Full pro ženu do 40 tis. má to cenu?

92 nepřečtených
  • miluli

    Čím víc to tu pročítám, tím víc nevím co si vybrat! Zatím tu bylo řečeno, že fulla do 40 tis. nebrat!

    • Je to stále tak?
    • Mám tedy na fulla zapomenout a raději tedy řešit HT?
    • Je full pro ženu zbytečný, když nebude nikde skákat a chce jezdit „jen“ lesem?
    0 0
    • IndyCZ  

      Jestli chceš jezdit „jen“ lesem, tak se domnívám, že ano.

      0 0
    • Goob  

      Má žena momentálně jezdí naprostý overkill – trailbike 150 /150. A poprvé v životě dělá věci jako že sjede 30cm drop. Nebo že se naučila neřešit deseticentimetrové kořeny. Kdybych jí nechal HT, tak tohle všechno nedá.

      0 0
    • Smazaný účet  

      žena za 40 tis. je zbytečně drahá!

      :-)

      0 0
      • Lister  

        Svatá pravda.

        Buď ji to chytne a bude to časem stát třikrát tolik a pohoda a klid na kole navždy vtahu.

        Nebo rychle přestane jezdit a 40 tis v háji.

        0 0
        • miluli  

          hele to se ptám já, jako žena, je mi jedno jaký máte názory na ženy, ale já jezdím prostě ráda, ale nechci si koupit kolo, které začne hned vrzat, proto se ptám zda dobrý HT nebo horší full.

          0 0
          • Lister  

            Já bych šel do bazaru a koupil si za 40 tis pár let starý full který bude funkčně mnohem lepší než jakékoliv HT.

            Zrovna teď nedávno byl na bazaru Spectral z roku 2014 s Pískem, Monarchem, Sramem 1×11 a koly Roam za 37 tisíc. Pravda v malé velikosti se podobně kolo bude hledat hůř, ale dá se…

            0 0
            • Goob  

              +1

              0 0
            • -b-n-x-  

              Prave ze v male velikosti to ukeca na vetsi slevu :-)

              Plus teda kdyby sla do 26 kol, tak muze mit nejaky paradni stroj snad i pod 30

              0 0
          • novas752  

            Hele i hardtail může hned začít vrzat.

            Je to o tom jak chceš jezdit – 1) Jezdíš jen mírný terén nebo těžší, ale jseš ochotná se s tim poprat za cenu lehkosti kola a rychlosti po asfaltu apod. > hardtail 2) Jezdíš těžší terén a chceš víc jistoty, nevadí ti větší hmotnost a lehce horší odpich nebo chceš jezdit v terénech, kde normální hardtail moc neobstojí a jseš ochotná lehce připlatit za údržbu (tlumič + čepy navíc > full.

            Ještě se v ceně okolo 40k nabízí trailový hardtail (větší zdvih vidlice, odolnější rám, agresivnější geometrie) s tlustšíma pláštěma (okolo 2,35") a teleskopickou sedlovkou. To je takový něco mezi a je tam plus tý teleskopický sedlovky – to u novýho fullu za 40 asi nedostaneš.

            0 0
            • miluli  

              aha, tak to je taky zajímavé trailový hardtrail, tak to je další kapitola, kterou musím prověřit.

              0 0
              • Prasopes  

                Trailový hardtail je prostě hardtail. V lese tě to nebude bavit kvůli protože budeš vyklepaná, skončíš na cyklostezkách a potom úplně, protože koho by to bavilo. Troufám si říct, že třeba většina třeba z těhle kol

                http://www.mojekolo.cz/…a-kola-27-5/?…

                bude na ježdění po lese úplně v pohodě:-)

                0 0
                • miluli  

                  ani jedno kolo není dámské

                  0 0
                  • Goob  

                    Tohle např. je. Ale počkáš-li si chvíli na bazaru, najdeš něco moc fajnového.

                    https://www.canyon.com/…7-0-wmn.html

                    Jinak kdybys chtěla prima kolo za polovic, tak kamarád prodává Specialized Stumpjumper v S… XT/XTR, Fox Talas 32… je to model tuším 2011 nebo tak nějak, ale je jako nový.

                    0 0
                  • Prasopes  

                    Popravdě to nedokážu poznat:-) No, tak hledej dámský, no, jen jsem chtěl ukázat, že za 40 tis se něco koupit dá…

                    Třeba tohle mi přijde v poho a dámský zaručeně je (píšou to tam:-) )

                    https://www.canyon.com/…7-0-wmn.html

                    0 0
                    • miluli  

                      jo ten canyon vypadá moc hezky, už na něj koukám delší dobu. Není ani moc těžký, zdvihy tak akorát. Akorát si to asi musí člověk objednat, dojde to rozložený a pak to musím nechat někde složit asi ne?

                      0 0
                      • kadlec  

                        das jen sedlo a predni kolo

                        0 0
                        • Prasopes  

                          A taky řidítka a všechno jejich osazení, co si tak vzpomínám. Ale nic, co by nedal průměrně zručný člověk, žádné servisácké zkušenosti na to nejsou potřeba.

                          0 0
                  • kadlec  

                    a ty kola vazi 1/4 jeji hmotnosti

                    ja mit 50kg, tak nechci kolo vazici skoro 15kg

                    0 0
                    • novas752  

                      Nemusí. Když si koupí něco okolo 120mm a dá na to normální XC pláště a třeba bezduše a neověsí to stojánkama, blatníkama a podobnejma chujovinama, bude lehce přes 13kg, což má dneska kdejaký hardtail do 25–30k.

                      0 0
    • Prasopes  

      „Jen“ pro ježdění lesem zbytečný rozhodně není, ony ty cestičky jsou občas dost rozbitý a přitom je zábava po nich jezdit. Do 40 tis se full koupit dá, hlavně ve výprodejích různých loňských modelů se objevují zajímavé kousky.

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Já myslím, že v dnešní době absolutistického konzumenství není problém, aby sis koupil závodní karbonové kolo na světové enduro za 300 tisíc a jezdil na něm jednou za dva týdny o víkendu na koupaliště.

      Pokud by byla snaha koupit co nejlepší kolo pro sportovní vyžití, tak by asi bylo lepší vzít HT, ale myslím si že pro běžného jezdce nebudou nějaké slabší komponenty na úkor zadní houpačky vůbec ničemu překážet. Pokud má být terénní, tak hlavně pohlídat ať to má nějakou trošku k světu vidlici a slušné brzdy, jinak ať to má třeba i čtyřhran.

      0 0
      • Smazaný účet  

        to podle BF ovšem udělat nemůže – koupit si to může, až bude mít patřičný skill ;-)

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Bacha abych si teď hned nešel koupit závodní lehokolo a nešel s ním vysprintovat nějaký lesní kopec.

          0 0
    • raskin  

      Ceny velikosti S a M jsou daleko menší než L, Za 44tis, koupíš už Spešl Enduro Comp, za 37tis. Spešl Camber. Takže ano, že ta cena je v pohodě a koupíš ji slušné kolo.

      Zapoměň na HT kup fulla

      Není, je to zábava, natož pro ženskou, projeď s ním flou trail v Jedovnici, ten je fakt pro holky super a s fullem si jej pěkně užije. A když se baví ona, bavíš se i ty :-)

      Nekupuj nic a pujč v bike centru pořádné kolo a nech ji jezdit, sama řekne – nejlepší varianta.

      Spočítej si, kolikrát s tebou na bike pojede, kolik by tě stálo půjčovné a kolik nové kolo, použij jednoduchou matematiku, abys vypočetl ekonomickou výhodnost varianty :-)

      0 0
      • miluli  

        nevypadá zle, ale přehazovačka 1×10 je vhodná pro ženu? A váha kola 14kg pro ženu 50kg? Nemáte s tím zkušenosti? A co ghost lanao FS2?

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Přijde na to, jestli jezdí kopce. Pokud ano, vhodnější by asi bylo 2×. Na druhou stranu 1× je pro spoustu nepříliš zdatných jezdců jednodušší. Znám takové jezdce co tam jednou něco zařadili a pokud o to kolo nepřišli, tak na tom převodníku jezdí dodnes. Když tak to jistí nějaká kazeta s vyšším rozsahem.

          Váha kola není zas až takový problém vůči váze, pokud hodlá „jen jezdit“ tak si myslím že 14kg není žádná katastrofa.

          0 0
    • Adam999  

      Ahoj, přihodím něco k tématu.

      Loni si přítelkyně pořídila toto kolo https://www.specialized.com/…/rumor/65484

      Začalo to tak že já jezdil a ona začla se mnou. Jezdila na staré nic moc 26 mtb. Základ pružinová vidle, 3×8 těžké kolo. Ježdění ji chytlo, měla možnost zkusit moji pevnou 29 na vzduchové vidli, která pod ní pěkně chodila a rozhodla se pro nové kolo. Strop měla 25 tis. s tím, že to bude 27,5 nebo 29 hardtail na takové té normální výbavě. No a dopadlo to tak, že měli výprodej starších modelů a byl tam ten specialized full. Sedla na něj, projela se kolem prodejny a druhý den jsme pro něj šli. A teď jezdí ráda na kole.

      Zkoušela i dost jiných kol, ale vždycky řekne že jiné nechce, že se jí na tom nejede tak dobře. Možná, že i něco bude na tom, že je to prý speciální dámská geometrie. Protože povětšinou další kola zkoušela pánské.

      Jinak pro ni byla důležitá dost barva na to fialové a prý je nádherné a nikde tak pěkné kolo ještě nepotkala. 2×9 převody ji úplně vyhovují, možná jednoplacka by byla lepší ale prostě má naučeno že po rovině a z kopce velká placka a do kopce malá. Jinak vidlice i tlumič chodí pěkně, ság má nastaven dost velký, nemá ráda když to drncá asi jako každá žena z okolí co jezdí na kole. Vždycky si stěžují na drncaní.

      A jen taková poslední perlička, nedávno jsme byli zkoušet nějaká kola a jela na slušném karbonovém HT 29 a řekla mi, že pokud by měla jezdit na tomhle, že raději přestane jezdit na kole. Že už jedině full.

      Takže bych být tebou zvážil nějaký full na vzduchu, osazení klidně základ, ať se hlavně líbí a ať se houpe na tom i po cyklostezce. Pořád lepší takto, než aby ji to nebavilo. A na to, že nejezdila skoro vůbec tak teď se mnou jezdí Beskydy, chce na rychlebky, nemá problém sjíždět schody. Ale to všechno přišlo až s kolem které se jí líbí, cítí se na něm dobře a vyhovuje jí.

      Ještě edit. Taky rozhodlo že ten full šel sehnat lehce přes 30.

      0 0
      • miluli  

        děkuji za poznatky. Tak tak nějak jsem na tom já. Stará 26 MTB v základu, od března nalítáno 700km. A právě chci koupit kolo a chci ho na delší dobu a nechci na něj být hned naštvaná. Můžu se zeptat proč by byla jednoplacka lepší?

        0 0
        • Adam999  

          Protože je to „jednodušší“ na ovládání. Nekříží se řetěz a prostě jen jedno řazení. Jinak ten spešl asi není úplně nejlehčí, ale váha toho kola ji nijak neomezuje. I já si říkal, za ty peníze půjde sehnat super HT, možná i vyprodejovy karbon, ale tohle ženy neřeší. Sedlo jí skvěle, líbí se jí a já jsem šťastný že spolu můžeme jezdit. A ji opravdu nezajímá zda má řazení alivio 2×9 nebo XTR 1×11. Prostě přehazuje a to je hlavní.

          0 0
          • MlokCZ  

            Jednoplacky tu mají svoje vlákna, takže více tam. Ale jak můžeš napsat, že se na jednoplacce nekříží řetěz, když většimu křížení se na jednoplacce neopak vůbec nelze vyhnout…

            0 0
            • novas752  

              Kříží se mnohem míň, než např u 3×10 a zařazení velká-velká a malá-malá.

              0 0
              • MlokCZ  

                Kříží se více než při rozumném ježdění 3× něco, hlavně se tomu nelze vyhnout. Malá/malá je naprostá zhovadilost. A velká/velká někdo jezdí a je to funkční převod, ale jezdit ho také nemusí.

                Já největší pastorek na velké nejezdím v podstatě nikdy a předposlední jen ojediněle, nemám rád ten hluk při tak velkém křížení i když to funguje.

                Kdo chce se může vyhnout křížení u 3× něco ještě více, ale to už nemá žádný smysl a na životnost řetězu to bude mít spíše negativní vliv (jezdit třeba na velkou jen nejmenší 3–4 pastorky kvůli snížení křížení je kontraproduktivní).

                0 0
                • novas752  

                  Já to na 3×9 podle posledního odstavce tak jezdil, ale spíš kvůli plynulýmu navázání převodů . Malá – 1,2,3,(4), prostřední – (2), 3, 4, 5, 6, 7, (8) a velká – (6), 7, 8, 9. S 22/32/44 a 11–32 kazetou mi to tak krásně navazovalo a do rozsahu vyhovovalo a při přeřazení na přesmyku stačilo na kazetě dorovna max 1 nebo 2 převody.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Když neřeším životnost řetězu (kde platí per tam velkou), tak zbytečně brzo shazovat z velké zbytečně navyšuje řazení na přesmykači.

                    Samozřejmě záleží co zrovna jedeš.

                    Já třeba na trase směrem do práce (směr více z kopce) to většinou odjedu úplně celé na velkou (konkrétně tam mám 2 místa, kde musím jít ze sedla když nechci shodit na střední, ale jsou opravdu hodně krátičká, takže to tak i většinou dělám).

                    Kdybych ale jezdil na velkou jen 4 nejmenší pastorky, tak budu celou cestu neustále řadit mezi velká a střední.

                    0 0
        • nomecz  

          https://www.rabe-bike.de/…ue-2017.html

          Tohle te nezruinuje a kdyby ji to nechytlo tak prodas s minimalnim rozdilem , full je full a az se vyjezdi a bude technika tak si muze poridit zas pevnaka :)

          0 0
    • Dave13  

      Přítelkyně začínala na HT Ghost, po roce sedla na celopero a a nechtěla uz nic jiného tak jsme koupili Canyon Nerve, letos jsme po dvou letech koupili Giant Trance protože mi ji bylo líto když jsem videl jak si užívám Rychlebky na svém endurku a ona se drnca a cinka na Canyonu, ježdění typu Rychlebske stezky ji začalo bavit až na Giantu a to tak, že jezdime i dvakrát týdně a její jizda dolů je neskutečný rozdil oproti canyonu. Jiná geo a neskutečný rozdíl, vsichni to známe. Celopero je celopero a pokud chces trochu do terénu tak nejakou trail geometrii.

      0 0
    • kadlec  

      ja bych vzal HT,pokud budes jezdit v lese a ne v bikeparku, tak to bude ok a nebudes muset do kopce tahat prebytecny 3–4 kila

      moje zena ma HT a nema problem jezdit v terenu pres koreny apod, zadny skoky nejezdi a v bikeparku taky ne

      a vyhnes se vrzani zadni stavby ;)

      0 0
    • aliexpressmobile  

      Souhlasím s klukama,jen bych dodat ze celo ří ubírá na výkonu – víc se namakas a leze při servisu víc do peněz a promiň po osjetych 700 km mi nepřijde vhodný se pouštět do tohohle když máš nic najeto

      0 0
      • Goob  

        Wattmetry vyvrácené dogma, nebavíme-li se o superzobavých vysokozdvizích.

        0 0
      • novas752  

        Ubírání na výkonu je hlavně v pláštích. Kilová měkká enduro guma prostě jede hůře než 700g XC šlupka. Ano, na celopéru většinou vozíš hrubší pláště než na hardtailu.

        A zadní odpružení má i v tomhle výhodu – já mám celopéro na zdvizích 150mm tejden a Maturitu (takový velmi prudký stoupání s kořenama a volnejma kamenama jižně pod Prahou) jsem vyjel 2× po sobě „s prstem v nose“ a přitom na hardtailu jsem ho dal jen 7× z ± 80 pokusů. V kopcích tlumič lepí zadní kolo k zemi a to tak méně podkluzuje, nemusíš odsedávat každej kořen a tak jsem i přes náročnější šlapání přijel domu více odpočatý než na starém levném hardtailu.

        0 0
        • MlokCZ  

          U těch stoupání to není tak jednoznačné. Záleží jednak na konkrétním stoupání a pak důvodu, proč ho běžně nevyjíždíš.

          Pokud je limitace jen čistě technikou, tak full bude vždy lepší. Pokud je limitace fyzičkou a tím myslím i nepřímo, když kvůli tomu, že jedeš na hranici fyzičky začneš dělat jednoduché technické chyby, které bys jinak nedělal, tak je to pak jak kdy.

          Mám stoupání v terénu, které jsem vyjel pouze na fullu a to na hrubším pomalejším plášti. Pořádný drapák umožnil jet ve stejné pasáži pomaleji a tím snížit nároky na fyzičku i přesto, že to byl pomalejší plášť (navýšení valivého odporu bylo ale mnohem menší než ušetřený výkon za možnou nižší rychlost). Na HTčku to také nešlo jet tak pomalu kvůli ztrátě gripu.

          A naopak mám i stoupání v terénu, které jsem vyjel dokonce jen na 29" celopevňáku a nikdy jsem ho nevyjel na žádném fullu. Tohle je z větší části s většími kořeny a v tak malé rychlosti co to dokážu jet odpružení způsobuje spíš větší záseky na každé překážce a musím mít s odpružením o malinko větší rychlost, jinak se dříve zaseknu. A na tu o malinko větší rychlost už prostě fyzicky nemám. A s hrabáním zadního tam problém není, je to jen o to se přes ty překážky převalit.

          Jinak ale pro ženu raději full. Tedy minimálně ta moje to má úplně stejně jako už tu někdo psal. Od té doby co má fulla (jezdí většinou jezdivé věci a má XC fulla se 115/100mm zdvihu), tak na HTčku (které pořád má také) moc jezdit nechce ani když na trase skoro terén není.

          Jak ji to jede rozdíl nedokážu pro ta její dvě kola změřit (rozdíl je moc malý).

          0 0
    • puka  

      Kup jí bazarový za 25k, pokud ji to chytne, prodej ho za 20k a pak jí kup nové za čtvrt milionu. :)

      0 0
      • miluli  

        víš co, koukám už 3 měsíce, ale sehnat dámský celopéro na 158cm a 50kg není úplně jednoduchý.

        0 0
        • Dave13  

          Přítelkyně ma 151cm, 50kg, brali jsme Giant trance xs

          0 0
        • kadlec  

          idealne si pujc jak HT tak fulla a projed se tam kde bezne jezdis

          jinak to jen feorie o nicem, jeden fulla, druhej HT a furt dokola

          0 0
          • miluli  

            dyť už z toho mám zamotanou hlavu, budu muset někde sehnat fulla, starý HT mám.

            0 0
            • kadlec  

              taky nemuzes srovnavat stary ht 26 a novou 29

              ja presedlal pred rokem a rozdil obrovskej

              0 0
        • palo7  

          přestaň řešit dámský full a prostě hledej jen full v XS možná některý spíš S a máš mnohem větší šanci koupit dobrý kolo. Dámský jsou ve stejné výbavě dražší a je podstatně menší výběr. Když to bude normální unisex (dřív se to taky nedělilo) rám, tak jen případně vyměníš sedlo a třeba kratší představec

          0 0
    • Nutribird  

      Giant není rozhodně špatná volba a full bych bral určitě. Pokud je dobře seřízen MAESTRO jede jako o závod. Požitek z jízdy je paráda, tedy pokud se lítá v lese určitě. Na HT mě strašně štvali nerovnosti (kostitřas), full si užívám. Každý to může mít jinak.

      0 0
    • learita  

      Za mě pro ženu rozhodně fulla. Moje žena po svezení na obou možnostech měla jasno. Dnes si to odpružení (140/140) nemůže vynachválit i na lesních cestách. Ovšem jezdí i sjezdy.

      0 0
    • kocers  

      Za mě pro ženu/muže/dítě/… taky rozhodně fulla:-) Opět sem vložím asi nejlevnější full kolo v super výbavě a to FOCUS VICE. Bohužel jsem kolo naživo ani neviděl, natož na něm seděl, takže těžko říci jak funguje, ale na zahraničním testovacím webu bikeradar ho celkem pochválili. Jedno na BF dokonce i jezdí, můžeš majiteli zkusit napsat, jak kolo jezdí. Jinak kupoval na odkazovaném e-shopu, takže ověřeno.

      0 0
      • kocers  

        Jinak tebou odkazovaný Giant Stance je fajn kolo (viz můj profil a ženin bajk) Ale neplatí to v originální výbavě za původní cenu (my kupovali u cyklo němčík za cca 36 tKč na komplet SLX). Ten mnou odkazovaný Focus i v nejnižší výbavě je o třídu jinde a má všechny moderní vymoženosti → teleskopická sedlovka, pevná boost osa v předu/zadu, moderní systém 1×11 (může být sporné).

        Jinak rozdíl v nejlevnějším (bílá nebo šedivá) a dražším model je pouze v brzdách, takže rozhodně bych doporučil levnější model a případně pak dokoupit brzdy (cena cca 2 500,–Kč) Jo a barva na e-shopu neplatí → má být světloulince modrá viz web FOCUSu

        0 0
        • Nutribird  

          Taky jsem kupoval u Němčíka , výprodej na podzim asi říjen, listopad, trochu sleva a komplet v XT

          0 0
    • Kačíx  

      Není to tak dlouho co jsem stála před stejným rozhodnutím. Tak jsem si zajela za kamarádem který má HT i fulla. Jasno jsem měla do pěti minut. Jsi žena, takže jakmile si jednou sedneš na fulla nebudeš chtít jinak :) Já jsem si koupila pánskou geometrii, důvod nebyl nijak praktický, prostě láska na první pohled a nějaká dámská geometrie mě vůbec nezajímala. Jsem spokojená na maximum a kolo mě baví čím dál tím víc. A o to přeci jde. Doporučuji sednout si na fulla pánského i dámského. S tvou výškou si s tou pánskou geometrií nejsem jistá.

      0 0
      • novas752  

        Hlavně pánsský a dámský geometrie dělá jen pár firem, většinou je to „geometrie“ ve stylu kratší představec, užší řídítka a jiný sedlo, maximálně kratší kliky, ale rám zůstane stejnej (jen s jinou grafikou).

        0 0
        • miluli  

          takže kdybych šla třeba do tohoto a nechala změnit sedlo, představec a řídítka, tak by to mohlo být OK?

          https://www.sport-bilek.cz/…3-2015-vel-s

          0 0
          • novas752  

            Já bych šel spíš do toho Focuse.

            Tady toto… Nemá pevné osy, a hlavně Tlumič X-Fusion jen tak někde neoservisují (zato RockShoxy sělaj na každym rohu) a vidlice RST jsou docela proslavený nespolehlivostí a opět moc servisů je nedělá.

            0 0
            • miluli  

              Ten focus vypadá opravdu výborně a za tu cenu. Já vím, že barva nejezdí, ale ta bílá s růžovou je teda fakt šílená.

              0 0
          • Kačíx  

            Takto jsem to řešila já. Kratší představec, jiné sedlo. novas752 má pravdu, výrobců v tomto směru je jako šafránu.

            0 0
        • Kačíx  

          Spešl se na nás ženy dost zaměřuje. Neřeší jen geometrii, ale také funkčnost odpružení, což je v případě váhy 50kg dost podstatné.

          0 0
          • novas752  

            Spešl zrovna jo (taky si to nechá zaplatit), taky giant/liv, ale třeba Canyon je jen to, co píšu výše.

            0 0
            • Goob  

              Canyon má na W modelech jinak laděný tlumič.

              0 0
    • Carloss  

      levný funkční full http://www.bradsky.cz/…p-11697.html

      EDIT.: aha, už ho sem dával Kocers

      0 0
      • miluli  

        a tenhle?: http://www.bradsky.cz/…p-10479.html

        0 0
        • Carloss  

          nedokážu bez vyzkoušení posoudit rám a pružení, ale za tu cenu je to osazením úplně v pořádku – plus má to větší rozsah převodů, jen to nemá teleskopickou sedlovku- což předpokládám na normální ježdění po lesních cestách asi nevyžadujete- pak je to spíše výhoda.

          Jinak k úvodnímu dotazu- do HT bych nešel (pokud to není nutné z finančních důvodů), přestože sám na HT najezdím nejvíc

          0 0
        • novas752  

          Bacha že popis nesedí s obrázkem

          0 0
        • MlokCZ  

          U Bradského než něco nadhodíš, tak si ověř, že to opravdu mají. V reálu na 95% nebudou mít vůbec a jen lákají ať tam zavoláš a pak se ti pokusí vnutit něco jiného co mají a zbylých 5% je, že když už by ho měly, tak maximálně v jedné velikosti a otázka ve které.

          0 0
        • kocers  

          A taky bacha na Bradského s dostupností a vůbec tím co inzeruje na internetu a pak opravdu má. Už tady o něm nějaké to vlákno je (i když starší) jakubo to u něho taky zkoušel a i když na netu psal skladem takkolo nebylo. Po pár dnech mu prý ale volal, že už skladem jsou, tak nevim.

          Jinak ten Haibike taky nevypadá zle, trochu „*******“ tam budou brzdy, ale ty se zas daji za pár peněz vyměnit.

          Co se týče dámská/pánská geometrie, tak na to bych se rozhodně nezaměřoval. Většinou to je skoro bez rozdílu (až na pár milimetrů, které se dají řešit i jinak), akorát bývá u dámských modelů stejná výbava za vyšší cenu :-)

          0 0
          •  

            jo a pokud kolo u bradskýho je náhodou skladem nějakej starší model tak bejvaj pěkně omlácený a podřený – každopádně pořádně prohlédnout a nenechat si posílat

            0 0
        • Arys  

          Na jaře jsem ženě kupoval toto a moc si to pochvaluje. Ihned k odběru sice nebylo, ale myslím že do 10 dnů to přišlo.

          http://www.bradsky.cz/…p-10428.html

          0 0
          • TeryPV  

            To je teda dobrý peklo :D

            0 0
            • Arys  

              Myslíš to kolo, nebo dodací lhůta?

              0 0
              • TeryPV  

                Jako vzhledově to kolo :) Ale chápu, že je to individuální, ale v práci jsme se tomu všichni zasmáli :)

                0 0
                • miluli  

                  Já pořád nechápu, proč ty dámský kola dělají tak strašný. Často se mi líbí kolo, ale pak tam najdu ty „kudrlinky“ a je po výběru.

                  0 0
                  • marttoni  

                    Většina žen ale ty kudrlinky a barvičky ocení, výbava je zas až tak moc bohužel nezajímá. Barva jede.:-)

                    0 0
                  • TeryPV  

                    jak říká marttoni… jde o to, ženským to prodat a ty na nějaké technické specifikace kašlou, musí mít ty správné bavičky a kudrlinky… Zlatá moje žena :)

                    0 0
                • Arys  

                  No mě se líbila specifikace, ženě barva. Ale ani mě barva nijak neuráží. Jsou i horší kola, panský i dámský. Je to vždy otázka vkusu…

                  0 0
    • miluli  

      tak tenhle model mě fakt oslovil, akorát již mají jen XS.

      https://www.canyon.com/…7-0-wmn.html

      0 0
      • kocers  

        Jo jo Canyon je pěkný. Škoda jen vidlice bez pevné osy, ale na tak malou váhu není nutností.

        Kus výše píšeš, že máš 158cm jestli chápu správně. Takže tam by to XS, alespoň podle rozsahu velikostí dle Canyonu 155–163, mělo sedět jak prdel na hrnec :-)

        0 0
      • Adam999  

        Pokud se ti líbí tak si ho kup. Kolo ti musí dělat radost a než půl roku vybírat a přebrat, tak raději koupit to co se mi líbí a jezdit. A výbavu bych úplně tak neřešil. Přítelkyně tam má 2×9, nějaké nic moc brzdy že by na to místní cyklisté ani nesedli, nebo že je vidlice hrozně těžká, ale přitom jsem od ní neslyšel, že převodů by bylo málo nebo moc, že kola jsou moc těžké, že pláště nedrží, že brzdy jsou slabé. Prostě má kolo které se jí líbí, sedí jí a jezdí na něm ráda. To je hlavní.

        Někdy lepší neřešit a jezdit.

        0 0
      • exBURN  

        Ahoj. Já přesně tohle zvažoval v pánské verzy a za podobnou cenu jsem nenašel nic lepšího. S Rebou a Monarchem je pružení ok a na tvoji váhu nebude potřeba řešit dlouhou dobu. Taktéž pevná osa nebude problém. Já se nakonec rozhodl pro Neurona 6.9 a na 175cm jsem vzal M-ko a kolo mi sedí úplně parádně, takže zkus PPS a myslím že bys to XS mít mohla.

        Jinak kolo přijde v krabici, ale u neurona jen nahodíš sedlovku, přední kolo a řidítka (4 šrouby na představci) a můžeš jet – seřízené jsem to měl bezvadně. Navíc nářadí je součástí.

        0 0
    • TeryPV  

      Já bych to možná trochu ještě zamotal :) Zkoušeli jsme na test fest tohle kolo https://www.kellysbike.com/…000000048689 a musím říct, že jsem na příjemnějším HT dlouho nejel. Díky širším gumám to nedrncá tolik, parádně to drží a za ty peníze i dobrá výbava. Minimálně bych si jej zkusil. Třeba žena z něj byla naprosto nadšená a říkala, že by to za svoje HT měnila hned. No taky uvažuju, že ji ho možná pořídím :) Ale tak je to jen další možnost.

      0 0
    • Splics  

      Zena to vyresila vyprodeji z Rychleb.

      http://www.gtbicycles.cz/…helion-elite

      Za 25tis

      Ma 163cm. 63kg vzala ho v (s)vel. A za tim je moc spokojena. Bude se nejspis trochu odlechcovat a pak max doladovat komponenty.

      0 0
    • arnostale  

      Miluli jdi určitě do Fulla. Já na tom byla stejně, starý MTB 26 kola, pak HT 27,5 a po půl roce jsem šla do fulla a nemůžu si to vynachválit. Je to fakt rozdíl a neměnila bych. Po silnici se s tím jezdit dá v pohodě, pokud neplánuješ výlety kolem 100km, v terénu super, nebolí tě zadek a nejsi vyklepaná.

      Mám Canyon Nerve AL 6.0 2016, brzdy slabší, ale to se časem vymění, jen mi leze na nervy řazení 3×10, takže budu měnit na 2×10. Ale to kolo je fakt super.

      Takže já bych šla buď do nového"neuron-al-7–0-wmn": https://www.canyon.com/…7-0-wmn.html nebo bych se podívala po bazarech a koupila nějaký starší. Jinak já mám 170cm a 60kg a mám velikost M. Myslím že S bude pro tebe úplně v pohodě. Pokud budeš chtít velikost vyzkoušet, napiš tady a on se ti někdo s velikostí S ozve, já to dělala stejně. Domluvila jsem se zde na půjčení, testla rám, seděl, tak jsem koupila.

      0 0
      • arnostale  

        Ještě jiné barvy Canyonu: https://www.canyon.com/…-al-7-0.html

        0 0
      • TeryPV  

        No zrovna bolest zadku fakt není o HT vs FULL, ale o sedle. Jinak Tvoje rada pěkná, ale každý to má jinak. Nejde říct nejlepší je tohle tam to. Mám doma full i celopevňáka a každý je úplně na něco jiného. Nicméně třeba na moje ježdění, kdybych měl mít jediné kolo, jdu do 29HT. A to je právě to, že každý ví co jezdí. Když jsem měl jen full, tak takové ty pohodové výlety jako Pálava a podobně, na tom plně komfortní nebyly.

        0 0
      • miluli  

        děkuji. Mám už rozhodnuto, jdu do fulla. Našla jsem u nás v kamenném shopu ghost kato FS5 ve vel.S, není to sice dámský model, ale sedne mi. Už se těším až se na něm pořádně projedu.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce