• kubin21

    čauahoj. chci se zeptat na tlumič u kola Canyon Nerve AL 7.0 2014. údajně je továrně nastaven boost valve lite tak, že se chová při režimu climb trail i descend stejně, při správnym nafouknutí neni žádnej rozdíl mezi režimama. propružuje ve všech polohách páčky uplně stejně. je to skutečně tak jak tvrdí servisák od Foxu nebo vadnej kus? Díky za odpověď

    0 0
    • TJK  

      z myho pohledu se ti nejspis posralo CTD… i kdyby to fungovalo jen malo tak rozdil mezi krajnima polohame Climb/ descent fakt poznas :-)

      0 0
      • kubin21  

        z reklamace se to vrátilo s tím, že je to továrně nastavený tak, že nebyl úmysl aby byl jakejkoliv rozdíl mezi režimama, takže fakt nevim co si myslet

        0 0
        • kubin21  

          Cituji z reklamačního protokolu podepsaného reklamačním technikem značky Fox pro ČR panem Slavíčkem: „Tlumič je nastaven v modu boostvalve Lite a proto není žádný rozdíl mezi polohami CTD. Jedná se o tovární nastavení na daný typ rámu.“

          0 0
        • Dorsiflex  

          Já samozřejmě nevím jestli to tak je, ale přijde mi to jako úplná kravina. Spíš s tebou vyjebali. Určitě bych se bránil.

          0 0
        • TJK  

          hele Kopečákovi se na Strivu posralo CTD asi tak po 300km ježdění… v servisu mu řekli že tlumák nebyl po 18 hodinách v servisu a že mu reklamaci nauznávaj… oprava něco kolem 2 tis… takže sory ale ******… 18 hodin prosedi prumernej biker na bike v klidu za 2 tydny… a kdyz vezmu ze prumerne bude servis vcetne posty kolem petikila ( a to sem stopro levnej ) tak mas za rok min. 20× servis a to je destitka… takže dát za rok víc jak pořizovačku tlumiče za servis je největší ********** co sem kdy slyšel… to siradši uříznu kus klacku nebo koupím něco co nebude takovej předraženej shit :-D

          0 0
          • Dorsiflex  

            Jestli oni nemají „specifický“ přístup k Canyonům. Mně měnili po skoro roce ježdění patronu vidlice (taky kvůli CTD) a žádný problém nebyl.

            0 0
            • TJK  

              detaily nevim… ale vim jedno.. fox je sracka a na kole ho nechci :-D

              0 0
              • kubin21  

                já mam slashe na foxu a funguje to dokonale i když dostává kouře. tohle je kolo přítelkyně, která nějaký propedaly a píčoviny moc neřeší, takže funkčnost je relativně zachovaná, stačí že to houpe, ale jebe mě ten jejich přístup.

                0 0
              • Dorsiflex  

                Prohlásit, že Fox je sračka je už od základu pitomost. Že ho nemáš rád, je věc druhá.

                Kdybych si mohl dovolit řadu Factory, neváhal bych ani chvíli.

                0 0
                • TJK  

                  mno az vyzkousis treba BOSe a treba CCDB air .. tak zjistis ze fox stoji zahouby :-)

                  0 0
                  • Dorsiflex  

                    Na CCBD jsem jezdil půlden v rámci testovací akce a přišel mi úplně super. To mi ale přijdou top tlumiče Foxu také. S BOSem nemám žádné zkušenosti.

                    0 0
                • MirosPikos  

                  Měl to asi upřesnit tak, že základní/OEM řady FOX jsou totální sračky :)

                  0 0
                  • TJK  

                    mno tak dobrá.. s tím se dá souhlasit :-)

                    0 0
    • allrose  

      120 psi-rozdíl jasny c/t/d

      0 0
    • pocestny  

      Google k pojmu „boostvalve Lite“ nenajde nic, takže to buď neexistuje, nebo se jinak jmenuje. (Nebo je to tajné, nebo jsem lama.)

      Pro lehčí jezdce se nastavuje komprese (compression tune) a odskok (rebound tune) na Light (nebo Low, nebo jak to mají nazvané). Pak samozřejmě takto nastavený, ale na vyšší tlak nafoukaný tlumák (tzn. s těžším jezdcem), se bude chovat tak, že kompresní útlum u Climb nebude až tak moc poznat, jako u lehčího jezdce. To je jen taková úvaha.

      Každopádně C-T-D má svoje opodstatnění a mělo by ti fungovat, když jsi za něj zaplatil. V tvém případě bych teď začal komunikovat s Canyonem a požadoval k tomu vyjádření od nich.

      0 0
      • MirosPikos  

        +1

        Taky si myslím, že za každého stavu interního nastavení by mělo být C-T-D rozeznatelné.

        Za sebe můžu říct, že při tlaku 210 PSI je lehce rozeznatelné (Spectral AL, tlumič Fox Float CNSF).

        On to bude velice zvláštní vztah mezi Canyonem a Švecem. Canyon nedávají vůbec žádný doklad k vidlicím ani tlumiči FOX. Švec to opravuje jen na základě faktury od celého kola. Takže nikdo nezaručí, že se mu dostane do ruky opravdu tlumič z toho kterého kola. Někdy se o tom ještě trochu rozepíšu. Nechávám to uležet v hlavě ;)

        0 0
    • MirosPikos  

      Hádám správně, že si to posílal do Švece? To by ledacos vysvětlovalo. Aha už na to koukám – Slavíček :) No tak to raději ponechám bez komentáře.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.