GT Sensor 4.0 vs. Giant Trance X4

26 nepřečtených
  • martin.kopriva91

    Ahojte, momentálně se poohlížím po novém kole a po několika nových rozhodnutích jsem se dostal na další křižovatku. Máte prosím někdo zkušenosti s těmito koly? U GT jsem se dočetl, že údajně vrže a je vcelku složitá údržba a u Trance mi zase vadí tlumič, na který si všichni stěžují.

    Je to můj první full, neplánuju žádné skoky ap., ale mám rád svižnou jízdu, převážně štěrk, kameny, kořeny ap.

    Cena je u obou stejná – 26k (cca maximum, které bych chtěl investovat)

    Díky za rady všem!

    0 0
    • MirosPikos  

      Sice to bude nejspíš mimo mísu, ale přemýšlel bych o tomhle za tu cenu:

      http://cyklobazar.cz/…rodam-rb-iq/

      Sice je to jetý, ale za 26k dostaneš výborně vybavený kolo. Je to velikost M. Ty si u svého výběru velikost ani ročník kol nespecifikoval.

      Kdybych byl menší, šel bych do něj sám :)

      0 0
    • maajkee  

      Sensor rozhodně nevrže, možná nějaký starší GT a složitá údržba? Věř že je určitě jednodušší než u Trance.

      0 0
      • scret  

        nesmysl:) jak muze byt jednodussi udrzba nez zadna?:)

        Jinak myty o vrzajicich GT jsou nastesti uz minulosti, stejne tak Gianty jsou taky temer bezudrzbovy… Pokud by existovalo kolo jako LV, ktery by bylo stejne nenarocny a jednoduchy na udrzbu jako muj Reign, bylo by to asi nejdokonalejsi kolo na svete:)

        0 0
        • maajkee  

          Üdržba se nedělá když je to potřeba, protože už něco vrže a skřípe, ale rozumný člověk dělá údržbu pravidelně, preventivně. A musím říct, že Sensor je na údržbu ložisek fakt jednoduchej jako facka.

          0 0
          • scret  

            na reignu ma novy majitel zrejme jeste puvodni prumysly… takze dejmetomu jednou za 4–5let je potreba nejaka exponovana loziska vymenit – kein problem, daj se koupit v loziskarne…

            Jinak veskera moje udrzba byla, jednou rocne rozborka ramu, ocista a slozit, nic vic… servis tlumaku je u kazdyho fullu stejnej..

            Dost fullu dneska v prumerne cen.relaci, tzn. cca 40–70tis. je hodne slusne spolehlivejch a bezproblemovejch…

            0 0
            • maajkee  

              Já jen říkám, že Sensor je na údržbu fakt jednoduchej. Stačí inbus, povlit velký krytky a pod tím jsou ložiska, normálně rukou vyndatelný. Takže rozebrat, očistit a trochu máznout to dokáže fakt skoro každej jarda.

              U spoustu fullů je to horší, víc čepů, potřeba ložiska vytloukat a různý další vylomeniny :)

              Jen jsem reagoval na to, že psal, že Sensor je prý složitý na údržbu.

              Ty mě přesvědčuješ o něčem, o čem přesvědčoat já nepotřebuju. Já ti věřím, že Reign je fajn kolo :)

              0 0
              • Jarda636  

                Já jako Jarda se pod Maajkeeho podepisuju.

                Jednodušší full na udržbu snad není( co se týče ložisek)

                Jen 4 ložiska,stejný jak do běžnýho hlávka, co víc si přát.

                Na práci potřebuješ jen 2 inbusy pohoda jazz.

                0 0
              • scret  

                jj, jak jsem psal, ten mytus nejake udrzby a zvyku je davno stin minulosti… podobne jako mely treba truvativy…

                0 0
                • maajkee  

                  Mýtus? Nevim, na tomhle se asi neshodnem, já myslím, že údržbu potřebuje naprosto všechno co člověk nějak používá.

                  0 0
                  • scret  

                    nee, tys to nepochopil, myslel jsem tu spatnou povest GT a jejich systemu, ktery driv opravdu potreboval castou udrzbu, jinak delal proste kraval… Ale to je min. uz 4 roky vyreseny…

                    Taky jsem toho nazoru, ze bez rozumne udrzby to nejde…

                    0 0
              • Vito_OL  

                a není potřeba pro servis dolního čepu sundat kliky? sensora mám, ale ložiska jsem ještě neřešil tak nevím.

                0 0
    • Blazer  

      Zdravím, jezdil jsem Sensor 4.0 2011 a plná spokojenost. Po promazání čepů žádné vrzání, Alivio šlapalo jako hodinky a Raidon svoji práci udělal. Jezdivé a spolehlivé kolo, za mě mohu doporučit:) Ideálně někde vypůjčit – v Brně třeba Bikeplac – a porovnat.

      0 0
      • martin.kopriva91  

        Tyto modely jsou 2012 … a co tlumič, jak je na tom?

        0 0
        • MirosPikos  

          Ptal se, jestli mají vůbec ještě někde skladem toho Gianta ve velikosti L? Řekl bych, že bude problém ho sehnat.

          0 0
          • martin.kopriva91  

            Mají ho v XL, tak ho zkusím (mám 187, takže tak na přelomu.

            0 0
            • Aspean  

              merim to stejny co ty a XL sem zavrhl

              Uz jeto zbytecne dlouhy, na standover vysoky. Uz i L ma zbytecne velkej standover

              0 0
              • scret  

                standover je bohuzel u giantu vyssi, ale ja mam napr. 180 a i reigna jsem mel Lko… na Mku TranceXu se mi jezdilo spatne…

                Lko bude pro nej obratnejsi, ale otazka jaky ma pomer HK a DK a trupu…

                0 0
        • Vito_OL  

          mám sensora 4.0 2011 a tlumič je v pohodě. za ty prachy funkci splní dobře. sice není nijak příliš citlivý, stejně tak vidlice, ale službu udělá.

          0 0
        • Blazer  

          Na 4.0 jsem měl X-fusion – naprosto bez výhrad, teď na 1.0 2012 mám foxe, opět bez výhrad:) Ale já spíše jezdím a technika mě moc nezajímá, vše řeším až v okamžiku potřeby a ta zatím naštěstí nenastala. Troufám si tvrdit, že dnes už není špatných tlumičů…

          0 0
    • martin.kopriva91  

      Bohužel nakonec mají už jen Mko, ale teď se tam objevilo toto http://www.teamsport.cz/…-model-2009/ …

      0 0
      • Azmir  

        Za tu cenu, proč ne.

        0 0
      • Fran-tic  

        taky jsem ho zvažoval, nakonec jsem skončil u meridy, co mám v profilu. Jinak nedávno se tu objevily pěkně poladěná kola od CTM resp. za slušnou cenu a se slušnou výbavou Epic., slxko tuším atd., ve zdvihu 120 to vyšlo nějak na 25k.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.