• Budko

    Dneska jsem dostal nabídku na koupi tohoto kola www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?… za 38OOOkč. Myslíte si taky že je to výhodná koupě, stejně jako já?

    Anketa: Je to výhodná koupě?

    0x
    0%
    0x
    0%
    0 0
    • marapara  

      Já koupil testovací idrive 5 2.0 model 2007 za 37000. idrive 4 2.0 2007 je za 35000. Je na něm lepší vidla, než na 2006

      0 0
      • Budko  

        Tohle je ale funglovka. Neježděno a netestováno

        0 0
        • marapara  

          To je sice fakt, ale asi bych do toho za ty prachy nešel. Počkej tak měsíc a budou nové modely 2008. Jaká bude cena. Když se podíváš na cenu 2006 – 63000, 2007 – 50000, 2008 – ?. Asi cena neskočí o 10000, ale třeba o 5000. Bude určitě nějak inovovaný, nejspíš ještě o něco lehčí a bude mít něco lepšího, než model předchozího roku. A pokud zbude nějaký model idrive 4 2.0 2007, tak bude tak o 20% levnejší, než je teď.

          0 0
      • Jenda  

        ale zase vyrazne horsi brzdy, ta vidle navic zas o tolik lepsi co se tyce chodu nebude ale bude o skoro pul kila lehci:-) jinak k tematu GT funguje fakt prijemne akorat aspon na mym se projevuji vsechny nectnosti co jsou kde popisovany – to jest stuck down tlumice po 5 km (ted uz si 4500 v pohode), vrzani lozisek hlavne pak toho BBlinku nebo jak se to jmenuje – proste to jak jsou na tom kliky – nutne kazdych cca 500 – 1000 km rozebrat a promazat. Navic sirka domecku na kliky je tak blba ze pri montazi klik musi byt vyhozena prachovka na strane u klik jinak se to porad povoluje (tak to bylo hned novy, resp kupoval jsem u hanaka testovacku) – viz dred o problemech s klikami truvativ. No taky mi praskla planzeta behem zavodu takze jsem jel asi 70 km v Upici bez ni. Takovy bonbonek na zaver je mirne kriva zadni stavba diky ktery kotoucovka vystredena bez zatizeni kola drhne a naopak. Jeste mi tam nesedi integrovany hlavovy slozeni (skutecne to neni semiintegrovany). Mozna to bude znit divne ale i pres tyto vyhrady bych to kolo koupil s klidem zase:-) Jo a vidli jsem zvednul na 130 – sice to neni uz takovej super kopcolez ale zase z kopce je to vyrazne stabilnejsi.

        0 0
        • marapara  

          No Magury Julie nepovažuju za extra dobrou brzdu. Jinak jsem také koupil testovací model od Hanáka. Už jsem řešil problém s tlumičem. Po prvních dvou jízdách mi prasklo těsnění a přetlakovala se negativní komora, díky čemu došlo ke znížení zdvihu na polovinu. Včera jsem si pro něj byl z reklamace. Další věc, co se mi posralo vidlice. Ta Marzocha chodila jen půlku zdvihu. Dle vyjádření mechanika to je vadná série, kde je ve vidlici nějaký plastový díl, který brzo odejde a Bartoníček jej mění za duralový, který by měl vydržet. Stejně šla vyměnit za Revelation a s tím jsem spokojen. Mám jej asi měsíc a půl, z toho polovinu doby jsem strávil reklamacema, ale i tak se mi na něm dobře jezdilo a šel bych do něj zase. S vrzáním jsem zatím problém neměl.

          0 0
          • pitos  

            Víš jistě že ti to těsnění prasklo? Mi se to jednou stalo také,myslím že jsem natlakoval tlumič více než jsem měl a při výjezdu se tlumič zatáhl-stuck down.

            Protože do servisu nechodím tak jsem si našel návod a tlumák rozebral,těsnení bylo jen částečně vypadlé,nasadil jsem ho správně,složil,na­tlakoval a od té doby 3oookm bez problému.

            Jinak k tvému poslednímu odstavci,tento přístup k určité značce kola znám třeba ze svého okolí a moc to nechápu. Sice na GT se třeba jezdí dobře ale to neznamená že na jiném to nemusí být lepší. Sám jsem třeba to GT měl,myslel jsem si že je to super bike ale když jsem poznal i jiné tak jsem zjistil že to tak rozhodně není. Je to můj názor a neber to moc vážně:)

            0 0
            • marapara  

              Rozebraný jsem tlumič neměl. Měl plný zdvih, tedy 50 mm při tlaku 150 psi / 75 kg a nic jsem s tím nedělal a najedou zjistím, že jsem na půlce zdvihu i když na tom nesedím. Bavil jsem se o tom i s kamarádem, který už párkrát tlumič rozdělával a říkal, že se přefoukl vzduch z pozitivní do negativní komory a tím se snížil zdvih. V pístku by měl být ventilek, který vzduch v jednom směru propustí, ale zpátky už samo nejde. Těsnění mi navíc trochu „vylezlo“ z tlumiče, takže bylo asi fakt v háji. Co se týče preference značky, tak GT je moje celkem srdeční záležitost, možná jsem i trochu zaujatej :). Ale jezdím už čtvrtého bika od GT a vždycky jsem s tím byl spokojen. Sice teďkom mi rupl rám na Zaskarovi, ale věřím, že mi jej vymění, není ani rok starý. Co se týče systémů pružení, zkoušel jsem 3 biky. Meridu AM 800, GT I-Drive 5 a ještě jsem jel kousek na KubaBajkovém Trancovi. Merida a GT jsou stejné kategorie a GT chodilo-žehlilo líp s pocitem větší kapacity zdvihu. Giant chodil také dobře, ale menší kapacita zdvihu byla znát oproti GT se 130 mm vzadu. Ve srovnání s AM 800 chodil i Trance o dost lépe, lípe žehlil. Možná dát na Meridu jiný tlumič, bude chodit také líp. Těžko říct. Tolik mé poznatky z fullů

              0 0
              • fousek  

                Me asi spatne funguje kalkulacka nebo sem neco prehlid, ale ve specifikacich na gtbicycles.com pisou ze i-drive 5 ma pro letosek 5,5 palcu zdvihu coz mi kalkulacka prelozila jako 139,7mm coz bych rek ze je zhruba 14 cm zdvihu a proto by se mohl dostavit pocit vetsiho zdvihu:-)

                0 0
            • marapara  

              Ještě mě napadlo, je možné, že jsem zatím nezkoušel lepší systém, než má GT. Potom bych asi také jinak mluvil :)

              0 0
              • pitos  

                Jasně,dobrý systém zadní stavby je důležitý ale pro mě je stejně, neli více důležitá geometrie a celkově konstrukce rámu. Tady se každý díva na to co lépe žehlí a jak to je progresivní ale i kdyby systém byl nejlepší tak si to v případě nevyhovující geo. a rámu nepořídím. Navíc hodně jde dohnat dobrým tlumičem.

                0 0
                • marapara  

                  To je fakt. Navíc je fakt, že třeba tlumič RS Airo u té Meridy není nic moc. Fox na GT bude určitě lepší.

                  0 0
          • Jenda  

            Julie nejsou moc dobry brzdy ale na ty 4 2.0 jsou luisy a to dobry brzdy jsou zcela bez debat

            0 0
    • marapara  

      A celkově je bike 2007 o víc než půl kila lehčí.

      0 0
    • TheIF  

      Podle mě zajimá volba (která se dá koupit unás) je Lapierre X-Control 313 www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… za 44K (po slevě 5%) určitě zajímavá cena/oasazení ;-)

      0 0
      • marapara  

        Vypadá fakt dobře za tu cenu. Otázka jak ten systém LP chodí. Jestli chodí třeba tak dobře jako GT nebo jiné značky.

        0 0
      • marapara  

        Dneska jsem viděl ve Velu Hanák, nechci dělat reklamu, v Brně fungl nový i-drive4 3.0 2006 za 26000. To je myslím hodně dobrá cena.

        0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.