GT Avalanche 3.0 aneb kotouče vs. V-breaky

14 nepřečtených
  • Jalu

    Zdravím,

    vyhlídl jsem si GT Avalanche 3.0 a váhám mezi verzí s mechanickýma kotoučovýma brzdama nebo Véčkama. Cena nehraje roli pořídím je s rozdílem 500,–. Prošel jsem celé fórum i jakékoliv zmínky na internetu a nikde jsem nenašel jednoznačný názor, či dokonce zkušenost. Jen osobní sympatie pro tu, či onu verzi a názor, že protože nestojí balík, tak nemůžou být dobré. Takže prosím, jestli má někdo zkušenost nebo alespoň trošku fakticky podložený názor, tak sem s ním… Případně, jestli se vyplatí pořídit Avalanche 2.0 s hydraulic­kýma, na které se tu ovšem taky nepěje zrovna chvála. Dodám, že jsem spíše rekreační jezdec 2×-3× do týdne po lesních a polních cestách + lehčí terén, žádné sjezdovky a podobně… Díky za rady.

    GT 2.0d

    http://www.sterba-kola.cz/…e-2–0d-58183

    GT 3.0d

    http://www.sterba-kola.cz/…e-3–0d-58247

    0 0
    • maajkee  

      určitě 2.0 se vyplatí, má už alespoň použitelnou vidlici, lepší komponenty i ty brzdy budou realtivně brzdit a časem můžeš koupit nějaký lepší hydrauliky, třeba deore, ty nestojej moc a brzděj dobře.

      Jestli tě ježdění chytne, tak bys stejně to 3.0 celý překopával.

      0 0
    • hctr  

      lepsi je 2.0, ale kdyby sis vzal nejaky starsi model nez 2010 mohl bys mit za ty penize jeste lepsi kolo.

      0 0
    • frederick  

      Jezdil jsem 2.0 a je to super bike, ale 3.0 je na prd…a jak pisou výs…sezen si 2009;)

      0 0
      • Jalu  

        Jenže když hledám 2.0 2009, tak se ve velikosti L hůř shání a vyjde levněji o tisícovku, což mi nepřijde jako takový cenový rozdíl…

        0 0
    • Hornet  

      Lepsi by bol 1,0D :-)

      ale az ta pustia financie, tak radsej ber 2,0

      0 0
    • Kubas.1  

      mechaniky určitě ne. Buď véčka, nebo tu 2.0 … Já bych bral tu dvojku (pokud na to máš), a když časem vyměníš kotouče, tak to brzdí celkem solidně ;-)

      0 0
    • ulda  

      Zdravím. Mám gt avalanche 1.0 (brácha má 2.0) a oba máme hydrauliky – tektro auriga. Je to neznámá značka, proto možná u mnohých budí nedůvěru (nejinak tomu bylo i u mě) ale brzdy brzdí ostře a jsem s nimi spokojený. A jejich síla se dá ještě zvětšít lepšími deskami, ale pro mě to není potřeba.

      Jestli se rozhodneš pro 3.0 tak bych vzal raději V-čka, jsou jednodušší, lehčí a budou brzdit stejně jak ty mechaniky.

      0 0
      • vasado  

        jojo, dobře seřizeny V-ečka brzdi lip než lecktery mechaniky:-D

        0 0
        • xp3  

          K tomu se podepíšu.

          Na své GT jsem si dal BB5 a cekal jsem mnohem větší komfort a účinek proti „véčkům“. Velký omyl, který jsem trpěl cca 2 roky než jsem je vyměnil zpět. Když k těm „véčkům“ dáš trochu lepší špalky, tak brzdí opravdu líp.

          Už mě štvalo kupovat drahý destičky, odmašťování a věčný cinkání ohnutýho kotouče a hlavně i to, že jsem si tenkrát za 4.500,– koupil vlastně zhoršovák…

          Předpokládám, že hydrauliky budu ale, co se brzdého účinku týče, trochu jinde.

          0 0
    • o.1  

      Ked sa rozhodujes len podla brzd, ja by som bral V-cka, ale napr. 1,0 model 2009, to je viacmenej rovnaka cena. Na co si pridavat starosti s kotucovkami. Keby si sa potom predsa len rozhodol ze chces kotucovky(napr. zacnes jazdit alpske zjazdy a downhilove trate:-) vymenis lacnejsi komponent.

      0 0
      • maajkee  

        Na co si pridavat starosti s kotucovkami

        Spíš na co si přidělávat starosti s Véčkama, když hydrauliky jsou dneska prakticky bezúdržbový.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.