• pPetr80

    Ahoj, co si myslíte o zvýšení zdvihu vidlice u Fuel EX 8 2019 ze 130 na 150? Vidlice to umožní. Trochu se změní geo. jasně, ale určitě to negativně neovlivní jízdní vlastnosti (Jak tvrdí odborníci z Treku…lepší si koupit model, kde je zdvih který chci). A teoreticky přijdu o záruku. Díky za zamyšlení.

    0 0
    • Mereck  

      Já zvedal předek ze 120 Reby na 130 Auron. Musel jsem potom vyměnit představec – řízení bylo moc vysoko a už to nebylo „moje kolo“

      Taky sedlová trubka se ti víc položí, což nebude úplně nejpohodlnější při šlapání do kopce. Drobet se ti přizvedne střed od země, což já vidím jako plus.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

      15 199 Kč -12% MOC 24 999 Kč

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

      od 11 699 Kč -13% MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 2.9 kolo, modré Skladem 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 2.9 kolo, modré

      od 10 599 Kč -14% MOC 17 699 Kč

    • novas752  

      Jízdní vlastnosti to docela znatelně ovlivní. Z 2cm rozdílu bude v sagu asi 1,5cm, řídítka půjdou o tolik výš. Dá se řešit otočenim a posunem představce dolu, pokud už to neni co to jde. Hlavový úhel i sedlový úhel se zmenší asi o 1°, sedlový úhel vyřeší posun sedla ale to hase zkrátí dosah na řídítka. Střed půjde nahoru skoro o centimetr, což je zlepší průchodnost terénem ale zhorší stabilitu v rychlosti. Takže vlastnosti to ovlivní jak pozitivně tak negativně.

      Osobně bych se toho nebál pokid ti půjdou snížit ty řídítka. Fuel EX je podobná kovadlina jak Remedy a ta je na 150.

      0 0
    • Lok  

      asi to můžeš zkusit… ono vrátit to v nejhorším půjde (pokud se nepletu…dyštak mě někdo opravte) a když ti bude připadat že je to moc položené tak můžeš toreticky otočit flip chip…

      rozhodně pak napiš jaké z toho máš pocity :)

      0 0
    • pPetr80  

      Díky za odpovědi, nejlepší bude to zkusit a pak případně ladit nebo to vrátit (air shaft na 130 mít budu). Mít řídítka výš by bylo taky možná plus (vzpřímenější posed).

      0 0
      • novas752  

        Mít řídítka vysoko se obvykle moc neslučuje s důvodem k vyššímu zdvihu. Řídítka vysoko akorát zhorší zatížení oredního kola a spolu se středem zvednou těžiště, tedy zhorší stabilitu.

        0 0
    • kycis  

      Zvedal jsem ze 150 na 160 na Stumpjumperu, byla nutna uprava posedu (riditka niz, sklopit sedlo). Na trailech vnimam zmenu pozitivne, ale na vyjezdovych vlastnostech je i to male polozeni uhlu sedlovky znat. Takze musis zvazit, co primarne chces. Ale jak rikas, vyzkousis, a kdyz tak vratis na 130.

      0 0
    • ceo  

      Trek 150 na Fuel Ex povoluje. Obecně Trek nemá problém s +20 oproti sérii. Víc už jde mimo záruku

      0 0
    • ceo  

      Zkontroluj si A-C rozměry. Jestli máš 130 Fox a dal bys tam 150 Suntour, tak by to bylo téměř jako 160 Fox! Oproti RS bývají Foxky a Formule o 5–7mm nižší. Naopak SR o podobné číslo vyšší.

      Jestli máš 130 RS, tak 150 Fox přinese požadovaný zdvih, ale výškové to bude spíš jako 140RS, takže geo to drasticky neovlivní

      0 0
      • pPetr80  

        Zůstane FOX Rhythm jen koupim air shaft na 150mm. V Treku mi řekli, že rámy jsou optimalizovaný na zdvih se kterym se prodavaj a zvyšování zdvihu je nepřípustný…

        0 0
        • novas752  

          Optimalizovaný na zdvih samozřejmě jsou, jak navrženim zadního odpružení v souvislosti s rozloženim hmktnosti a geometrií, tak v konstrukci co se týče pevnosti rámu, ale neznamená to že to 150 neunese. Zejména pokud jsi lehčí typ, FuelEX snese fakt hodně.

          0 0
        • ceo  

          To ti řekl prodejce, že?

          Zeptej se na centrále v NL nebo USA.

          Určitě bych ale doplnil offset bushing

          0 0
          • Nutribird  

            Nebo si taky stačí přečíst záruční podmínky.

            Omezená záruka Trek Care / Bontrager 2012–2019

            Chcete-li podat reklamaci, obraťte se na autorizovaného prodejce či distributora Trek. Je vyžadován doklad o koupi. Kliknutím sem vyhledáte prodejce ve svém okolí.

            Neomezená

            Neomezená záruka na rámy pro původního majitele (viz výjimky níže).

            5 let

            Na kyvné vidlice celoodpružených kol (kromě kyvných vidlic modelů Session, Scratch a Slash).

            3 roky

            Na hliníkové rámy modelů Session, Scratch, Slash a Ticket a kyvné vidlice.

            2 roky

            Na brzdy, košíky, cyklopočítače, blatníky, řídítka, zámky, pumpičky, zadní nosiče, montážní stojany, pevné vidlice, sedla, sedlovky, představce, nářadí, košíky na lahve a kola.

            Na karbonové rámy modelů Session a Slash a kyvné vidlice.

            Na komponenty uchycení zadního odpružení včetně ložisek, kolébkového spoje a montážních prvků.

            Na elektromotor, ovladač a baterii (dva roky nebo 600 nabití podle toho, co nastane dříve).

            Na všechny originální vidlice, díly a komponenty Bontrager (vyjma spotřebního materiálu, jako jsou například pláště a duše).

            1 rok

            Na oblečení, brašny, omotávky na řídítka, rukavice, gripy, přilby, světla (vyjma žárovek a baterií), ráfky, tretry, pláště a duše.

            Na lak a nálepky.

            TATO ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA:

            Běžné opotřebení.

            Nesprávné sestavení.

            Nesprávnou následnou údržbu.

            Instalaci komponentů, dílů či příslušenství, které nebyly pro dané kolo původně určeny nebo s ním nebyly kompatibilní v době prodeje.

            Poškození či selhání v důsledku nehody, nesprávného používání nebo zanedbání.

            Výdaje na práci při výměně či změně součástí.

            Kola používaná ke komerčním účelům, včetně testovacích modelů, kol z půjčoven nebo kol bezpečnostních agentur.

            Tato záruka se vztahuje na modely kol od roku 2011 a pouze na značky Trek a Bontrager. Veškeré další originální díly či komponenty jsou kryty zárukou nabízenou původním výrobcem. Záruka se vztahuje jen na produkty výslovně uvedené výše.

            U modelů jízdních kol do roku 2010 nahlédněte ve věci příslušné záruky do návodu k obsluze nebo se obraťte přímo na nás, případně na autorizovaného prodejce.

            Tato záruka je neplatná v celém rozsahu v případě jakýchkoli modifikací rámu, vidlice nebo komponent. Tato záruka je výslovně omezena na opravu nebo výměnu vadné položky a příslušná oprava nebo výměna je jediným odstraněním vady podle této záruky. Tato záruka počíná datem nákupu, je určena pouze pro původního majitele a není přenosná. Tato záruka se vztahuje pouze na jízdní kola Trek zakoupená prostřednictvím autorizovaného prodejce nebo distributora. Společnost Trek Bicycle Corporation není odpovědná za náhodné ani následné škody. Některé země neumožňují vyloučení náhodných a následných škod, takže se na vás nemusí výše uvedené vyloučení vztahovat. Jakýkoli nárok v rámci této záruky musí být vznesen prostřednictvím autorizovaného prodejce nebo distributora. Je vyžadován doklad o koupi. Kolo musí být před zpracováním reklamace registrováno u společnosti Trek Bicycle Corporation. Nároky vznesené mimo zemi nákupu mohou podléhat poplatkům a dalším omezením. Délka záruky a související podrobnosti se mohou lišit podle země nebo typu rámu. Tato záruka vám dává konkrétní zákonná práva, která se mohou lišit podle země. Tato záruka neovlivňuje vaše místní zákonná práva. Anglická verze záruky má přednost.

            0 0
          • pPetr80  

            Tohle mi řekli v centrále. Čekal jsem něco jak jsi psat ty, plus mínus 20mm.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.