezdím pouze upravené vidlice je to tedy velká bída, ale obecně na neupravenou vidlici za ty prachy to jde.

            Místo Tory bych určitě nepřiplácel na Recona, abych si připlatil a zase dostal soloair.

            S neuturnovou neupravenou Rebou ale taky žádná výhra kvůli průběhu, takže ono to je to vůbec u RS těžké, pokud bych nechtěl nechat upravovat.

            Tím nechci Toru moc obhajovat, nikdy bych si ji nekoupil, co bych ve stejné cenové relaci volil tu je asi každému jasné, to ani nemusím zniňovat :-)

            Jen to vyjádření chodí sporadicky mi přišlo opravdu zvláštní.

            0 0
            • Mobidyk1  

              no Recon je sice také jen Soloair ale má lepší úpravu kluzáků oproti jen poniklovaným u Tory, tzn. že je citlivější. Má vnější nohy z jiné lehčí slitiny. U Tor se často vysírá tlumení, no vlastně to je ječastější závada :(

              0 0
              • DaSnail  

                neni tora ocel+chrom a recon hlina+elox?

                jaká je tá jiné lehčí slitina?

                0 0
                • Mobidyk1  

                  máš pravdu Tora má kluzáky ocelový a Recon dural. Zapoměl jsem.

                  0 0
              • MlokCZ  

                Ten rozdíl materiálů tam je, ale to obecně neznamená, že to tak bude s citlivostí. Mírně to k tomu přispěje, to ano, ale mnohem více udělá rozdíl mezi jednotlivými kusy, tedy třeba jak se u daného kusu sejdou tolerance.

                Třeba takový jeden konkrétní příklad z praze. Zánovní pružinový Recon s odtrhem 15kg. Prostě hrůza daný kus.

                Kdo chce supercitlivou žehličku, tak ale sáhne po něčem úplně jiném nejmenovaném (a pokud by to mělo být od RS, tak jednoznačně upravená Reba).

                0 0
          • DaSnail  

            škoda že v Rokšoku nerobia rôzne tuhosti pružín. potom by si každý mohol vybrať mäkšiu alebo tvrdšiu. a potom by Tora možno išla aj cez pol zdvihu.

            0 0
            • MlokCZ  

              A oni snad u RS nedělají pro všechny vidlice žlutou, červenou, modrou a černou pružinu?

              I na tu Toru je Žitný má v katalogu (strana 11)

              http://www.cyklozitny.cz/…0list%29.pdf

              Jiná věc je, jak je to s dostupností nebo spíš nedostupností, už se tu psalo v historii, že někdo musel čekat pár měsíců na pružinu i u vyšších vidlic než u Tory a jak je to u Tory netuším.

              0 0
              • DaSnail  

                jasne, chýbal mi tam smajl ;o)

                bola to narážka na to, že niekto nedokáže dostať pružinovú vidlu cez pol zdvihu.

                0 0
          • Kubas.1  

            Já pružinovou Toru mám, a nestěžuju si ;-) je sice pravda, že moc jiných vidlic sem nejezdil, ale prostě já s ní žádnej problém nemám.

            Jo, a že by chodila jenom do půlky zdvihu je blbost, aspoň mě chodí normálne ;-)

            0 0
            • Mobidyk1  

              jakou ale máš? Vidim celkem vysokej zvdvih. Na zdvih 100mm je jiná pružina. Zkoušel jsem 100–130tku a ta se zdálo že chodí docela líp. :)

              0 0
              • Kubas.1  

                mám to v profilu napsaný ;-) je to 80 – 130 (nebo 85 – 130 nevim jak je to přesně)

                0 0
      • Smazaný účet  

        já jsem jezdil pružinovou toru u-turn a chvíli i recona solo air a ta tora mi přišla chodem lepší (až na tu váhu teda)

        0 0
        • Mobidyk1  

          no oni pružiny ze začátku chodu jsou často citlivější :)Proto se Marzocchi vrací k pružině. Mojí starou pružinovou Marzochu MZ Comp 03 taky nic na kraji zdvihu nepřekoná :D mam už jí jen jako zběratelskej kousek ve skříni.

          0 0
          • MlokCZ  

            To dnes už dávno není obecně pravda. Rozhodující je jak chodí konkrétní kus konkrétního modelu vidlice.

            Čísla tady jsou jednduchá. Každá dobrá vzduchová vidlice se po úpravě dostane na 5kg odtrhu, což je špičková citlivost a v originlním stavu to dnes nehrozí asi u žádné pruižnovky.

            Pružinovky se po úpravě dostanou sice v některých případech (ale moc jich není) na ještě nepatrně nižší hodnotu, ale většinou končí také na 5kg.

            Schválně změř odtrh té staré Maruny a uvidíš, že je na tom vlastně pěkně bídně.

            A zrovna ten zmiňovaná pružinový Recon v originálním stavu a odtrh 15kg. Krásná ukázka toho, jak pružinovka může být tragická. Byl to samozřejmě bídný kus, většina jiných kusů bude mít aspoň kolem 10kg.

            0 0
            • Mobidyk1  

              prosím tě. Co si mám pod pojmem odtrh představit? Kdyby tahle hodnota o něčem vypovídala tak jí budou výrobci někde uvádět. Možná se pletu.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak pokud nevíš co je odtrh, tak to je pak těžké. Tohle tu už znovu vysvětlovat nebudu, v historii řešeno mnohokrát včetně toho jak ho změřit snadno v domácích podmínkách.

                A aby výrobce uváděl u vidlice odtrh? Srandisto. Zvlášť pro novější Foxky s navýšenou kompresí by to byla dobrá sranda, kdyby to výrobce uváděl a jak by to vysvětlil zákazníkům, že je o tolik horší než býval u starších modelů a to jen díky jejich „převratné“ navýšené kompresi, která je k ničemu.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Navíc až si projedeš historii k odtrhu, tak budeš vědět, že výrobce by to ani nikdy uvádět nemohl.

                  Co by k vidlici psal za číslo, když každý konkrétní kus má odtrh jiný a liší se to u některých značek ve velkém rozsahu.

                  A dále dle stavu a servisování a udržování vidlice se to opět mění a liší.

                  To by u RS museli psát třeba něco jako odtrh 7–15kg (možná raději i 7–20kg, vyjímečně se může objevit i horší kus než 15kg, i když většinou je to kolem 10kg) a taková informace by byla stejně zcela k ničemu, protože je právě rozhodující, jeslti vidlice má odtrh 5kg (upravené), 7kg, 10kg nebo 15kg+. To jsou zcela zásadní rozdíly.

                  Mít vidlici s odtrhem 10kg+, tak ji hodím z okno. Já jsem ale rozmazlený upravenými vidlicemi (což bylo třeba i u dražších vidlic jako Talas nebo Reba) a už i 8kg odtrhu by se mi vůbec nelíbilo.

                  0 0
                  • Mobidyk1  

                    no Fox to argumentuje tím že malé nerovnosti supluje plášť. Počátek zdvihu řeší negativní komora u RS. tak se tu nemá smyslt odtrhem zabývat! Jezdil jsem Scareba kterej byl v začátku zdvihu supercitlivej ale propadal se do zdvihu tolik že to bylo tragický. Musel jsem ho jezdit přehuštěnýho abych měl vůbec pocit že pření kolo mi sedí pevně na zemi! Pokud by byl odtrh tak dulezity nevyvijel by Specialized Brain a jine znacky neco podobneho. Nebo Fox prave tu vyzsi kompresi! Akcerelace kola s tím docela souvysí! Moderní trend XC nespociva v supercitlivem odpruzeni.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      u závodníků to super citlivé odpružení možná není potřeba, ale u hobíků je tomu často i naopak.

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Pleteš spoustu nesouvisejích věcí dohromady. Problém Skarebu byl jeho průběh, nemělo to s citlivostí/ne­citlivostí naprosto nic společného (a tedy ani s odtrhem). Tohle jsou základní znalosti odpružení, které jsou potřeba, aby nějaká další debata měla nějaký smysl.

                      Negativka je u každé vidlice (a u každé je třeba mít správnou negativku, tedy když je pružinová je třeba si ji vyměnit na svojí váhu dle foukání pozitivky nebo dle pozitivní pružiny), jen u RS u dual airu je vzduchová s možností nafouknutí uživatelem, což stejně vlastně nic neřeší (kromě výhod pro specifické situace jako že tím lze snížit lehce zdvih bez lezení do vidlice).

                      Moderní trend to můžeš nazývat, já to nazývám omylem.

                      Na navýšenou kompresi u Foxe nadává obrovské množství uživatelů a to jak u vidlic, tak u tlumičů, stačí trochu projít třeba zahraniční fóra.

                      Kdyby to lidem vyhovovalo (většině), tak TF tuned nebude mít žádnou práci (i když TF tuned neřeší pouze kompresi, ale vylepšuje tlumení komplexně).

                      A tohle se tu rozebíralo už mockrát, i spousta závodníků tady z BF (tím myslím i takové, co jezdí v popředí blízko bedny) uznává, že i závodník ocení citlivé odpružení jen k tomu potřebuje samozřejmě i lock.

                      Bez citlivého odpružení není dobré trakce s terénem a nelze to nijak ničím nahradit. A samozřejmě pro hobíka tu je ještě pohodlí.

                      Jinak ať si Spešl vyvíjí kurvítka jako Brain jak chce když mu to někdo kupuje (a zatím se aspoň nějací uživatelé najdou, zejména z řad závodníků), ono to občas někomu sedne a má rád když tlumič si dělá co chce místo aby dělal co chce jezdec a překousne tu ošklivou hranu než se pohne do zdvihu a další negativa s tím spojené.

                      Fox vždy argumentuje tím, co se mu hodí pro marketing, nejdříve x let prosazoval supercitlivé odpružení ve kterém byl špička a to byl jeden z hlavních důvodů, proč si získal tak dobré jméno.

                      A teď najednou zcela otočil, spousta neznalých uživatelů slyší jen značku Foxku, takže prodej má pořád dobrý. I tak vlna odporu proti té kompresi je velká (i když na to musí být už aspoň trošku znalý jezdec).

                      To jak je provedená komprese u Foxek do 140mm zdvihu je zcela k ničemu. To, že se kompresní okruh otevře až po otevření planžety, která je přitlačována pružinkou vůbec nic neřeší (plusy žádné), ale citlivost to kurví slušně.

                      Komprese je potřebná u vyšších zdvihů (to je ale další jiná debata) a tam je to třeba řešit nezávislými okruhy pro high a low speed kompresi (což Fox řeší). Tam to smysl má, důvody jsou ale úplně jiné než snižovat citlivost a souvisí to s tím větším zdvihem.

                      A argumentace pláštěm je zcela mimo, protože plášť to nikdy suplovat nemůže. Necitlivé pružení má další spoustu důsledků, nejde tu vůbec jen o žehlení drovných nerovností. Má to i další vlivy jako kdy získá přední kolo kontakt s terénem za překažkou (s necitlivým pružením mnohem déle).

                      Ale nemá cenu abych to tu psal pořád dokola, rozebíralo se to tu už tisíckrát, projdi si historii a uvidíš, že je tu mnoho jezdců, kteří kurvítka typu brain nebo navýšenou kompresi nechtějí a nikdy chtít nebudou a citlivost odpružení je pro ně jeden z nejdůležitější faktorů.

                      Akceleraci sem nemá cenu plést. Pokud někdo závodí, tak když potřebuje akcelerovat, tak vadí každé odpružení a potřebuje lock.

                      Pokud nezávodím, tak mám odpružení od toho, abych dobře fungoval v terénu a nějaká ztráta při akceleraci mi naprosto nezajímá. A nejsem sám, stačí si projít historii a kolik lidí třeba vůbec nepotřebuje lock a když ho náhodou má, tak ho vůbec nepoužívá.

                      Odpružení je o toho, aby fungovalo, komu vadí, že odpružení pruží, tak ať si pořídí pevnou a ušetří spoustu gramů.

                      0 0
                      • Bafoon  

                        tohle by se mělo někam vytesat, moc dobře napsané

                        0 0
                        •  

                          ano dobře napsané, ale jsou bikeři kteří to až tak neřeší,pokud to je někoho koníčkem a vyžaduje 100% funkci prosím,otázka jestli to poznají i jiní než odborníci jako je milan,Mlok a někteří další, většina si neumí ani vidlici nafoukat na svoji váhu,svůj styl jízdy,o odskoku a dalších nastaveních raději ani nemluvím, stačí jim když je na vidlici Fox nebo Reba

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            To je právě ten velký omyl, že na to musí být jezdec nějaký odborník. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že to ocení každý.

                            Mám zkušenost s mnoha případy z praxe přesně opačnou, tedy, že skoro vždy ten, co o tom neví vůbec nic (tím myslím, že ani neví, že jsou nějaké značky RS nebo Fox a ani, že vidlice může být pružinová nebo vzduchová a podobné věci), tak tu dobře chodící vidlici ocení.

                            Vyberu jeden příklad, pro který nemusím chodit daleko, moje manželka.

                            Nechtěla ani fulla, ani lepší vidlici, že ta co měla, že ji stačí (a netušila po technické stránce rozdíly té staré a té nové co měla dostat, pro ní prostě jen vidlice).

                            Dostala AMS Pro s upravenou Rebou. Po prvních pár minutách jízdy jen říká, jak ta vidlice nádherně chodí a jak je překvapená, že je o tolik lepší než ta předtím. A na fulla taky nedá už dopustit.

                            Informace o tom, že tam má nějakou upravenou vidlici předem vůbec neměla, takže vůbec nebyla předem ovlivněna informací, že by ta vidlice měla nějak skvěle chodit.

                            Teď už co to nějaký čas jezdí a posílám k Milanovi vidlice už po několikáte na servis, tak už o tom také trošku něco ví, ale předtím nevěděla.

                            A takových případů v praxi jsem zažil mnoho. A byly to přesně ty případy, kdy si ani nedokáží nafoukat a nastavit vidlic. Ale zkusili na radu si buď nechat upravit vidlici nebo častěji rovnou pořizovali už upravenou, s nastavením jim bylo třeba pomoci.

                            A nebo opačné případy. Levnější kolo s vidlicí, co funguje jen tak sporadicky. Majitel/majitelka neví, že to není normální stav a pak se to projevuje tak, že když se jede trošku do terénu, tak tam nechtějí, že jsou z toho moc vyklepaní. A když se jim pak půjčí kolo s fungující citlivou vidlicí, tak jsou hrozně překvapení.

                            0 0
                            •  

                              no a pak jsou i Ti kteří to zas tak moc neřeší,stačí jim vidle jakž takž nafoukaná a nastavená na jejich váhu případně styl jízdy a ani nemusí být upravená (o nutnosti ročního odborného servisu) nemluvím. Znám dost cyklistů jak turistů, závodníků, hobby závodníků a nezaznamenal jsem že by to nějak hrotili, naopak plno lidem citlivost a ochota jít více do zdvihu jim vadí i když to asi/určitě tak má být. Upravených vidlic jsem pár zkusil a i když o nich říkám že chod je parádní, tak pro můj styl jízdy mě nevyhovuje a navíc nehodlám údržbě věnovat více času než je občasné utření kluzáků silikonovým olejem,ale je dobře že se tomu Ty,Milan věnuje hlouběji,určitě tím hodně bikerům pomáháte a to se musí ocenit

                              0 0
                      • Mobidyk1  

                        mě se už nechce ani nic psát :)Na jednu věc ale prostě reagovat musim. Jako hodně nestanardní mi připadá snižovat u RS zvih negativní komorou. To slyším opravdu porvé :( nastavení negativní komory ovlivňuje citlivost vidlice!!!

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A co si tím k té negativce chtěl říct nového? Opět odkážu do historie, řešilo se to tu už mnohokrát velmi podrobně, jak se chová Reba při jakém tlaku negativky oproti pozitivce.

                          Jen stručně. Od situace stejné tlaky v obou komorách zvyšování tlaku v negativce nemá zcela žádný vliv na citlivost (nezlepší jí), pouze to snižuje zdvih, jak prosté.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Obdivuju Tvojí trpělivost, že jsi ochotnej všechno napsat klidně znovu. Nejsem tu až tak dlouho a o věci, co jsi tu napsal se až tak nezajímám a stejně už jsem jich drtivou většinu odtud věděl… Takže se to tu už určitě všechno řešilo a to ne jednou…

                            0 0
                          • kesu  

                            tohle obecně není pravda.U RS je tomu tak,tam opravdu sedí nejlépe stejný tlak.Ale třeba u tlumičů tomu tak vždy nebylo.Záleží na poměru velikosti komor:)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              V tom prvním příspěvku, kde jsem to zmínil jsem psal doslova o RS vidlicích, a v tom na který reaguješ už pouze o Rebě. O tlumičích nebyla v této souvislosti řeč.

                              0 0
                              • kesu  

                                priznavam,necetl jsem to cely jen sem to prolitl..:/

                                0 0
      • Zerocool  

        Tora, byla svou funkčností srovnatelná rebě nebo sidovi, jediná její nevýhoda je váha, tekže neplácej blbosti!

        0 0
      • robin!1  

        Zkoušel jsem kolo s RST First Platinum Air LO a po louce žehlila pěkně nerovnosti. Kamoš je s ní spokojený a to pry jí dal parkrát pořádně zabrat a šla až nadoraz a po roce nemá problém.

        0 0
    • Bla9801  

      Co co treba GARY FISHER BIG SUR??

      http://www.cyklosauer.cz/shop/…

      0 0
      • robin!1  

        Zrovna u tohoto kola mám pocit, že výbava je slabší na úkor „značky kola“. A čím mě docela Trek a Gary fisher iritují je, že neuvádějí váhu kola.

        0 0
        • Bla9801  

          Váhy nemají v katalogu ani jiný velký firmy, ani se nedivím, když jejich konkurence uvádí nepravdivé váhy, nebo maj zváženou velikost 15 bez pedálů (možná i bez něčeho dalšího)a když máš normální velikost, tak je klidně i kilo navíc. Jediná možnost jak zjistit váhu je nechat si ho zvážit v prodejně na digitální váze.

          0 0
          • robin!1  

            Tak třeba Duratec má výborné informace o váze (ale to je jiná kategorie). Holt silničář se vždy podívá na váhu :-)

            0 0
    • N-Dorfin  

      šel bych do toho Gary Fishera ;)

      0 0
    • robin!1  

      Tak nakonec ještě hodně uvažuju o Radon , ale mám obavy z případné reklamace to objednat z německa.

      Jinak Radon je ještě lépe vybaven než Wheeler Eagle Race XT, který má Deore náboje.

      0 0
      • tonik666  

        U Radonu bych rozmyslel, zda není lepší koupit si nejnižší model Race(€1050) radši než nejvyšší Team(€900), tedy v případě, že je nárůst ceny snesitelný a „sportovnější“ geometrie je ok.

        A to protože dostaneš lepší rám (a určitě i lehčí) a lepší kola, tj. zásadní komponenty, které je dost nákladné měnit. Jako další plus bych bral přehazku od Sramu a Juicy 7.

        0 0
        • Prdik  

          Ten Leader Fox má sice přehazku SHIMANO DEORE XT, M770 a AVID JUICY 5 ale taky dobrý. Cena je o dva tis. myslím že je to dobrý kolo.

          0 0
    • Evilcleaner  

      doporučuji napsat richardovi/hnojovi na bikez.cz kola postavená na sramu za atraktivní cenu jsou docela jeho parketa. co jsem viděl co nabízel za takové peníze tak si myslím, že to těžko překoná nějaká katalogová nabídka.

      0 0
      • kesu  

        jo,souhlas,todle je jeho parketa a nepotkas to na kazdym rohu..

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.